Gå til innhold

Lykkebo

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for Burpelita-skryt, alle sammen :) Jeg er jo selvfølgelig heeeelt enige med dere :rødme: Hun er virkelig skjønn...

smile Jeg har en MT og slynge fra før. MT'en er litt "feminin" i stoffet, så sambo ønske seg en som han følte seg mer "tilpass" med. Så han får en i samme stripete stoff som slynga vi har. I tillegg hadde jeg forelska meg i en MT i Thaisilke, så jeg måtte bare... Ha en sånn også! :ler2:

Hvis du går inn her, og scroller deg nedover, så kan du se MT'ene mine. "MT Pink Delight 2" har jeg i hus, og jeg veeeeeenter på "MT Lys Stripe", og "MT Rød Asia". Glede meg sånn til de kommer!!

Felicity Hmmm... Jeg kan ikke huske hvor sofaen er kjøt, men det er en Natuzzi. Vanvittig god sofa, og flott italiensk design! :)

---------------------------------------------------------------------------

Idag har vi jobba med hjemmeeksamnen vår. Vi kommer framover, men det går litt treigt... Jaja, vi har fortsatt god tid! :)

Når sambo kom hjem fra jobb, så dro vi i huset. Vi har fått nøkkel for helga! Åh, så fint det blir!! Jeg gleder meg sånn til det er ferdig for innflytting :hoppe: Nå kommer sikkert tida til å gå fort også, siden vi har så fin årstid i vente :)

Som jeg har skrevet tidligere, skal vi ha dåpen hjemme i hjemkommunen min. Rett og slett for da får flest mulig muligheten til å komme. Sambo har bare mormor, pappa m/fam, og søster m/barn som skal inviteres, mens jeg har endel fler. Verken mormor og morfar, farfar eller gamle grantante og grandonkel hadde hatt mulighet til å komme dersom vi skulle hatt det her på vestlandet, og det ville vært trist. Vi skal få ha dåpsfesten hjemme hos mamma og pappa, for de har stooooort hus, og ingen problemer med å dekke bord til de rundt 25 gjestene vi skal ha. Praktisk! Mamma er jo så gira, og når jeg snakka med henne istad, hadde hun tenkt på både duker, blomster og mat, og pappa hadde blitt sendt ut med diverse rengjøringsmidler osv til å vask terrassegulv og spyling av hus :ler2:

Jaja, det blir nok noe planlegging igjen til oss også, håper jeg :rosasmil:

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg må skrive litt mer på eksamnen! Jeg skal bli ferdig med den oppgaven jeg fikk hovedansvaret for iløpet av kvelden, håper jeg, sånn at jeg kan skrive på bacheloroppgaven vår resten av helga!

*puh, det er ikke bare-bare*

God helg til alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, er det deg! Mei Taiene går i produksjon i morgen :). Håper du blir like fornøyde med dem som med Pink Delight :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så skjønn burpelita er, og hun satt fint i slyngen :hjerter:

Og du...skjønner god at mannen din ikke er 100% komfertabel med å gå i Mei Taien dere nå har :ler:. "litt" jentete, kanskje *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, her er det lenge siden jeg har vært... :sjenert: Men jeg ser dagene flyr like fort her som hos meg, selv om jeg gjør myyye mindre i løpet av en dag enn deg! :ler:

Burpelita er fremdeles helskjønn ser jeg! :rødme: :rødme:

Jeg må underholde Ida litt jeg, håper å rekke meg innom her igjen i løpet av dagen! Om ikke, så ha en superflott dag søta! :)

:kyss: , :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg jammen tid å finne frem til den nye dagboken din ;) Ser at du er flinkere enn meg til å holde den oppdatert også. Uff... men tiden går jo så fort at.

Så nydelig jenta di er! Håper virkelig at alt går bra med dere alle tre.

Og lykke til med eksamener og slikt. (Leser til tre selv om dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina Takk for begge deler :)

Murmelmy Ja, det er jeg som har livnært deg og familien din den siste måneden, med kjøp av bæretøy :ler2: Jeg blir helt sikkert fornøyd! Gleder meg kjempemasse til de kommer i hus :hoppe: Pink Delight er litt for jentete for sambo, ja... Egentlig ville han ha en med motorsykkel, men det syns jeg var litt for guttete for Burpelita. Det får da være grenser :rosasml:

smile og magolia :klem:

... har forresten lett raua av meg etter deg, magolia, så leste jeg at du har sletta dagboka di... :(

¤Ronja¤ Ja, hun vokser godt, lille gullskatten min :hjerter_rundt: Takk :hjerte:

Skrållan Nesten like lenge siden som jeg har vært... :sjenert: Jeg gleder meg til skolestresset er over, for jeg savner faktisk å følge med på "alle" her inne! Takk for urpelitaskryt :rødme:

smile *mmmmmmmmmmmmmm* ;)

Shabana Jeg kan vel ikke akkurat skryt på meg å være flink til og opdatere her, men... :sjenert: Takk!! :) Lykke til med eksamner og skole-ting til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Travelt, travelt, travelt...

Innlevering av hjemmeeksamen på torsdag. Er bare innom for å si at det er liv i meg ;) Gleder meg vanittig til litt fritid!!

Det er strålende vær, men vi burer oss inne for å gjøre skole. Har dårlig samvittighet overfor Burpelita, så bare skolen er over, så skal vi være ute nesten døgnet rundt :)

Diger :klem: til alle som er innom!

...og sleng- :kyss: til de som vi ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar imot sleng- :kyss: Får aldri nok kos vettu! :smile:

Masse lykke til med innspurten av oppgaven! Tenk så deilig det blir å bli ferdig!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er det fri :kose:

Er så imponert over dere som klarer å lese mens dere har babyer. Jeg hadde ikke hatt sjangs nå. Skal ta en hjemmeeksamen tl jul og gruer meg allerede. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tørke støv*

Det er fortsatt hektiske dager i Burpe-heimen!

Sitter med en diplomoppgave dag ut og dag inn. Den har innleveringsfrist 16. mai, så det begynner å haste litt om vi skal bli ferdig... :forvirret:

Idag får jeg ny pakke fra Heng&Sleng, med to nydelige (regner med det hvertfall ;) ) MT'er :hoppe: Gleder meg til sambo kommer hjem. Han har fått i oppdrag å dra innom posten! :)

Siden sist har Burpelita blitt to måneder... Tenk så fort tida går! :overrasket: Hun er verdens herligste :rødme: Smiler dagen lang, og er stort sett veldig fornøyd. Alt av klær i 50 er pakket bort,og så nå er det 56 for alle penga :rosasmil:

De siste 4-5 nettene har hun sovet natta gjennom :hoppe: Dvs ingen mating mellom 23-24 og 06. Flinke jenta mi :Nikke: Det er deilig å få såpass mye sammenhengende søvn!!

...men dette skulle jeg vel ikke skrevet, for da "streiker" hun vel til natta :ler2:

Muligens et jubelår til jeg kommer innom igjen (etter at oppgaven er levert), men jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg :)

:kyss: , :kose: og :klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg og at Burpelita trives og sover så godt!!!! :hoppe:

Lykke til med innspurten på oppgaven! Dette klarer du!!! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har det travelt! Men jeg er stadig like imponert altså :tommel: Å sitte å lese til en eksamen eller skrive en omfattende oppgave nå, hadde vært helt uaktuelt her i huset... ;)

Lykke til med den siste innspurten, snart er det sommer og dere kan bare nyte å være familie :)

Skal dere ha dåp 27. mai? Ser du skal kjøre langt også, håper du skriver ned hvordan det gikk..selvom ingen barn er like får jeg kanskje en pekepinn.. ;)

Hu høres herlig ut, jenta di- så koselig når de smiler- får helt tårer i øynene jeg- enda, og når de gurgler :rødme: Vi har også lagt bort str 50, har en bukse til som passer i det, men ellers er det 56- nå har også begynt å snuse på 62 i bodyer. Strørrelsene er jo så ulike fra merke til merke...

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...