Gå til innhold

Hjelp, dama mi er ei tøyte.


Gjest Lars35

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Et gufs fra fortiden. Seksualmoral fra 1800-tallet? Kan ikke si jeg setter pris på slike holdninger.

Er det et gufs fra fortiden, og seksualmoral fra 1800 tallet å ikke synes det er noe kjekt at halve byen har pult dama di?

Selv om dama til TS var i sin fulle rett til å pule rundt med fremmede menn i fylla er det ikke sikkert det var så lurt å gjøre det.

Lars35 skriver jo at hun angrer noe vanvittig, og at hun egentlig ikke ønsket å drive på slik. Denne fortiden har jo fått store konsekvenser for henne nå, i og med at det tydligvis har blitt brudd mellom dem. Om Lars35 var drømmemannen hennes har jo dette fått kolosale konsekvenser for henne. Tviler på at hun synes flyfille tilværelsen var verd det.

Joda hun er i sin fulle rett til å leve livet sitt som flyfille, men Lars35 er og i sin fulle rett til ikke å ønske å dele livet sin med en som har levd på den måten.

Vi får håpe de finner seg nye kjærester med seksualmoral litt tettere opptil egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Tallet øker stadig, skjønner jeg. Fra å gjelde flere forballag har det plutselig blitt halve byen?

....det spørs hvor stor byen er det... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Joda hun er i sin fulle rett til å leve livet sitt som flyfille, men Lars35 er og i sin fulle rett til ikke å ønske å dele livet sin med en som har levd på den måten.

Kan ikke tenke meg og vært sammens med ei sånn ei. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Joda hun er i sin fulle rett til å leve livet sitt som flyfille, men Lars35 er og i sin fulle rett til ikke å ønske å dele livet sin med en som har levd på den måten.

....jeg kunne hellir ikke tenke meg å være sammen med en sånn en..... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Håper dama til hovedpersonen her forlater ham når hun innser hvilket håpløst antikvert kvinnesyn han har. Så blir hun i tillegg hengt ut for å ha sex og kalt billig og tøyte!

Den skammen han påfører henne er U T I L G I V E L I G  :kaffe:

Du har faktisk ikke skjønt poenget til TS du. Dette har ikke noe med kvinnesyn å gjøre i det hele tatt. Det har med verdisyn å gjøre, hvordan man ser på sex. Han mener at sex hører hjemme i et kjærlighetsforhold, mens hun synes at sex kan nytes med tilfeldige partnere. Fordi dette er viktig for ham spør han henne om hvor mange hun har vært med. Svaret han får viser seg å vært løgn, og løgnene gjentar seg. Han spør om dette fordi han ikke ønsker å være sammen med en som mange menn har hatt sex med. Louis Cyphre, du kan like det eller ikke, men folk har faktisk forskjellige preferanser for hva som er viktig hos en kjæreste.

Du mener at han har hengt henne ut, og kalt henne tøyte. Da vil jo jeg spørre deg om du vet du hva en tøyte er? Det er ikke en prostituert, men en dame som har frivillig sex med mange forskjellige menn uten betaling. Så tøyte beskrivelsen er helt riktig den. Om man liker at noen blir kalt tøyte er en helt annen sak. Men tøyte er hun om du liker det eller ikke.

Om du synes ordet er kvinnediskriminerende, så finnes det ord som beskriver menn som driver på slik, f.eks rundbrenner og horebukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er en dame som har hatt veldig mange partnere under min ville tid som singel og "ung". Men jeg er totalt forandret og kunne aldri holdt på nå som jeg har en mann. Han vet at jeg har vært vill, for han traff meg jo under min ville tid.

Syns du virker som en respektløs tulling. Hva hun har gjort før deg, har du absolutt ingenting med. Å drive henne til dårlig samvittighet viser hvordan du er som person. Jeg hadde ikke orket en mann som holdt på sånn. Ikke verdt å kaste bort tid på deg. Kanskje det var bedre å være singel da. At hun sier hun skammer seg, tror jeg det er din feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det har kanskje litt med verdier å gjøre? Jeg er ikke religiøs men i dagens samfunn skal du ligsom ha sex med hvem du vil hvor du vil bare du er litt kåt, det blir vell litt feil?

Det er ikke særlig fristende med en samboer/kone som har vært borti veldig mange synes jeg, og jeg mener akkurat det samme bør gjelde andre veien.

Det kan spesielt by på utfordringer når en bor på mindre steder. Du er ute å prøver å kose deg med samboeren din så registrerer du at samboeren får ulike glis/hils fra andre mannfolk som viser seg og være tidliger ons osv. Det er ikke særlig gøy. Det er heller ikke gøy når noen av disse sender sms i helgene når de er på fylla i håp om at de kan få en reprise på den gode sex'en de hadde. Selv om du stoler på samboeren er dette veldig kjedelig...

Herregud, aldersgruppen var? Har dama munn og egne meninger, så sier hun vel fra? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ps: Og ja, 40 stk ER et veldig høyt antall.

Nei, faktisk ikke. 40 i løpet av 2 år er mye. Men 40 menn i løpet av f.eks 15 år. Nei, ikke mye, ganske vanlig.

Du synes det er mye, jeg synes det er et helt vanlig anntall. Hadde ikke reagert om en kvinne i 30 årene hadde hatt over 100 partnere siden hun var 16. Men jeg hadde kanskje reagert om jeg fikk høre at din samboer/mann var utro mot deg gjentatte ganger. _det_ er dårlig moral. Å ha sex, fordi du er singel og vil ha sex er helt ok. Det sier fint lite om personens moral.

Ts burde finne seg en kvinne som ikke har hatt flere partnere enn han, en som tjener mindre enn han og en som oppfører seg på en måte som ikke truer hans mannlighet :ler:

At ts sikkert hadde "feid over" mange flere om han hadde fått napp alle gangene han fikk avslag er en annen sak... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er en dame som har hatt veldig mange partnere under min ville tid som singel og "ung". Men jeg er totalt forandret og kunne aldri holdt på nå som jeg har en mann. Han vet at jeg har vært vill, for han traff meg jo under min ville tid.

Syns du virker som en respektløs tulling. Hva hun har gjort før deg, har du absolutt ingenting med. Å drive henne til dårlig samvittighet viser hvordan du er som person. Jeg hadde ikke orket en mann som holdt på sånn. Ikke verdt å kaste bort tid på deg. Kanskje det var bedre å være singel da. At hun sier hun skammer seg, tror jeg det er din feil.

Har ikke TS noe med hva hun gjørde før hun traff han? Hva er dette for patetisk svada. Selvfølgelig må TS få vite hvem han blir sammen med, han må jo få et reelt grunnlag å velge kjæreste på. Det er ikke alle som orker å være sammen med damer som deg og TS sin skjønner du. Endel av oss finner dere rett og slett frastøtende. Skjønner jo at du ikke ville sagt noe med din skitne fortid. Men det sier jo mye om hvor falsk og feig du er. At hun skammer seg etter et liv hvor hun tilstadighet har våknet opp bakfull fremmede steder, med fremmede menns sæd i kjeften tror jeg faktisk er hennes egen feil, og ikke TS sin skyld.

Driver man noen til dårlig samvittighet ved å diskutere noe på et anonymt internettforum? Du virker faktisk mindre begavet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, faktisk ikke. 40 i løpet av 2 år er mye. Men 40 menn i løpet av f.eks 15 år. Nei, ikke mye, ganske vanlig.

Du synes det er mye, jeg synes det er et helt vanlig anntall. Hadde ikke reagert om en kvinne i 30 årene hadde hatt over 100 partnere siden hun var 16. Men jeg hadde kanskje reagert om jeg fikk høre at din samboer/mann var utro mot deg gjentatte ganger. _det_ er dårlig moral. Å ha sex, fordi du er singel og vil ha sex er helt ok. Det sier fint lite om personens moral.

Ts burde finne seg en kvinne som ikke har hatt flere partnere enn han, en som tjener mindre enn han og en som oppfører seg på en måte som ikke truer hans mannlighet :ler:

At ts sikkert hadde "feid over" mange flere om han hadde fått napp alle gangene han fikk avslag er en annen sak... :ironi:

Helt enig!!!

Jeg hadde ikke reagert om hun hadde hatt 2000 menn siden hun var 12 engang jeg, for jeg er enda mer frigjort enn deg så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!!

Jeg hadde ikke reagert om hun hadde hatt 2000 menn siden hun var 12 engang jeg, for jeg er enda mer frigjort enn deg så...

Eg er jammen glad for at du ikkje er min kjæreste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har ikke TS noe med hva hun gjørde før hun traff han? Hva er dette for patetisk svada. Selvfølgelig må TS få vite hvem han blir sammen med, han må jo få et reelt grunnlag å velge kjæreste på. Det er ikke alle som orker å være sammen med damer som deg og TS sin skjønner du. Endel av oss finner dere rett og slett frastøtende. Skjønner jo at du ikke ville sagt noe med din skitne fortid. Men det sier jo mye om hvor falsk og feig du er. At hun skammer seg etter et liv hvor hun tilstadighet har våknet opp bakfull fremmede steder, med fremmede menns sæd i kjeften tror jeg faktisk er hennes egen feil, og ikke TS sin skyld.

Driver man noen til dårlig samvittighet ved å diskutere noe på et anonymt internettforum? Du virker faktisk mindre begavet du.

Helt enig!!!

Jeg hadde ikke reagert om hun hadde hatt 2000 menn siden hun var 12 engang jeg, for jeg er enda mer frigjort enn deg så...

....jeg er enda mer frigjort, jeg hadde ikke reagert om hun hadde pult med alle mennene i hele bygda engang, selv ikke om hun gjorde når hun var gift. Så frigjort er jeg nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....jeg er enda mer frigjort, jeg hadde ikke reagert om hun hadde pult med alle mennene i hele bygda engang, selv ikke om hun gjorde når hun var gift. Så frigjort er jeg nemlig.

Og det er du stolt av?

Skremmande at det finst slike personar som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, faktisk ikke. 40 i løpet av 2 år er mye. Men 40 menn i løpet av f.eks 15 år. Nei, ikke mye, ganske vanlig.

Du synes det er mye, jeg synes det er et helt vanlig anntall. Hadde ikke reagert om en kvinne i 30 årene hadde hatt over 100 partnere siden hun var 16. Men jeg hadde kanskje reagert om jeg fikk høre at din samboer/mann var utro mot deg gjentatte ganger. _det_ er dårlig moral. Å ha sex, fordi du er singel og vil ha sex er helt ok. Det sier fint lite om personens moral.

Ts burde finne seg en kvinne som ikke har hatt flere partnere enn han, en som tjener mindre enn han og en som oppfører seg på en måte som ikke truer hans mannlighet :ler:

At ts sikkert hadde "feid over" mange flere om han hadde fått napp alle gangene han fikk avslag er en annen sak... :ironi:

Helt enig!!!

Jeg hadde ikke reagert om hun hadde hatt 2000 menn siden hun var 12 engang jeg, for jeg er enda mer frigjort enn deg så...

....jeg er enda mer frigjort, jeg hadde ikke reagert om hun hadde pult med alle mennene i hele bygda engang, selv ikke om hun gjorde når hun var gift. Så frigjort er jeg nemlig.

Ha...Dette er da ingenting, jeg hadde nå ikke reagert om hun hadde pult med alle, både mennene og kvinnene ibåde bygda og alle nabobygdene. Hadde ikke reagert om hun hadde pult med alle bikkjene heller jeg. SÅ frigjort er jeg.... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha...Dette er da ingenting, jeg hadde nå ikke reagert om hun hadde pult med alle, både mennene og kvinnene ibåde bygda og alle nabobygdene. Hadde ikke reagert om hun hadde pult med alle bikkjene heller jeg. SÅ frigjort er jeg.... :grine2:

Kan ho pula alle kattane og, eller?

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke lest hele denne tråden, men fordommene dine (tråstarter) hjelper INGEN.

Ikke deg, ikke dama di.

Du har hatt få sexpartnere fordi du er en type gutt som jentene ser på som kjæreste-emne, du er ikke den gutten de vil ha med hjem en natt for et eventyr.

Det er ikke noe galt i det, bare vit at det er en forskjell på gutter.

Noen gutter har mer testosteron og høyere sex drift, noen av de har god selvtillit og mye erfaring med damer.

Noen har flere hundre damer på samme tidsspekter som du nevner for dama di.

Noen damer har samme emosjonelle driv, men blir undertrykket av fordommer fra folk som deg.

Jeg tror at den underliggende grunnen til at du ikke liker at hun har hatt mange er at du aldri har klart å ha mange selv.

Du har vært kjæreste-gutten og må derfor føle at du velger den livsstilen fremfor det å være en "player".

Jeg har sett det hos utallige mennesker og det er trist at du gir dama di dårlig samvittighet fordi hun har gjort noe som du aldri har fått til selv.

Seriøst, jeg hadde ikke brydd meg en cm om en dame jeg møtte hadde hatt 100 menn før meg, hvorfor skulle jeg bry meg om det?

Virkelig, hvorfor skulle jeg bry meg om det?

Jeg velger å være en så bra person at hun ville blitt interessert i meg i så sterk grad at hun hadde holdt seg til meg så lenge vi var sammen, det er så enkelt.

Les og lær min venn, men spar deg for å pushe dårlig samvittighet og dårlige følelser på andre mennesker.

Titt heller i deg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har ikke lest hele denne tråden, men fordommene dine (tråstarter) hjelper INGEN.

Ikke deg, ikke dama di.

Du har hatt få sexpartnere fordi du er en type gutt som jentene ser på som kjæreste-emne, du er ikke den gutten de vil ha med hjem en natt for et eventyr.

Det er ikke noe galt i det, bare vit at det er en forskjell på gutter.

Noen gutter har mer testosteron og høyere sex drift, noen av de har god selvtillit og mye erfaring med damer.

Noen har flere hundre damer på samme tidsspekter som du nevner for dama di.

Noen damer har samme emosjonelle driv, men blir undertrykket av fordommer fra folk som deg.

Jeg tror at den underliggende grunnen til at du ikke liker at hun har hatt mange er at du aldri har klart å ha mange selv.

Du har vært kjæreste-gutten og må derfor føle at du velger den livsstilen fremfor det å være en "player".

Jeg har sett det hos utallige mennesker og det er trist at du gir dama di dårlig samvittighet fordi hun har gjort noe som du aldri har fått til selv.

Seriøst, jeg hadde ikke brydd meg en cm om en dame jeg møtte hadde hatt 100 menn før meg, hvorfor skulle jeg bry meg om det?

Virkelig, hvorfor skulle jeg bry meg om det?

Jeg velger å være en så bra person at hun ville blitt interessert i meg i så sterk grad at hun hadde holdt seg til meg så lenge vi var sammen, det er så enkelt.

Les og lær min venn, men spar deg for å pushe dårlig samvittighet og dårlige følelser på andre mennesker.

Titt heller i deg selv. :)

Pissprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg spurte ikke deg om du selv skjønte om det var sånn, jeg fortalte deg at det var sånn. :)

OK, *legger meg flat*

Jeg var bare litt gretten. :sjenert: Unnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...