Gå til innhold

Siams sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig sånn love-hate forhold å ha barn. Som hos meg i går kveld: Kråka var helt bananas og sutrete og masete. Jeg var trøtt som en strømpe og alene med ungen (og en masete hund som får alt for lite mosjon for tiden). Gledet meg bare til ungen skal legge seg.

Så er hun lagt, jeg kan roe ned. Og etter en halv time så savner jeg henne! Helt utrolig.

Håper du får en fin helg, og jeg må si jeg er IMPONERT over all treningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Hei igjen Siam. :) Trodde du hadde sluttet å skrive, for du forsvant fra "mine innlegg" i begynnelsen av desember....Har tenkt på deg flere ganger, og håpet at du skulle begynne å skrive igjen.. Og så har du vært her hele tiden..... :ler:

Jeg får begynne å ønske deg GODT NYTTÅR (litt vel sent men....)

Gleder meg til å følge med deg videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, alle sammen. Takk for hyggelige besøk.

Helgen har vært fin, så langt.

I går hadde vi besøk av mannen til barselvenninnen min som døde lille julaften og datteren. Hun og Oliver lekte fint sammen, men det var godt å se at det var en gutt og en jente... Hun var på langt nær så tøff som Oliver og det ble litt konflikter. Hyggelig med besøk, og det var veldig hyggelig å snakke med mannen. Han har det ikke greit, stakkar. Synes fryktelig synd på dem.

På kvelden drakk jeg opp resten av vinflasken jeg startet på på fredag, og så litt mer på sesong 1 av 24 som jeg har lånt av en venninne.

Skulle egentlig ha vært på trening nå, men Oliver kastet opp ut over hele kjøkkengulvet rett før vi skulle dra, så da utgikk det.

Nå sover Kaja og Oliver og jeg er oppe og leker. Han er i super form, så jeg vet ikke om vi skal dra på svømming etterpå eller ikke. Får vel bare se det an.

Det snør ute, så nå er det så hvitt og fint ute atte. Håper ikke vi snør helt inne... Må vel ut og måke litt etterpå. Det får bli dagens trim siden body pumpen ikke ble noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det har skjedd litt av hvert som jeg ikke har notert i dagboka mi, av forskjellige årsaker...

Eksen og jeg er på vei tilbake til hverandre. Vi er kun i startgropen, og vet det kommer til å bli en lang og krokete vei, men vi er begge innstilt på å klare det. Vi skal selvsagt få hjelp av psykologen vi begge har gått til, og det tror jeg vi er nødt til med tanke på alt det som har skjedd.

Jeg er superglad og vettaskremt, og jeg veksler mellom klippefast tro på at dette blir mye bedre enn det noen gang har vært, og frykt for nok en gang bli satt i stikken og lurt.

Jeg har mange tanker og følelser, og de fleste av dem skriver jeg ned kun for meg selv. Men jeg er jo nødt til å dele noe av dette med dere.

Familien er selvsagt veldig glade, men vi har ikke kringkastet det til alle enda. Vi har egentlig nok å tenke på.

Det kommer til å bli en tøff og lærerik tid, og jeg er nødt til å svelge en flokk med kameler for å få det til å funke, og han er nødt til å bli en bedre, og mer voksen ektemann enn han var. Men får vi til det, så vil vi få det bra, for ikke å snakke om hvor positivt dette er for barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei i natten!

Det blir nok veldig tøft for deg, og dere, tenker jeg. Men som du sier, hvis det funker kommer det nok til å binde dere sterkere sammen, og kjempe fint for barna!

Håper du får en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er det du ønsker, så er det kjempefint at dere er på vei tilbake til hverandre! Det blir sikkert flere utfordringer på veien, men jeg ønsker dere lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, det var nyheter... gurimeg.. håper virkelig at dere klarer å legge det som har skjedd bak dere, og ikke bruke det i mot hverandre i div. anledninger. Dette kan bli en tøff, men lærerik tid, og barna får det jo flott, hvis dere klarer å finne kjærligheten igjen....

Håper dette er det DU vil, og at mannen er villig til å gjøre en stor innsats.

Lykke til, jeg følger med. Er glad på dine vegne, så lenge du er glad.

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å signere det shy skriver.

Det blir nok ikke lett, men hvis dere begge virkelig vil så klarer dere det helt sikkert.

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hadde jeg ikke trodd etter det jeg har lest om esken her.

Håper det går bra, og at du ikke blir såret en gang til. Du fortjener litt medgang nå. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hadde jeg ikke trodd etter det jeg har lest om esken her.

Håper det går bra, og at du ikke blir såret en gang til. Du fortjener litt medgang nå. Lykke til! :)

Kan bare signere Prada :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen. Det er klart at det er litt spesielt, men folk har klart dette og vanskeligere ting før oss, så jeg satser på at det går greit. Men har ingen illusjoner om at det blir rosenrødt. I alle fall ikke med en gang. :tunge1:

Oliver var hjemme fra barnehagen i dag siden han kastet opp i går. Hadde begge to med på trening i dag, og det gikk kjempebra. Så endelig fikk jeg trent.

I morgen skal han i bhg som vanlig, og jeg skal prøve å få tatt en tur da også. Onsdag blir det ikke noe for da skal jeg ha foreldresamtale i bhg.

Var en tur og så på grisene med begge barna i dag og det var veldig stas. Hadde håpet at de skulle sove i vogna, men den gang ei...

Eksen (eller hva jeg skal kalle han nå...) var her på middag og det var hyggelig. Fikk snakket bittelitt sammen i kveld, men vi tar de tyngste temaene sammen med psykologen, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj, her skal jeg si at det var nyheter på gang! Lykke til, og jeg må si at det er kjempe bra at dere får hjelp i denne prosessen, for den kommer til å kreve mye av dere begge to. Jeg tror det er mulig å overleve alt og komme seg videre, dersom man går grundig til verks og tar tiden til hjelp. Ikke minst når det er barn inne i bildet tror jeg det er viktig å gi forholdet en sjanse.

For ørten år tilbake, da jeg og mannen hadde vært sammen i rundt 2 år, hadde vi en lignende situasjon hvor han fant seg en annen. Det var pyton og krevde utrolig mye å komme tilbake (og vi hadde heller ikke barn da), men etter det har forholdet vårt vært bunnsolid, ikke minst fordi vi begge vet hvordan situasjonen uten hverandre er.

Lykke til, det blir uansett en god prosess å gjennomføre, også hvis dere velger å ikke komme sammen igjen, da kan man være mye sikrere på at avgjørelsen, uansett utfall, er den riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppløftende svar, Imax. Vi tenker omtrent likt...

Er skikkelig godt i gang med treningen, og det er superdeilig. Kaja koser seg i barnepassen, men blir trist når jeg kommer tilbake. Det er vel først da hun oppdager at jeg har vært borte. :fnise:

Har trent spinning mandag, tirsdag og i dag, i tillegg har jeg gått en lang tur med en venninne i dag. I morgen får jeg se hva jeg gjør. Vet ikke hva jeg rekker før vi skal på første samlivs-møte.

Det blir forresten veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Horoskopet mitt, forresten: Venus står i ditt tegn og åpner opp for romantikk og forventninger til kjærligheten. Det ser ut til at Venus holder sine løfter denne gangen.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - her var det jammen nyheter!! :-D Og jeg må si at jeg ble glad når jeg leste det! Det blir sikkert ikke enkelt, men så godt det kan bli til slutt - ikke minst med tanke på de små barna deres! Dette blir spennende og jeg ønsker deg masse lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige nyheter Siam. Det var godt jeg "fant tilbake" til dagboka di, for her skjer det ting...

Lykketil fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...