Gå til innhold

Deidres dagbok


Deidre

Anbefalte innlegg

Jeg synes det var en kjip reaksjon fra mannen din :forvirret: Jeg trodde han virkelig ville ha et barn til?

Kanskje han slår til senere? :kose:

Uff, ja, man kan virkelig undre seg. Jeg må virkelig si jeg ble litt paff over (den manglende) reaksjonen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, for en fryktelig uke. Jeg har forsøkt å arbeide litt, men dagene har blitt korte. Jeg måtte fortelle min far hva som er i gjære. Han begynte jo å bli bekymret for meg, stakkar. Han ble kjempeglad og veldig overrasket. Jeg har jo flere ganger gitt inntrykk av at jeg synes det greier seg med ett barn.

I dag kastet jeg opp etter lunsjen. Fryktelig ekkelt og pinlig, selv om jeg jo rakk toalettet før det hele kom opp. Det er ikke akkurat fristende å møte på arbeid i en slik tilstand. Min far sendte meg rett hjem og beordret meg til å ta det med ro resten av uken. Han er nå søt. :)

Her hjemme er jeg igjen alene med Lillegull. Au pair'en har fått seg en liten kjæreste, så det er ikke mye selskap i henne heller. Hun har vært ute flere kvelder de siste ukene. Det kan være at det ikke blir så enkelt å henne til å passe Lillegull ekstra på kveldstid fremover. Men behovet er vel også begrenset for tiden. Jeg orker ikk tanken på uteliv nå. Min mann er også sjelden hjemme, og hva skal jeg ut å gjøre alene? Det hender jovenninnene trommer sammen til f.eks en kinokveld eller kveldsmat hjemme hos hverandre, men jeg føler jeg har mer enn nok med meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare er nødt til å shoppe mammaklær snart. Jeg har allerede lagt på meg nesten 4 kg! Det er bysten og magen som buler aller mest. Baken er nok blitt noe større, den også, men det er aller mest over magen buksene er begynt å stramme fryktelig. Uff, jeg hadde slett ikke regnet med at dette skulle gjøre seg gjeldende så tidlig i svangerskapet. Ifølge mine venninner med flere enn ett barn er det visst vanlig.

Jeg leter etter nettbutikker med mammaklær, men synes utvalget er nitrist. Ikke vet jeg noen ting om kvaliteten heller. Uff, jeg orker ikke gå ut for å shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du orker litt mer om etpar dager! :klem:

Hei, Dallandra! Så hyggelig at du titter innom. :)

Uff, jeg vet sannerlig ikke når jeg skal orke mer, jeg. Når kvalmen endelig er over, er jeg vel så tykk at jeg ikke orker å bevege meg. Nei, nå er jeg jammen pessimistisk! :ler:

Jeg kunne jo spørre i forumet for graviditet og spedbarn om noen har link til en fin nettbutikk med mammatøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Det kan du gjøre vettu! ;)

Jeg kjøpte en fin sommerkjole for noen år siden hos.... var det Bittens tro? Jepp, det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan du gjøre vettu! ;)

Jeg kjøpte en fin sommerkjole for noen år siden hos.... var det Bittens tro? Jepp, det var det.

Ja, jeg har sett Bittens nettsider, og jeg fant jo et par plagg som så virkelig lekre ut. Er kvaliteten god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei, jeg er stuptrett. Jeg har sittet her og gjespet de siste to timene, så jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har gått til sengs for lenge siden. Det er jammen godt jeg har dagen fri i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Vel, hva skal jeg si... jeg kjøpte kjolen til et selskap som var midtsommers, da jeg var halvveis i svangerskapet mitt. Jeg rakk å bruke kjolen etpar ganger før den ble for liten (men så var jeg riimelig svær også da), så jeg kan egentlig ikke uttale meg om kvaliteten. Den er ikke mer "mamma" enn at den henger i skapet i håp om å bli brukt igjen ;). Min erfaring er at mammaklær fra hm og andre kjedebutikker holder vel så bra kvalitet som klær fra "kvalitets"-butikker, men det er kanskje bare jeg som har vært uheldig? Det viktigste er vel at man finner klær man føler er behagelige å gå i og som man føler seg vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt PC-problemer de siste dagene, og jeg holdt simpelthen på å bli gal! Uff, det er da man oppdager hvor avhengig man er av nett. Men nå er alt i orden igjen :)

Det har vært tunge dager i det siste. Jeg er slett ikke i form, og min mann bare arbeider og reiser. Lillegull er heldigvis en engel, og au-pair'ens kjærlighetsforhold ser ut til å være over, så da har jeg igjen større mulighet til å bruke henne på kveldstid ved behov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Hvordan han reagerte? "Så hyggelig" sa han, før han forsvant for å reise ut med båten sammen med en kamerat. Så hyggelig.

Og her sitter jeg og pruster som en hval i varmen. :tristbla:

Så dårlig å reagere sånn da Deidre! Har jo lest tidligere om hva du tenkte i forbindelse med et barn til.

Ønsker deg alt godt både med Lillegull og gullet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig å reagere sånn da Deidre! Har jo lest tidligere om hva du tenkte i forbindelse med et barn til.

Ønsker deg alt godt både med Lillegull og gullet i magen :klem:

Hei, så hyggelig å se deg :)

Ja, jeg ble nok litt skuffet, det må jeg innrømme. Og slik som han farter for tiden kjenner jeg at mismotet innimellom overmanner meg. Jeg ser allerede hvor alene jeg kommer til å bli om dette. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå er jeg kjempetrett. Jeg har fått for vane å sitte oppe så lenge på kveldene. Det kommer vel av at jeg har fått en tendens til å sovne litt etter middag.

Nå er det bare å finne sengen, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Uff, så kjedelig at reaksjonen ikke var helt den du ønsket. Nesten rart siden han ønsket barn så sterkt..? Håper han er mer entusiastisk neste gang du snakker med han da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig at reaksjonen ikke var helt den du ønsket. Nesten rart siden han ønsket barn så sterkt..? Håper han er mer entusiastisk neste gang du snakker med han da :)

Hei, så hyggelig at du har vært innom :)

Ja, det var kjedelig, det er helt sikkert. Jeg har fortsatt ikke sett noen entusiasme. Han har vært lite hjemme. I ettermiddag raste han ivei på nok en reise. Forretninger. Tilbake sent søndag kveld. Jeg hadde egentlig veldig lyst til å være med denne gangen, hvis det ikke hadde vært for kvalmen jeg sliter med. Men jeg ble ikke engang spurt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for et utrøstelig vær det har vært i hele dag! Jeg hadde egentlig avtale for å stelle neglene mine, men jeg orket rett og slett ikke å gå ut, så jeg avbestilte. Jeg får forsøke igjen til uken.

Jeg blir litt deprimert av slikt vær, jeg. Jeg orker ikke gjøre stort for tiden heller, så i dag har jeg egentlig bare surret rundt i morgenkåpe, døst litt på sofaen, sett på TV, lest aviser og snakket med venninne G i telefonen.

Også ringte mor, da. Hun trengte hundepass igjen. Denne gangen greide jeg å si nei! Som om jeg ikke er nedfor nok fra før. Bare tanken på å ha det grusomme dyret rasende rundt på parketten min fikk tårene til å presse på. Men hun ga seg uten mas. Hun forsto vel at tidspunktet ikke var det beste.

Lillegull ble hentet av min svigerinne nå i ettermiddag. Hun skal være hos dem i helgen, slik at jeg får litt hvile. Det blir moro for henne. Jeg er ikke mye moro for tiden.

Hva jeg skal fylle helgen med, aner jeg rett og slett ikke. Min venninne G har reist på hytten med familien. De andre venninnene mine er stort sett opptatt med familie, tenker jeg, så jeg gidder ikke spørre. Kanskje jeg ser noen filmer. Bestiller litt mat. Jeg har i alle fall planer om å sove en masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HER VAR LENGE SIDEN jeg har vært inne,gratulerer med graviditeten,synd at din mann ikke viste mer glede,synd og føle seg alene med det,men håper du har det bra og svangerskapet blir bedre,kanksje det er motsatt kjønn???

ha en fin helg og at formen blir bedre.....

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til ultralyd, og jordmor mener jeg er ca 11 uker på vei. Kjønnet kunne hun ikke se. Rettere sagt, hun sa det likevel var så usikkert at det var liten hensikt å si noe om det.

Magen har faktisk allerede begynt å bule. Brystene er så utrolig digre at de svulmer utover alt jeg har av BH'er. Jeg må virkelig komme meg til byen og få shoppet litt. Jeg har liksom ikke lenger noe valg. Noen av kjolene mine kan fortsatt gå over magen, men når det kommer til bysten er det totalt umulig. Så her går det i joggebukser eller skjørt som er dratt litt opp over magen, og vide topper som ikke ser spesielt lekre ut med 4 pupper under. :tristbla:

Uff, det er jammen godt jeg ikke arbeider for tiden, jeg kan jo ikke vise meg offentlig slik jeg ser ut.

Min venninne G blir med på en shoppingrunde på mandag. Håper jeg vil føle meg bedre etter den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har stort sett vært fraværende hele uken, med møter på kveldstid og en svipptur til London og tilbake igjen dagen etter. I går morges reiste han igjen. Forretninger. Men det kan ikke dreie seg kun om forretninger, så mye fritidstøy som han pakket ned. Jaja, det blir vel muligens en runde på golfbanen eller noe, da, tenker jeg.

Lillegull og jeg er invitert i middag hos mine foreldre i kveld. Jeg tror min søster også er invitert, men håper i det lengste hun avlyser, som hun har for vane, i siste sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...