Skrållan Skrevet 24. august 2007 #281 Del Skrevet 24. august 2007 Hmm, ser nå at det jeg skrev til deg tidligere i uka har forsvunnet... Så fiiiiiint det blir på bordet den store dagen, så kjempelekkert ut! Spennende med frisørundersøking da! Stemmer også for å droppe den sure megga! hvilke salonger snakker vi om? må vite hva jeg skal holde meg unna fremover! Ha en super fredagskveld! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 25. august 2007 Forfatter #282 Del Skrevet 25. august 2007 Skrållan!!! Så koslig å se deg her altså Ble innlegget borte??? What-what-whaaaaaaaat??? Håper det ikke var noe viktig Ja, håper og tror at bordet blir fint og gjennomført. Elsker de søte bittesmå rosene altså :rødme: Jepp, fant bare plutselig ut at det var på tide å sjekke ut frisører også. Hm, hva heter den salongen med sure-dama da?? Rett ved siden av Stakset sport, tror det er capelli den heter. Og den jeg tror vi ender opp med er "design 2000" (tror de heter det, den vegg i vegg med polet ) Håper dere koser dere, vi skal bare slappe av i kveld. Skulle ønske vi kunne hengt sammen, men det får vi ta en annen dag... God lørdagskveld i stua! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. august 2007 #283 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er ofte her og sniker , men det er så sjelden jeg har tid til å legge igjen et spor. Men nå sover sjefen, sambo skrur på barnesikringer her og der, og vips så har jeg litt alenetid! Neida, var intet viktig i innlegget som forsvant, men passe kjedelig likevel! Har bestandig opplevd at de er sure på Capelli jeg også, så det er ikke noe stort sjokk at du ikke vil dit! Men de er jo kjempeflinke på Design 2000, jeg sverga jo kun til den salongen i min ungdom! Og kjekt med vegg i vegg med polet, om det skulle behøves en styrketår! Vi kosa oss i går ja, som vanlig! :rosasmil: Ida var i grinete humør, så hun lå på brystkassa til mamman sin og sov mens jeg så Mors Elling! Vi må henge sammen igjen snart ja, det hadde vært hyggelig! Ha en god søndag, og i dag er det jo nydelig vær, så kanskje dere river hus?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. august 2007 Forfatter #284 Del Skrevet 29. august 2007 Skrållan: Bare koslig at du er her og "sniker", jeg er jo innom deg titt og ofte jeg også Må jo følge med på hva som skjer og holde oss oppdaterte Jeg sverger fortsatt til design 2000 jeg, har alltid klippet meg der med unntak av 2 ganger tror jeg (og når mamma klipper meg da, men det er bare stussing.) Tenker å gi de to andre salongene en sjanse, ellers går jeg gledelig for denne. Må spørre den andre forloveren om hun også vil være med oss, men det tror jeg nok Skal på besøk en dag, så da hører jeg da. Tullejenta, polet klarer vi oss uten... Men du skal ikke se bort fra at det blir innkjøpt litt champagne og frukt som vi kan kose oss med, for det blir da noen timer :-D Gleeeeder meg jeg! Lurer på om vi kommer til byen på lørdag, jeg har så innmarri lyst til litt avkobling... Så da hadde vi evt kunne møttes da hvis dere ikke har andre planer... Hehe, vi river hus hver dag uansett vær vi! Blir helt :slåss: og over at det regner så mye og at det tar slik tiiiiiid! Men nå ser jeg enden i tunellen!!!! Snaaaart ferdig! Masse :kys_2: til VERDENS herligste og besteste Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. august 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 29. august 2007 Oh boy, bandet vi bestilte (vårt andrevalg) kan heller ikke spille pga at en i bandet har arbeidshelg den helgen og de har som prinsipp at de ikke skal bytte (blande bandet inn i jobben...) Åh, jeg som hadde innstilt meg på dem nå!!! Blir ikke noe musikk på oss... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 29. august 2007 #286 Del Skrevet 29. august 2007 Fins det ingen andre band som kan spille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. august 2007 Forfatter #287 Del Skrevet 29. august 2007 Fins det ingen andre band som kan spille? Joda, det finnes helt sikkert flere band, men det er så inmarri frustrerende at alle vi bestemmer oss for ikke kan spille den dagen... Er vel bare å legge hodet i bløtt igjen og tenke hardt. Har fått noen tips av tante, skal muligens høre med et band hvilken musikk de spiller... Så det ordner seg sikkert tilslutt... Det MÅ det jo bare gjøre. Gooood natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarmamsen Skrevet 30. august 2007 #288 Del Skrevet 30. august 2007 Håper dere finner et nytt band... Kjipt når slike ting skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 30. august 2007 Håper dere finner et nytt band... Kjipt når slike ting skjer.... Hei, så koslig du tok turen innom boka mi Ja, finner nok et band skal du se, men det er kipt ja at ingen har anledning så langt... Blir endel stresset av slikt jeg... Har heldivis gooood hjelp av mamma som hører med andre om de vet av noen som er flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. august 2007 #290 Del Skrevet 30. august 2007 Håper det ordner seg med musikken deres og :juhu: for at dere snart er ferdige med å rive huset! :juhu: :klem: på Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #291 Del Skrevet 30. august 2007 YEY, nå har jeg booket frisør til den store dagen!!! Var innom de to salongene som jeg glemte i dag, og den ene skulle ha 800 i timen og 600 for prøvetime, og de kunne kun frisere bruden. Så de ble uaktuelle. Den andre salongen var grei nok, 600 kroner timen inkl sminke. Så da måtte magefølelsen bestemme, og da gikk jeg for den lille koslige salongen jeg hørte med i forrige uke. Bestilte for meg og sa at jeg ville ha med meg mine to forlovere, noe de skulle gjøre sitt ytterste for å få til. Så håper begge får bli med Prøvetime utføres ca 14 dager før bryllupsdagen, skal avtale den når det nærmer seg! En ting til i boks Wuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 30. august 2007 Håper det ordner seg med musikken deres og :juhu: for at dere snart er ferdige med å rive huset! :juhu: :klem: på Marna Heisann, der var du også Koslig at du stikker innom :-D Ja, det er herlig å se slutten av husrivingen altså! Jammen meg mange timers arbeid! Og kommunen kommer til å si ja til at vi setter opp nytt hus, han skal fatte vedtaket så fort som han får til (håper på i dag eller i morgen) Gjett om jeg er fornøyd om dagen! Kniiiiiis. til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. august 2007 #293 Del Skrevet 30. august 2007 Da syns jeg det var virkelig på tide med :juhu: !!! Altså pga kommunen som er så snille endelig og for frisøren!! for Marna som får så masse i orden og på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. august 2007 #294 Del Skrevet 30. august 2007 Oi, kanskje på tide å tenke på musikk ja! Har ikke tenkt så mye på det ennå vi, men hvis bandene begynner å bli fullbooket neste år er det kanskje på tide! Litt nysgjerrig på hvor du holder til, men skjønner om du ikke vil fortelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. august 2007 #295 Del Skrevet 30. august 2007 Skrållan: Bare koslig at du er her og "sniker", jeg er jo innom deg titt og ofte jeg også Må jo følge med på hva som skjer og holde oss oppdaterte Jeg sverger fortsatt til design 2000 jeg, har alltid klippet meg der med unntak av 2 ganger tror jeg (og når mamma klipper meg da, men det er bare stussing.) Tenker å gi de to andre salongene en sjanse, ellers går jeg gledelig for denne. Må spørre den andre forloveren om hun også vil være med oss, men det tror jeg nok Skal på besøk en dag, så da hører jeg da. Tullejenta, polet klarer vi oss uten... Men du skal ikke se bort fra at det blir innkjøpt litt champagne og frukt som vi kan kose oss med, for det blir da noen timer Gleeeeder meg jeg! Lurer på om vi kommer til byen på lørdag, jeg har så innmarri lyst til litt avkobling... Så da hadde vi evt kunne møttes da hvis dere ikke har andre planer... Masse til VERDENS herligste og besteste Skrållan Ja, må jo følge med her - siden vi ikke snakkes så mye ellers! Var det noen som nevnte Nysgjerrige Nils? Frukt og sjampis høres genialt ut på den store dagen! Gleeeeder meg jeg også! Har allerede begynt å se etter kjole, men så kom jeg på at jeg skal jo gå ned litt først! På lørdag skal jeg på trening (prosjekt: gå ned litt), men det er jo på morgenen - resten av dagen er vi friiiiii! :rosasmil: Hadde vært kjempegøy om dere kom, Skrållan er rastløs om dagen! Må jo litt for booka frisør, og snill kommune jeg også! :hoppe: Og så får vi krysse alt vi har for at der ordner seg med band snart, hvis ikke så er jo Singstar et alternativ... :kys_2: og på verdens besteste Marna! Hils kæilln! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarmamsen Skrevet 30. august 2007 #296 Del Skrevet 30. august 2007 Hei, så koslig du tok turen innom boka mi Ja, finner nok et band skal du se, men det er kipt ja at ingen har anledning så langt... Blir endel stresset av slikt jeg... Har heldivis gooood hjelp av mamma som hører med andre om de vet av noen som er flinke Har begynt å snuse litt rundt her siden vi har en dato for når vi skal i ilden... Greit å titte på litt ideer hos andre. Det ordner seg nok helt sikkert. Så bra dere kan få godkjenning og begynning med byggingen av hus også... det er moro... Det driver vi også meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 30. august 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 30. august 2007 Jøsses, så koslig at så mange har vært innom dagboka mi!!! Skal komme sterkere tilbake i morgen (eller i dag da... ) og gi livstegn fra meg igjen. For nå er det natta-tid her. Natti natt jenter!! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 31. august 2007 #298 Del Skrevet 31. august 2007 Innom med en før helga! Så godt humør som du er i for tiden, så blir den nok fin håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 31. august 2007 #299 Del Skrevet 31. august 2007 Må ønske god helg jeg også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 2. september 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 2. september 2007 Åh, bare innom en kjapptur... Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt tid til å oppdatere, men helga har vært travel. Fredag var det masse ærender i byen, så bursdag til bestemor, lørdag var jeg og min kjære i Trheim (koste oss MASSE, nesten glugg i hjel ) og i dag sov jeg til 11 og har vært ute i regnet helt til nå. Så nå rooooooper på en kald kropp. Skal ut på restaurant med mine foreldre (de har bryllupsdag idag) og mine svigerforeldre nå snart. Takk for ønsker om en hyggelig helg, håper dere har hatt det samme selv om jeg ikke rakk å skrive det til dere. Kommer innom så snart jeg har anledning kan jeg si da i allefall Ha en flotters søndagskveld, det som er igjen av den Tuuuuuudelitu, tudelitei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå