Gå til innhold

Siams sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet låser, det var noe av det første jeg gjorde. Men han har jo vært her alene og passet barna, så han kan ha kopiert nøkkelen. Og han heter jo det samme som det som står på postkassa, så han kan bare vise legitimasjon, så slipper et låsselskap han inn. Snakket med et i dag, og de kontrollspørsmålene de stiller gjør at han glatt slipper inn. De sjekker ikke med folkeregisteret.

Så jeg får bare vente og se.

Holder på å pakke ned kjøkken. Må få gjort litt til før Kaja våkner. Phu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si takk for morsom og koselig helg. :jepp:

Hold ut, du kommer igjennom dette.

Og barna kunne ikke hatt noen bedre mamma, du er fantastisk flink med ungene.

Håper å se dere til uka. Slå på tråden. Jeg er hjemme kl 1630, dere kunne jo kommet på middag, det hadde vært koselig. Da passer det for meg på mandag eller torsdag.

Og ja jeg ler jeg også :fnise:

Klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha vært på julebord med Kajas barselgruppe. Det var veldig hyggelig, men det var skuffende tidlig over... Men det er veldig få av oss som er single, da. Bare meg egentlig. Men det er vel ikke så mange som har så små barn som er single. Det er heldigvis ikke så mange som har så svikefulle fedre til sine barn.

I morgen kommer maleren kl. 11, og da har jeg forhåpentligvis fått meg en god natts søvn. Barna er hos pappa, og jeg drar dit i morgen.

Oliver overnattet hos eksen natt til i dag, og da jeg spurte han om han hadde hatt det fint hos han svarte han nei. Men han har sikkert hatt det greit, jeg hadde aldri sendt han dit om jeg ikke trodde han hadde klart å passe på han. Men om han hadde en seng å sove i, vet jeg ikke. Han kom i bhg i de samme klærne han hadde dratt i...

Jeg var hos advokaten min på torsdag. Får håpe han får litt fornuft inn i vakuumhodet til eksen, men det skal vel litt til.

Han har forresten begynt å jenke seg littegrann på innbolista si. Så nå står det ikke mange tingene igjen før vi er sånn nogenlunde enig.

Så står bidragsspørsmålet igjen, da. Der har vi litt igjen...

Fikk regning fra nav innkreving, og han skylder en del allerede.

Jeg er fremdeles veldig trist, og veldig sint. Jeg føler at det er totalt urettferdig det som har skjedd, og ser egentlig ingen lysning i fremtiden. Men folk har overlevd værre katastrofer. Jeg får bare ta en dag av gangen.

Jeg gleder meg til å se barna i morgen i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du fremdeles er lei deg, dette er jo ikke akkurat noe lettvinte greier du er oppe i nå. Men det ser jo ut som ting sakte men sikkert går riktig vei. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor fremdeles hos svigers, det tar litt tid med kjøkkenet. Men det kommer til å bli veldig fint! Gleder meg til det er klart.

Jeg er så utrolig oppgitt over faren til barna. Han er så utrolig egoistisk og full av seg selv at det overgår alt. Jeg skjønner virkelig ikke at det er mulig. Det er jammen godt jeg er kvitt han, og har mulighet til å finne en annen som er bedre, og det bør ikke bli så vanskelig. Det dumme er at barna har fått en slik far. Jeg trodde jeg hadde en egoistisk far, men han her tar virkelig kaka. De kommer til å ha mye vondt fremover på grunn av han, og det er så leit.

Jeg må i alle fall sørge for at vi får bra avtaler, som sikrer barna i fremtiden, for om ikke lenge innser han at det er litt for mye jobb med barna og da gidder han ikke å ha dem mer. Så fort han skal pule på Veronica Orderud (hun ligner på henne, så jeg kaller henne bare deg) så passer det ikke å ha barna der.

Og når forelskelsen hans har gått over, må han ut og finne en ny igjen, og barna mine skal ikke oppleve å stadig bli kjent med nye damer i livet hans.

Og kommer jeg til å stole på noen igjen? Det tviler jeg faktisk på. Jeg har blitt så lurt og tråkka på at jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å bli den samme.

Jeg går enda med gråten i halsen, og det har jeg gjort konstant i 3 måneder. Det kan ikke være sunt. Jeg gråter ikke over han, men jeg gråter over det tapte livet. Ingenting blir sånn som det skulle være. Og det er bare fordi han setter pikken sin foran alt og alle. Selv sine egne barn og foreldre. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du har gråten i halsen enda, skulle bare mangle! Det viser jo at du har følelser og forstår hvor alvorlig situasjonen er. :klemmer:

Vet ikke om det er upassende å spørre, men er ex'en sammen med hu dama enda + at hun fremdeles er gift? Mye rart, han virker jo som en idiot.

Det viktigste for deg, er som du sier, å få til gode avtaler, og sørger for at du gir ungene dine et godt og stabilt liv. Selv om han er en idiot, så vokser de nok opp til å bli trygge og sunne mennesker som skjønner hvordan man IKKE er i et forhold. Leste i Aftenposten forrige uke om utroskap og hvordan det rammer unger. Har nesten ikke tenkt på det før, men det er jo helt sant, er man utro mot partneren er man også utro mot barna! :nei:

Jeg er helt, helt sikker på at du etter hvert finner deg en mann som kommer til å elske både deg og ungene dine, og vise deg respekt og forståelse, og som er villig til å prioritere dere fullt og helt. Tipper det tar litt tid, men det fortjener både han (dvs. drømmeprinsen du møter i fremtiden) og du (og ungene dine), du trenger tid alene (selv om det kan være fryktelig ensomt :gråte: ) for å bli sterk igjen. Da vil du være sikker på å unngå å finne en ny idiot, du vil lukte dem på mils avstand! Det er temmelig mange menn som ville gjøre alt for å få en som deg, så bare hold motet oppe! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam.. huff, så kiip han er. Skjønner ikke at det går an å forandre seg sånn "over natten". Han virker jo helt hjerne-død! Det er jammen meg godt at du har så fint forhold til sviger-foreldrene dine, de virker som noen fantastiske mennesker!!

Håper kjøkkenet ditt blir fint! Blir spennende å høre om du er fornøyd med resultatet!

P hilser til O og K.

stor kos shy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufff... synes det fortsatt er like fælt alt dette her jeg, selvom jeg bare kjenner deg herfra. Kjenner jeg er lei meg på dine vegne. :tristbla:

Hvordan forhold har eks'en til foreldrene sine nå? De er jo på din side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:

:blomst:

:dagens-rose:

:gave::perebrus:

:roser:

Gratulerer med dagen, kjære deg. Du fortjener det beste, jeg håper virkelig de rundt deg sørger for at du får en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...