Gå til innhold

Hjelp, dama mi er ei tøyte.


Gjest Lars35

Anbefalte innlegg

Jeg tipper hun mener at fortid er fortid i den forstand at den finnes der, det er ikke noe man kan gjøre med den. Synes innlegget var bra, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper hun mener at fortid er fortid i den forstand at den finnes der, det er ikke noe man kan gjøre med den. Synes innlegget var bra, jeg.

Du siterer "ingen". Hvilket innlegg sikter du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
- når trådstarter vil ha en tilnærmet jomfru, så er det et helt legitimt valg -

Er det ikke fryktelig vanskelig å kjøre bil når man bare ser i sort/hvitt? ;)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du siterer "ingen". Hvilket innlegg sikter du til?

Din henvendelse til regine. Trodde ikke det kunne misforstås når det kom rett under ditt svar. *Flink å sitere nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fryktelig vanskelig å kjøre bil når man bare ser i sort/hvitt? ;)

:tunge1:

Hold helt kjeft. Punktum. Innlegget ditt bidrar ikke til en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din henvendelse til regine. Trodde ikke det kunne misforstås når det kom rett under ditt svar. *Flink å sitere nå*

regine sitt innlegg var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ...bror...
Fortid er faktisk fortid. Og SELVSAGT har fortiden noe å si - selv om vi vurderer forskjellig hva som er viktig/ikke viktig i fht å innlede/fortsette et forhold.

Nå valgte trådstarter å innlede et forhold til ei jente som han tydeligvis IKKE hadde "saumfart" nok ifht. hva HAN mente var nødvendig kriterier for å ha et forhold.

Hun falt igjennom, fordi HAN hadde en definisjon på at fortiden skulle være slik og sånn. Det var ikke hennes fortid - og det kunne ikke HAN leve med. Det burde jo være uproblematisk.

Om det var fordi hun hadde hatt sex med for mange, eller om det var fordi hun tidligere hadde vært rusmisbruker/nazisympasitør/nakenmodell/aktiv ml-er/whatever er faktisk nokså irrelevant. Poenget er at det var NOE der som HAN ikke taklet. Derfor tok forholdet slutt.

At det skal være så fryktelig problematisk, og at det skal avstedkomme masse sutring om "fæle damer som puler rundt" - DET skjønner jeg faktisk ikke. Enhver må ta konsekvensene av sine valg - når trådstarter vil ha en tilnærmet jomfru, så er det et helt legitimt valg - men da må man jo også forvente at han tar konsekvensene av det. Og det har han jo åpenbart gjort i dette tilfellet. Neste gang han treffer en interessant dame, så vil jeg anbefale at han kartlegger seksuell fortid helt i starten, da unngår han (og sikkert dama og) en del problemer.

lykke til!

Tror en del damer her inne sliter med at de ikke er så veldig interessante for mange menn etter en fortid som flyfiller. Hva med ikke knulle med alle og enhver, slik at dere fremdeles blir sett på som fristende kjærester. Tror ikke TS hadde forventet at dama hans viste seg å være playerguttas sexleketøy. Han skrev jo at hun løy om hvor mange menn hun hadde vært med. Om du hadde giddet å lese hva TS faktisk skriver så kunne du jo spart deg utsagn som "når trådstarter vil ha en tilnærmet jomfru".

Fortid er fortid unnskyldningen er dem mest ansvarsfraskrivende og enkle unnskyldningen jeg hører. Skam dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regine ii

Valentino: å ha to tanker i hodet samtidig er en fin ting.

Vi har alle en fortid. Den er der, på godt og vondt. Det er pr. i dag ingen som har funnet opp en tidsmaskin, slik at vi kan gå tilbake og gjøre annerledes om vi angrer på ting vi tidligere gjorde.

Fortiden har noe å si, fordi den er der. Treffer jeg en mann, og vi innleder et forhold, også finner jeg ut et eller annet om hans fortid som jeg mener er galt/eller var gal måte å leve på, så må jeg jo da finne ut om jeg kan leve med mannen, til tross for en fortid m elementer jeg ikke liker. Greier jeg ikke det - ja da blir det ikke noe forhold/evt så må forholdet brytes.

Men - uansett hva jeg mener om hans fortid - den er der, og den har også bidratt til å forme den mannen jeg treffer, den dagen jeg treffer han. Hvis jeg mener at hans fortid er så gal - ja da må jeg velge vekk den mannen. Så enkelt (og i en del tilfeller så vanskelig - men sånn er nå engang livet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha fire partnere på ett år er kanskje ikke så mye - om man søker å finne "den rette". Men å ha fire partnere per år 10 år på rad er etter min oppfatning mye. Og jeg sier ikke "for mye", for det har jeg ikke noe med.

Men jeg kunne ikke levd med en mann som hadde hatt så mange forskjellige damer - og ihvertfall ikke om det var mange ONS inne blant dem. Hadde han prøvd seg seriøst 4 ganger i året i 10 år, ville jeg heller ikke hatt ham. Bommer man så mange ganger sier det noe om kompetanse på å finne det man vil ha eller det som vil ha en ;) .

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Devin_*
Valentino: å ha to tanker i hodet samtidig er en fin ting.

Vi har alle en fortid. Den er der, på godt og vondt. Det er pr. i dag ingen som har funnet opp en tidsmaskin, slik at vi kan gå tilbake og gjøre annerledes om vi angrer på ting vi tidligere gjorde.

Fortiden har noe å si, fordi den er der. Treffer jeg en mann, og vi innleder et forhold, også finner jeg ut et eller annet om hans fortid som jeg mener er galt/eller var gal måte å leve på, så må jeg jo da finne ut om jeg kan leve med mannen, til tross for en fortid m elementer jeg ikke liker. Greier jeg ikke det - ja da blir det ikke noe forhold/evt så må forholdet brytes.

Men - uansett hva jeg mener om hans fortid - den er der, og den har også bidratt til å forme den mannen jeg treffer, den dagen jeg treffer han. Hvis jeg mener at hans fortid er så gal - ja da må jeg velge vekk den mannen. Så enkelt (og i en del tilfeller så vanskelig - men sånn er nå engang livet).

Det er jo NETTOPP det de fleste mennene her har sagt. Det er jo damene som har ment at det er tåpelig å avslutte noe som helst kun fordi en jente har hoppet på 3-4 fotballag, og at dette vitner om en mann med lite selvtillit siden han ikke liker dette.

Har du lest tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regine ii

devin: ja jeg har lest tråden, og nei, det er ikke sånn jeg har oppfattet det de fleste mennene har sagt.

De har vært mest opptatt av å dømme folk som har levd annerledes enn de selv har valgt/ville gjort. Poenget er jo egentlig ikke at dama har hatt mange ons eller et aktivt sexliv - men at hun har ting i sin fortid som trådstarter ikke kan akseptere. I tråden her har det imidlertid kun blitt masse drittslenging og tulleteoretisering om hvor fæle damer er som puler rundt.

Diskusjoner blir ofte mer interessante om man kan heve nesa litt til det mer prinsipielle. Og det er kun det jeg forsøker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hold helt kjeft. Punktum. Innlegget ditt bidrar ikke til en dritt.

Når vi er inne på å bidra.. Innlegget mitt belyste at det er stor forskjell mellom tilnærmet jomfru og å ligge med 40 stykker :mrgreen: De fleste er klar over at muligheten er til stede for at partner har tidligere opplevelser, men forventer ikke så mange. Derfor sort/hvitt. Skjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
De har vært mest opptatt av å dømme folk som har levd annerledes enn de selv har valgt/ville gjort.

Jeg er ikke helt enig med deg der. Synes ikke det har vært så mye dømming, det er en eller to som har vært krass, ellers har de fleste bidratt med sine preferanser. Dette er et internettforum, ting vil alltid bli satt på spissen, og hva er vitsen med å diskutere noe man egentlig ikke har en mening om? :)

Det er bra å kunne se nøkternt på ting, men å argumentere uten å mene noen ting om temaet (misforstår jeg deg nå?) er da litt bortkastet tid? Jeg har deltatt fordi jeg har en mening om temaet, men den er jo bare min. Jeg kan hverken dømme eller kaste skitt på folk med et annet syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi er inne på å bidra.. Innlegget mitt belyste at det er stor forskjell mellom tilnærmet jomfru og å ligge med 40 stykker :mrgreen: De fleste er klar over at muligheten er til stede for at partner har tidligere opplevelser, men forventer ikke så mange. Derfor sort/hvitt. Skjønner du?

Gjorde innlegget ditt det ja? Men så skriv det da. Ikke gå rundt grøten som en forskremt apekatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har ting i sin fortid som trådstarter ikke kan akseptere.

Nei vel? Nå blir jeg litt sjokkert. Har du forstått trådens tema allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Gjorde innlegget ditt det ja? Men så skriv det da. Ikke gå rundt grøten som en forskremt apekatt.

:hoho:

Der var straffen for å forsøke å være subtil. Men point taken, ikke mere grøt på denne apekatten, :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var straffen for å forsøke å være subtil. Men point taken, ikke mere grøt på denne apekatten,  :legrine:

Hersketeknikker vet du hva er. Men å være en seriøs debattant vet du ingen ting om. Godt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regine ii

cronos: det er vanvittig mye dømming i denne tråden her, fra en del er det en voldsom nedrakking på kvinner som har (hatt) et aktivt sexliv. Jeg har egentlig sluttet å diskutere her for lenge siden, bla. derfor (og pga all sutringa med hvor fæle kvinner er som har sex, og hvor "umulig" det er å finne noen med god nok sexualmoral...... men nå var jeg vel dømmende selv......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Devin_*
cronos: det er vanvittig mye dømming i denne tråden her, fra en del er det en voldsom nedrakking på kvinner som har (hatt) et aktivt sexliv. Jeg har egentlig sluttet å diskutere her for lenge siden, bla. derfor (og pga all sutringa med hvor fæle kvinner er som har sex, og hvor "umulig" det er å finne noen med god nok sexualmoral...... men nå var jeg vel dømmende selv......)

Jeg er faktisk enig med deg der. Så derfor er jeg litt overrasket over at du ikke har lagt merke til rakkinga fra den andre siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hersketeknikker vet du hva er. Men å være en seriøs debattant vet du ingen ting om. Godt å vite.

Jeg aner ikke hva hersketeknikker er, men at du sliter med hvem som er enig med deg og ikke, er hevet over enhver tvil. Vi to argumenterer jo for det samme synet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...