Gå til innhold

Piglets bryllupsdagbok


Piglet

Anbefalte innlegg

Til helgen skal vi skrive takkekort, og siden vi ikke har vært helt fornøyd med bildene av oss, har vi hatt litt problemer med å velge bilde til dem. Egentlig hadde vi veldig lyst til å bruke det bilde hvor vi løper med ryggen til over, men vi var redd for at folk ville reagere litt negativt på det.

Så nå har vi valgt dette som vi synes både er fint av oss og viser litt bystemning og adskiller seg litt fra et typiske bryllupsbilde.

Ellers så har vi fått byttet endel gaver og brukt noen av gavekortene vi fikk. Men det er med en litt vond smak i munden - vi hadde ikke ønsket oss så mange ting fordi vi ikke har så mye plass, men alllikevel har folk gitt oss gavekort til typiske "utstyrs"-butikker, så da har det endt med at vi har kjøpt ting som erstatte ting vi har i forveien og vi har dermed kastet fult brukbare ting... Skulle så mye mere ønske at vi kunne ha gitt de pengene til Leger uten grenser, men gavekort kan jo ikke innløses i penger. :tristbla:

Vender tilbake med raport fra bryllupsreise.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Hei Piglet!

Jeg er nok litt (veldig) sent ute, men jeg har ikke fått med meg de siste oppdateringene dine vedrørende bryllupet og alle de fine bildene før nå. Det var veldig koslig å lese og se bilder fra dagen og ikke minst se bilde av deg også. ;) Likte godt de utradisjonelle bildene. Det virker som om dere hadde en kjempefin dag.

Håper det står bra til med deg.

Malou :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Malou og Amity! Da er jeg tilbake igjen! Har hatt veldig travelt med alt mulig og har ikke hatt tid til å skrive ferdig her...

Amity: En av de tingene jeg har hatt travelt med er å forberede til Australia. Vi drar 12. februar, så det er det jo ikke lenge til. Gleder meg masse, men synes også det er litt merkelig å skulle flytte halve jorden rundt.

Klem Piglet

Endret av Piglet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg ville skrive noe ord om bryllupsreien. Vi reiste mandag morgen og det var utrolig deilg. Jeg vil anbefale alle å dra på en eller annen bryllupsreise umidelbart etter bryllupet, for å få hvilt ut og snakket om alle inntrykkene.

Vi reiste som sagt mandag morgen til Milano. Der hadde vi leid en bil og kjørte ca. tre timer ned til Den Italieske Riviera og en by som heter Rapallo. Der hadde vi booket en junior suite, men da de hørte at vi var på bryllupsreie ble vi opgradert til deres presidential suite. Den var større en leilgheten vår, med to balkonger med utsikt over svømmebasenget og havet, svært soverom og stue og tre forskjellige bad (et med dusj, et med do og et med en kjempestor jacuzzi). Deilig! :) Vi var der i fire dager, og slappet av, spiste god mat, så litt på området og nøt det gode været. Så kjørte vi tilbake til Milano hvor vi skulle være i tre dager. På det tidspunktet begynte mannen desværre å bli litt syk, men det forhindret oss ikke i å gå amok i et kjempestort facotry outlet (som overhode ikke så ut som et factory outlet, men var fine butikker, bare billig), før vi leverte bilen og dro inn til Milano. Milano var en veldig hyggelig by, med utrolig mange shoppingmuligheter, men også litt annet å se på. Lørdag ettermiddag dro vi hjem, og det var egentlig en perfekt lengde og jeg gledet meg til å komme hjem og starte herdagen som gifte sammen og ikke minst til å se på gavene som vi hadde latt stå til vi kom hjem.

Bilder:

Utsikt fra The Presidentail Suite

Det ene badet!

Hotellet

Portofino...

... som var "litt" jet-set-aktig

Milano

Piglet

Endret av Piglet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det hørtes ut som en herlig bryllupsreise :) Fine bilder også - takk for at vi får se :)

Spennende da med flytting til Australia. Kan tenke meg at det er litt rart å skulle flytte til andre siden av jorden, men sikkert veldig fint å gjøre det sammen med mannen din! :hjerte: Hvor lenge skal dere være der da i utgangspunktet?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...