Gå til innhold

Lykkebo


Burpen

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Hørtes ut som du hadde en slitsom dag i går... :kose: Jeg tror det må noen sånne dager til for å sette pris på alle de gode, når barna er blide som sola og humøret er på topp hos alle... Men det er aldri godt å ikke kunne hjelpe barna når de er utilpasse. Mageknip, kommende tenner som verker osv... det er mye man ikke rår over... :sur:

Skjønner godt at du ble skuffet da sambo ikke kom hjem til dere en tur før byturen... :roll: Mannfolk... Jeg tror ikke alle skjønner helt hvor slitsomt det kan være og være alene med barn et helt døgn (eller lengre for den saks syld....)... Det er 110 % jobb til en hver tid... :Nikke:

Håper dere har sovet godt i natt, og at denne dagen blir skikkelig god!

:kys_2: til favoritt-Burpen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner forresten med å legge igjen enda flere innlegg i nyboka di enn jeg gjorde i den andre... ;) Og det skal jeg si deg ble noe, ja... :sjarmor:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 5 stk? Jeg melder meg ikke som barnevakt, det er helt sikkert! Men du er innmari søt da Burpen. :klem:

Tvillinger ja, det har alltid vært et ønske. Vet egentlig ikke hvorfor, men det er nå engang bare sånn. Morfar var tvilling, og ingen av etterkommerne hans har fått tvillinger enda, så jeg tror det er meg som får det. :ler:

Håper dagen i dag er bedre. Koser du deg ikke i solen da? Her er været så herlig. Nesten som sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger ja du.. det hadde jo vært noe! ;) Jeg vil ikke ha tvillinger selv, men synes det er morsomt når andre får det! :ler: Det er sikkert fordi jeg vet hvor slitsomt mamma og pappa hadde det med meg og tvillingsøs innimellom... Jeg var av typen som ikke ville sove, så jeg holdt alle sammen våken om nettene i maaaange måneder! ;)

Huff, høres ut som om gårdagen ble en smule slitsom... :kose: har du prøvd Minifom på Burpelita? Ida ble straks mye roligere da vi begynte med det. Skjønner veldig godt du ble skuffa da sambo ikke kom hjem... som Cr@sh sa - mannfolk... Sambo var/er av typen som ikke helt skjønner hvor hardt det er å være alene med småttissen i flere timer han også. Det er faktisk hardt arbeid, særlig når snuppa ikke er helt i form! Håper denne dagen blir bedre og at dere koser dere max! :rosasmil:

Diger :klem: på Burpejentene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å skrive en hilsen her i dag tidligere, men jammen var det ikke en liten frøken som protesterte høylytt.. ;) Så da prøver jeg igjen nå, for nå ligger hun og koser seg god og mett hos pappa'n!

For en herlig tittel på dagboka di, og den passer jo bare så bra, det virker som om du trives kjempegodt i den nye rollen din som mamma og du skriver bare så herlig om livet med Burpelita :legrine:

Gleder meg til å følge med videre på dere! :hjerte:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innom og hilse pent på i ny dagbok :vinke:

håper du og burpelita koser dere i vårværet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg fant den nye boka di :hoppe:

Så herlig å lese at du trives i mammarollen :hjerte: :grine2:

Leste om det slitsomme dagen din... mannfolk altså! Sier som Cr@sh, tror ikke de helt vet hvor slitsomt det er å være helt alene med en baby hele dagen.

Ønsker deg en god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felicity Du får sette alle kluter til for å få tvillinger neste gang :ler2:

Cr@sh Ja, det er som du sier mye vi ikke rår over... Dessverre!! (Og kanskje også heldigvis?) Burpelita er i skikkelig go'humør idag, hvertfall, og alt er bare fryd og gammen :hjerter_rundt: Og gårsdagen var heldigvis bedre enn dagen før :Nikke: Jeg liker løftet ditt om maaaange innlegg i boka mi :hoppe: :hoppe: :hoppe::kyss:

Bustetroll Litt skuffende at du ikke vil være barnevakt for de fem småenglene mine, Bustis :hoho: Du er heldig som har tvillinggener :Nikke: Jeg koser meg ikke i solen, som i å sitte i solveggen, men koser meg med trilleturer :Nikke:

Skrållan Var du n sånn plageånd av en liten baby, altså...!? Kanskje der Ida hadde det fra, midt i hyling under Grey's-episoder :ler: Nei, har ikke prøvd Miniform, men har en flaske stående i kjøleskapet. Tenkte på å prøve det bare for å prøve, men det virka ikke som at det var magen som plaga henne :sjenert: Jeg har lovet meg selv å ikke drøye prøvinga neste gang hun har en "dårlig dag" :):kyss:

marthepia Koselig at du titter innom :klem:

Kipa Når de små befaler, har vi bare å infinne oss... :ler: Det er andre tilstander i heimen her nå, ja :Nikke: Men det er jo titusenmillioner ganger kjekkere da! Og ja,- jeg trives kjempegodt i mammarollen! Jeg ELSKER å være mamma :hjerte:

Petra Prøvedokke Koselig å se deg, og velkommen skal du være! Håper du også koser deg i dette knallværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh Jeg liker løftet ditt om maaaange innlegg i boka mi :hoppe: :hoppe: :hoppe::kyss:

Det ble faktisk 240 innlegg i den gamle boka di... :sjenert: Så jeg må nok henge i om jeg skal slå den... :ler2:

:kyss: Skriver mer i kveldinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burpelita ligger ved side av meg på sofaen her, og mjauer som en liten kattepus :hjerte: Hun er så herlig...

Vi har vært hos legen idag, for jeg har så såre brystvorter. Mistenkte at vi hadde fått sopp, selvom hun ikke er hvit i munnen. Legesekretærene syntes hun var så utrolig nydelig, og jeg måtte bare si meg enig! Legen trodde ikke det var trøske, men jeg fikk en resept på mikstur til Burpelita og krem til meg. Var på apoteket og henta medisinene også, men tror jeg drøyr med å ta dem i bruk... Avventer hvertfall litt, siden det ikke er såååå ille :sjenert: Jeg har da født, så litt vonde brystvorter skal jeg klare.... :ler2:

Strålende vær idag også! Håper det holder seg leeeeeenge! :nikke.

Sambo skal på fredagspils med jobben idag... :roll: Hadde helst sett at han hadde holdt seg hjemme, men det er visst forventa at lederne deltar på sosiale happenings...

Nå har mjauing ved siden av meg gått over til grynt. Om det betyr ny bleie eller mat, vil vise seg om under ett minutt, når gryntinga enten vedvarer, eller går over til litt misfornøyd gauling :ler::hjerte:

Jepp,- det er misfornøyd gauling på gang, noe som betyr at hu'mor må ut med matfatet!

God helg til alle som er innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

En nabo er innom å hilser på :) Så koselig å lese om dagene til den lille Burpefamilien! Ønsker dere en fin påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh Du er da ikke Super-Cr@sh for ingenting, så å slå 240 innlegg går vel med glans...? :ler:;):kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen, Cerise-nabo :) Hyggelig at du syns det er koselig å lese o oss... Ha en riktg god påske du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leonessa Jeg så ikke deg der oppe, jeg... :flau: Hyggelig at du fant veien til Lykkebo ;) Du har nok helt rett i at mannfolk ikke er helt klar over hvor mye arbeid det er med en liten :Nikke::kyss:

Bustetroll Hun ble heldigvis god og mett etterhvert! :rosasmil:

Cr@sh :kys_2:

magolia Koselig at du syns det! :kose:

¤Ronja¤ Hyggelig at du også syns det er koselig å lese her :) Jeg syns det er så koselig å lese alle steder der hvor det er små barn :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var ingen god dag... :sjenert: Eller, hele dagen gikk greit, men kvelden var pyton sylte :overrasket: Stakkars lille Burpelita. Hun var helt krakilsk, og ingenting jeg gjorde fikk henne til å roe seg :grine: Da klokka var halv elleve, kapitulerte jeg, og ringte sambo... Han hadde heldigvis ikke rukket å drikke så mye på fredagspilsen ennå, og han kom etterhvert (dog motvillig :roll: ) hjem. Da hadde Burpelita endelig slokna på brystet mitt. Vi hadde først tatt en dusj sammen, og etter at jeg hadde tørka henne, gikk vi i senga, og hun fikk ligge helt naken på meg. Det virka som at hun syntes det var deilig! :rosasmil: Og mamsen syns det var så herlig at hun endelig så ut til å ikke ha noe vondt lenger :Nikke:

Men føler seg så maktesløs og hjelpesløs når man ikke kan gjøre noe for å hjelpe en sånn liten når hun har vondt... Helt grusomt!! :tristbla:

Idag har hun vært blid som ei lerke :hjerter_rundt:

Vi har gått tur i solskinnet, og vært på shopping. Sambo kjøpte seg en knalltøff bukse, t-skjorte og skjorte! Han var rett og slett utrolig flott i det :hjerte: Etter det, var vi på Mega og handla mat. Sambo putta klesposen sin i handlekurven, istedenfor i vogna til Burpelita, noe jeg ikke tror han gjør igjen... :sjenert:

Em stund etter at vi kom hjem, spurte jeg hvor klespose hans var, for jeg kunne ikke huske å ha sett den etter at vi kom hjem... Vi lette begge to, men kunne ikke finne den. Han kunne ikke skjønne annet enn at han hadde glemt den igjen i handlekurven. Han heiv seg i bilen, mens jeg ringte butikken for å høre om de hadde fått inn n pose, eller om de kunne sjekke handlekurvene. Heldigvis hadde de fått den inn! Hadde vært veeeeldig ergelig å miste de klærne, for de kosta nærmere 2500,- , og det er jo ganske mye penger... :Nikke:

Jeg lurer forresten på om vi skal øøøøøøøve på en lillebrøster til Burpelita etterpå... :sjarmor:

...men først så skal jeg lese litt til eksamen! :lese:

To bilder av den lille gullskatten min:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...