Gå til innhold

Lykkebo


Burpen

Anbefalte innlegg

:vinke:

tenker dere koser dere skikkelig på hjemstedet! ;) Og så så snill Burpelita er da, som sover sammen med mamman sin så hun ikke skal bli ensom! :ler: Ida er sånn hun og, når sambo står opp om morningen så tar det ikke lang tid før godjenta har lagt seg heeeeelt inntil meg og slenger hodet sitt på puta mi! :hjerte:

Burpelita har virkelig blitt ei stor og fin jente ja! :hjerter: Skal se det ikke varer så lenge før hun slipper seg og går selv, da blir det fort fart i de små føttene! ;)

Dere må kose dere skikkelig og nyyyyte påska! :)

:kyss: og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misunner dere som har tupper som vilkose seg inntil mamman sin om natten/morgenen. Eller, spesielt om morgenen ;)

Her skal mini absolutt ikke ha nærkontakt (ligner vel sin mor) og klarer ikke å slumre inntil meg noen timer om morgenen. Da er det opp og hopp :hoppe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ida er veeeeldig glad i kos hun da, noen ganger blir det for mye av det gode! ;) Hun skal helst ha nærkontakt heeeeele natta, enten så må vi holde hender eller så ligger hun med føttene inntil ryggtavla mi. Er jo koselig, men jeg vil helst ikke ha nærkontakt om natta. Om morgenen er det jo greit! :)

Skal se lillesøster blir mer kosete av seg Murmel! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja jeg håper det Skrållan :Nikke:. Vi har en utrolig fin tid fra kl 18-19 her hjemme med mye kos og pludring. Det er virkelig herlig :hjerte:

Så Burpen, hvordan går det? Runder snart en måned med kgfri? Ikke bra :riste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Her har det vært endel besøk siden sist, ja! :klem: til alle sammen!

Livet går sin vante gang her i Burpe-heimen! Har vært litt KG-lei, kan man vel si, men nå er jeg tilbake. Sannsynligvis for en stund... :)

Burpelita skal begynne i barnehage om to uker, og vi gleder oss alle mann!

Sambo har fridd, og jeg har sagt ja, :hjerte: -men vi har ikke funnet dato ennå... Før det blir bryllup, har vi et annet "lite" prosjekt som "må" fullføres... :sjarmor:

Det regner endelig her idag! Det har vært nesten uuhtholdelig varmt den siste uka... Veldig herlig med fint sommer-vær, altså, men det er grenser, selv for meg!

Cloudberry,- kjekt med nye fjes i boka mi! (Eller er du gammel, i ny drakt...?) Velkommen uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloudberry,- kjekt med nye fjes i boka mi! (Eller er du gammel, i ny drakt...?) Velkommen uansett! :)

Er nokså ny! Hvor gammel er Burpe-jenta di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...