Litle Lady Skrevet 16. juli 2007 #101 Del Skrevet 16. juli 2007 Hey, håpe du ar hatt ei flott helg i London og kost dg MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 16. juli 2007 #102 Del Skrevet 16. juli 2007 Eg håper også at du har kost deg i London! Eg elske den byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 19. juli 2007 #103 Del Skrevet 19. juli 2007 ¤dytte oppover¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. august 2007 #104 Del Skrevet 12. august 2007 Hei på deg håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #105 Del Skrevet 31. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. september 2007 #106 Del Skrevet 2. september 2007 Forsatt uten internett? kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #107 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehey! En stund siden sist, ja!! På tide å oppdatere Store forandringer på gang her; sluttet i jobben, slutt med kjæresten, ny leilighet (siden i sommer, altså)... Livet er en komplisert affære for tiden. Og jeg er lei. Lei, lei, lei. Alt er en eneste stor floke. Ble slutt med typen søndag forrige uke, faktisk. Har følelsen av å ha begått tidenes største, astronomiske feilsteg. Og må gjøre på noe hele tiden for å få tankene over på andre ting enn han. Må hele tiden distahere meg selv for å la være å sende meldinger til han. Det er fryktelig uvant å skulle slutte å snakke med en person en har snakket med om alt mulig hver dag i 10 måneder.. Er desperat etter å finne en ny fyr å bli forelsket i. Kysset to forskjellige menn da jeg var ute på fredag, men føler vel ikke at noen av dem var det jeg letet etter. Likevel føltes det som om noen blåste litt der det gjorde vondt, så det hjalp for en liten stund. Og så er det så koslig å flørte litt. Blir i fryktelig godt humør av det. Er ensom. Misliker å bo alene. Bor ikke akkurat så sentralt heller, så det kan nesten gå en hel dag uten å snakke med andre mennesker. Kan bli sprø av mindre. På onsdag skal jeg på jobbintervju da. Samme bransje som før. Jeg er spent. Hadde vært greit å fått noe mer stabilt nå, på en plass jeg kunne lært meg å trives. Selvfølgelig elsker jeg ungene på avdelingen min der jeg jobber nå, de er helt nydelige, men jeg føler meg alt for ung til å ha så mye ansvar på mine skuldre. Når jeg er dobbelt så gammel, skal jeg vurdere det på nytt Leser masse bøker for tiden. Har begynt på Ingebjørg Olavsdatter igjen, en serie jeg begynte på for fire år siden, men så sluttet jeg. Er underholdende og ekstremt lettlest. Får unna en bok på et par timer, så det går jo kjapt og greit. For tiden er jeg sykemeldt. Er hjemme hos foreldrene mine en tur. Heldig er jeg som har en venninne å være sykemeldt sammen med Hun er (veldig) gravid. Så vi unner oss å drive rundt omkring i sentrum, kikke på klær og småprate på kafe i ro og mak. Veldig kjekt Får ta meg en dagbokrunde... Hasta la vista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 30. oktober 2007 #108 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er godt å ha deg tilbake her då. Trenger å følge litt med på kva som skjer. Gla i deg. Må :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. oktober 2007 #109 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eyh, jeg har fått meg mastercard :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Lurer på hva jeg skal gi folk i julegave i år? Lager en liste; Pappa: Benny Hill på DVD, to sesonger. Mamma: Tomatkniv + Søster G: Gave fra Body Shop Søster N: Gave fra Body shop Nevø O: Klær Nevø J: Klær Venninne H: Ferdig med gave til. Venninne M1: Halvveis ferdig. Venninne M2: Babyen til venninne M: Klær Har en dobbelt CD med kaptein Sabeltann liggende, ubrukt. Vurderer å gi den til min yngste nevø, som fyller 4 år en måned etter jul. Begynner å bli store, disse nevøene mine. Eldste er tydeligvis i slekt med sin tante, har begynt å spille rockemusikk på full guffe og danse villt omrking på rommet sitt. Han er bare 5 år. Selv ønsker jeg meg ting som kan freshe opp mine hvite vegger i leiligheten. Bilder, rammer, samt pynteputer, duker, you name it. Får ta meg en runde på kjøpesentrene i nærheten og jakte på julegaver i morgen. Det er en fryd å bli ferdig tidlig. Endret 3. desember 2007 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 31. oktober 2007 #112 Del Skrevet 31. oktober 2007 da har eg en ide kva eg skal kjøpe til deg iallefall. Baby til M, hm kjøpe bittesmå babyklær igjen jippi. Gler meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 5. november 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 5. november 2007 Handlet akkurat et par treningsdvd'er til meg selv. Strip aerobic, inspirert av Kari på god morgen norge. Så grådig moro ut! Strip aerobic Hip hop Blir greit å begynne å trene hjemme i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 5. november 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 5. november 2007 Er fryktelig på hugget etter nye romanser for tiden. Skulle ut med søsteren min på fredag, men hun ville hjem tidlig, i motsetning til meg. Så da gikk jeg inn på et utested alene. Må si det var mindre skummelt enn jeg fryktet, var visst ikke den eneste som var på hugget denne kvelden nemlig, mennene jeg kom i kontakt med var som haier i vannet. Jeg fikk to telefonnummere, hvor av et kanskje er interessant. Har en kamerat som jeg ikke har snakket med på lenge da. Kjenner han for så vidt dårlig. Vi kommer kjempegodt overens noen ganger, andre ganger er han så uberegnelig og merkelig at jeg ikke vet hvor jeg har han. Mener selv at jeg har gjort det veldig klart at vi bare er venner, likevel prøver han seg med små stikk innimellom, noe han nekter på hvis jeg kommenterer det. Han tilbudte seg å kjøre meg til og fra byen på fredag. Var på besøk inne hos meg etterpå da, spilte metallica på gitaren min og slikt. Etterhvert ble han så innpåsliten at jeg måtte be han gå. Begynte å massere skuldrene mine og satt plutselig og holdt meg fast, skulle se hvor sterk jeg var. Ekkelt... Ble faktisk litt skremt, vet aldri hva han er i stand til å gjøre. Ikke det at jeg tror han kunne voldtatt meg, men hadde han gjort det, hadde jeg vært ganske forsvarsløs. Etter at jeg fikk han ut av leiligheten var jeg rask med å låse døra. Savnet eksen min. Jeg har nok lest for mye krim, fantasien min kan løpe helt løpsk noen ganger, kan se skurker i de fleste. Men verden er jo farlig, vi vet aldri hvem vi kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 6. november 2007 Forfatter #115 Del Skrevet 6. november 2007 Skriver akkurat meldinger med den mest interessante av de tre med utovertut som jeg møtte i helga. Vet ikke om han er min ''type''. Tar meg selv i å tenke; han er jo ikke sånn som K (eksen). Må han være sånn som K da? Han må jo ikke det.. Er vi vanedyr? Er det derfor vi ofte forelsker oss i "samme mann" gang på gang?! S, som var sjåfør for meg i helgen, har jeg snakket med i dag. Nok en gang poengterte jeg at jeg ikke var ute etter mer enn vennskap. Han derimot, innrømte at han ville mer. Så vi dropper å treffes mer. Like greit. Er forresten litt skuffet over at jeg ikke har hørt et knyst fra eksen siden det ble slutt. Jeg har tatt kontakt med han noen ganger, nå er det hans tur å kontakte meg, syns jeg. Lurer fryktelig på hvordan han har det for tiden hva han driver med. Irriterende at han ikke viser like mye nysgjerrighet overfor meg.. Skuffende, etter alt vi har opplevd sammen. Skulle gjerne hatt evnen til å gå inn i hjernen hans og funnet ut hvordan han tenker. Drømte at jeg reiste til New York i natt, alene, for hun som skulle være med ble forskjølet, hehe. Søsteren min skal til Berlin i helgen, jeg er dritmisunnelig!! Skulle gjerne blitt med, men nå som jeg er sykemeldt og arbeidsledig, er det ikke verdens beste idé... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. november 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 7. november 2007 To signerte søknader ligger nå på bordet med frimerkene på, klare til å sendes avgårde til to forskjellige barnehager i bydelen. Jeg er spent. Det er 100%, faste stillinger det er snakk om. Siden jeg er førskolelærer, og dette er lavere stillinger i samme yrke, har jeg god tro på at jeg vil bli vurdert. Hadde vært fantastisk å finne en jobb, hvor jeg kan bli en stund.. En jobb som ikke krever mer av meg enn jeg kan tilby... Driter i lønna, er bedre å gå hjem med god samvittighet etter arbeidsdagen, enn å ha verdens svarteste samvittighet fordi listen over alt som skal gjøres er tusen mil lang. Må forresten huske å sende melding til en barnehage jeg har kontakt med og si at jeg kan jobbe som vikar hos dem neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 7. november 2007 #117 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hei Lipstick Eg vart litt nysgjerrig på deg etter at du skreiv i shoppingdagboka mi og klikka meg inn på dagboklinken din. Har lese gjennom dagboka di og syns den er kjempesøt å lesa i! Mange søte lister og fine filosoferingar over ting og tang. Kjenner meg veldig godt igjen i mykje av det du skriv! Var det kjekt i London? Det er min favorittby! Vart heilt forelska etter at eg var der for snart to år sidan. Planen var å reisa dit på juleshopping etter at eg kom ut i jobb, men det vert dessverre ikkje denne jula Eg har også ein stor draum om å reisa til NY! Eeeeelskar store byar der ein kan vera heilt anonym om ein vil, og ha myyykje å sjå på! Dit skal eg snart!!! Ser du har mange sitat av Madonna, likar du ho? Det er min favorittartist! Har du ein favorittsong? Min er Holiday, party party Det ser ut som du er ei meir rocka jente, med rock på full guffe! Merka når eg var ute å jogga i helga at det var Cranberries med Zombie som var best å jogga til, ikkje Timbaland og co Las også at du gjekk til Fløyen i vår/sommar! Ååå, eg savnar Bergen! Budde der fram til begynnelsen av året, og gjekk ofte til Fløyen. Fantastisk!! Bergen er ein herleg by Har du sett alle Twin Peaks dvdane? Eg har akkurat sett ferdig siste, skummelt ja! Alle folka er jo superrare, men serien er også artig på ein måte. Veldig spesiell og bra! I like! Så trist å høyra at det vart slutt med kjæresten din og at du føler det ikkje skulle gått slik det gjekk. Ekkel følelse det der, spesielt når du ikkje heilt får tak på korleis han føler det. Håpar du får snakka med han og at det vert betre då. Eg skal kryssa fingrane for at du får positivt svar på jobbsøknadane dine. Kjenner godt til den frustrasjonen ein kan kjenna i jobbsøkarperioden! Det går alltid bra Må sjå kva du finn på av julegåvekjøp! Eg slit litt der...men trur Body Shop kjem til å vera ein veldig bra stad å starta! Treningsdvdane du har bestilt deg såg gøyale ut! At dei er utseld allereie er jo eit godt teikn! Du må fortella korleis dei er når du har sett dei/trena Eg kjem nok til å koma innom dagboka di fleire gongar, den var så koseleg å lesa i Ha ein flott onsdagskveld, Lipstick! PS: Kjekt å høyra at du likte nicket mitt! Eg syns ditt også er dritkult (er ikkje noko eg berre seier ). Trur eg har lagt merke til deg før her på forumet? Kan det stemma at du har hatt ei glitrande leppe som avatar før?? Har du forresten høyrt den songen til Ralph Myerz and the Jack Herren band som heiter Lipstick? Den er kuuuuul! Endret 7. november 2007 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. november 2007 #118 Del Skrevet 7. november 2007 Det med gutter er så vanskelig. Eg føler med deg, det veit du. Håper både du og eg finner nokon gode. Eller at du hører fra K. Iallefall at det blir sånn som du ønsker. Er spent på høre korleis det blir i jobbsamenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 8. november 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Så kjekt at du kom på besøk, Discokula! London er en fantastisk by! Vi bodde rett ved Oxford Street, som ligger midt i smørøyet av byen. Hadde jeg hatt mastercard mens jeg var der, hadde jeg gjort meg selv til gjeldsslave på den turen. Men pengene la en demper på det hele, for det var trøbbel med bankkortet mitt, fikk bare brukt det pittelitt om morningen før det klikket vinkel, hver jævla dag av oppholdet. Er jo en dyr by i tillegg, så jeg måtte tviholde på hver penny. Likevel fikk vi da en fin tur, fikk opplevd Madam Toussauds, det var storartet, så var vi på markedet i Notting Hill, fikk sett fantastiske Picadelly Circus i mørket, spist lunsj i Hyde Park og kjørt London rundt i Sightseeing buss. Følte turen bare ble en liten smaksprøve av hva London kan by på, så det er liten tvil om at jeg reiser igjen. Da skal jeg ha med mer penger - og gå på musikal! Har forferdelig lyst å se New York en gang og, det har jeg alltid drømt om. Det ville nok vært en større opplevelse enn London også. Du er kjempeheldig om du skal dit! Madonna er kul! Vanskelig å velge favorittlåt. Kanskje La Isla Bonita & Express Yourself akkurat i dag. Holiday er jo en klassiker da. Du har rett i at jeg digger rock da. Liker alt mulig annet også, både coutry og pop og r'n'b. Kommer heeelt an på humøret Bergen er en fin by, ja! Kan jeg spørre deg om hvor du bor nå? Siden du skriver nynorsk, antar jeg du kommer fra vestlandet? Stemmer at jeg har hatt en glitrende leppe som avatar, artig at du husket det - du husker godt! Lipstick av Ralph Meyers har jeg ikke hørt, nei.. Ble nysgjerrig, så den får jeg laste ned Veldig koslig å få en hilsen fra deg Hei, #Spidergirl#! Jeg er like spent som deg, hehe. Får finne oss menn begge to. Skulle gått an kjøpt menn i butikken, altså. Så kunne vi bare byttet dem bort om de ikke holdt det de lovet Hehe. Treige taster på dataen min for tiden, holder på å bli sprø av dette her. Kjøpte antivirus program i går, men det har ikke blitt bedre. Har forresten blitt satt opp som vikar i en barnehage i nærheten fra mandag av og hver dag frem til midten av desember. Ordner seg visst alltid! Synd jeg må si nei til en annen barnehage som ville ha meg til å jobbe hos seg, men vi kan jo ikke gjøre alle til lags heller. Tar meg litt is, kjenner at hver celle i kroppen min vibrerer av lavt blodsukker. Endret 8. november 2007 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. november 2007 #120 Del Skrevet 8. november 2007 Står fram som snikleser av dagboken din. Skjønner godt at du liker London, var der selv en helg i oktober. Fikk med meg Les Miserables mens jeg var der. Du må prøve å få med deg en musikal en gang du er i London, det var en helt fantastisk opplevelse. Hadde med meg mastercard og gikk omtrent amok, så nå gruer jeg meg fælt til å få regninga, det kan bli skummelt. Lykke til i vikariatet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg