Gå til innhold

Lykkebo


Burpen

Anbefalte innlegg

:vinke:

Nå er det jammen meg på tide og starte en ny dagbok!

Jeg er absolutt ikke gravid lenger (men jeg gleder meg allerede til neste gang :overrasket: , og håper det ikke blir altfor lenge til ;) )

For de som ikke kjenner meg,- Jeg, Burpen, er samboer med verdens herligste, snilleste, kjekkeste og beste mann! Sammen har vi lille Burpelita, som er tre uker i dag :hjerte: Hun er selvfølgelig den herligste lille jentebabyen på jord. Hun er perfekt! :hjerte:

Tiden har flydd så fort som den aldri har gjort disse tre ukene, og vi har det fantstisk… :hjerter_rundt: Jeg kunne ikke tenke meg et annet liv enn det jeg har med de to yndlingene mine! Jeg er utrolig lykkelig...

Nå er det ei som grynter etter ny bleie her, så jeg får gjøre min plikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Gratulerer så mye med ny dagbok, som har så fint navn! :legrine: Og velkommen over i generell! ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Tenker de på ny bebis allereie, forresten? Vi er veldig klare for to tette, eg saknar gravidmagen og alt eg!! :ler: Men vi har planer om å vere fornuftige og la meg bli ferdig med skulen før vi begynner å tenke på nr. 2. Trur vi då... ;) 2 min etter fødselen var over spurte eg mannen om når vi skulle ha nestemann!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med så masse besøk allerede :hoppe:

Cr@sh Gjett om jeg har savna å være naboen din! Endelig er vi det igjen... ;) Jeg syns navnet på boka mi sier litt om hvordan vi har det for tiden :hjerte::kyss: , :kose: og :klem:

Blueberry Takk for det, og velkommen skal du være til å følge med videre :klem:

Skrållan Takk-takk, søta :kyss:

¤Ronja¤ Takk :) Jeg leker med tanken på en liten en om ikke aaaaltfor lenge, men sambo er ikke enig... :sjenert: Han står hardnakka på at han ikke vil ha mer enn én bleieunge om gangen, og vil heller ikke ha fler enn to, mens jeg drømmer om tre tette, og en liten atpåklatt. Vi har en liten vei å gå for å bli enige, for å si det sånn :ler2: Jeg er heldigvis ung... ;) Jeg savner også å gå gravid! Og jeg savner å føde... Jeg syns det var så spennende, og en utrolig opplevelse! Hvor lenge har du igjen av skolen? :klem:

Edit: skriveleif

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer. :danse: Huhu!

Jeg vet hvordan du skal få tre tette! (Har nemlig det samme "problemet" selv, når det en gang i tiden skal bli små her i huset). Først en (eller ei, som du allerede har fått :hjerter:), også når andre mann skal lages smekker du bare inn to på en gang, og vips så har du tre. :ler:

Jeg har enda ikke fått se noe bilde, så håper jeg er heldig snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Heihei!

Jeg er også nabo nå! Gratulerer så mye med ei lita :babyjente::) ...og gratulerer med ny dagbok! Navnet var bare sååååå fint :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok, blir spennende å følge deg her :)

Jeg er enig, dette er det beste på jord å bli mamma ;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her og følger med jeg! :klem:

Er egentlig litt misunnelig på deg. Du høres ut til å ha fått en liten drømmebaby ut av en drømmefødsel! Jeg var da veldig i lykkeboble den første tiden jeg også, men hadde en langt mer slitsom fødselsopplevelse. Og barseltida var heller ikke en dans på roser, for vi hadde et knøtt som skrek mye om kveldene og hadde vond nakke. :forvirret:

Men det er veldig godt å lese at det er noen som har det slik vi alle drømmer om! :) Det gir masse håp for en evt. neste gang!

(Som hos oss blir en stund til... Hvertfall et par år.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de på ny bebis allereie, forresten? Vi er veldig klare for to tette, eg saknar gravidmagen og alt eg!! :ler: Men vi har planer om å vere fornuftige og la meg bli ferdig med skulen før vi begynner å tenke på nr. 2. Trur vi då... ;) 2 min etter fødselen var over spurte eg mannen om når vi skulle ha nestemann!! :ler:

Oi, jeg savner hvertfall IKKE aa vaere gravid, og vil gjerne vente leeenge med nestemann...vil at Theodor skal vaere hjelpsom (?) storebror naar den tid kommer! :ler:

Men det er stort sett herlig aa vaere mor, da. Blir spennende aa foelge deg her i Lykkebo! Haaper du legger ut et nytt bilde snart, de forandrer seg masse paa kort tid de bittesmaa!

Haaper dere har en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Hvor lenge har du igjen av skolen?

Eg har 2 år igjen med studier eg... Eg saknar faktisk å føde eg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er absolutt ikke gravid lenger (men jeg gleder meg allerede til neste gang :overrasket: , og håper det ikke blir altfor lenge til ;) )

Er det sant??????! :overrasket:

Jeg gruuuer meg, til nye 9 mnd ventetid & fødsel! :sjokk::ler:

Grattis med ny dagbok vennen! :kose:

Koser deg , masse å gjøre? ;)

Det er rart, blir liksom vant med alt etter bare få dager.. Herlig tilværelse :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustis :klem: til nabo'n! Takk for "hvordan-få-til-tre-tette"-tips... :ler: Smart tenkt, mtp å få tre tette, og jeg har alltid ønska meg tvillinger. Når jeg tenker på det nå, så ønsker jeg egentlig at tvilingene skal komme som "fjerdemann", sånn at vi får fem... Jeg overgår meg selv her :ler2::klem:

Ballerina Takk for det :):klem:

Felicity Takk-takk! Koselig at du vil følge med. Bare jeg får en arm ledig, skal jeg ta turen til dg, og se om jeg ikke får tid til å skumme gjennom boka di for å bli kjent med deg ;) Enn så lenge,- :klem: til deg!

Susan Jeg priser meg lykkelig for den flotte fødselen jeg hadde! Jeg er fullstendig klar over at vi har vært heldige :hjerte: Skjønner godt at det ikke er like lett med skriking og vond nakke... :kose: Godt å høre at min opplevelse gir håp til den gangen Julegaven skal få en lillesøster eller lillebror :rosasmil:

Holly Theo blir helt sikkert en fantastisk og stolt hjelper når den tid kommer til Holly-heimen! :Nikke: Skal prøve å få lagt ut noen bilder, enten iløpet av kvelden, eller morgendagen. Det kommer an på når jeg får lov av den nye administrerende direktøren :ler2:

¤Ronja¤ To år igjen er jo ikke så lenge! Det går nok i rasende fart, hvertfall hvis hver uke går så fort som disse tre som har vært etter at Burpelita kom til verden, har gjort! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok!

Vi bestemte oss også raskt for at vi ville ha en til, så vi begynte aldri med noen prevensjon. Legen bare så dumt på meg da jeg sa det på 6-ukers kontrollen... :ler:

Egentlig hadde vi tenkt å ha litt mer tid mellom, men det ble som det ble. Og det er sikkert like greit som noe annet. Det er 18 måneder mellom storebror og lillesøster.

Kos deg masse nå som du bare har en å konsentrere deg om, det blir ikke helt det samme neste gang. Men det er både på godt og vondt, altså.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der hadde Shade vært innom også!

Ja, jeg gleder meg allerede!! Har mange ganger grått en liten skvett når jeg har tenkt på både svangerskapet og forventningene, og fødselen og spenningen, og gleder meg vanvittig til neste gang! :rosasmil: Vi koser oss kjempemasse med herlige lille Burpelita :hjerter_rundt: Hun er ei fantastisk lita frøken! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og Siam! Heldig du, som har en mann som ville ha to tette... Måtte du "jobbe med han", eller var han helt enig? Jeg tror det må en god posjon både kvinnelist og brutl makt til, for å endre sambo sine tanker. Han er et stabeist... :ler: 18 måneder høres fint ut, syns jeg! :Nikke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... Litt sliten nå, ja! Burde egentlig hoppa til sengs, for Burpelita ligger og sover ved siden av meg på sofaen...

Sambo er ute med jobben, så jeg har vært alene med vesla hele dagen, og det er ganske slitsomt. Han hadde lovet meg å komme hjem tidligere fra jobb idag, sånn at han kunne avlaste meg bittelitt før han skulle ut igjen til klokka fem, men det skjedde ikke... :roll: Ble litt skuffa, og har derfor vært litt lei idag... Hadde gleda meg sånn, for vi skulle trille tur sammen i finværet. Jeg triller jo alene, men det er jo kjekt å ha med sambo også! :Nikke:

Jeg er så forelska i den lille herligheten min :hjerter_rundt: Når jeg ser inn i de tillitsfule øynene, blir jeg så varm om hjertet at nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

Hun har vært ganske urolig idag. Vi sto opp i halv ti-tida, og hun var hun blid og fornøyd etter å ha "levert" på stellebodet... Hun begynner å grynte når hun skal bæsje, og da fyker vi til stellebordet, for "leveringa" går mye kjappere uten bleie, og når hun får litt kos og sang :ler: Rare jenta mi :hjerte: Etter mat klokka halv elleve, sovna hun, og sov til rundt ett. Etter det, har hun vært våken, helt til hun sovna i åtte-tida... I mellomtida har vi mata, kosa, skifa bleie og byssa. Gang på gang... Ingenting fikk henne til å roe seg :tristbla: Stakkars jenta mi... Hun var nok stuptrøtt når hun endelig sovna. Jeg har vært så fortvila... Det er vondt å ikke kunne hjelpe babyen sin, uansett hvor mye man vil og prøver.

Jeg håper hun "sover over" flyttinga til soverommet, sånn at jeg også får noen kvarter (tør ikke operere med "større enheter" :ler2: ) på puta før hun forlanger mat!

God natt, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid ønsket meg tvillinger og min samboer har bare lyst på to, mens jeg har lyst på tre :) Så da satser jeg på tvillinger som deg neste gang :)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...