Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. juni 2007 #121 Del Skrevet 14. juni 2007 :juhu: Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. juni 2007 #122 Del Skrevet 15. juni 2007 Det ble mye vin ser jeg!!! Så herlig!! Unner deg en skikkelig feiring nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 15. juni 2007 #123 Del Skrevet 15. juni 2007 Mrs Potter: Jepp, jeg sov godt, og lenge... ble ganske sent før jeg kom meg i seng ja.. hehe deilig å endelig være ferdig Madden: Takk for det Deilig å endelig være ferdig. Men ganske surrealistisk også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 15. juni 2007 #124 Del Skrevet 15. juni 2007 Og ja, det ble mer enn nok også Tåler ikke særlig mye etter en slik påkjenning som eksamen, blir ganske pling i bollen ganske fort men morsomt var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juli 2007 #125 Del Skrevet 6. juli 2007 God morgen! Her var det stille... Håper du har det fint! Herlig med sommer God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 12. juli 2007 #126 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. februar 2008 #127 Del Skrevet 17. februar 2008 Hm, kanskje jeg skal vekke denne til live igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. februar 2008 #128 Del Skrevet 17. februar 2008 Det var en stund siden sist ja! Hvordan står det til under kirsebærtreet da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. februar 2008 #129 Del Skrevet 18. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. august 2008 #130 Del Skrevet 3. august 2008 Jada, da prøver vi igjen Har glemt boken litt kan man si, men vil begynne å skrive litt igjen nå. Er ofte innom KG, og følger med i dagbøker rundt om kring, men har ikke vært flink til å legge igjen spor. Gir meg selv en oppstrammer og lover å bli flinkere til det.. Siden sist er det store forandringer på gang i livet mitt. Skummelt.. Akkurat nå føles det rimelig meningsløst med tanke på at endringene er selvvalgt og selvpåført. Men jeg setter min lit til at tiden vil gå fort og at alt vil gå bra. Etter å ha jobbet nesten ett år i offentlig forvaltning følte jeg veldig for nye utfordringer. Og som lyn fra klar himmel (jada, vi er glad i klisjeene...) dukket det opp en spennende mulighet om vikariat et par timer unna hjemstedet. Etter å ha tenkt meg litt om og diskutert det med samboeren ble vi enige om at jeg bare måtte hoppe i det og gripe sjansen. Jeg fikk tilbud om jobben og takket ja. Dette var for noen måneder siden, og nå sitter jeg her alene på min nye hybel og kan ikke begripe hva jeg driver med!! Gruer meg til første dag på jobb i morgen, aner at det venter meg ett år med masse jobbing og nye utfordringer. Det verste var når kjæresten reiste i stad.. Det var helt utrolig for jævlig, og jeg var ikke forberedt på at det skulle bli så vanskelig. Vi kommer jo til å sees i stort sett alle helger, men det er rart med det når man har bodd sammen i snart seks år. Setter på en episode med favorittserien, finner en kopp te og håper at de neste dagene framover blir bedre enn dagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. august 2008 #131 Del Skrevet 3. august 2008 Lykke til i morgen! Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. august 2008 #132 Del Skrevet 3. august 2008 Satser på det. Vet egentlig at alt ordner seg til slutt, det er bare ikke alltid så gøy underveis Tror det blir et utfordrende, spennende og lærerikt år, både jobbmessig og på privaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. august 2008 #133 Del Skrevet 3. august 2008 Da var det leggetid... Trøtt som bare det, slitsom dag. Andre natt i ny leilighet, rart. Satser på at morgendagen går fint, og at jeg er noenlunde uthvilt i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. august 2008 #134 Del Skrevet 4. august 2008 Håper det har gått bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 6. august 2008 #135 Del Skrevet 6. august 2008 Da var de første dagene på jobb overstått! Tiden har gått lynfort.. masse nytt å sette seg inn i, har absolutt ikke oversikt over hva jeg skal drive med. Men det er vel sånn det skal være når en er ny Deilig at tiden går fort.. I morgen skal jeg hjem igjen for helgen, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 13. august 2008 #136 Del Skrevet 13. august 2008 Oida, glemte visst dagboken litt igjen. Fort gjort, hodet mitt er overalt for tiden! masse greier å sette seg inn i på jobb, lærer masse nytt hele tiden! Dagene flyr, og blir tilbrakt på jobb (sjokk!! ) og med trening. Snart er det helg igjen, gleder meg sånn til å se kjæresten min igjen... Han er bare det absolutt beste som har hendt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. oktober 2008 #137 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her var det stille.... Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. oktober 2008 #138 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oida, denne ble visst liggende død allikevel, til tross for gode intensjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. oktober 2008 #139 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da var snart nok en helg over. Tiden går så fort! Hatt besøk av venninner i helgen, utrolig koselig. Ikke helt klar for jobb igjen i morgen må jeg si. Trives godt, men har vært hektisk og mye å gjøre i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. oktober 2008 #140 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmm... grubler litt på å kjøpe meg ny øyenskygge. Er så usikker på hvilket merke og hvilke(n) farge®. Syns det er vanskelig å se hva jeg kler, og hva jeg absolutt bør holde meg unna. Tror jeg drøyer det litt, utsetter det til jeg har litt mer penger også Lurer på å slenge meg på sofaen og se TwinPeaks, snart ferdig med siste sesong. Digg å sløve litt en søndag. Trenger det etter et par travle uker på jobb. Fortrenger at det er mandag igjen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå