Simpleminded Skrevet 20. august 2009 Forfatter #2642 Skrevet 20. august 2009 Flotte bilder. Nå ble jeg babysyk. Hehe, det er bare til å kjøre på Det er herlig å gå gravid! Gleder meg over tida framover nå. Lurer på når jeg kjenner sparkene for første gang?..
Lilith Skrevet 20. august 2009 #2643 Skrevet 20. august 2009 Finel fine bilder! Vår lille reke var fsv planlagt. Dvs vi gjorde ingenting for IKKE å bli gravide. Men var litt sjokk likevel ... Jo, jeg skal kanskje blåse støvet av dagboka mi. Kanskje. Hm.
Amused Skrevet 20. august 2009 #2644 Skrevet 20. august 2009 Så fine bilder! :rødme: Søte nurket og flotte magen! Du er nå bra slank og fin da Ble bare bittelitt babysyk jeg også
jente 79 Skrevet 20. august 2009 #2645 Skrevet 20. august 2009 Nå fikk jeg sett de Kul :klø: Jeg har mer mage uten å være gravid jeg...
Gjest imli Skrevet 20. august 2009 #2646 Skrevet 20. august 2009 Fine bilder av både mage og lille nurket Jeg følte også at jeg fikk tidligere mage denne gangen, men det tok like lang tid nå som sist før det ble noe "ordentlig".
Simpleminded Skrevet 20. august 2009 Forfatter #2648 Skrevet 20. august 2009 Finel fine bilder! Vår lille reke var fsv planlagt. Dvs vi gjorde ingenting for IKKE å bli gravide. Men var litt sjokk likevel ... Jo, jeg skal kanskje blåse støvet av dagboka mi. Kanskje. Hm. Ja, sånn var det forsåvidt litt her også... Hadde aldri regnet med det skulle klaffe så fort! Hadde bare en mens etter graviditeten så satt den! Ja, blås litt støv av dagboka di! Skal hjelpe deg jeg...: Blåååååååås! Også har jeg prøvd å holde litt liv i den i det siste Så fine bilder! :rødme: Søte nurket og flotte magen! Du er nå bra slank og fin da Ble bare bittelitt babysyk jeg også Tusen takk! :rødme: Følte nettopp jeg hadde begynt å få kroppen min tilbake når spiren satt jeg! Og da koste jegmeg nok litt ekstra i sommer også... Hopp på baby-bølgen du også da vel! Nå fikk jeg sett de Kul :klø: Jeg har mer mage uten å være gravid jeg... Ja, der var de gitt! Syns nå kulen er tydelig nok jeg da... Blir vanskelig å skjule den i 4 uker til Fine bilder av både mage og lille nurket Jeg følte også at jeg fikk tidligere mage denne gangen, men det tok like lang tid nå som sist før det ble noe "ordentlig". Tusen takk! Tror nok det vil stagnere litt her også, men magen er så absolutt på plass! Og sist så var det jo ikke antydning til noe før 18-19 uker.. Men du; Nå har du jo ikke lenge igjen før termin jo! Har du sladris? Så spennende!! Tenker jeg får følge med på dine erfaringer som tobarnsmor så jeg får forberedt meg litt ja Så fine bilder!! Tusen takk! Skulle ønske kulen ville ventet på seg til jeg var 12 uker...
jente 79 Skrevet 21. august 2009 #2649 Skrevet 21. august 2009 Jeg rakk også bare en mens før jeg ble gravid igjen, og det var uten å prøve. Heller å prøve å unngå... Men veldig glad vi slipper lange prøveperioder, jeg synes synd på de som sliter i åresvis... Nå er vel sannsynligheten ganske stor for at alt går bra. Mener jeg har hørt at den er bortimot 80-90% når du har sett et bankende hjerte og er over 8 uker Når det gjelder kul på magen er det nok bare du og kanskje de som kjenner deg aller best som vil se det. Men da vil jeg nesten tro de var litt mistenksomme hvis de ser det, og ser etter. Det går nok fint skal du se God helg
Lilith Skrevet 23. august 2009 #2650 Skrevet 23. august 2009 Sprøtt at det har gått så raskt for så mange av oss. Jeg hører så mye om folk som sliter at det virker helt unormalt når det klaffer så kjapt! Nå er det så smått blitt liv i dagboka mi igjen, skal prøve å være flink til å oppdatere fremover Håper dere har hatt en fin helg!
Simpleminded Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2651 Skrevet 25. august 2009 Jeg rakk også bare en mens før jeg ble gravid igjen, og det var uten å prøve. Heller å prøve å unngå... Men veldig glad vi slipper lange prøveperioder, jeg synes synd på de som sliter i åresvis... Nå er vel sannsynligheten ganske stor for at alt går bra. Mener jeg har hørt at den er bortimot 80-90% når du har sett et bankende hjerte og er over 8 uker Når det gjelder kul på magen er det nok bare du og kanskje de som kjenner deg aller best som vil se det. Men da vil jeg nesten tro de var litt mistenksomme hvis de ser det, og ser etter. Det går nok fint skal du se God helg Ja, jeg syns også det må være fælt for dem som sliter i årevis.. Apropo: Vi har et vennepar som har slitt i maaange år! Nå er de endelig i gang med prøverør Og vi ser hvor tungt de tar det hver gang noen forteller at de er gravide.. Så nå er jeg nesten litt redd for hva de kommer til å si når vi venter våres andre barn på under 2 år.. Ja, du har nok rett i at det kun er meg og sambo som ser kulen.. De andre vennene våre vet ikke at vi prøver, så de har nok ingen mistanke tror jeg Håper bare den ikke blir kjempestor veldig fort, men klarer å holde seg liten til 19. september Jentekveld Gynekologen sa at det nå var 98% sjanse for at alt skulle gå bra, så jeg stoler på ham og satser på at vi er en av de 98 prosentene Sprøtt at det har gått så raskt for så mange av oss. Jeg hører så mye om folk som sliter at det virker helt unormalt når det klaffer så kjapt! Nå er det så smått blitt liv i dagboka mi igjen, skal prøve å være flink til å oppdatere fremover Håper dere har hatt en fin helg! Ja, det er helt utrolig at det går så fort som det gjør! Skal følge med i dagboka di! Også Vi har hatt en slitsom, tung og rask helg så nå er jeg glad det er hverdag igjen :rødme:
Simpleminded Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2652 Skrevet 25. august 2009 Helga var altfor slitsom! Nå er det sånn at jeg er på nippet til å si at jeg er altså! Vi reiste østover rett etter lille N ble hentet for å feire snuppa sammen med foreldrene mine. I tillegg skulle jeg på gjenforeningsfest med barne-/ungdomsskolen på lørdagen *puh!* Fredagen gikk fort! Plutselig var det kvelden! Snuppa var lagt og søsknene mine ville spille spill med meg... Off! Liker ikke å skuffe dem, så det ble til at jeg satt lenger oppe enn jeg burde.. Sambo satt seg ut i utestua med pappa, og der ble de sittende til halv fem på natta Jaja, det er hans valg Men det førte jo til at jeg måtte opp tidlig med snuppa, som selvfølgelig skulle starte dagen klokka halv syv Etter morgenstell, kakebaking og frokost bar det avgårde for å handle gave til pappa som fylte på mandagen og antrekk til kveldens gjenforening. Tror meg og søstern bruke 3-4 timer på senteret jeg.. Sånn går det! Gjenforeningsfesten startet klokka 16:00, så når vi var ferdig på senteret så var det bare til å gjøre seg klar for fest! I korte drag så trivdes jeg ikke i det hele tatt (Kan jo nevne at jeg ikke hadde noen graviditetssymptomer denne dagen og derfor var litt ekstra bekymret). Klassen var den samme overfladiske klassen og det var de samme klikkene som holdt seg sammen. Ungdomsskolen var et rent hel**** for meg, så jeg vil egentlig ikke utdype det noe mer. Men jeg holdt ut helt til klokka 24! Hadde jo noen å snakke med osv. fordi bestevenninna mi går jo i paralellklassen og dem traff vi klokka 22 på kvelden Søndagen våknet jeg opp og følte meg fyllesyk Hvordan går det an uten å ha drukket noe med alkohol i? Hmm... Jeg var hvertfall ekstremt sliten og kvalmen var (u)heldigvis tilbake. Klokka 13 begynte jeg med 3 pizzaer som skulle bakes fra bunnen av.. Maten var klar til 14:30 og smakte kjempegodt! (Broren min var med og hjalp meg med fyllet ). Så var det isspising , kakespising og pakkeåpning Snuppa elsker oppmerksomhet så hun syns tydeligvis det var utrolig stas med pakker når alle så på henne Men vi jenter elsker jo oppmerksomhet, så jeg skjønner henne godt Så bar det hjemover i 17-tiden... Deilig å komme hjem!
Simpleminded Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2653 Skrevet 25. august 2009 Nå venter jeg på at sambo skal komme hjem :rødme: Han er hos "svigerfar" (kjæresten til mammaen hans) og snakker om en god økonomi for fremtiden.. Og det høres ut som vi kan komme godt ut av det Er spent på å høre! Til torsdag så skal forresten lille V på ettårskontroll! Grugleder meg!.. Er veldig spent på hvor mye hun veier, samtidig som jeg gruer meg veeeldig til sprøytene hun skal få Er så leit å se henne gråte! Vi har forresten måtte bytte vaskeserviettene fra Pampers til Libero, fordi hun ble så utrolig sår av Pampers sine Stakkars jenta mi.. Men nå går det mye bedre Vi har bestilt bilsete også til snuppa vår! Britax Multi-Tech.. Det er viktig for oss at hun får god komfort, samtidig som at setet skal kunne være bakovervendt så lenge som mulig. Og det får hun med dette setet Gleder meg til det kommer i butikken! Noe annet som skjer på torsdag er at sambo skal opereres i kneet Han har slitt med menisken helt siden fotballskaden for maange år tilbake. Så nå skal han få en tredje og forhåpentligvis siste operasjon som kanskje skal gjøre kneet 100% igjen Han har nok ikke noe sjans til å bli proffspiller igjen, men han er fornøyd med å bare få spille fotball han Og i tillegg er han lagleder for laget sitt, så han får dyrke hobbyen sin ja (også er han skribent for to av yndlingslagene sine på en norsk nettside) Aktiv innen fotballen kan man si!
jente 79 Skrevet 26. august 2009 #2654 Skrevet 26. august 2009 Hørtes ut som en slitsom helg. Får håpe du får noen rolige dager nå
Simpleminded Skrevet 26. august 2009 Forfatter #2655 Skrevet 26. august 2009 Hørtes ut som en slitsom helg. Får håpe du får noen rolige dager nå Ja, det håper jeg også...
Simpleminded Skrevet 26. august 2009 Forfatter #2656 Skrevet 26. august 2009 God økonomi blir det bare hvis vi står på! Eller hvis sambo står på... :rødme: Men det er jo gammelt nytt Så får tiden vise! I dag kom hun jeg skulle passe rundt 10, og snuppa sov helt til kvart over 9! Det er ganske uvanlig til å være henne, men deilig! Var inne et par ganger mellom 7 og 8 for å gi henne smokk, og da var det greit Godt jeg får hentet meg inn litt, for det trenger kroppen min.. Klokka ni på kvelden er jeg helt ferdig... Men likevel presser jeg meg til å holde meg våken til elleve! Litt for å være sammen med sambo også da... Kvalitetstid er tingen :rødme: Men nå vil jeg jo ha han hjemme flere uker i strekk ettersom han skal opereres i morgen Så det kan jo bli spennendes! Han kan jo ikke hjelpe til med så mye i huset etter han er operert, så det blir vel kanskje en tredje å ta seg av?
Ella* Skrevet 26. august 2009 #2657 Skrevet 26. august 2009 Håper dere har det greit økonomisk nå, selv om det var litt kaos tidligere. Kjempebra om samboeren har blitt litt mer fornuftig Så herlig med en rolig morgen Det hadde vi også, kjempegodt var det! Spørs om du får tre unger i hus framover ja Håper operasjonen til samboeren din blir vellykket!
jente 79 Skrevet 26. august 2009 #2658 Skrevet 26. august 2009 Godt å høre at dere har det bedre Håper operasjonen går bra
Amused Skrevet 27. august 2009 #2659 Skrevet 27. august 2009 Sove til 9! Hadde det bare kunnet skje her Håper du får tatt deg igjen etter ei slitsom helg
Lilith Skrevet 27. august 2009 #2660 Skrevet 27. august 2009 For en helg! Håper du har fått tatt deg inn igjen nå Flott at økonomien ser ut til å ordne seg! Det er så utrolig slitsomt å stresse med sånne ting, det griper liksom inn i alt. Håper operasjonen har gått bra i dag! Blir sikkert koselig å ha samboeren din hjemme, selv om han nok kommer til å trenge litt stell (mannfolk, altså - de blir dobbelt så syke som oss kvinnfolk når de er dårlige! ) Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg