Gå til innhold

Hjelp, dama mi er ei tøyte.


Gjest Lars35

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kjæresten min har hatt sex med omtrent 200 damer, også prostituerte.

(Han er fra en annen kultur enn vår, hvor det bl.a.er mer normalt å kjøpe sex)

Tidligere hadde jeg også fordommer mot menn som hadde hatt mange partnere. Men folk forandrer seg gjennom livet, og kjæresten min er en helt annen nå som 26-åring enn han var som 20-åring. Jeg har kjent ham i flere år før vi ble kjærester, og han er et av de fineste og varmeste mennesker jeg kjenner. Med utrolig fine verdier og holdninger og omsorg for andre rundt seg.

Det blir så feil å tro at en seksuell fortid sier mye om det mennesket man er i dag, en bør heller se på hvordan personen er i stedet for å telle opp sexpartnere, og vurdere et menneske ut fra dette antallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Hvorfor vil dere vite hvor mange kjæresten deres har hatt sex med????

Jeg er enig i at man har en viss preferanse fordi like barn leker godt, på mange måter. Men akkurat antall?

Jeg skjønner det ikke, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har vel dreid seg om å henge seg opp i partnerens seksualliv. Jeg ser ikke noen åpenbare prinsipielle problemer med det, all den tid alle av oss har visse krav til partnere. Hadde vi ikke hatt det, hadde vi alle pult med hvem som helst hvor som helst.

jada, og vi har alle preferanser.

jeg skjønner vel kanskje ikke helt greia med å diskutere personlige preferanser her heller, har man preferanser så hold seg til dem eller tilpass seg dersom man treffer noen som ikke passer preferansen men passer ellers.

Jøss, strenge krav. Har man vært singel i noen år blir det jo fort 30 stykker. Noen  sexpartnere blir det jo selv om man er aldri så seriøs  :klø:

Det må da finnes en mellomting mellom rundbrennere/tøyter og munker/nonner ?

nope, finnes ingen mellomtinger her inne, her er man enten rundbrenner/tøyte (det er de av oss som har hatt sex utenfor forhold noen gang i livet) og munker/nonner (som da er de som kun har sex i forhold, helst få forhold som varer lenge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, og vi har alle preferanser.

jeg skjønner vel kanskje ikke helt greia med å diskutere personlige preferanser her heller, har man preferanser så hold seg til dem eller tilpass seg dersom man treffer noen som ikke passer preferansen men passer ellers.

Nå diskuterer da alle i denne tråden personlige preferanser, om de er nøye på partnerens historie eller ikke.

Og skulle man ikke diskutert personlige preferanser her inne så hadde det ikke blitt noen diskusjoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er kun preferansen(e) i denne tråden som ikke skal kunne diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere vite hvor mange kjæresten deres har hatt sex med????

Jeg er enig i at man har en viss preferanse fordi like barn leker godt, på mange måter. Men akkurat antall?

Jeg skjønner det ikke, jeg.

fordi de som ikke bryr seg om antallet har ligget rundt og er tøyter, mens de som deler antallet fritt og med en ett happy smil, er sunne, skikkelige piker med plettfri seksualmoral (til motsetning fra resten av oss).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå diskuterer da alle i denne tråden personlige preferanser, om de er nøye på partnerens historie eller ikke.

Og skulle man ikke diskutert personlige preferanser her inne så hadde det ikke blitt noen diskusjoner. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er kun preferansen(e) i denne tråden som ikke skal kunne diskuteres.

jeg diskuterer ikke mine seksuelle preferanser her nei, men jeg diskuterer vel heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil dere vite hvor mange kjæresten deres har hatt sex med????

Jeg er enig i at man har en viss preferanse fordi like barn leker godt, på mange måter. Men akkurat antall?

Jeg skjønner det ikke, jeg.

Ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Hvorfor vil dere vite hvor mange kjæresten deres har hatt sex med????

Jeg er enig i at man har en viss preferanse fordi like barn leker godt, på mange måter. Men akkurat antall?

Jeg skjønner det ikke, jeg.

Det er vel ikke så mange som har oppgitt det nøyaktige antallet som avgjørende for hverken det ene eller det andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg diskuterer ikke mine seksuelle preferanser her nei, men jeg diskuterer vel heller ikke.

Ikke nå lenger, nå er du litt fjorten år, og roper fra toppen av trappa ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det er vel ikke så mange som har oppgitt det nøyaktige antallet som avgjørende for hverken det ene eller det andre? :)

Nettopp. Jeg ser mer på det som syn på seksualitet enn at det er tallet i seg selv som er avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger, nå er du litt fjorten år, og roper fra toppen av trappa ;)  :ler:

jepp.. roper litt nå! :ler:

men jeg har ikke diskutert egne preferanser, jeg har diskutert noe som IKKE er en preferanse for meg og som jeg ikke helt forstår hos andre, siden jeg føler den lett ender i å slenge litt skit om de som ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Takk, Succubus! ;)

Cronos, 30-40 etter å ha tynt det ut av dama, er vel et tegn på interesse for konkret antall? Og så var det hun som refererte til de 200...

Ellers er jeg enig med Bella, og damn it, du også Cronos ;) (og jeg prøvde å uttrykke det i innlegget mitt) at en viss referanseramme når det gjelder bakgrunn, både seksuelt og annet i mine øyne vil gjøre samarbeidet i et forhold lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg enig med Bella, og damn it, du også Cronos ;) (og jeg prøvde å uttrykke det i innlegget mitt) at en viss referanseramme når det gjelder bakgrunn, både seksuelt og annet i mine øyne vil gjøre samarbeidet i et forhold lettere.

Joda, men tross alt snakker vi vel om en generell holdning, og ikke tall ?

Har man vært singel lenge er det jo bare naturlig at antall sexpartnere er høyere enn hos noen som stort sett har vært i forhold. Man er da ikke tøyte/rundbrenner selv om man har hatt tre-fire flørter på et år som ikke utviklet seg videre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Nasse Nøff_*

HippHurra for at det finnes slike jenter som TS sin. Det gjør det så veldig enkelt for oss mannegriser å få oss noe.

Godt mulig jeg har vært bortpå a og. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Takk, Succubus!  ;)

Cronos, 30-40 etter å ha tynt det ut av dama, er vel et tegn på interesse for konkret antall? Og så var det hun som refererte til de 200...

Ellers er jeg enig med Bella, og damn it, du også Cronos ;) (og jeg prøvde å uttrykke det i innlegget mitt) at en viss referanseramme når det gjelder bakgrunn, både seksuelt og annet i mine øyne vil gjøre samarbeidet i et forhold lettere.

Jepp, men han har egentlig ikke vært så veldig aktiv i selve tråden :)

Helt klart, eye to eye er veldig kjekt i et forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casanova
HippHurra for at det finnes slike jenter som TS sin. Det gjør det så veldig enkelt for oss mannegriser å få oss noe.

Godt mulig jeg har vært bortpå a og.  :legrine:

Jeg har nok vært der oxo, moro med billige damer gitt. :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Takk, Succubus!  ;)

Cronos, 30-40 etter å ha tynt det ut av dama, er vel et tegn på interesse for konkret antall? Og så var det hun som refererte til de 200...

Ellers er jeg enig med Bella, og damn it, du også Cronos ;) (og jeg prøvde å uttrykke det i innlegget mitt) at en viss referanseramme når det gjelder bakgrunn, både seksuelt og annet i mine øyne vil gjøre samarbeidet i et forhold lettere.

Det var meg som snakket om de 200.

For meg var det ingen interesse av å vite hvor mange, eller noe mer rundt det, jeg fikk det servert, fordi han ville jeg skulle vite dette om hans fortid.

Og grunnen til at jeg nevner det her, er at det snakkes om katastrofe når noen har hatt 30-40. Jeg reagerte ikke på antallet kjæresten min har vært til sengs med, nettopp fordi han har andre ting ved seg som overskygger dette med antall og seksuell fortid fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har nok vært der oxo, moro med billige damer gitt. :humpe:

Og hva gjør det deg til, hvis du har deg med massevis av billige damer?

Like billig, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Det var meg som snakket om de 200.

For meg var det ingen interesse av å vite hvor mange, eller noe mer rundt det, jeg fikk det servert, fordi han ville jeg skulle vite dette om hans fortid.

Og grunnen til at jeg nevner det her, er at det snakkes om katastrofe når noen har hatt 30-40. Jeg reagerte ikke på antallet kjæresten min har vært til sengs med, nettopp fordi han har andre ting ved seg som overskygger dette med antall og seksuell fortid fullstendig.

Han kan hypnose?

Eller har 30 cm lang tunge, og kan puste med ørene?

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Jepp, men han har egentlig ikke vært så veldig aktiv i selve tråden :)

Helt klart, eye to eye er veldig kjekt i et forhold!

Nei han har jo blitt helt borte, stakkars mann. Jeg har ikke vært superaktiv selv, av mange grunner, men jeg henger meg da opp i det med antall. At det på meg virker som det for mange er viktigere enn generell holdning til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...