Gjest Cerise Skrevet 6. oktober 2008 #141 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da gikk det ikke lenger an å fortrenge at det er mandag Hatt en fin dag på jobben, passe travelt Nå har jeg akkurat vært på trening, skravlet med kjæresten i telefonen og er klar for en dusj. Savner han.. Trives godt her, men ikke så kjekt med avstandsforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 7. oktober 2008 #142 Del Skrevet 7. oktober 2008 Heisann! Innom å hilser på Ny jobb og flytta langtvekk fra kjæresten og greier. Så tøff du er! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. oktober 2008 #143 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 7. oktober 2008 #144 Del Skrevet 7. oktober 2008 Heisann! Innom å hilser på Ny jobb og flytta langtvekk fra kjæresten og greier. Så tøff du er! Stå på Så koselig med besøk Ja, her er det store forandringer i livet mitt på en gang. Spennende ny jobb, ny plass å bo, avstandsforhold og den slags. Men av og til trenger man litt nye utfordringer, og jeg har litt tro på å det å hive seg ut i ting hvis magefølelsen sier ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 7. oktober 2008 #145 Del Skrevet 7. oktober 2008 Så hyggelig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 7. oktober 2008 #146 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da var det alt tirsdag, klar for å innta stillingen på sofaen med et glass vin. Tenkte å ligge å lese litt fram til Grey's begynner Akkurat pratet med kjæresten min, savner søøøøøtingen så masse Gleder meg til vi sees i helgen, da er det to uker siden sist. Lenge.. Er ikke det samme å bare prates på telefon, blir på en måte lei av det, hehe. Når man er sliten etter en lang dag på jobb er det ikke alltid man har så mye lurt å si, da vil jeg bare til den gode varme armkroken og ligge der trygt og godt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå