Gå til innhold

Lykkebo


Burpen

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

:vinke:

Nå er det eviglenge siden jeg har vært innom her. Jeg har vel både vært litt lei, og hatt litt liten tid til sånt...

Takk til de som har vært innom med en hilsen. Kjempekoselig! :)

Vi har flytta inn i nytt hus, og koser oss kjempemasse her. Burpelita sier mamma, pappa, nei og hei, krabber, reiser seg (og deiser i bakken... :ler:), smiler og ler. Hun er herlig! :hjerte: Hun har flytta inn på eget rom, noe vi setter stor pris på alle tre...

Hun har blitt ei stor jente nå. Altfor stor... Det fant jeg ut da vi søkte om barnehageplass her om dagen. :overrasket: Lille jenta mi, som faktisk er 10 måneder idag...

Pliktene kaller, så jeg får fly.

:klem: til de som er innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diger, diger :klem: til Bustetroll! :hjerte:

Utrolig koselig å få en sånn hilsen :)

Idag har vi hatt eiendomsmegler på besøk for å takstere huset. Vi får beskjed i morgen. Er skikkelig spent, altså!!

Deilig med oppshina hus. Det har jo vært kaos her helt siden vi flytta inn, men nå begynner jeg endelig å se enden på ting...

Sambo syntes jeg var så "lur" igår, og trodde jeg hadde en hemmelighet på lur. Han lurte på om jeg var gavid igjen, men jeg måtte avkrefte... Spurte han om han hadde blitt glad hvis jeg vr det, og det hadde han.

...men det må vente! Vi har vi råd til en til akkurat nå :sjenert:

I morgen skal jeg har barseltreff her. Det blir stas og vise fram huset! Vet ikke helt hva jeg skal servere, men det blir vel noe enkelt, tenker jeg... Bruchetta med tomatsalat og mozarellagratinert kyllingfilét, kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn, Burpevennen har jo vært innom! :hoppe: Så hyggelig at du skriver litt igjen! :rosasmil:

Høres ut som om dere har det fint om dagen, i det nye LEKRE huset, og med herrrrrlige Burpelita! :hjerte: Ikke noe er bedre enn det! :)

Åååå, kan jeg få komme på barselstreffet? Det hørtes jo bare så godt ut da! :spise: Nå ble jeg sulten, så jeg håper sambo kommer hjem med middag snart! :ler:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bustetroll: Den maten gjør seg selv ;)

Skrållis: ( :hoho: Skrållis,- hvor kom det fra? Men Skrållis og Burpis passer jo greit sammen da...) Jeg skal bli flinkere til å skrive her igjen. Hvertfall litt... Vi koser oss i huset og med Burpelita, ja! Nå blåser det godt ute, og som du så på bildene, så er det ikke mye til ly for vinden vi har, og med Nordsjøen som nabo, rister det godt i hele huset. Men det er koselig! :Nikke: Såklart du kunne kommi!! Hadde vært mat i masser til deg også! :) Alltid plass til en Skrållis, vøtt :ler2:

Håper sambo'n kom hjem med noe som falt i smak, og at dere har en strålende, strålende kveld :kyss:

-------------------------------------------------------

Burpelita vil ikke sove. Sambo har fått jobben, og jeg sitter her og overhører skrikinga hennes.

Det var et koselig barseltreff idag. Jentene er så koselige, og ungene er så herlige :hjerte: Burpelita var helt klart fornøyd med så masse besøk, og lånte gledelig bort lekene og ballbingen sin :)

Vi har kosa oss i badekaret i kveldinga, Burpelita og jeg. Hun fryder seg i vannet! Skulle absolutt vært på babysvømming med henne, men det var umulig å få plass her :(

Hvis vi har isbiter skal jeg ta meg et glass Baileys nå *mmmm*

...hvis ikke, så får jeg klare meg med luftsuppe og venteboller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Baileys er godt... *lenge sidan* Likar det best med kaffe eg då! Hehe...

Så kjekt at du også er aktiv her igjen!! Må henge med på Skrållan, huset dykkar er nyyyydeleg!!! :hjerte:

De har lyst på fleire små etterkvart de også ja...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, veslo, hva er det jeg ser!? :hoppe: :hoppe: :hoppe: Gratulerer så mye her også!

...ja, og koselig at du har vært innom!

Ja, vi vil jo har fler etterhvert vi også, men når det blir, er ikke bestemt. Vil jo helst ikke ha altfor stor aldersforskjell på dem, men det kommer litt an på økonomien...

:hoppe: for veslo og babyen i magen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skrållis! :ler: Det passa veldig bra til Burpis da! :Nikke:

Forstår godt at du ikke har tid til å skrive så mye her da, jeg sitter bare her mens Ida sover og jeg ikke har annet å gjøre selv... De små tar jo opp det meste av tiden! ;)

Tror nok det rister godt i huset mens det blåser ja, men som du sier - det er jo bare koselig! Her vi bor nå merker vi aldri at det blåser, annet enn at vi kan høre det. Men hos mamma og pappa rister det i huset mens det blåser, og det synes jeg er skikkelig trivelig! :) Er så godt å sette seg i sofaen med noe varmt i koppen og lese en god bok mens uværet herjer ute! :)

Sambo'n kom faktisk hjem med pastasalat! :hoho: Han har begynt et nytt og bedre liv, så her spiser vi masse salat og annen sunn mat! Men det er godt da! :rosasmil:

Ha en fortsatt strålende helg vennen! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållis: De småttisene tar egentlig mer tid enn man skulle tro... :ler: Men det er jo så kos med dem! :hjerte: Hørtes godt ut med pastasalat da! :sikle: Det skal jeg jammen meg lage en dag... :kyss:

---------------------------------------------------------------------

Dakar lille Burpelita mi. Hun har kasta opp tre ganger idag :( Helt forferdelig å se på henne at det kommer. Fortvilelsen i blikket hennes når hun begynner å kjenne noe, og redselen når det holder på... :grine: Jeg tror jeg kommer til å ligge våken og se for meg det blikket i hele natt.

Hun har nesten ikke spist idag, så natta blir nok urolig. Det er vel bare sånn man må ta med på kjøpet. Det er jo en riktig så herlig tilværelse ellers! :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:vinke:

Bare innom for å si at det er liv i oss!:) Vi koser oss kjempemasse hver eneste dag...

Om ei uke idag er Burpelita ett år. Sprøtt å tenke på! Det er vel kanskje snart på tide med nummert to!? :ler: Nei, får vel vente litt før jeg følger i Skrållans fotspor!

Jeg har begynt å jobbe, og trives :)

Til uka reiser Burpelita og jeg hjem på en lang og deilig ferie, og det gleder vi oss til! :)

Jeje, det var den skrivelysten... :ler2:

Nanna, godtfolk!

...jeg dukker plutselig opp igjen med et lite livstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere koser dere om dagene! :)

Enn at Burpelita blir et helt år snart!! :overrasket: Hjelpe meg, hvor blir tiden av? Blir vel stor feiring da vil jeg tro! :)

:ler: Ikke helt på tide å få nr. 2 altså? ;) Kom litt tidligere enn tenkt her og, men det er jo ikke bestandig unger kan planlegges ;)

Så bra du trives på jobb! :rosasmil: Jobber du mye eller?

Høres godt ut å reise hjemover! :) Jeg gleder meg skikkelig til påske jeg nå, da skal vi til hjemstedet og kooooose oss glugg ihjel!

Legg merke til at jeg ikke kommenterer "nanna"-skriveleifen din! :hoho:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morgen dere drar hjemover? Goooood tur i såfall, kos dere skikkelig! :klem: , :kyss: og :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Du får hilse på når lillemor kommer her i heimen, da blir du nok ekstra verpelysten igjen :fnise:.

Håper du koser deg på "ferie" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker også på en til, men samme som deg, litt tidlig enda! :ler:

Håper du koser deg på tur! :klemmer:

Skal du noe i påsken?

Da skal vi reise vekk, det blir DEILIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan Nei, du kan så si,- jeg aner ikke hvor tiden blir av...

Hehe, når tida går så fort med ett barn i hus, vet jeg ikke om vi tør mer med det første, da sitter vi plutselig på aldershjem, med puppene hengende på knærne :hoho:

Jeg jobber ganske mye, sånn ca hver dag :) storkoser meg på jobb, samtidig som det er utrolig deilig å komme ut litt hjemmefra!

Murmelmy :vinke: Jeg må jo innrømme at jeg innerst inne er ganske lysten, men fornuften sier at vi må vente bittelitt... Hadde vært koselig med et sommerbarn neste gang, så kanskje jeg klarer å bruke litt kinnelist på sambo, så det blir pillestlutt til sommer'n og prøvestart til høsten!? Blir nok ikke mindre lysten om jeg får se ei lite herlig Murmel-tulle en gang, nei :hjerter:

Shiloh :vinke: vi skal på hytta i påsken, vi! Gjett om jeg gleder meg! :) Blir deilig å komme langt vekk fra alt som er av stress og mas, og bare slappe av!

-------------------------------------------------------------

Idag er Burpelita ett år! :bursdag:

Nå kan hun absolutt ikke omtales som en baby lenger, nå er hun ei ordentlig stor og fin jente! Heeeeeeerlige jenta mi :hjerte:

Vi har vært på ettårsfotgrafering idag, og det gikk veldig fint! Ble nok noen blinkskudd der :Nikke:

Ellers har vi hatt ei lite bursdagsselskap, med vafler, gele, sjokoladepudding, is og sjokolade. Gjett om jenta var i ekstase! :ler:

Hun har fått mange fine gaver også, den lille heldige bursdagsjenta!

Jeg må si at jeg syns det er litt trist at lillejenta ikke er baby lenger, men det er jo så kjekt å se at hun vokser til, og hva hun lærer seg, dag for dag!

Hun har blitt veldig flink til å gå nå,- mens vi holder henne... Hun vil ikke slippe seg ennå, nei...

Hun sier vaff-vaff (ikke voff-voff, nei... :ler2: ), mjau, bæ, natta, hade, mer, mamma og pappa.

Lille jenta mi er rett og slett herlig! :hjerte:

....men hun har en skikkelig vilje! Hun har en anti-skifte-periode, og det er ganske slitsomt. Det er heeeeeelt ok å kle av, men hun skal ikke ha på seg klær igjen. Ikke pokker... Jaja, det går nok over!

Jeg har også kjøpt meg en ny Mei Tai fra Heng og Sleng! Jeg eeeeeeeeelsker den! :hjerte:

Har fått mange komplimenter for den siden den kom i hus (for noen dager siden), og sånt er jo kjekt :)

Nå skal jeg snart stupe i seng, for jeg har egentlig ikke sovi noe særlig siden helga som var... Vi har reist til hjemstedet mitt, Burpelita og jeg, og hun syns nok veeeeeeldig synd på mamman sin som ikke har noen å dele seng med her (sambo er igjen hjemme), og føler nok at hun må ta seg av saken... :ler::hjerte:

:klem: til alle som er innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Leeeenge siden jeg har vært innom her... Gratulerer på etterskudd til Burpelita! Tenk så fort tiden går, allerede ett år :) Kose deg på hjemstedet ditt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...