Gå til innhold

Deidres dagbok


Deidre

Anbefalte innlegg

Jeg forstår deg godt jeg. Tolket deg ikke som kald og ufølsom i forhold til graviditeten heller, det var ikke meningen å gi inntrykk av det.

Neida, jeg var bare redd jeg ga inntrykk av det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken overraskende slutt på Frustrerte Fruer i kveld! Orson viste seg jo å være snill allikevel. :)

Jeg er så fryktelig trett for tiden. Vanligvis holder jeg ut til sent på kvelden.

Uff, jeg liker ikke å gå til sengs alene. Min mann er på reise. Uten ham blir sengen fryktelig stor. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg hjemme fra arbeidet i dag. Jeg er slett ikke i form.

Min far (som også er min sjef) begynner å lure voldsomt på hva som feiler meg for tiden. Jeg har gått tidlig hjem fra arbeidet flere ganger i det siste fordi jeg har vært i dårlig form, og det ligner slett ikke meg.

Uff, jeg må vel snart fortelle det. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det lite å se på TV på morgenene. Men jeg orker heller ikke å finne på noe. Uff, dette kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kan like gjerne gå til sengs igjen. Jeg er trett, småkvalm og i dårlig humør. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Hei hei. Nå har jeg lest i dagboken din en stund(og fulgte også den andre tråden du har nevnt tidligere), og tenkte at nå kunne jeg ikke være så uhøflig lenger. Må jo legge igjen spor etter meg :) Håper du finner ut av hvordan du skal fortelle det til mannen din, og ikke minst at du finner ut av hvordan du føler om dette. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett gravid du! :klem:

Det er det jeg er, vet du. :) Noe så fryktelig også! Jeg plages i varmen. Jeg har allerede lagt på meg så mye at jeg merker det på tøyet. Brystene mine flyter over kanten på BH'n. Dette kom da ikke så tidlig sist jeg var gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Nå har jeg lest i dagboken din en stund(og fulgte også den andre tråden du har nevnt tidligere), og tenkte at nå kunne jeg ikke være så uhøflig lenger. Må jo legge igjen spor etter meg :) Håper du finner ut av hvordan du skal fortelle det til mannen din, og ikke minst at du finner ut av hvordan du føler om dette. Lykke til :)

Hei, så hyggelig med besøk :)

Jeg skal nok snart finne en måte å fortelle mannen min at han skal bli far igjen. Jeg føler det begynner å haste, slik som jeg eser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Sånn er det, - kroppen vet hva som kommer! Jeg sammenlignet det med en ballong jeg: Den er mye lettere å blåse opp andre gangen ;)

Har du fått fortalt det til mannen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det, - kroppen vet hva som kommer! Jeg sammenlignet det med en ballong jeg: Den er mye lettere å blåse opp andre gangen ;)

Har du fått fortalt det til mannen din da?

Å, der er du jo! Jeg var nettopp innom dagboken din for å hilse på :)

Nei, jeg har ikke fått fortalt det ennå. Ikke til noen, faktisk.

Jeg venter i det lengste. Jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje er det fordi jeg misliker å "tape". Misforstå meg rett, jeg har ingen negative følelser i forhold til barnet, men jeg ser absolutt ikke frem til hans gledesutbrudd etter alt vi har vært igjennom i forkant av dette svangerskapet. :tristbla:

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Å, der er du jo! Jeg var nettopp innom dagboken din for å hilse på :)

Ja, jeg så det :)

Nei, jeg har ikke fått fortalt det ennå. Ikke til noen, faktisk.

Jeg venter i det lengste. Jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje er det fordi jeg misliker å "tape". Misforstå meg rett, jeg har ingen negative følelser i forhold til barnet, men jeg ser absolutt ikke frem til hans gledesutbrudd etter alt vi har vært igjennom i forkant av dette svangerskapet. :tristbla:

Det skjønner jeg godt. Håper han skjønner at han har en flott kone som bryr seg om ham, og at han tar godt vare på deg nå framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Og tuuusen takk for blomsten, forresten :klem: Putta den i signaturen min jeg! Sammen med at jeg ble spurt om legitimasjon da jeg kjøpte vin i dag så utgjør det to høydepunkt denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man kan jo håpe, men jeg vet jo av erfaring at jeg ikke kan regne med å se mer til ham enn det jeg gjør i dag. Men jeg vet jo at han kommer til å bli glad, i alle fall. Jeg må bare tenke at alle faktisk ikke er så heldige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tuuusen takk for blomsten, forresten :klem: Putta den i signaturen min jeg! Sammen med at jeg ble spurt om legitimasjon da jeg kjøpte vin i dag så utgjør det to høydepunkt denne uka :)

:ler: Så fantastisk! Jeg elsker å bli tatt for å være yngre enn jeg erDet er da man bare svever lenge etterpå.

Javisst har du lagt det til i signaturen! Det så jeg faktisk ikke før du sa det nå. Det var som fortjent. Du er en av de få som har vært hyggelig mot meg hele tiden :) Det er slike små ting som er med på å gjøre hverdagen lettere, faktisk

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er katten ute av sekken. I disse kveldende varme dagene har det vært uutholdelig ikke å være lettkledd, så da min mann på lørdag ble oppmerksom på mine svulmende bryster som bulte ut over bikini-kanten slik at det kunne se ut som om det var fire av de, forsto han jo at noe er i gjære.

Hvordan han reagerte? "Så hyggelig" sa han, før han forsvant for å reise ut med båten sammen med en kamerat. Så hyggelig.

Og her sitter jeg og pruster som en hval i varmen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse å gjøre i dag! Tannpleiertime for Lillegull på formiddagen, foreldresamtale i barnehagen etterpå, et berg av tøy som skal brettes og legges på plass og oppvaskmaskinen må tømmes og fylles.

Jeg angrer fryktelig på at vi ikke innstallerte to oppvaskmaskiner og færre kjøkkenskap da vi satte inn nytt kjøkken. Min venninne G har nettopp innstallert en til. Tenk så praktisk, bare forsyne seg fra den som inneholder rent og sette det direkte over i den som inneholder skittent, i stedet for at alt skal settes på plass i skap og skuffer i mellomtiden.

Det er klart det går an å gjøre om på det, men jeg vet ikke om det blir mye styr med håndverkere igjen, og det vet jeg ikke om jeg orker nå. Kanskje hvis vi får noen til å ta det mens vi ferierer, men det er nok ikke så lett på denne tiden av året. De skal jo ha ferie de også, stakkars.

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer fryktelig på at vi ikke innstallerte to oppvaskmaskiner og færre kjøkkenskap da vi satte inn nytt kjøkken. Min venninne G har nettopp innstallert en til. Tenk så praktisk, bare forsyne seg fra den som inneholder rent og sette det direkte over i den som inneholder skittent, i stedet for at alt skal settes på plass i skap og skuffer i mellomtiden.

Hehe ...

Det er ikke nødvendigvis så bra som det høres ut. Vi hadde det i den forrige leiligheten, og realiteten ble at vi plukket litt fra hver, og mesteparten av tiden hadde vi to maskiner som trengte å tømmes, i stedet for en ...

Derfor installerte vi bare en i kjøkkenet i huset vi bor i nå, og jeg synes det fungerer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Jeg synes det var en kjip reaksjon fra mannen din :forvirret: Jeg trodde han virkelig ville ha et barn til?

Kanskje han slår til senere? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ...

Det er ikke nødvendigvis så bra som det høres ut. Vi hadde det i den forrige leiligheten, og realiteten ble at vi plukket litt fra hver, og mesteparten av tiden hadde vi to maskiner som trengte å tømmes, i stedet for en ...

Derfor installerte vi bare en i kjøkkenet i huset vi bor i nå, og jeg synes det fungerer bedre.

Uff, kanskje det ikke er så smart, da. Min venninne har ikke hatt sine to maskiner så lenge at hun har erfart denslags foreløpig. Men jeg kan godt forestille meg at det kan bli slik du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...