Kayli Skrevet 9. juli 2007 #181 Del Skrevet 9. juli 2007 Skjønner at du er litt lei deg, ja. Men, som jeg har sagt før; det kommer flere sjanser. Ta tiden til hjelp, du. Håper møtet med barndomsvenninnen ble fint . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 9. juli 2007 Skjønner at du er litt lei deg, ja. Men, som jeg har sagt før; det kommer flere sjanser. Ta tiden til hjelp, du. Håper møtet med barndomsvenninnen ble fint . Jepp lei meg var jeg, men det gikk bedre idag enn i går kveld. Skjønte jo allerede da at det ikke var noe på vei. Møte med barndomsvenninnen min gikk strålende. Har ikke sett henne på 14 år... Og det tre timene vi satt og prata gikk så fort at man skulle ikke tro det. Prate -prate - slarve - slarve Så da blir det nok noen Stockholmsturer på meg da Ellers har dagen gått fort. Kjent på kroppen at dagene blir lange med familiebesøk rundt omkring og sitte oppe og spille spill med familien min på kveldene Det går jo ikke an å legge seg tidlig da Idag har storesøster kommet med sine 4 barn, fullt hus og stormende jubel Så koselig å se alle sammen. Dagene går eldig fort. Merker det siden det bare er to-tre dager til vi vender nesen til kjærestens familie og deretter nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 10. juli 2007 #183 Del Skrevet 10. juli 2007 Koselig å lese at du har det fint på ferie! Selv om været jo kunne ha vært en smule bedre... Vann i slike mengder er ganske fascinerende - men fy, så ødeleggende det kan være. Vi blir litt små mot slike naturkrefter. Hos meg er det også bare regn, regn, regn... Litt lei... Kos deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 11. juli 2007 #184 Del Skrevet 11. juli 2007 Har nå oppdatert meg igjen, høres ut som du har hatt det fint hos familien på tross av flom og regn. Men får håpe sola snart dukker opp. Ha en fortsatt god ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. juli 2007 #185 Del Skrevet 12. juli 2007 Oppdatert Ønsker deg en fortsatt fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 26. juli 2007 #186 Del Skrevet 26. juli 2007 Fortsatt fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #187 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei igjen alle sammen koselig å se at folk har vært innom her selv om det har vært stile fra min side. Etter besøk i flomherjede strøk,, gikk turen videre til min kjærestes familie. Og det er så kos å se alle igjen, spesielt når jeg vet at det blir en stund til neste gang Men det er allerede avtalt besøk i høst en gang da, med tre forskjellige familiemedlemmer, så så ille er det jo ikke Etter dette besøket som varte i litt over en uke, bar det videre nordover og vi fikk på veien. Det ga mersmak for å si det sånn;) Vi kjørte den nasjonale turistvei og den veien i solskinn kan anbefales. Det var en del ferjer å ta da, så med vår noe uplanlagte tur, førte til en del venting ved hver havn. Men igjen var det så fin å se all den naturen Norge har å by på. Ventingen døyvet vi med "golf tour" på . Så etter tre dager med kjøring i fin natur, kom vi frem til vårt nye hjemsted Og med splitter nye leiligheter så er det bare så morsomt å innrede Vi startet innflyttingen på onsdag som var og nå er jeg ferdig med det meste. Kjæresten har kontoret sitt igjen, og jeg har noen småting på badet og soverommet igjen. Men totalt sett ser det bra ut Men jeg har noen planer som jeg skal starte på idag...Kanksje... Skal male en bokhylle jeg har og skal male om spisestuen min, i lyse farger, det blir så bra altså Men men, jeg får komme innom her litt senere for nå hører jeg kjæresten holde på med frokosten. Vi snakkes folkens, nå kommer jeg inn i gammel leie igjen, så nå tar det ikke så lang tid mellom hver gang jeg skriver noen ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 28. juli 2007 #188 Del Skrevet 28. juli 2007 Så fint å komme i orden på ny plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 30. juli 2007 #189 Del Skrevet 30. juli 2007 med ny leilighet! fra melloz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 30. juli 2007 #190 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei - fint å høre at flyttinga har gått greit! Det tar jo litt tid "å bo seg til", men det virker jo som om mye er på plass hos dere allerede. Jeg har pappesker rundt omkring ennå, jeg..! Men nå har jeg fått de hyllene jeg skal ha, så nå må det bare skrus litt, så skal jeg nok snart komme HELT i orden. Ha ei fin uke i ny leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja idag er siste feriedag før jobb det er litt kjipt da. Går rundt med sommerfugler i magen da jeg skal starte i helt ny jobb, med noe som jeg ikke har erfaring i fra før Men det går sikkert greit det da, men litt skummelt er det jo likevel. Har jo nesten blitt helt ferdig i leiligheten også, har bare kontoret og baderommet igjen. Men der må jeg kjøpe hyller(stå på gulvet), og jeg må vente på lønn så det blir en liten stund til det blir helt ferdig da. Garasjen har jeg fyllt med noen bilder og hyller som jeg skal male, men arbeidslysten har blitt litt borte på det prosjektet merker jeg. Men jeg gidder ikke stresse med det heller, da blir det bare pes å gjøre det. Overraskende nok har vi bare hatt en dag med regn her, men jeg har jo ikke bodd her en uke engang så... Ellers er nabolaget helt strålende foreløpig, alle hilser på alle og stopper for en liten prat, og det er koselig det. Der jeg kommer fra er det mer skulende blikk Ellers går jeg rundt å venter på at tanta skal komme, det er jo rundt disse tider.Men har ikke helt oversikten da EL ikke kom til vanlig tid denne mnd. Og kroppen har forresten vært litt annerledes nå enn tidligere. Selv om jeg nå går og håper på et annet resultat enn tidligere måneder, så prøver jeg ikke å skru forventningene i været enda. Som Blodstrupmoen sier; "time vil sjå"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. juli 2007 #192 Del Skrevet 31. juli 2007 Så spennende, både med ny jobb og om tanta kommer. Hvor lenge har dere prøvd, kan jeg spørre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #193 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Midnattsol: vi har prøvd i 4 mnd Endret 31. juli 2007 av LaraCroft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 31. juli 2007 #194 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei Stikker hodet innom sånn midt på natten! Ville ønske deg lykke til også skal jeg krysse fingrene for at tanta ikke kommer. Jeg vet selv hvordan det er å gå å vente på tanta. Er litt sliten om dagen men prøver å være innom her og svare så godt jeg kan. Håper du får en fin uke og at du har det bra. Klem M P.S Lykke til med ny jobb,det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 1. august 2007 #195 Del Skrevet 1. august 2007 Her er alt bra! Sitter på jobb og hører på radioen. Det er i grunnen ganske koselig. Du da?? Krysser fingene for at tanta ikke dukker opp!! Og at det går bra på den nye jobben! Det tror jeg helt sikkert at går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 1. august 2007 Forfatter #196 Del Skrevet 1. august 2007 Etter en natt med mindre søvn en vanlig (hmmm; sommerfugler i magen;)) kom jeg meg opp til en ny og spennende dag. Klarte til og med å stappe i meg en brødskive til frokost - pleier ikke det når det skal skje noe spennende Så var det å kjøre til jobb, og møte mange hyggelige mennesker:) De hadde kjøpt blomster til meg og greier Dagen startet med :kaffe: i nesten tre kvarter, så var det å sitte og gå igjennom papirer og lovtekster, så vare det lunsj, papirarbeid og enda litt :kaffe: , så var det bare 20 minutter til jeg var ferdig. Visste ikke at jobb i kommunen var så "slækk" Blir vel mer etterhvert da, for det er jo fortsatt ferie:) Så nå sitter jeg og venter på at kjæresten skal komme hjem fra sin første arbeidsdag, for hva skal vi ha til middag? Vi har jo vært sammen i ett og ett halvt år idag, så jeg har jo lyst til å lage noe ekstra godt, men han får være med å bestemme han også Ellers så krysser jeg fingrene mine jeg også, men det er så vanskelig å vite sånn akkurat når tanta kommer siden EL ikke var så jevnlig denne mnd. Men spennende er det jo da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. august 2007 #197 Del Skrevet 1. august 2007 Kjempespennende!! Så bra at første arbeidsdag gikk bra. Er kanskje litt slækkere på sommeren og fellesferien? Det er det i alle fall der jeg jobber nå i sommer. Gratulerer med dag. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. august 2007 #198 Del Skrevet 1. august 2007 Dere har forresten vært sammen ca like lenge som meg og min sambo. Vi hadde vært sammen ett og et halvt år i slutten av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 2. august 2007 Forfatter #199 Del Skrevet 2. august 2007 Midnattsol magisk er det med slike gode forhold :rødme: Så morsomt da at dere skal bli prøvere dere med. Da følger vi hverandre Andre dag på jobben idag, og jeg følte meg litt mer opplagt Men det er mye å sette seg inn i. Så det er godt det er satt av dager slik at jeg kan innhente meg i saker. Men skal si det er litt trøttende å bare sitte å lese og lese, gleder meg til at det skjer noe snart. Var flink etter jobb å dra innom å handle persienne til gangvinduet, har pratet om det en stund, men det har jeg ikke fått til. Men idag vøtt Kjæresten var så snill å skulle henge den opp nå, og vet dere hva, det manglet flere (hva heter det?) pinner/linjer....herregud det står stille nå ....men skjønner dere hva jeg mener? Så da må jeg dra innom å bytte i morra da Fikk meg også en liten middagslur i sted. Måtte bare ha det jeg. Får bare inderlig håpe at jeg får :søvn: igjen i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 3. august 2007 #200 Del Skrevet 3. august 2007 Balanseringen går bra! Eller bedre får jeg vel si... I går startet vi treningene med laget mitt. Endelig. Det blei en lang tur på heia, med intervaller i bakkene! Det var et slit, men så digg etterpå. gir deg en og satser på å overføre noe smitte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå