Gå til innhold

Hjelp, dama mi er ei tøyte.


Gjest Lars35

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lena_*
Uff, håper ikke alle damer er sånn man kan få inntrykk av etter å ha lest denne tråden. Da frister det ikke så veldig med å få dame.  :grine:

Jeg må si jeg er trist på endel av mine medsøstres vegne. Tenker dere overhode ikke på hve dere ønsker å tilby deres livs kjærlighet?

Det er mye egoisme ute blandt folk.

Skjerp dere!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cronos_*
Jeg kunne forstått følelsen dersom det var snakk om den samme dama, som plutselig vil ha den trygge mannen, med en gang hun runder tredve, etter å ha avvist han de ti siste åra. Men jeg synes det blir litt for generaliserende å bli snurt fordi hun er "samme type dame" som har avvist deg tidligere. Og hvordan vet man egentlig at hun er av samme type? Er det derfor dere spør om antall partnere? (Nå er jeg bare nysgjerrig.)

Er heller ikke enig i at det er så mye lettere for kvinner å velge partnere på øverste hylle. Det er like vanskelig for en kvinne med dårlig selvtillit å finne seg en skikkelig partner, som det er det for en mann med dårlig selvtillit.

Jeg er ikke snurt. Jeg har aldri hatt problemer med å ordne meg dame. Jeg har seff ikke ordna så mange, da jeg har hatt lange forhold. Jeg har dog sagt at puling ikke er aktuelt fordi jeg har dame. Mange ganger, når man spiller i band er det ikke så vanskelig å ordne hvis man vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig det å ha intime forhold med andre mennesker sammenlignbart med å skifte stil og image?

Slik 'jeg var mer go with the players før, mens nå har jeg skiftet stil og foretrekker trofaste kjærlighetsforhold'?

Jeg forstår det bare ikke, og det gjør meg trist at mange tenker sånn.

nei, men det å endre seg gjelder mange plan i livet, hvorfor skal man kunne dnre seg i alt annet men IKKE på seksuelle preferanser?

og ser ingen grunn til å bli trist bare fordi andre er annerledes, da skulle jeg vært virkelig deppa etter denne tråden, så annerledes som endel er fra meg.

selv hadde jeg det bra når jeg var yngre og ikke ønsket meg fast forhold men likevel likte sex og jeg har det jaggu bra nå også, hvor jeg ikke ønsker sex før jeg er i ett forhold og jaggu har tenkt å vente med sex til vi har blitt godt nok kjent til å vite hvor vi vil med hverandre også, og kreve legeatteste fra begge før sex utføres uten beskyttelse.

skulle jeg synes det var trist at jeg oppfatter endel som kverrulanter, bedrevitere og snerpete? regner da med at de jeg ser på som det, har det helt fint med seg selv, så gidder ikke bli trist bare fordi andre har andre grenser og andre verdier en meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Winter_*
Uff, håper ikke alle damer er sånn man kan få inntrykk av etter å ha lest denne tråden. Da frister det ikke så veldig med å få dame.  :grine:

Denne henger jeg meg på. Men innerst inne tror jeg at de som er så voldsomt tolerante her aldri ville argumentert på samme måte ovenfor sine egne døtre. Ut å pul rundt, du får så mye flott erfaring av det, og blir et så veldig bra menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Denne henger jeg meg på. Men innerst inne tror jeg at de som er så voldsomt tolerante her aldri ville argumentert på samme måte ovenfor sine egne døtre. Ut å pul rundt, du får så mye flott erfaring av det, og blir et så veldig bra menneske.

:ler:

"ja! pul, pul, pul ved enhver anledning. føler du deg kåt, noe som jo skjer titt og ofte, så er det bare å by seg frem. det er nok av mannebein som vil fråtse i fitta di, som min i min tid, kjære datter! pul når du er full, pul når du er edru, pul gjerne hele bygda. jo flere du puler, jo mer bedre menneske blir du. en vinn, vinn situasjon. pul gjerne når du IKKE er kåt også, siden det er så utviklende for din personlighet. SÅ PUL, PUL, PUL!!! og når fitta di er mør og du er lei, så er det bare å slå seg til ro. no problemo. bare se på meg! pappa er fornøyd, han, han har jo kommet så godt overens med mine knullekompiser. de drar på fisketur sammen og prater løs og fast om hvilken stilling de foretrekker når de puler meg. det er så hyggelig, så!"

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUL, PUL, PUL!!! og når fitta di er mør og du er lei, så er det bare å slå seg til ro.

Dette er mer sant enn kvinner noen gang vil innrømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

"ja! pul, pul, pul ved enhver anledning. føler du deg kåt, noe som jo skjer titt og ofte, så er det bare å by seg frem. det er nok av mannebein som vil fråtse i fitta di, som min i min tid, kjære datter! pul når du er full, pul når du er edru, pul gjerne hele bygda. jo flere du puler, jo mer bedre menneske blir du. en vinn, vinn situasjon. pul gjerne når du IKKE er kåt også, siden det er så utviklende for din personlighet. SÅ PUL, PUL, PUL!!! og når fitta di er mør og du er lei, så er det bare å slå seg til ro. no problemo. bare se på meg! pappa er fornøyd, han, han har jo kommet så godt overens med mine knullekompiser. de drar på fisketur sammen og prater løs og fast om hvilken stilling de foretrekker når de puler meg. det er så hyggelig, så!"

:legrine:

Og lavmålet i denne debatten har ingen ende.

Til Cronos, og diverse gjester her, som vil ha så kyske damer som mulig. Hvordan ville dere rådet meg hvis det viste seg at jeg ikke likte at typen min hadde ligget med x-antall damer før han ble sammen med meg? At jeg skulle dumpe han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lavmålet i denne debatten har ingen ende.

Til Cronos, og diverse gjester her, som vil ha så kyske damer som mulig. Hvordan ville dere rådet meg hvis det viste seg at jeg ikke likte at typen min hadde ligget med x-antall damer før han ble sammen med meg? At jeg skulle dumpe han?

Hvis sammenfallende seksualmoral er viktig for deg ville jeg anbefalt deg å dumpe ham. Men du hadde sikkert klart å gjøre det uten å få noen råd. Hvorfor forsøke å endre et moralsk syn som ikke akkurat skader deg, og når det finnes mange menn der ute som nok har tilsvarende syn på saken? Hvorfor gå på akkord med dine verdier? Hvis sex er noe spesielt intimt for deg, så vil du nok passe bedre med andre enn tøytete mannfolk.

Endret av punktom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Og lavmålet i denne debatten har ingen ende.

Til Cronos, og diverse gjester her, som vil ha så kyske damer som mulig. Hvordan ville dere rådet meg hvis det viste seg at jeg ikke likte at typen min hadde ligget med x-antall damer før han ble sammen med meg? At jeg skulle dumpe han?

Ingen kan gi råd i en sånn sak, du måtte, som de av oss med slike preferenser må gjøre, finne ut av ting alene, og handle deretter.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du spør meg? Jeg har da ikke gitt inntrykk av noe annet enn hva jeg selv ville tenkt og gjort. Alle må gjøre sine egne valg, og stå for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undrer

Jeg har lest alle innleggene her og har egentlig ikke så mye å tilføye, men jeg har et spørsmål...Hvorfor tror mange av dere som er imot ONS at om man har hatt ONS så er det større sjanse for at man er utro i et forhold? Disse 2 tingene henger da ikke sammen. Det er stor forskjell på å være singel og ha tilfeldig sex og å bedra sin partner. Man trenger ikke å ha mye "slappere" moral på dette området selv om man ikke nødvendigvis trenger å være i et forhold for å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Devin_*
Fordi det passer veldig mange damer veldig dårlig. Slik markedet fungerer har mange damer et aktivt sexliv/mange ONS - med et mye mer begrenset antall menn (som til gjengjeld har et svimlende antall ONS). Kvinner har en tendens til å velge de samme mennene når rene seksuelle preferanser er de eneste kriteriene. Dessuten kan et større antall menn være avvisende til ONS.

Når kvinnene senere har behov for å finne seriøse kjærester/familiemenn, er det viktig at disse aksepterer at hun har hatt en løsaktig fortid - slik at hun kan fremstå som attraktive også for disse mennene.

Så lenge familiemennene ennå godtar at kvinner kan ha en hvilken som helst  fortid, vil kvinner ha overtaket på kjønnsmarkedet ved at hun velger fritt på øverste hylle både når hun sikter mot sex og nå hun sikter mot snill familiemann/pappa til barna hennes.

glitrende innlegg.

Det er vel en liten knippe menn som tilfredstiller behovet til en stor gruppe kvinner. At de som blir satt til siden føler seg snurt er vel ikke så merkelig. Mener jeg leste en artikkel at det kvinner i norge 'resirkulerte' menn og at det var en økende gruppe menn som ble barnløse.

Jeg tror mange kvinner mangler forståelsen for hva mange av disse mennene går gjennom. Alt rundt sex oppleves veldig forskjellig mellom kjønnene og vil det være. At disse menne rasjonaliserer som de gjør er ikke vanskelig å forstå.

I tillegg er det også et interessant aspekt at den økende seksualiseringen av samfunnet samsvarer med de økte skilsmissene de seneste årene uten at jeg sier at det er en bestemt korrelasjon her, men interessant er det dog.

Innvandrere har jo mye lavere skilsmissestatistikk og jeg mener en hovedårsak til det er at de ikke overfokuserer på sex som resten av samfunnet (les:nordmenn). Fristelsene blir rett og slett for store for altfor mange. Om dette løses ved å ha en masse tilfeldig sex tidlig..? man roer seg ned?

tviler. Sier heller ikke at beste løsning er å være dydig og jomfu til den rette kommer, men en ' gyllen middelvei' kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
glitrende innlegg.

Det er vel en liten knippe menn som tilfredstiller behovet til en stor gruppe kvinner. At de som blir satt til siden føler seg snurt er vel ikke så merkelig. Mener jeg leste en artikkel at det kvinner i norge 'resirkulerte' menn og at det var en økende gruppe menn som ble barnløse.

Jeg tror mange kvinner mangler forståelsen for hva mange av disse mennene går gjennom. Alt rundt sex oppleves veldig forskjellig mellom kjønnene og vil det være. At disse menne rasjonaliserer som de gjør er ikke vanskelig å forstå.

I tillegg er det også et interessant aspekt at den økende seksualiseringen av samfunnet samsvarer med de økte skilsmissene de seneste årene uten at jeg sier at det er en bestemt korrelasjon her, men interessant er det dog.

Innvandrere har jo mye lavere skilsmissestatistikk og jeg mener en hovedårsak til det er at de ikke overfokuserer på sex som resten av samfunnet (les:nordmenn). Fristelsene blir rett og slett for store for altfor mange. Om dette løses ved å ha en masse tilfeldig sex tidlig..? man roer seg ned?

tviler. Sier heller ikke at beste løsning er å være dydig og jomfu til den rette kommer, men en ' gyllen middelvei' kanskje.

Ja, kanskje mange 40- årskriser ville vært avverget om man ikke fant seg en kjæreste og giftet seg når man var 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner tanken om at man skal legge bånd på seg, seksuelt eller på andre måter, av hensyn til framtidige potensielle partneres mulige preferanser, absurd. Folk er slik de er, har de behovene de har, bør leve slik de vil for å ha det bra, og om man av den grunn ender opp med å være uaktuell som partner for enkelte seinere - tøff løkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Jeg finner tanken om at man skal legge bånd på seg, seksuelt eller på andre måter, av hensyn til framtidige potensielle partneres mulige preferanser, absurd. Folk er slik de er, har de behovene de har, bør leve slik de vil for å ha det bra, og om man av den grunn ender opp med å være uaktuell som partner for enkelte seinere - tøff løkk.

Tja, om man må "legge bånd" på seg i form av å fornekte seg selv, er jeg enig.

Men da er vi jo tilbake til hva slags mennesketyper som passer sammen, righty-ho? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Jeg har lest alle innleggene her og har egentlig ikke så mye å tilføye, men jeg har et spørsmål...Hvorfor tror mange av dere som er imot ONS at om man har hatt ONS så er det større sjanse for at man er utro i et forhold? Disse 2 tingene henger da ikke sammen. Det er stor forskjell på å være singel og ha tilfeldig sex og å bedra sin partner. Man trenger ikke å ha mye "slappere" moral på dette området selv om man ikke nødvendigvis trenger å være i et forhold for å ha sex.

Nei, man trenger kanskje ikke det. Men hverken du eller jeg vet dette 100%

Ingen av oss har sammenligningsgrunnlag til å presentere dette som fakta, men du følger din magefølelse, og jeg følger min. Jeg er sikker på, ut fra mine observasjoner, at mennesker med et lettvint forhold til å ordne sex fordi man "fortjener" det, har lavere terskel for å realisere seg selv gjennom sex, om forholdet går gjennom en tyngre periode. Bare for å svare på spørsmålet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Undrer
Nei, man trenger kanskje ikke det. Men hverken du eller jeg vet dette 100%

Ingen av oss har sammenligningsgrunnlag til å presentere dette som fakta, men du følger din magefølelse, og jeg følger min. Jeg er sikker på, ut fra mine observasjoner, at mennesker med et lettvint forhold til å ordne sex fordi man "fortjener" det, har lavere terskel for å realisere seg selv gjennom sex, om forholdet går gjennom en tyngre periode. Bare for å svare på spørsmålet ditt :)

Vel, da kan jeg jo fortelle deg hvordan det har vært for meg så har vi et svar som virkelig er 100% sikkert.

Før jeg møtte min mann hadde jeg endel ONS, vi har vært sammen i snart 7 år og har nå gjennomgått en tung og vondt periode som begynner å strekke seg over 2 år. (Dette innebærer blant annet alkoholmisbruk fra hans side og en mann som man omtrent ikke merker er der når han er hjemme) Jeg har ALDRI noensinne hverken prøvd eller tenkt på å ty til en annen mann for sex. Hvorfor ikke? Fordi selv om jeg engang har hatt et lettvint forhold til sex så var jeg SINGEL den gang så jeg hadde ingen andre å ta hensyn til. Man er ikke mer disponert for å såre andre og være drittsekker selv om man har hatt et utsvevende sexliv.

Jeg har også venninnner som har levd på samme måte og ingen av de har heller noengang vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da kan jeg jo fortelle deg hvordan det har vært for meg så har vi et svar som virkelig er 100% sikkert.

Før jeg møtte min mann hadde jeg endel ONS, vi har vært sammen i snart 7 år og har nå gjennomgått en tung og vondt periode som begynner å strekke seg over 2 år. (Dette innebærer blant annet alkoholmisbruk fra  hans side og en mann som man omtrent ikke merker er der når han er hjemme) Jeg har ALDRI noensinne hverken prøvd eller tenkt på å ty til en annen mann for sex. Hvorfor ikke? Fordi selv om jeg engang har hatt et lettvint forhold til sex så var jeg SINGEL den gang så jeg hadde ingen andre å ta hensyn til. Man er ikke mer disponert for å såre andre og være drittsekker selv om man har hatt et utsvevende sexliv.

Jeg har også venninnner som har levd på samme måte og ingen av de har heller noengang vært utro.

:klem:

Håper det går bra for dere.

Det er rart at enkelte her inne ikke ser at det er forskjell på ons når man er singel, og å pule rundt når man er i et forhold. Det er først da man snakker om dårlig moral etter min mening.

Kanskje det er større sjanse for skilsmisse hvis man møtes tidlig, gifter seg tidlig, får barn tidlig, og plutselig er 40 års krisa der, og noen begynner å tenke på hva man eventuellt har gått glipp av. Blir man sammen senere, respekterer at den andre har en fortid, og tar ting derfra kan det nok være større muligheter for at forholdet kan vare.

Skyld på for mye sexfiksering i samfunnet eller likestilling, men fakta er at det har aldri vært noen bakdel å ha litt livserfaring å bringe med inn i ett forhold.

Det jeg synes er merkelig er at noen mener det er trist at jentene kun er ute etter en type mann, og at det er først når de skal slå seg til ro at den stille sjenerte mannen er best. HALLO, slik har menn behandlet oss i årevis. De fleste menn ser kun på utseende når de leter etter ei dame, men den dagen de skal slå seg til ro, er det greit med ei rolig, stille jente som ikke har toppa 10er lista tidligere. Velkommen til den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undrer
:klem:

Håper det går bra for dere.

Det er rart at enkelte her inne ikke ser at det er forskjell på ons når man er singel, og å pule rundt når man er i et forhold. Det er først da man snakker om dårlig moral etter min mening.

Kanskje det er større sjanse for skilsmisse hvis man møtes tidlig, gifter seg tidlig, får barn tidlig, og plutselig er 40 års krisa der, og noen begynner å tenke på hva man eventuellt har gått glipp av. Blir man sammen senere, respekterer at den andre har en fortid, og tar ting derfra kan det nok være større muligheter for at forholdet kan vare.

Skyld på for mye sexfiksering i samfunnet eller likestilling, men fakta er at det har aldri vært noen bakdel å ha litt livserfaring å bringe med inn i ett forhold.

Det jeg synes er merkelig er at noen mener det er trist at jentene kun er ute etter en type mann, og at det er først når de skal slå seg til ro at den stille sjenerte mannen er best. HALLO,  slik har menn behandlet oss i årevis. De fleste menn ser kun på utseende når de leter etter ei dame, men den dagen de skal slå seg til ro, er det greit med ei rolig, stille jente som ikke har toppa 10er lista tidligere. Velkommen til den virkelige verden.

Takk :)

Min mann faller ikke i kategorien "andrevalg" ihverfall. Han var den mest utadvendte og kjekkeste i gjengen og var overhodet ikke klar for å slå seg til ro før han traff meg.

Dette kan gå begge veier.

Om man føler seg som andrevalg når dama er klar for å slå seg til ro så tror jeg det har mer med selvtillit å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Min mann faller ikke i kategorien "andrevalg" ihverfall. Han var den mest utadvendte og kjekkeste i gjengen og var overhodet ikke klar for å slå seg til ro før han traff meg.

Dette kan gå begge veier.

Og det er vel hva denne tråden dreier seg om. Du traff en som hadde samme bakgrunn som deg. Andre i denne tråden ønsker å finne noen som har samme bakgrunn som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...