Gå til innhold

Siams sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

hei siam :)

Her er det mye som har skjedd siden jeg har vært her ser jeg. Håper ting ordner seg for dere og at du/dere blir lykkelige igjen. Kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det i det siste, føler virkelig med deg, det må jeg si.

Det vil helt sikkert kreve en masse arbeid og tid, ikke minst. Bra dere får hjelp, det tror jeg er viktig.

Barna høres helt super ut! :) Og de er så søte (har jo sett bilder på facebook).

Du får kose deg med småttisene dine. Ha en god helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt en kjempefin helg, faktisk! Det var en fin samtale på fredag, og vi hadde det gøy på byen på kvelden. På lørdag var det stille og rolig, med film på sofa'n på kvelden, og besøk hos familie på dagen. På søndag hadde jeg med Oliver på treningen på formiddagen før vi gikk tur alle sammen og spiste verdens beste boller og dro på svømmingen etterpå.

Og det var god stemning, og vi hadde det koselig. Så jeg er positiv, og tror at vi kommer til å komme i havn. Men det blir nok noen omveier, det skulle vel bare mangle etter det som har skjedd.

I dag har jeg vært på barseltreff, mens mamma har vært hjemme hos meg og vasket vinduer! Og jeg kom hjem til et pannekakedekket bord, så det har vært en skikkelig luksusdag.

I morgen er det trening igjen. Jeg har vært så støl etter bodypumpen i går at jeg har problemer med å gå, men i morgen er det i gang igjen. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå ble jeg overrasket. Hadde ikke regnet med dette! Samtidig er det jo kjempe fint hvis dere kan finne ut av ting og komme dere gjennom dette så ting blir bra igjen. Ingenting er bedre enn det :)

Lykke til! Det kommer til å gå bra :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!

Har helt glemt KG en stund, deilig i grunn :)

Og for noen nyheter jeg kommer tilbake til...... hvis det er dette du vil og du ikke "gir etter for lett" heier jeg på deg :)

(forstå meg rett, jeg ønsker deg alt godt og husker fortsatt hvor kjipt du hadde det i høst)

Må få til et treff snart ! Lenge siden nå..

Ha en fortsatt fin søndagskveld !

Mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige besøk!

Jeg skriver ikke noe særlig om "prosessen" her inne, det er for mye kaos i tankene mine at det gjør seg på nettet.

Men dagliglivet går sin gang. Var på trening for første gang denne uken, men jeg ble hentet etter 15-20 minutter da Kaja ikke var enig i at hun skulle være på barnepassen... Det var jo litt synd siden jeg var så godt i gang. Tror ikke jeg får trent i morgen, for i morgen er Kaja 1 år!! :blomst:

I morgen skal vi ha stor familiefest på kvelden med pølser, kaker og is. Det blir nok hyggelig.

Lille jenta mi har blitt så stor. Hun har gått 3 skritt, og hun er så stolt av seg selv. Hun er blitt ganske stødig når hun reiser seg opp. Hun krabber fremdeles veldig rart, men er superrask. :fnise:

Hun kan et par ord, og er spesielt glad i ha det, mens hun vinker.

Hun er fremdeles glad i all slags mat, men vil aller helst spise selv. Det blir ganske mye gris. Og hun er blitt ganske flink til å drikke selv av kopp, men det blir noen klesskift allikevel.

Jeg var på foreldresamtale i bhg med Oliver og han er så flink der atte. De hadde samme inntrykk av han som jeg. Han er en intelligent gutt som får med seg mye, og som kan mye. Han er fysisk og elsker å "hoppe i havet" og fekte, men trekker seg også tilbake og betrakter de andre.

I det store og det hele er livet bedre enn det var, men jeg er veldig spent på hva fremtiden bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med 1-årsdag :-D Må være godt å se på at ungene dine vokser til og utvikler seg positivt :) Gleder meg hvis det blir min tur en gang.

Håper du fortsatt får en fin uke!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 1 år! :bursdag: Jeg må innrømme at jeg trodde hun var eldre...

Skjønner godt at du ikke poster alt mulig her inne, spesielt hvis det er mange som kjenner deg godt IRL også.

Lykke til videre i hvert fall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Håper alt står bra til hos dere og at du bare har en liten KG-pause. Selvom jeg skulle ønske du skrev litt her snart :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Innom med en :klem: tilfelle du titter innom av og til.

Tenker på deg når jeg er her, lurer på hvordan det går med dere, og håper du har bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kom plutselig på at jeg savnet boka di på mine innlegg.

Ser det har skjedd ting og tang siden sist jeg var har og leste.

Lenge siden du har skrevet her, men jeg håper det går bra med deg og dine!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...