Gå til innhold

Lykkebo


Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kveld i stua! :)

Synes du er flink jeg, som er alene hjemme en hel dag med Burpelita - samtidig som Burpelita ikke er helt i form! :klappe: Må også si at om det hadde vært min sambis som dro på fredagspils uten å ha vært hjemom hele dagen, så kjapt etter fødselen, så hadde jeg nok klikket i vater... :sjenert: Skulle jo bare mangle at han kom hjem og hjalp deg da Burpelita ble i dårlig humør!

Fiiiiine Burpelita! :hjerter: Hun er så lita og skjønn! Helt ufattelig at den store hylejenta mi har vært så lita! :ler:

Jeg lurer forresten på om vi skal øøøøøøøve på en lillebrøster til Burpelita etterpå... :sjarmor:

Allerede?! :overrasket: Du er steiki tøff! :ler2: Sambo fikk ikke nærme seg manjana-en (søss sitt snæksie ord for fødeavdelingen! :Hehe: ) på 4 uker etter fødselen her hos oss...

Hm, jeg får komme tilbake senere... Ida ligger i senga og bare HYYYYYYLER, nekter å sove.... :roll:

God helg vennen!

:klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søt! :hjerter_rundt:

- hvor er I love daddy body kjøpt??

Henger meg på denne... Slev om jeg ikke tror en omslagsbody kan finnes i "kjempestørrelsen" 68 som vi må over i nå... :sjenert:

Nydelig er hun! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hun er!!! Jeg har også kjøpt en I :hjerte: daddy body men det var i USA. Skikkelig søt!!!

Og gratulerer med ny dagbok!!! :hoppe: Glemte helt det når jeg så bilde. :ler:

Hvordan gikk øvinga forresten? Tror jeg blir litt spent på den første gangen... Vil ikke tro det frister sånn med en gang liksom....

Ha en fin palmesøndag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa Takk :hjerte: Bodyen er kjøpt på H&M, men tror ikke du finner den nå. -jeg kjøpte den faktisk for nærmere halvannet år siden... :sjenert:Måtte gjemme den innerst i klesskapet mitt, sånn at sambo ikke skulle finne den, og tro jeg var psycho. :ler2: Det var før vi begynte å prøve...

Skrållan Takk!! ...det er godt å få litt ros :Nikke: Heldigvis en måned til neste fredagspils ;) Jeg håper det ikke er så veldig mye annet som frister for han før den tid. Vet det er en kameratbursdag, og et eller annet slags arrangement med jobben, men... Hehe, for et fantastisk ord! :hoho: Lurer litt på hvor hun har det fra! Ja, jeg er tøffere enn to-toget og Tøffe Tøflus tilsammen... :legrine: Syns vi hadde venta mer enn lenge nok nå :Nikke: Og faktisk var det så digg at det ble kjørt ønskereprise både en og to ganger... :flau::sjarmor: Håper Ida slo seg til ro igår! Ikke noe kjekt med hylende småttiser... :riste::kyss:

Susan Som jeg skrev til Kipa, er den kjøpt på H&M for rundt halvannet år siden... Takk :hjerte::klem:

smile Takk! :hjerte: Jeg er selvfølgelig helt enig! :Nikke:Og hun er enda finere i virkeligheten... Bildene er urettferdig med henne, det sier alle... Takk for dagbokgratulasjon! :)Som jeg skrev til Skrållan,- øvinga gikk strålende! Faktisk så bra at vi kjørte drømmereprise både en og to ganger... :ler2: Jag var litt spent på åssen det skulle gå, men det var jo ikke noe å grue seg for! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse mannfolkene våre altså!! :riste:

...eller skal vi kalle de guttunger?

Burpelita er alderles NYDELIG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg noe vanviiiiittig til fødselen!!!!!! :sjokk:

Var et helt ubeskrivelig smertehelv¤#%..... :grine::grine:

Men, får håpe det blir lettere neste gang.

Babyen er jo sååå absolutt verd smertene. og hun må jo få søsken endag ;)

Har du hatt en koselig helg? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der så jeg bilder av henne.. så skjønn! :hjerter_rundt:

Er helt utrolig å tenke på... vi har skapt den unike babyen vår.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det ang sambo og bytur...

De er litt sånn.. tror de setter mer pris på familien når ungene blir større.

Mannfolk er ikke så babyfan som oss jenter :ler:

Forstår du blir skuffa..

De er rare av og til. :roll:

Ellers høres det ut som dere koser dere 100%, godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så nyyydelig Burpelita er :hjerter_rundt: Skjønner hva du mener med at bildene er urettferdige mot babyen... Det er de mot LilleI også :ler: Det kommer ikke fram hvor utrolig nydelig hun egentlig er :ler:

Kunne ønske jeg fant en I :hjerte: DAD body og... de er så nusselige :)

Her går det unna skjønner jeg! Det er noen som har det :ler: Her har vi ikke kommet ordentlig i gang enda... og på tirsdag er LilleI 8 måneder.... :sjenert: Det har gjort så utrolig vondt fram til nå... Men må prøve igjen snart :ler:

Ønsker deg en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan Takk!! ...det er godt å få litt ros :Nikke: Heldigvis en måned til neste fredagspils ;) Jeg håper det ikke er så veldig mye annet som frister for han før den tid. Vet det er en kameratbursdag, og et eller annet slags arrangement med jobben, men... Hehe, for et fantastisk ord! :hoho: Lurer litt på hvor hun har det fra! Ja, jeg er tøffere enn to-toget og Tøffe Tøflus tilsammen...  :legrine:  Syns vi hadde venta mer enn lenge nok nå :Nikke: Og faktisk var det så digg at det ble kjørt ønskereprise både en og to ganger... :flau::sjarmor: Håper Ida slo seg til ro igår! Ikke noe kjekt med hylende småttiser... :riste::kyss:

Hehe, godt å høre det er en hel måned til neste fredagspils! ;) Du får ta deg en prat med han, og forklare at han kanskje prioriterer bittelitt feil om han vil på bursdagen og jobbtingen. Han får jo aldri oppleve den første tiden med Burpelita igjen.. ;)

Manjana ja.. jeg aner ikke hvor hun har det fra! :ler: men det er jo et ganske fint ord! :Nikke: Jeg syntes også at vi hadde venta leeenge da vi hadde venta 4 uker, men etterpå ønska jeg vel at vi hadde venta enda lenger... :hoho: Må si dere var flinke som kjørte ønskerepriser! :sjarmor: Du sydde ikke så mye du, gjorde du vel? Var det ikke et par-tre sting? Sydde bare 4 småsting jeg, men det var veldig rart inni der en lang stund etterpå, derfor det ble så ubehagelig med sengekos. Er enda ikke helt som før, men det kommer seg! :)

Ha en fortsatt strålende palmesøndag vennen! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke::rodme:

Flau over at jeg ikke er innom mer... :roll:

Storegutt har fått skarlagensfeber... :( Blæh... Har fått antibiotika, så han er allerede mye bedre - men kjedelig uansett!

KG har blitt nedprioritert, dessverre...

Men det er moro å lese at dere koser dere! Både store og små! :sjarmor:;)

Skal prøve å komme innom igjen snart, men vi reiser på hytta på onsdag, og kommer ikke hjem før til helga igjen... Men jeg skal nå komme innom så fort jeg får til... :Nikke:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute på påskerunden min, og stikker derfor nesa inn her i Lykkebo for å ønske deg og dine en fabelaktig påske! Kose dere skikkelig, så "snakkes" vi over helga igjen! :) Vi drar til hjemstedet i morgen skjønner du, så jeg kommer nok ikke til å prioritere KG de nærmeste dagene...

Igjen - GOD PÅSKE vennen! :klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia Guttunger er kanskje mer passende, ja :ler2::roll: Takk for Burpelitaskryt! :kyss:

Ballerina Takk for det! :)

Shade Takk for Burpelitaskryt! Helt fantastisk herlig at vi har skapt de små livene, som skal vokse og bli større og større :hjerte: Hadde en super helg! :) Håper du hadde det samme...

Leonessa Godt å høre at det ikke bare er her bildene er urettferdig med den lille skjønne :ler: Håper det "går seg til" etterhvert, sånn at vi får noen fine bilder etterhvert! :Nikke:Ojoj, det var lenge... Jeg tror jeg hadde blitt frustrert :overrasket: Sydde du masse etter fødselen? Håper det snart er full fart hos dere også! Nydelige babyer trenger masse trening, og man må jo gjøre sitt for at resultatet skal bli bra :ler2: :klem:

Skrållan Jeg får nok ta og dra han derre samboeren min i ørene :roll:Jeg sydde 4 småsting,- bare utvendig, så de har aldri plaga meg, verken ved det ene eller det andre! :ler:

-----------------------------------

Sorry Mac'er, jeg må ta resten seinere, Burpelita hyyyyyler... :grine: Stakkars lille jenta mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...