Gå til innhold

Lykkebo


Burpen

Anbefalte innlegg

Lykke til med eksamens- lesing :klem:

- må si du er jammen flink som setter igang med noe sånt NÅ! Hadde ikke jeg orka hvertfall..men så jeg jeg heelt ferdig med sånt også da..og ingen trang til etterutdanning her nei.. :tunge1:

Flinke Burpelita som legger så godt på seg. Hun er helt sikkert perfekt ja :legrine: Bruker hun 50 enda da? Her brukes den størrelsen fortsatt men har måttet legge bort en sparkebukse i den str..det var litt rart, for det var det aller første plagget hun fikk på seg på sykehuset...:hjerte:

- lenge siden jeg har sett bilde av din skjønning... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤

Er du nøgd med Mei Taien frå heng og sleng? Vi vurderer å kjøpe oss ein, men har ikkje fått bestemt oss frå kor enno. :ler:

Herleg at jenta di veks og legg på seg! Eg er imponert over lesinga di også! Når er første eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle meg hvordan du får flere timer i døgnet når du setter i gang med det da ;)

Jeg har ikke så mye i 50 men mest i 56. Fikk akkurat ett sett i str.56 men lurer nesten på å bytte det til 50 da... Enda jeg har mer enn nok klær egentlig. :ler: Men det er jo så gøy!!! :hoppe:

Det høres virkelig ut som om du koser deg med din nye tilværelse og at Burpelita trives hos dere, i og med at hun legger så fint på seg!

Så flink du er som leser til eksamen da. Det er beundringsverdig altså. Hvor finner du motivasjonen???? :forvirret:

Ha en super duper dag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia Diger :klem: til deg, og et sleng- :kyss: til LM fra Burpelita!

Kipa :klem: tilbake!!

Xania Koselig å se deg igjen :rosasmil: Håper dere koser dere like mye i Livet på Solsien, som vi gjør her i Lykkebo :klem:

Skrållan Du må slutte å stjele babyer, snuppa :hoho: Ja, hun vokser godt hun derre søtnosen min :hjerter: Selvom jeg består av to bein og en dvask mage, så er det kjekt å fornye garderoben litt :sjarmor: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Koselig å se deg! :rosasmil: :klem:

Cr@sh Bæredingser er kjekt! :Nikke: Gleder meg til å gå mange bæreturer med Burpelita! Krysser fingrene for at jobbsamtalen gikk bra (skal innom deg for å lete etter oppdatering...). Har tenkt på deg idag hvertfall ;):kyss:

Kipa Heldig du, som er ferdig med skole!! Burpelita bruker fortsatt 50. 56 er aaaaltfor stort... Enda hun har vikst masse! :hjerter: Skal se om jeg får lagt ut nytt bilde snart :Nikke:

¤Ronja¤ Jeg er superfornøyd med mei tai'en :Nikke: Den er utrolig flott, og veldig fint sydd... Kan anefale Heng og Sleng på det varmeste! Kjapt levert var det også,- jeg bestilte palmesøndag, og fikk dem som jeg skrev igår! :) Første eksamen er på tirsdag... :redd:

smile Det er kjempegøy med klær til de små! Det er jo så masse herlig... :jerte: Så er det jo så billig!! :hoppe: Jeg er ikke så flink til å lese, dessverre, men prøver så godt jeg kan... Motivasjonen finner jeg i å tenke på at jeg vil ha en utdannelse, tilfelle det skulle skje sambo noe en gang (gud forby!!). Jeg vil ha en god utdannelse, for å kunne forsørge Burpelita! :rosasmil: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde sambo hjemmekontor, sånn at jeg skulle få lest litt til eksamen. :)Burpelita var snill som et lam hele dagen! Kjempeherlig!

Jeg var hos tannlegen igår,- null hull :sjarmor:

På kvelden var vi i bursdagsselskap hos onkelen til sambo, som blie 50. Var koselig! Som vanlig en hel del styr rundt Burpelita... Skjønner jo at de vil holde og kose på henne :hjerter_rundt:Kan ikke noe for det, men jeg syns det er litt irriterende når folk tror de bestemmer over henne... Hvis person 3 holder henne, så kommer person 1 og sier at nå er det person 7 sin tur til å holde, og river henne utav armene til person 3... Og hun er alltid sulten etter å ha bæsja,- uansett når hun sist fikk mat. "Hun kan da ikke få mat nå igjen...!!" ,- selvom hun klart gir uttykk for at det er mat hun vil ha. Og når hun "nå-vil-jeg-ha-litt-fred"-sutrer, så får jeg beskjed om å mate denne surveungen, sånn at hun blir litt blid... Og når hun sover søtt, er det noen som skal "dikke-dakke", sånn at hun våkner.

Jaja... MULIG det ikke var så ille, men der og da føltes det sånn. Det er jo verdens koseligste folk, det er ikke det... Jeg føler meg bare litt "overkjørt" noen ganger. Men nå er det lenge til vi skal dit igjen, for jeg må lese til eksamen!

Nå skal jeg snart hoppe i dusjen. Det er barseltreff på helsestasjonen idag. Er spent på hva slags folk jeg kommer i gruppe med! Håper det er noen på min alder :) Det spiller jo EGENTLIG ingen rolle, for jeg går som regel godt med de som er eldre også...

God helg til alle!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, Burpen!

Og jeg skjønner irritasjonen din over folk, altså. Alle er liksom eksperter på babyer, plutselig. Selv om det som regel er mamma'n og pappa'n som kjenner barnet sitt best... Men greit å prøve å ignorere det. Bortsett fra dem som vekker babyen, da! Makan.

Lykke til med lesing og eksamen! Hva studerer du?

Jeg er imponert over at du klarer å holde på med utdanning nå som du har en nyfødt i huset. Flink er du. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde sambo hjemmekontor, sånn at jeg skulle få lest litt til eksamen. :)Burpelita var snill som et lam hele dagen! Kjempeherlig!

Jeg var hos tannlegen igår,- null hull :sjarmor:

På kvelden var vi i bursdagsselskap hos onkelen til sambo, som blie 50. Var koselig! Som vanlig en hel del styr rundt Burpelita... Skjønner jo at de vil holde og kose på henne :hjerter_rundt:Kan ikke noe for det, men jeg syns det er litt irriterende når folk tror de bestemmer over henne... Hvis person 3 holder henne, så kommer person 1 og sier at nå er det person 7 sin tur til å holde, og river henne utav armene til person 3... Og hun er alltid sulten etter å ha bæsja,- uansett når hun sist fikk mat. "Hun kan da ikke få mat nå igjen...!!" ,- selvom hun klart gir uttykk for at det er mat hun vil ha. Og når hun "nå-vil-jeg-ha-litt-fred"-sutrer, så får jeg beskjed om å mate denne surveungen, sånn at hun blir litt blid... Og når hun sover søtt, er det noen som skal "dikke-dakke", sånn at hun våkner.

Jaja... MULIG det ikke var så ille, men der og da føltes det sånn. Det er jo verdens koseligste folk, det er ikke det... Jeg føler meg bare litt "overkjørt" noen ganger. Men nå er det lenge til vi skal dit igjen, for jeg må lese til eksamen!

Nå skal jeg snart hoppe i dusjen. Det er barseltreff på helsestasjonen idag. Er spent på hva slags folk jeg kommer i gruppe med! Håper det er noen på min alder :) Det spiller jo EGENTLIG ingen rolle, for jeg går som regel godt med de som er eldre også...

God helg til alle!

:klem:

Hei.

Sånn sa svigemoren min og. Hun kan da ikke være sulten alt nå..... Da blie jeg selvfølgelig veldig stresset...Men janta mi ville bare ha pupp i fem min, så da er det ikke rart hun blei fort sulten igjen...

Lukk ørene du ;)

Helgeklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, skal prøve å slutte å stjæle babyer, men gutta til Cr@sh er så herlige at jeg kan ikke garantere at jeg klarer å holde løftet mitt! :ler::hjerte:

Så deilig at sambo hadde hjemmekontor! :rosasmil: Og grattis med null hull - bra jobba! :)

Huff, kjenner igjen det styret jeg også... Gikk igjennom akkurat det samme selv. Er forferdelig slitsomt når andre folk tror de vet hva som plager den lille når de gråter, og når de overhører at du sier hva som må gjøres for at ungen skal bli stille... Det har heldigvis blitt bedre med tiden her da, men innimellom holder slekta på sånn enda. Må svelge ørten kameler innimellom ja! :ler:

Hvordan gikk det på barseltreffet da? :kose:

Ha en utrolig koselig helg søta! :)

:kyss: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!

Du er flink som leser til eksamen og står på du... :klappe:

Velger å ikke kommentere det som står med liten skrift ytterligere enn: JA!!! Utrolig hva folk tror de veit og kan om babyer... og særlig DIN/MIN! :ler:

Flott med null hull hos tannlegen da... :hoppe:

Jeg er også spent på å få høre om barseltreffet... ;)

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, jeg har jo glemt bort å skive om barseltreffet, og svare fansen min her inne... :overrasket: Har vært helt oppslukt med "noe andre greier" ( *knis* Grønsj, så fort man bli småhekta... Nå kan dere være nysgjerrige! Skrållan og Cr@sh vet :tunge: ) Uansett,- nå er det natta! I morgen stenger sambo internett sånn at jeg får lest. Eksamen på tirsdag :redd:

Kommer tilbake tirsdag ettermiddag, hvis jeg oerlever eksamen...

Da må jeg få ut litt gruff for en liten ting som irriterer meg grenseløst. Minn meg på det om jeg glemmer det... :sjenert:

Et skikkelig herlig sleng :kyss: til 5 heldige,- førstmann til mølla :sexy:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LYKKE TIL på eksamen i morgen, krysser fingre for deg, men tror at det helt sikkert går bra! Du har jo vært å flink til så lese!! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...