Lipstick Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 19. januar 2008 God helg, snupper! #Spidergirl#: Er ikke et etablert liv jeg frykter, kunne født et helt fotballag om det var så om å gjøre. Men det å ha en fast, full jobb, blir jeg fort lei, selv om jeg trives aldri så mye. Står opp grytidlig hver dag og kommer sent hjem, det er så deprimerende.. Hehe. Godt det er helg! Og så var det deilig å få lønn i går;) KLem Caskr: Gammel? Er ikke du et-par-og-trevde da? Eller har du lurt oss? Godt nyttår til deg og! Klem Kiwii & *Enigma*: Koos dere i helgen! Klem Skal ta en buss til shoppingheaven som går snart, gleder meg! Får vel ta en kjapp dusj før jeg går, har jo sovet i timesvis i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har vært spysyk i et par dager. Hengt fast over vaskebøtta og vært høyt temperert, feber og greier. Det er flere på jobben som har vært syke, så det er vel noe som flagrer i lufta. Men nå er jeg hvert fall frisk og glad. Shoppet meg bukse og genser i dag. En prikk lik bukse som jeg har hatt tidligere. Svart, inntillsittende med påsydd belte. Elsket den buksen, men så ble den slitt og ødelagt og jeg gråt kinnene såre og røde. Neida, jeg gjorde ikke det, men jeg ble fryktelig henrykt når jeg fant maken til favorittbuksen på Young Planet i dag! Håper jeg får lagt den opp... på et vis. Er INGEN syerske selv, har ikke en gang symaskin. Kanskje mamma kan ordne.. Hun er snill sånn. Problemet med å være lav, er jo at alle buksene i butikken er for lange i beina, tross i at de passer perfekt ellers. De fleste buksene mine er slitt nederst.. Det er ikke spesielt sjarmerende, føler meg alltid som en slask når jeg trasker rundt sånn. Uansett. The other catch of the day; en lyserosa strikket jakke fra Vera Moda. Frisk og søt, synes jeg. Dessuten varmer den opp ispinnen Lipstick på kalde vinterdager. Det er bra. Inspirert av shoppingdagboka til Discokula har jeg også vært på ASOS.COM og funnet en hel drøss FUNN. Det er en skattekiste Kul kjole Digget også Korsett Pen rosa topp Snacksen svart topp Fresh rød topp Sukkersøtt glamour 80-talls look Tøft.. Slengbukse Bootcut, hvit Gullbukse Pen jakke Brune boots Lekre pumps Lue Rosa BH Har en sånn, er så fiiin Masse jeg fikk lyst på her! Klær gjør meg glad... Må visst stuupe i seng, forresten.. Må gå til jobb 6.15 i morgen. Men trøster meg selv med at det er fredag når morgendagen er ferdig. Fredag er bra :rødme: SKAL ut på lørdag. Må fiske litt nå som jeg nesten er sikker på at H er ute av bildet. Har ikke nok selvdisiplin til å unngå å kontakte eksen hvis det ikke er noen verdens ting på gang i livet mitt. Blir snart sprø av å sove alene hver eneste natt, uten å engang motta nattamelding på mobilen. Har faktisk ikke fått en eneste sms siden helgen... Er så venneløs at jeg er tragisk. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skal på Foo Fighters konsert i juni! Woohoo!! Er fantastisk å ha noe å se frem til. Har alltid hatt sansen for konserter kombinert med sommer og duggfrisk cider. Satser på litt festivalliv til sommeren og. Hittil i dag har jeg planlagt et par egne ''konserter'', eller mer nøyaktig musikkstund for 4-åringene og gruppestund med 3-åringene. Har hatt en liten brainstorming og rablet ned ideer til sangleker, eventyr og vers, trallet og herjet på. Er så mye morsomt å finne på sammen med de små, og jeg har grunn til å tro at de fleste elsker å ha noen samlinger i ny og ne. Ungene gir hvert fall gass og har veeeldig god fantasi når det gjelder sangtekster. Tøffe tøffe toget blir til toget som forsvant, og lille petter edderkopp blir til kjempeDIGRE petter edderkopp og VILLE petter edderkopp og petter edderkopp som klatrer på mitt fjell. For ikke å nevne lille sabeltann (kattepus) og alle variantene av olle bolle/ grise fise som ungene dikter opp. Og så ler vi hjertelig. Elsker jobben min for tiden, savner ikke å livet bak en fiskedisk eller i kassa på Super'n det minste grann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. januar 2008 #204 Del Skrevet 29. januar 2008 Elsker jobben min for tiden, savner ikke å livet bak en fiskedisk eller i kassa på Super'n det minste grann. Ikke sant det er deilig å være i en jobb man virkelig stortrives i! Slike jobber vokser ikke på trær. Kan ikke skjønne at du ikke savner jobben på super'n, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 31. januar 2008 #205 Del Skrevet 31. januar 2008 Hallo! Ang alder, jeg er SNART 31. Så jeg har jo registrert at det finnes yngre folk enn meg på byen, men det spørs litt på hvilke steder man går også. Du fortsetter med kule lister ser jeg, det er bra! Er enig i at man blir glad av klær. Men synes det er vanskelig å shoppe, jeg da. Får aldri til den elegante tilfeldig sammensatte stilen som street-fashion-bevisste jenter på gata har...sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 31. januar 2008 Caskr: 31 år, fremdeles bare et rips, jo! Har ikke heelt den stilen jeg ønsker meg, jeg heller. Her går komfort foran jåleri, dessverre. Men sånn blir det når en må gå minst en time for dagen i slaps og sølevær. Da lider jeg meg ikke fremover i skjørt og støvletter. Når jeg skal på byen, derimot, er det forfengeligheten som styrer hva jeg kler på meg. ELSKER å shoppe partyklær! *Enigma*: Jepp, jepp! Nei, skulle jeg stått bak en disk igjen, måtte det blitt klesbutikk eller bokhandel.. Å sitte i kassen i en dagligvare kan være dørgende kjedelig og ensidig. Da velger jeg heller snørr, trass og bæsjebleier. Planleggingsdag på jobben i morgen - og så er det faen meg helg igjen!! Johooo! Går så fort!! Mamma har bursdag i morgen, burde vel egentlig reist hjem på besøk. Kanskje jeg tar det neste helg. Da er det morsdag, og jeg har mottatt gaven hennes fra Tupperware. Lurer på om jeg skal sende sms til H. Snakket litt med han forrige helg, faktisk. Gøyal kar. Fint å vite hva jeg får i hvert fall, siden han allerede er prøvekjørt. Så blir jeg ikke overrasket over hva jeg har dratt med hjem Fikk forresten trusselbrev i posten i dag. Fra lånekassen. En trussel for økonomien. It's paybacktime.:gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 1. februar 2008 #207 Del Skrevet 1. februar 2008 En klesbevisst bekjent av meg sa at klesbutikk var det kjedeligste hun hadde jobbet i. Hun ville mye heller jobbe i dagligvare. Høres litt rart ut, men...? Ønsker deg god helg! Sms eller ikke sms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Heisann og hoppsann, Caskr! Jeg og din venninne er tydeligvis ulike der. Håper helga har vært bra. - Jeg burde visst bedre. Droppet å sende melding til H, men ble likevel oppringt av han sent i går kveld. Han brukte to timer på telefonen på å skravle åpent og ærlig om alt mulig, særlig om oss, likevel satt jeg igjen som et digert spørsmålstegn da vi la på. Var like forvirret som den gangen jeg skulle sile ut klumpene fra bernaisesausen og endte med å helle sausen i vasken og stå igjen med klumpene. Altså. Han poengterte ca hundre ganger, jeg vil ha unger, det vil ikke han, derfor blir det aldri oss. (Vil ha unger, ja, men ikke om ni måneder).. Han unngår å kontakte meg fordi han mener jeg må finne meg noe bedre. Likevel ville han på liv og død komme og holde rundt meg hele natta, ville mye heller ha meg enn de to (!) damene han delte seng med sist helg. Herregud, er ikke alt jeg VIL vite her i verden. Ærlig talt, mann! Det bød meg i mot og fikk meg til å takke (eller skal jeg si, gulpe) pent nei. Visste hele tiden at han var ute etter hanky panky og ikke var en mann som dukker opp med en ring på andre date. De realitetene hadde jeg svelget og fordøyd. Men kom ikke å si at jeg er en av mange, tydeligvis uspesielle. Da blir det hvertfall grenser for hvor mye jeg gidder å anstrenge meg for mannen. Gidder f.eks.ikke å betale 1500 i taxi for å komme i brorens 30-årsdag. Eller holde meg våken til 3-4 om natta fordi han har invitert seg selv på besøk i min leilighet. Nei og nei, fine mannen er besudlet! No good news! Ellers har helgen vært strålende. Så Death Proof i dag, ihuga Tarantino-fan som jeg er. Har også lastet ned ny, gammel musikk til mp3-spilleren; Lambretta - Wake up girlA.MOe - Mom is homeDJ Sammy - Time after timeKizz - Psyco circusNina Sky - Move your bodyNina Sky - Get your clothes offPearl Jam - Better ManThe Offspring - Original PranksterSean Paul & Rhianna- Break it offTWisted SIsters - Girls rock your boysTwisted sisters - Were not gonna take itWeezer - Teenage dirtbag Mange minner der, gitt. Metallica kommer til Bergen i sommer, men siden jeg fikk den jævla regningen fra lånekassen spørs det om jeg får råd. Håper det er billetter til salgs leeenge. For den opplevelsen vil jeg ikke gå glipp av Endret 3. februar 2008 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. februar 2008 #209 Del Skrevet 3. februar 2008 Heisann og hoppsann, Caskr! Jeg og din venninne er tydeligvis ulike der. Håper helga har vært bra. - Jeg burde visst bedre. Droppet å sende melding til H, men ble likevel oppringt av han sent i går kveld. Han brukte to timer på telefonen på å skravle åpent og ærlig om alt mulig, særlig om oss, likevel satt jeg igjen som et digert spørsmålstegn da vi la på. Var like forvirret som den gangen jeg skulle sile ut klumpene fra bernaisesausen og endte med å helle sausen i vasken og stå igjen med klumpene. Unnskyld at jeg ler, men skulle gjerne sett ansiktet på deg da du gjorde det Altså. Han poengterte ca hundre ganger, jeg vil ha unger, det vil ikke han, derfor blir det aldri oss. (Vil ha unger, ja, men ikke om ni måneder).. Han unngår å kontakte meg fordi han mener jeg må finne meg noe bedre. Likevel ville han på liv og død komme og holde rundt meg hele natta, ville mye heller ha meg enn de to (!) damene han delte seng med sist helg. Herregud, er ikke alt jeg VIL vite her i verden. Ærlig talt, mann! Det bød meg i mot og fikk meg til å takke (eller skal jeg si, gulpe) pent nei. Lurer litt på hva det er med mannfolka, fatter de virkelig ikke at det ikke er alt vi har lyst til å vite? Visste hele tiden at han var ute etter hanky panky og ikke var en mann som dukker opp med en ring på andre date. De realitetene hadde jeg svelget og fordøyd. Men kom ikke å si at jeg er en av mange, tydeligvis uspesielle. Da blir det hvertfall grenser for hvor mye jeg gidder å anstrenge meg for mannen. Gidder f.eks.ikke å betale 1500 i taxi for å komme i brorens 30-årsdag. Eller holde meg våken til 3-4 om natta fordi han har invitert seg selv på besøk i min leilighet. Nei og nei, fine mannen er besudlet! No good news! Det hjelper ikke at man egentlig innerst inne vet at han er sånn. Man tenker og håper det beste likevel, helt til de virkelig beviser hvordan de er. Du får heller tenke: Good riddance, selv om det kanskje er vondt. Jeg har også fått "trusselbrevet" fra Lånekassa. Alltid like kjipt når det dumper ned i postkassa, til tross for at jeg nå har kommet så langt at jeg har fått satt av penger til det. Det blir faktisk mindre ille å få det etter hvert. Håper du får en fin uke på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. februar 2008 #210 Del Skrevet 7. februar 2008 Lurer litt på hva det er med mannfolka, fatter de virkelig ikke at det ikke er alt vi har lyst til å vite? Signerer. At det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. februar 2008 #211 Del Skrevet 10. februar 2008 Heisann, hatt en fin helg? Håper du får en fin uke, og at du fortsatt trives like godt i jobben Jeg skal passe niesen min på litt over et år på torsdag, det blir spennende det....Håper foresten du kommer deg på Metallicakonsert til sommeren. Jeg var på den i Oslo i juli, og det var virkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Lurer litt på hva det er med mannfolka, fatter de virkelig ikke at det ikke er alt vi har lyst til å vite? Det hjelper ikke at man egentlig innerst inne vet at han er sånn. Man tenker og håper det beste likevel, helt til de virkelig beviser hvordan de er. Du får heller tenke: Good riddance, selv om det kanskje er vondt. Skulle gjerne tatt en brainscanning på han der, ja. Følte i det ene øyeblikket at han prøvde å bli kvitt meg, for deretter å desperat prøve å få seg noe likevel. Var vel det som gjorde meg så fordømt forvirret. Og igjen, siden jeg traff han rett etter the big break up, har han hittil vært mitt silkemyke, trøstende plaster på såret. Ble et lite tap for meg å miste han også. Føler meg mer alene enn noen gang, hvert fall enn på lenge. Så fikk jeg en melding helt ut av det blå fra eksen her om dagen og det var rett før jeg inviterte han hit. Men jeg visste at det neppe var verdens beste idé. Han hadde nok blitt møtt i døren av en ekstremt desperat Lipstick som hadde hengt fast på han, grått noen tårer og oppført seg ubehagelig. Kanskje det hadde gått for langt. Og da hadde jeg satt i klisteret igjen, for jeg vet jo innerst inne at det ikke er eksen jeg vil ha. Jeg vil bare ha noen. Så, mens jeg satt i leiligheten min og myglet en lørdagskveld, med et budsjett som ikke kunne tåle en fyllekneik, registrerte jeg meg på Blink igjen. Formål: Finne meg mann. Så da satt jeg og bladde nedover på bildene av alle mennene og så meg ut de interessante (og fineste), og tok kontakt. Har fått kontakt med mange nå. Måå bare ut og jakte aktivt på et vis, før det blir til at jeg tenker at jeg bare må ta en, liksom. Den første og beste, han tar jeg. Ferdig arbeid. Skulle vært så enkelt, men jeg liker det visst bedre vanskelig. Uansett, b-postene ramler inn på Blink. Får se om jeg treffer noen kjekkaser på den måten, selv om jeg er et par smuler skeptisk. Laget meg fiskesuppe i dag. Den var good, men nå stinker det vel fisk i hele leiligheten, så det er på tide å få restene vekk og ta oppvasken. Bare svare på en aldri så liten b-post først. Endret 10. februar 2008 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 10. februar 2008 Heisann, hatt en fin helg? Håper du får en fin uke, og at du fortsatt trives like godt i jobben Jeg skal passe niesen min på litt over et år på torsdag, det blir spennende det....Håper foresten du kommer deg på Metallicakonsert til sommeren. Jeg var på den i Oslo i juli, og det var virkelig bra. Oj, så ikke denne før nå! Har det fremdeles moro på jobben, ja. Fredag var jeg på teater med de minste på 1-3 år, de er bare kjempeherlige!! *Smelt*. Håper også på Metallicaokonserten, selv om de 20 000 billettene ble revet bort på under en time... De er store, altså. Digger musikken! Må kose deg sammen med niesen. 1-åringer er så søte, du er heldig der!! Vokser fort, disse tantebarna. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. februar 2008 #214 Del Skrevet 11. februar 2008 Skulle gjerne tatt en brainscanning på han der, ja. Følte i det ene øyeblikket at han prøvde å bli kvitt meg, for deretter å desperat prøve å få seg noe likevel. Var vel det som gjorde meg så fordømt forvirret. Og igjen, siden jeg traff han rett etter the big break up, har han hittil vært mitt silkemyke, trøstende plaster på såret. Ble et lite tap for meg å miste han også. Føler meg mer alene enn noen gang, hvert fall enn på lenge. Så fikk jeg en melding helt ut av det blå fra eksen her om dagen og det var rett før jeg inviterte han hit. Men jeg visste at det neppe var verdens beste idé. Han hadde nok blitt møtt i døren av en ekstremt desperat Lipstick som hadde hengt fast på han, grått noen tårer og oppført seg ubehagelig. Kanskje det hadde gått for langt. Og da hadde jeg satt i klisteret igjen, for jeg vet jo innerst inne at det ikke er eksen jeg vil ha. Jeg vil bare ha noen. Så, mens jeg satt i leiligheten min og myglet en lørdagskveld, med et budsjett som ikke kunne tåle en fyllekneik, registrerte jeg meg på Blink igjen. Formål: Finne meg mann. Så da satt jeg og bladde nedover på bildene av alle mennene og så meg ut de interessante (og fineste), og tok kontakt. Har fått kontakt med mange nå. Måå bare ut og jakte aktivt på et vis, før det blir til at jeg tenker at jeg bare må ta en, liksom. Den første og beste, han tar jeg. Ferdig arbeid. Skulle vært så enkelt, men jeg liker det visst bedre vanskelig. Uansett, b-postene ramler inn på Blink. Får se om jeg treffer noen kjekkaser på den måten, selv om jeg er et par smuler skeptisk. Laget meg fiskesuppe i dag. Den var good, men nå stinker det vel fisk i hele leiligheten, så det er på tide å få restene vekk og ta oppvasken. Bare svare på en aldri så liten b-post først. Herregud så godt jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Både med H som trøst, det at man vil ha noen som er der, og at i enkelte tilfeller kan gud og hvermann funke som denne noen hvis de er der til rett tid og sted, selv om det egentlig er veldig, veldig feil. Jeg har heldigvis fått eksen såpass på avstand at selv om han kan brukes som en skulder å gråte på (eller...egentlig er han vel ikke helt flink nok til å trøste til det), så blir han aldri den jeg hiver meg over uansett hvor desperat jeg blir. Da er det heller DR som får besøk. Blink er jeg litt skeptisk til, foreløpig har jeg bare fått kontakt med teite, ekle kryp, evt. folk som ikke gidder å bruke 10 sek til å se over hva de har skrevet og forsøkt å unngå de verste skrivefeilene i det minste. Ok, jeg er kresen, superkresen, og folk som har 30 skrivefeil i en melding blir kontant avvist, selv om de kanskje egentlig kan være hyggelige. Kanskje største feilen jeg har gjort på blink er å ikke ta kontakt selv? Har ikke brukt det aktivt på lenge. Lykke til med sjekking på blink og ny jobbuke Du får bare holde ut og unngå både eksen og H, det blir bedre en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. februar 2008 #215 Del Skrevet 14. februar 2008 Spennende med blink-registrering! Hvordan går det? Det finnes faktisk blomster i kaktus-skogen av internett-annonser, så lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. februar 2008 #216 Del Skrevet 16. februar 2008 Ah, blink ja. Og spraydate for enda lengre siden. Bringer tilbake gode minner om den tiden jeg var ivrig nettsjekker Det var så artig det, hehe. Var på mange nettdates, noen minder vellykkede enn andre Det er utrolig mye rart der ute! Jeg blir også veldig provosert av folk som ikke klarer å skrive riktig. Og det er så mange som går rett på sak, liksom, det blir man jo veldig sjarmert av. Men men. Jeg har hatt mine positive opplevelser også altså, det er helt klart Traff kjæresten min på nettet, dog ikke på et slikt sted, men uansett. Så lykke til, spennende altså Har du prøvd nettby? Det er vel mer aktivitet der enn på blink om dagen. Ellers så er det jo tusener av slite samfunn, jeg var medlem av de fleste en periode Åssen går det med metallicabilletter? Håper du får tak i uten å måtte betale ågerpris. Vi fikk heldigvis tak i, men billettservice var jo inkompente som vanlig. Blir min 4. 'tallica-konsert, morro altså! Eh, hei forresten Jeg kom visst inn uten noe videre introduksjon jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 17. februar 2008 Herregud så godt jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Både med H som trøst, det at man vil ha noen som er der, og at i enkelte tilfeller kan gud og hvermann funke som denne noen hvis de er der til rett tid og sted, selv om det egentlig er veldig, veldig feil. Jeg har heldigvis fått eksen såpass på avstand at selv om han kan brukes som en skulder å gråte på (eller...egentlig er han vel ikke helt flink nok til å trøste til det), så blir han aldri den jeg hiver meg over uansett hvor desperat jeg blir. Da er det heller DR som får besøk. Blink er jeg litt skeptisk til, foreløpig har jeg bare fått kontakt med teite, ekle kryp, evt. folk som ikke gidder å bruke 10 sek til å se over hva de har skrevet og forsøkt å unngå de verste skrivefeilene i det minste. Ok, jeg er kresen, superkresen, og folk som har 30 skrivefeil i en melding blir kontant avvist, selv om de kanskje egentlig kan være hyggelige. Kanskje største feilen jeg har gjort på blink er å ikke ta kontakt selv? Har ikke brukt det aktivt på lenge. Lykke til med sjekking på blink og ny jobbuke Du får bare holde ut og unngå både eksen og H, det blir bedre en gang. Takk, takk. Er nok en del idioter på Blink, ja. Jeg foretrekker å gå inn på profilene og ta kontakt selv hvis han er interessant nok. Har fått b-post fra folk opp i 40-årene, men det er jo ikke helt det jeg er ute etter. Og dyslektikerne, har dessverre et jævlig stort problem når alle skrivefeilene får meg til å tro de er mindre intelligente. Skriver b-post jevnlig med noen da, men savner flere fra Bergen og omegn. Har fallt pladask for en østlending, seff, men det blir vel ingenting.. Nei, satser på hordalendingene siden jeg er for lat og umotivert til å flytte langt avgårde på meg. Spennende med blink-registrering! Hvordan går det? Det finnes faktisk blomster i kaktus-skogen av internett-annonser, så lykke til! Takk! Går fint!! Må jo teste flere muligheter enn bare sjekking på byen. Ah, blink ja. Og spraydate for enda lengre siden. Bringer tilbake gode minner om den tiden jeg var ivrig nettsjekker Det var så artig det, hehe. Var på mange nettdates, noen minder vellykkede enn andre Det er utrolig mye rart der ute! Jeg blir også veldig provosert av folk som ikke klarer å skrive riktig. Og det er så mange som går rett på sak, liksom, det blir man jo veldig sjarmert av. Men men. Jeg har hatt mine positive opplevelser også altså, det er helt klart Traff kjæresten min på nettet, dog ikke på et slikt sted, men uansett. Så lykke til, spennende altså Har du prøvd nettby? Det er vel mer aktivitet der enn på blink om dagen. Ellers så er det jo tusener av slite samfunn, jeg var medlem av de fleste en periode Åssen går det med metallicabilletter? Håper du får tak i uten å måtte betale ågerpris. Vi fikk heldigvis tak i, men billettservice var jo inkompente som vanlig. Blir min 4. 'tallica-konsert, morro altså! Eh, hei forresten Jeg kom visst inn uten noe videre introduksjon jeg Hei på deg! Kjekt at du fòr innom Har ikke fått tak i billetter, men men. :gråte: Foo Fighters blir en fattig trøst - og kanskje jeg ser REM i september Har nettdatet en del opp i gjennom selv. Truffet flere. Og bare hatt flaks for at alt har gått bra, så til de grader naiv og dum som jeg var da jeg var 15-17. Aldri vært borti nettby, nei. Så koslig at du traff din kjære på nettet da! - I går var jeg i slag, var full og ekkel på byen. Styrtet innpå med drinker til jeg fikk verdens beste selvtillit, følte meg sexy, kul, rik og flink til å danse. Hva denne alkoholen får oss til å tro, altså!! Bare banker vekk alle hemningene, som stopper oss i å gjøre dumme ting i edru tilstand. Ååå, så gøy det var!!! Kjekkeste turen på lenge! Traff masse folk. Nå skriver jeg meldinger med en jeg har invitert på filmkveld her på onsdag. Ble klinings med han i går. Så et lite glimt av H og, hvis jeg ikke hallusinerte da, men tror ikke han så meg. Jeg fikk frysninger og fòr på do, da jeg kom igjen var han vekk. Heldigvis. Orker bare ikke å treffe han. Er han blitt et spøkelse fra fortiden allerede? I så fall, hvordan kvitte seg med dem?! I dag verker det i leddene mine, jeg kaldsvetter og føler meg generelt dårlig. Hoster gjør jeg og. Om jeg blir syk, er det kun ped.lederen igjen på avdelingen med 17 unger, så det passer dårlig. Håper på et mirakel i løpet av natta. :gjeiper: Kjøpte meg skinnjakke i går. Gikk fra ordinær til rocka på et blunk. I LOVE it! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. februar 2008 #218 Del Skrevet 18. februar 2008 Håper du føler deg bedre, må ikke bli syk vet du. Det er utrolig kjipt å sitte hjemme og være syk Håper du får en fin uke på jobb og at filmkveld på onsdag blir hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. februar 2008 #219 Del Skrevet 18. februar 2008 I går var jeg i slag, var full og ekkel på byen. Styrtet innpå med drinker til jeg fikk verdens beste selvtillit, følte meg sexy, kul, rik og flink til å danse. Hva denne alkoholen får oss til å tro, altså!! Bare banker vekk alle hemningene, som stopper oss i å gjøre dumme ting i edru tilstand. Ååå, så gøy det var!!! Kjekkeste turen på lenge! Traff masse folk. Nå skriver jeg meldinger med en jeg har invitert på filmkveld her på onsdag. Ble klinings med han i går. Så et lite glimt av H og, hvis jeg ikke hallusinerte da, men tror ikke han så meg. Jeg fikk frysninger og fòr på do, da jeg kom igjen var han vekk. Heldigvis. Orker bare ikke å treffe han. Er han blitt et spøkelse fra fortiden allerede? I så fall, hvordan kvitte seg med dem?! I dag verker det i leddene mine, jeg kaldsvetter og føler meg generelt dårlig. Hoster gjør jeg og. Om jeg blir syk, er det kun ped.lederen igjen på avdelingen med 17 unger, så det passer dårlig. Håper på et mirakel i løpet av natta. :gjeiper: Haha, det høres ut til at du har hatt en festlig kveld ute på livet iallefall:) ble jo klinings og greier - og dere skal til og med på date? dette høres bra ut. Full og ekkel, hehe, det er så bra når man har innsikt nok til å se det selv. Håper du føler deg bedre i dag, verking i ledd pleier jo ofte komme av generell fyll, kroppen må jo bruke endel muskler på å faktisk holde seg oppreist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #220 Del Skrevet 19. februar 2008 Takk, begge to! Hadde 39 i feber i dag tidlig. Men tvang meg avgårde på jobb... Så ble jeg jo sendt hjem etter 10 minutter. -Du ser ikkje bra ut, kom deg hem og legg deg! Etter at jeg kom hjem har jeg bare ligget som et slakt på sofaen eller i senga. Hode verker noe uutholdelig, hele kroppen er stiv og øm. Faen og. Den daten, kan jeg bare glemme. Jeg som hadde gledet meg sånn.. Sykdom kommer bestanding når det passer dårligst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg