Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke jobben :( Men syns de var feige når de ikke kunne ringe, men gav beskjed per mail 1 og en halv uke etter 2. intervju... Jaja.. *Titte videre etter jobb!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig :sur:

Dårlig når de ikke kan ta telefonen og ringe ja.

Får håpe det dukker opp noe bedre :klemmer:

Skrevet

Jeg holder hodet hevet hvertfall :) Lar ikke et mindre tilbakeslag slå meg i bakken jeg nei :-D

Flere søknader er sendt hvertfall, og flere skal det bli :) Jeg er på utkikk etter drømmejobben, men har innsett at det nok kommer til å ta litt tid :) Jeg har forresten også en liten grûnder i magen :sjenert: Og kunne absolutt tenkt meg å starte noe eget etterhvert..

Uff, i dag jobber jeg helt til ti :( Håper kvelden går fort! :klemmer:

Skrevet

Bra at du er positiv. Skal se drømmejobben ligger og venter på deg.

:klemmer:

Skrevet

Synd med jobben.

:trist:

Men så bra at du er så positiv.

Markedet er veldig bra nå, så det går sikkert ikke lenge før du finner drømmejobben. Og du bør ikke nøye deg med noe mindre enn en drømmejobb.

Lykke til med prøving i helga. :fnise:

Ha en fin og produktig helg.

Skrevet
Bra at du er positiv. Skal se drømmejobben ligger og venter på deg.

Håper den dukker opp snart... :) Man må være positiv for å komme noen vei i livet. Hvertfall karrieremessig :-D

:kose:

Synd med jobben.

:trist:

Men så bra at du er så positiv.

Markedet er veldig bra nå, så det går sikkert ikke lenge før du finner drømmejobben. Og du bør ikke nøye deg med noe mindre enn en drømmejobb.

Lykke til med prøving i helga. :fnise:

Ha en fin og produktig helg.

Hehe.. I helga skal det :humpe: ! :-D

Jeg er ledig fra 1. desember og vurderer å ta meg en "enkel" jobb fram til drømmejobben dukker opp da vi er avhengige av inntekten.. Men vi får se hva som dukker opp! :)

God helg

Takk i like måte! :-D

:klem:

Skrevet

Puh! Sent i seng og tidlig opp ja... Ferdig på jobb rundt halv elleve i går, og opp for å rekke jobb i dag klokka sju.

I dag er det altså endelig fredag, men jeg klarer liksom ikke få den helge-følelsen riktig over meg.. Vi skal på bryllupsfest og være borte hele helga med familien hans, så det kommer nok til å ta på.. Ikke det at jeg ikke liker familien hans, men når man har slike tunge ukedager så er det litt stress å vite at man skal være på farta hele helga.. :sukk:

Men det blir nok koselig :) Masse god mat, litt drikke kanskje? og dansing - håper bare jeg får med kjæresten ut på dansegolvet :rødme:

Skrevet

Så dumt at du ikke fikk jobben, Simpleminded :klemmer: Men du skal ha ros fordi du står på videre, altså. Det ordner seg nok til slutt!

Ei riktig god helg til deg :sol:

Skrevet

Kose deg maaasse i helga!! :klemmer:

Skrevet

Tar nok ikke lang tid før du har jobb, for det er absolutt søkers marked om dagen -det merker vi som skal ansette folk :)

Ha ei fin helg, med masse :sengekos:

Skrevet

Litt :humpe: ble det i helga, men ikke så altfor mye så skal ta litt igjen i kveld ;)

Lørdagen var kjempebra! Flott hotell/slott og kjempegod mat. Kjæresten holdt til og med tale for onkelen sin, han er så flink til sånt :rødme: Og så fikk jeg til og med skryt av "svigermor" for å ha gjort kjæresten mer voksen :sjenert:

Kvelden ble en suksess, men det var tungt å stå opp på søndagen og vite at man skulle kjøre 6 timer med ferja før man kunne sette seg ned i sofaen... :sukk:

Alt i alt en flott helg! :)

Nå er det mandag og en ny uke er i gang.. Sende flere jobbsøknader må jeg også.. Ser at det er mye ledig der ute nå, det er bare det å komme gjennom nåløyet.. :)

Skrevet

Du har nok ny jobb snart, tenker jeg.

Krysser fingrene for det.

Ny jobb og bebis i magen. ;)

Skrevet

Bebis i magen ja... Kanskje vi får klaff denne måneden? :-D .. Dersom det ikke klaffer denne måneden, tror jeg nok vi skal ta det litt mere med ro og ikke stresse med å produsere.. Hvertfall inntil jeg har fått meg en god jobb jeg trives i :) Jeg begynner ikke på pilla igjen, men da tar vi det heller mer som det kommer ;)

For alt det jeg vet kan det allerede være en liten en på vei... :sjenert:

Skrevet

:duskedame: for :babysmokk: i Simplemindeds mage!

Høres ut som om dere hadde ei super helg da! Slott (!) og greier :-D Litt misunnelig, ja.

Skrevet

Joda, det klaffer for oss denne måneden - det blir en super bursdagsgave til deg :smilbla: Høres ut som om du hadde en fin helg også :klemmer:

Skrevet
:duskedame: for :babysmokk: i Simplemindeds mage!

Høres ut som om dere hadde ei super helg da! Slott (!) og greier :-D Litt misunnelig, ja.

Ja, det var ett kjempekoselig slott fra gamle dager. Det skulle til og med spøke der! Men det merket heldigvis ikke vi noe til.. :)

Håper på bebis i magen ja! :-D :duskedame:

Joda, det klaffer for oss denne måneden - det blir en super bursdagsgave til deg :smilbla: Høres ut som om du hadde en fin helg også :klemmer:

Det blir en kjempefin bursdagsgave det! :) :love:

Skrevet

Kjipt med jobb, gøy med slott! Og jobb får du - garantert :)

Håper på klaff denne måneden! :klem:

Skrevet

Hei

Hatt det fint så langt i dag?

Hvor lange sykluser har du? Mer enn 28 dager?

Håper virkelig det klaffer for dere denne måneden.

Skrevet

Håper det klaffer.

Hvis ikke er jeg enig med deg. Kan være greit å ta det med ro og ikke stresse. Tror mange sliter fordi de stresser...

Ikke sant det er rart å tenke på at man kan være gravid uten å vite det selv en gang... :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...