Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...

Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Da gikk det ikke lenger an å fortrenge at det er mandag ;) Hatt en fin dag på jobben, passe travelt :)

Nå har jeg akkurat vært på trening, skravlet med kjæresten i telefonen og er klar for en dusj. Savner han.. Trives godt her, men ikke så kjekt med avstandsforhold :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Innom å hilser på :) Ny jobb og flytta langtvekk fra kjæresten og greier. Så tøff du er! Stå på :)

:klemmer:

Så koselig med besøk :goodbye:

Ja, her er det store forandringer i livet mitt på en gang. Spennende ny jobb, ny plass å bo, avstandsforhold og den slags.

Men av og til trenger man litt nye utfordringer, og jeg har litt tro på å det å hive seg ut i ting hvis magefølelsen sier ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det alt tirsdag, klar for å innta stillingen på sofaen med et glass vin. Tenkte å ligge å lese litt fram til Grey's begynner :hjerte:

Akkurat pratet med kjæresten min, savner søøøøøtingen så masse :( Gleder meg til vi sees i helgen, da er det to uker siden sist. Lenge.. Er ikke det samme å bare prates på telefon, blir på en måte lei av det, hehe. Når man er sliten etter en lang dag på jobb er det ikke alltid man har så mye lurt å si, da vil jeg bare til den gode varme armkroken og ligge der trygt og godt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...