MrsP Skrevet 19. februar 2008 #221 Del Skrevet 19. februar 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2008 #222 Del Skrevet 20. februar 2008 Takk, begge to! Hadde 39 i feber i dag tidlig. Men tvang meg avgårde på jobb... Så ble jeg jo sendt hjem etter 10 minutter. -Du ser ikkje bra ut, kom deg hem og legg deg! Etter at jeg kom hjem har jeg bare ligget som et slakt på sofaen eller i senga. Hode verker noe uutholdelig, hele kroppen er stiv og øm. Faen og. Den daten, kan jeg bare glemme. Jeg som hadde gledet meg sånn.. Sykdom kommer bestanding når det passer dårligst. Så kjedelig da Håper du blir frisk snart. Det er visst virkelig noe som går om dagen. Selv har jeg vært syk i 4 dager, er litt bedre i dag, forrige uke hadde halvparten av de norske vennene mine på msn en eller annen form for "stakkars meg jeg er syk"-melding på msn, denne uka er det nesten resten. Typisk at sånne ting skjer når man aller helst skulle vært frisk. Ta godt vare på deg selv, og ikke gå på jobb før du er skikkelig frisk igjen. Sender deg gode tanker og litt virtuell kyllingsuppe tilfelle du ikke har en søt nabogutt som kommer innom. Evt. kan du jo satse på at daten din er i humør til å dulle litt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #223 Del Skrevet 24. februar 2008 Så var jeg her igjen. Skulle bare på sjekk hos legevakten på torsdag, siden jeg ikke kom til hos min egen lege. Endte på sykehuset. Satt på legevakten i to timer sammen med alle de andre syke. Legen trodde jeg hadde influensa, men ville ta en clp for å være sikker på at det ikke var en betennelse som krevde antibiotika. Resultatet var merkelig nok veldig høyt, derfor besluttet legen at jeg måtte innlegges og undersøkes for mulig hjernehinnebetennelse. Jeg var dritsur. Ville slett ikke på sykehus. Følte meg jo bedre enn på flere dager på torsdag, hadde vært helt frisk uten hodepinen og feberen. Da jeg kom på sykehuset var det full rulle med tusen blodprøver og sjekk av det ene og det andre, drypp i armen og på med sykehustrøya, opp i sengen og ligge i ro. Legen kom på besøk og ville ha meg til å gjøre forskjellig ting som en med hjernehinnebetennelse ikke ville klart. Det var usannsynlig at jeg var smittet med dette. Ble flyttet inn på rom sammen med to eldre damer. Sovnet tidlig, for det er virkelig lite annet å gjøre på et sykehus. Neste morgen ble jeg vekket av at blodtrykket igjen måtte måles. Nye prøver ble tatt, måtte til og med opp og ta røntgen av hjertet og lunger for å utelukke lungebetennelse. De jeg delte rom med fikk reise hjem, men jeg måtte dessverre bli en dag til... Urettferdig, selv om det nok var til mitt eget beste. Legene fant ingen steder på kroppen min som var betent, konkluderte til slutt med at det nok bare var en virusinfeksjon. Helt sikkert influensa, for jeg føler meg mørbanket. Har aldri hatt vondt i hode i seks dager på rad før. Men jeg var i det i minste feberfri da jeg kom hjem fra sykehuset i går. Er sykemeldt til og med onsdag, godt å ha noen dager å gå på. Er pyton å være så slapp... Var heldig med at mamsen og papsen var her i går da. Laget mat til oss og tok oppvasken etterpå. Engler I mens mamma laget mat, satt søsteren min sammen de to nye dvd/cd hyllene somjeg hadde kjøpt på Ikea samme dag. She's so nice! Håper jeg er i form snart, for jeg vil ha besøk av E. Kjeder meg grusomt, men det hadde vært ondskapsfullt å smitte han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. februar 2008 #224 Del Skrevet 24. februar 2008 Så kjedelig at du havnet på sykehus da, men godt at det ikke var noe alvorlig. Fint at de tok det så seriøst, og fikk sjekket ordentlig. Hadde du blitt sendt hjem med hjernehinnebetennelse eller noe annet virkelig alvorlig hadde det jo kunnet gått veldig galt. Håper du blir fort frisk igjen slik at du får møte E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 27. februar 2008 Traff han i går. Han kom på besøk og så film hos meg. Skikkelig fjortisdate. Vi sitter på hver vår kant i sofaen og følger intenst med på filmen, ingen sier noe. Rart. Jeg sniker meg nærmere og nærmere, og til slutt holder vi hverandre i hendene, but that's it. Nei. Er ikke spesielt interessert i å date herr-gjett-hva-jeg-vil flere ganger. Snille stakkaren skalv på hendene, jo. Aner ikke om han liker meg eller ikke, for det var ikke så mye flyt i dialogen. Husker at K var ganske lik før jeg ble ordentlig kjent med han. Og først da oppdaget jeg hvor utrolig vanskelig det kan være å forholde seg til sjenerte personer, enda jeg har vært fryktelig sjenert selv opp i gjennom årene. Helt motvillig. Er så negativ for tiden. Føler meg omgitt av svarte skyer og fjolls både på nettet og på byen. Er søren meg så mye snodig ute og går, får så mange merkelige brev på Nettby og Blink, at jeg holder på å bli sprø. Er det ingen normalt oppegående menn der ute? Kanskje det egentlig er jeg som er den unormale. Blir fint å komme tilbake på jobben i morgen. Savner småtrollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. februar 2008 #226 Del Skrevet 27. februar 2008 Traff han i går. Han kom på besøk og så film hos meg. Skikkelig fjortisdate. Vi sitter på hver vår kant i sofaen og følger intenst med på filmen, ingen sier noe. Rart. Jeg sniker meg nærmere og nærmere, og til slutt holder vi hverandre i hendene, but that's it. Nei. Er ikke spesielt interessert i å date herr-gjett-hva-jeg-vil flere ganger. Snille stakkaren skalv på hendene, jo. Aner ikke om han liker meg eller ikke, for det var ikke så mye flyt i dialogen. Husker at K var ganske lik før jeg ble ordentlig kjent med han. Og først da oppdaget jeg hvor utrolig vanskelig det kan være å forholde seg til sjenerte personer, enda jeg har vært fryktelig sjenert selv opp i gjennom årene. Helt motvillig. Er så negativ for tiden. Føler meg omgitt av svarte skyer og fjolls både på nettet og på byen. Er søren meg så mye snodig ute og går, får så mange merkelige brev på Nettby og Blink, at jeg holder på å bli sprø. Er det ingen normalt oppegående menn der ute? Kanskje det egentlig er jeg som er den unormale. Blir fint å komme tilbake på jobben i morgen. Savner småtrollene Sjenerte gutter er vanskelige å forholde seg til ja. Ikke det, jeg er gjerne sjenert selv når det gjelder fremmede mennesker, eller mennesker jeg ikke føler meg trygg på, men når man hele tiden må ta initiativet så blir det slitsomt. Trist å lese at ting føles svart for tida, men jeg kjenner meg igjen i det du skriver om Netty og Blink. I blant lurer jeg på om det bare finnes sære og merkelige menn der inne. Alt for mange ekle menn der inne også. Fint at du savner jobben da, det betyr jo at du trives godt og det er bra. Håper du får noen fine dager på jobb før helga. Skal du ut og feste i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 27. februar 2008 Sjenerte gutter er vanskelige å forholde seg til ja. Ikke det, jeg er gjerne sjenert selv når det gjelder fremmede mennesker, eller mennesker jeg ikke føler meg trygg på, men når man hele tiden må ta initiativet så blir det slitsomt. Enig. Har ikke tålmodighet til å leke gjetteleken. Men tidligere i kveld spurte han om jeg ville treffe han igjen, og da svarte jeg så ærlig og oppriktig som bare det, det var deilig. Tror jeg fikk et sånt noen lunde ærlig svar tilbake og, men han kunne godt gjort seg enda klarere. Spurte hva han egentlig ville og fikk til svar, "Har lyst å bli bedre kjent med deg. Så kan vi no se ka so skjer. " Uff, føler meg gammel og utålmodig. Men syns han har gått en runde for mye rundt grøten. I blant lurer jeg på om det bare finnes sære og merkelige menn der inne. Alt for mange ekle menn der inne også. Nikker ivrig her... Noen får meg til å tro at menn flest leter mer etter en sexpartner enn en venn. For det er voldsomt hvor grisete de tillater seg å være så snart de stikker huet inn på disse datingtjenestene. Da er plutselig alle sosiale regler for god oppførsel glemt. Fint at du savner jobben da, det betyr jo at du trives godt og det er bra. Håper du får noen fine dager på jobb før helga. Skal du ut og feste i helga? Ja, det er planen. Får muligens besøk av ei venninne på fredag, som da skal sove hos meg over helga. Og det er klart hun vil teste bypulsen på Bergen! Noe som er helt ålreit for meg, såklart! Har tidligvakt i morgen, så jeg må legge meg for to timer siden. Må jo ut og traske 6.15... Åh, smerte... Heldigvis er jeg tidlig ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. mars 2008 #228 Del Skrevet 1. mars 2008 Eg har fått skreve på eksamen så det var bra at eg holdt meg hjemme. Men kjipt likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #229 Del Skrevet 2. mars 2008 Gjett hvem som har en kinodate i morgen??? Lipstick, såklart!!!! Skal treffe hyggelig nettbybeboer. Det kan jo bli interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. mars 2008 #230 Del Skrevet 3. mars 2008 Gjett hvem som har en kinodate i morgen??? Lipstick, såklart!!!! Skal treffe hyggelig nettbybeboer. Det kan jo bli interessant Heldiggris! Gi oss rapport da Håper du får en koselig date, og at du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #231 Del Skrevet 5. mars 2008 Det ble en perfekt date! Bare klinings som manglet.. Jumper var storartet! Konsentrasjonen var på plass gjennom hele filmen, kjedet meg ikke et eneste sekund, noe jeg ofte gjør på kino. En sexy hovedperson bidro nok pittelitt. Men hadde han vært gjennomnittlig, hadde jeg likevel digget filmen. Etter filmen, gikk jeg og T på Peppes og bestillte pizza. Ble sittende og prate om løst og fast i flere timer, hadde god kjemi og mye til felles. Helt utrolig!!! Hehe. Når siste bussen skulle gå, måtte jeg bare løpe, men kunne faktisk vært der lenger om det ikke var for det. Tiden fløy. Om denne mannen ikke blir kjæresten min, blir vi i garantert venner. :rødme: Likte han kjempegodt, selv om kjærestefølelsene ikke er helt tilstede da. Kanskje kommer de når vi blir bedre kjent. Er jo så herlig å være med menn en er på bølgelengde med - og kan snakke med. I love it! Stort sett har jeg tullet rundt med menn som prater lite og kliner mye. Det blir fort ensidig. Har nok en gang forbannet været da. Var flott i formiddag ungene lekte ute i den tykke, kramme snøen i barnehagen, laget snømenn og aket seg kalde og våte. Det snødde hunder og katter. Store, myke snøkrystaller la seg og gjorde Bergen om til en vakker vinterby. Men. Så kom - selvfølgelig - regnet. Kaoset på veiene var som vanlig et faktum, Tidebussene kom i enda mer utide, vi ventet og ventet... Veien hjem var et helvete, ingen fortau var måket for snø, så jeg bare skled ned i en våt masse av snø for hvert steg jeg tok, mens veiene ned til leiligheten min var oversvømt. Fikk en kald dusj for hver bil som kjørte forbi meg. Glatt var det og. Faen, altså. Aaner ikke hvor mye tid jeg må beregne til bussen i morgen, og slett ikke vet jeg når bussen faktisk kommer til å være der. *Rive håret av seg*. Lurer forresten på når jeg skal slutte å irritere meg over saker og ting jeg ikke kan gjøre noe med, som f.eks. været. :gjeiper: Får ta meg et tebrød. Og gå og legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) EVERYBODY DANCE NOW!!! Hører på den gamle 90-tallslåta av C&C music factory. I grunn en jævlig dårlig sang som burde blitt fortrengt for minst 10 år siden. Likevel befinner den seg på min mp3-spiller i selskap med mange andre like dårlige låter. Litt party er det jo! Alt som minner meg om discotek fra barndommen får meg på mystisk vis i strålende godt humør. Her en dag hadde tre fire-fem år gamle jenter i barnehagen med seg cd-spilleren ut i garderoben, der de løp rundt og herjet på i takt med musikken. Og CDen som stod i het noe sånt som Move Your Body Dance Mix, og ble kjøpt i 1995. And the good old memories came all back to me. For tiden består nok utvalget på mp3-spilleren av 70 % country. Alan Jackson og Brad Paisley er favorittene, og de er med meg på spasertur til alle tider. Har stadig vekk en date med dem begge (og flere til) når jeg driver med huslige nødvendigheter i leiligheten også, det er fryktelig koslig. Cowboytoppen: - Garth Brooks - Shameless - A. Jackson - Chasing That Neon Rainbow - A. Jackson - Chatahoochee - A. Jackson - Summertime Blues - George Strait - I Hate Everything - B. Paisley - Whiskey Lullaby - B. Lullaby - Mud On The Tires Av og til slår jeg over til litt Twisted Sisters og føler trang til å rocke løs på vei til bussen. Trenger litt wake-up boost om morningen. Er forresten komt meg avgårde på besøk til foreldrene mine. Koser meg. Om noen timer skal jeg besøke en venninne som jeg skal på byen sammen med. Har ikke truffet henne siden jul. Vi snakker nesten aldri sammen på telefonen heller, dessverre. Så skravlebehovet mitt er helt sprikkeferdig. Og så er jeg blitt forkjølet, nok en gang. Får visst absolutt ALT barnehagen kan by på. Har sandpapir i halsen og er skamhes, så burde vel byttet ut rusbrusen med sterk hostesaft. Satser på å lade opp igjen til neste torsdag. Da skal jeg treffe T igjen, trenger en klar og nydelig stemme, må være så kyssbar som mulig. Og så kommer jo ei venninne på besøk til neste helg, dvs nok en heisen tur på byen med mye inntak av det du blant annet finner i hostesaft... God lørdag og kvinnedag alle sammen! Endret 8. mars 2008 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. mars 2008 #233 Del Skrevet 8. mars 2008 EVERYBODY DANCE NOW!!! Hører på den gamle 90-tallslåta av C&C music factory. I grunn en jævlig dårlig sang som burde blitt fortrengt for minst 10 år siden. Likevel befinner den seg på min mp3-spiller i selskap med mange andre like dårlige låter. Litt party er det jo! Alt som minner meg om discotek fra barndommen får meg på mystisk vis i strålende godt humør. Her en dag hadde tre fire-fem år gamle jenter i barnehagen med seg cd-spilleren ut i garderoben, der de løp rundt og herjet på i takt med musikken. Og CDen som stod i het noe sånt som Move Your Body Dance Mix, og ble kjøpt i 1995. And the good old memories came all back to me. For tiden består nok utvalget på mp3-spilleren av 70 % country. Alan Jackson og Brad Paisley er favorittene, og de er med meg på spasertur til alle tider. Har stadig vekk en date med dem begge (og flere til) når jeg driver med huslige nødvendigheter i leiligheten også, det er fryktelig koslig. Cowboytoppen: - Garth Brooks - Shameless - A. Jackson - Chasing That Neon Rainbow - A. Jackson - Chatahoochee - A. Jackson - Summertime Blues - George Strait - I Hate Everything - B. Paisley - Whiskey Lullaby - B. Lullaby - Mud On The Tires Av og til slår jeg over til litt Twisted Sisters og føler trang til å rocke løs på vei til bussen. Trenger litt wake-up boost om morningen. Er forresten komt meg avgårde på besøk til foreldrene mine. Koser meg. Om noen timer skal jeg besøke en venninne som jeg skal på byen sammen med. Har ikke truffet henne siden jul. Vi snakker nesten aldri sammen på telefonen heller, dessverre. Så skravlebehovet mitt er helt sprikkeferdig. Og så er jeg blitt forkjølet, nok en gang. Får visst absolutt ALT barnehagen kan by på. Har sandpapir i halsen og er skamhes, så burde vel byttet ut rusbrusen med sterk hostesaft. Satser på å lade opp igjen til neste torsdag. Da skal jeg treffe T igjen, trenger en klar og nydelig stemme, må være så kyssbar som mulig. Og så kommer jo ei venninne på besøk til neste helg, dvs nok en heisen tur på byen med mye inntak av det du blant annet finner i hostesaft... God lørdag og kvinnedag alle sammen! Brad Paisley har jo egentlig noen bra sanger, jeg er i utgangspunktet ikke noen stor fan av country, men Whisky Lullabye er utrolig nydelig, også så trist som den er. Jeg liker også She's everything. Kjipt å være syk ja, du får stelle litt ekstra pent med deg selv så du er frisk og rask til du skal treffe T igjen Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #234 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg elsker Whiskey Lullaby, *Enigma*, fantastisk sang! Nei, må få slått meg sammen med en gjeng og komt meg på countryfestival til sommeren, det hadde vært grådig artig! Må ha en fin helg videre, du og!! I natt ble det reinbarka full og fjas i hjembyen. Det er to og en halv måned siden jeg var hjemme sist, enda lenger siden jeg var på fylla. Kjenner nesten ingen igjen her lenger, var ikke akkurat stamgjest på utestedene det året jeg bodde der da jeg hadde friår fra videregående. Så flyttet jeg jo derfra som 16-åring, året før mine jevnaldrende fra bygdene utenfor trekket til byen og alt det der. Uansett så var jeg ute med ei kjempegod venninne som har fått en liten nusselig baby for noen måneder siden, og nylig har sluttet å amme. Den ene av oss ble dritings kanakkas og den andre godt brisen, så vi sjanglet rundt og lo så vi grein. Herlig! Selvsagt er ikke hodet mitt i like godt slag i dag som i natt, men litt må vi lide for galskap og moro. Reiser til Bergen igjen om et par timer. Da begynner snart en ny arbeidsuke, heldigvis kommer pedagogisk leder tilbake denne uken, så da blir vi bedre bekvinnet. Sist uke var vi bare to voksne på avdelingen nesten hele uken, det var ganske travelt kan du si, særlig når alle de 19 ungene var friske og høyt oppe. Ser faktisk frem til en ganske ålreit uke på jobb. Må leve på brødskiver uka lang da, har ikke akkurat råd til middag. Hjernen min er jo rett og slett blottet for økonomisk sans, noe som passer dårlig når regningene hoper seg opp og en jobber i et lavtlønnet kvinneyrke. Men, heldigvis er fryseren full, så jeg lider ingen hungersnød. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mars 2008 #235 Del Skrevet 14. mars 2008 Heisann, bare innom for å ønske deg god helg og god påske. Noen store planer for påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. mars 2008 #236 Del Skrevet 16. mars 2008 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 18. mars 2008 Tusen takk, begge to Påsken er en god tid. Løv it! Jeg har fri fra jobben min disse tre dagene, i dag var det til og med nydelig og vårlig i været, da kunne jeg bare ikke motstå en tur til Bergen sentrum. Og tanken på at jeg fikk lønn i går, gjorde ikke at det fristet mindre. Skulle kikke litt i butikker. Går ofte på Platekompaniet når jeg er i byen, finner alltid noe som er verdt å svi av penger på der. I dag ble det to musikk dvd'er, en av Metallica og en av Rammstein, samt en countryplate. Prøvde mange klesplagg på ymse butikker, mye fint inne og henger.. Fant en skinnjakke som jeg gren i hjertet over å ikke ha råd til å spandere på meg, men i dag hadde jeg hellet på min side, for jeg fant igjen helt make skinnjakke til halv pris på en annen butikk. Gjett om jeg ble lettet over å ikke la meg friste da jeg prøvde jakken i den andre butikken;) Kjøpte faktisk en skinnjakke for kort tid siden, bomkjøp selvfølgelig, siden jeg følte meg som en tøff rockejente i prøverommet og en rockejente med smakløs jakke i speilet hjemme. Men denne skal jeg tørre å gå med! Ai'm løvin it ål reddy! Har det veldig fint, særlig nå som jeg har fått pusterom fra hverdagens kjas og mas i et par dager - har fått sovet frempå og til og med fått litt glimt av sol. Er rett og slett ekkelt blid her om dagen. I morgen stikker jeg avgårde på leting etter påskeharen. :gjeiper: Gleder meg slett ikke, hadde jeg vært samvittighetsløs hadde jeg blitt i Bergen hele påsken. Men i stedet blir jeg altså med foreldrene mine på besøk til morfar som det er lenge siden jeg har sett. Og deretter en tur til søsteren min i hennes by, da blir nok alt mye morsommere. Hun har fått en bokservalp i hus, så det kan bli artig å treffe det nye familiemedlemmet! Håper jeg får se nevøene mine også, at de ikke er hos faren hele påsken. Prinsene mine Ønsker dere alle en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mars 2008 #238 Del Skrevet 19. mars 2008 Så deilig med litt fri da Høres ut som en bra påske så langt, med shopping, avslapping og fint vær. Håper resten av påsken blir like bra. GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 19. mars 2008 #239 Del Skrevet 19. mars 2008 hei på deg! Du fekk deg skinnjakka du og ja. Gler meg till å sjå. Eg koste meg forrige helg:) Håper du for det fint med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 19. mars 2008 Off course, baby! Klarte ikke dyyy meg! Trengte en vårjakke. Kåpen min er begynt å bli diiger, ikke fordi jeg selv har krympet, men fordi solen varmer. Anyway. Jakken er lik din, Spidergirl, bare i mørkebrun. Hehe. Kjøpte den på salg, selvfølgelig. Bare rart at den var til halv pris i to Vera Moda butikker, og til full pris i en annen. T prøver å dra meg med på countryfestival i sommer. Jeg burde ikke være vanskelig å be, siden jeg for litt siden ønsket å dra på en sånn. Litt idiotisk at T egentlig er helt min type fordi vi deler så mange interesser, men så har jeg ikke blitt betatt av han likevel. Muligens fordi han er myk og snill som en tøffel, og jeg har for vane å forelske meg i ville Tarzangutter som aldri lar seg temme. Love ain't easy. Min oppfatning er i alle fall at like barn ikke leker best. Eller kanskje det er noe med hulemennene jeg kjenner igjen i meg selv. Kanskje jeg trenger noen som får meg til å bli litt vill, jeg og? Tante og onkel er på besøk hos oss. Er hjemme hos foreldrene mine igjen.. Har blitt mye dullesnakk i noen timer, så nå når T babyprater om sussing og kosing på messenger i tillegg, blir det for mye for meg her, altså! Hehe. Vassendgutane spiller her i kveld, kunne egentlig tenkt meg å sett de. Eller egentlig, fått meg en grunn til å stikke av en liten tur og ta en rusbrus med ei venninne. Men tror egentlig ikke det blir. Er seint allerede... Håper jeg får reist til søstrene i Stavanger allerede fredag. Behovet for festligheter er visst nesten like stort som behovet for mat og søvn. Er jeg blitt tenåring på nytt, eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg