Gå til innhold

Deidres dagbok


Deidre

Anbefalte innlegg

:vinke: jeg er nok en av de ja,jeg fulgte med på diskusjonen også.kjekt å lese om hva som skjer......

det er ikke alltid jeg er flink til å skrive som å lese.

men skal ligge mer spor etter meg nå :sjenert:

kjekt at dere hadde en fin påske.....

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Ny leser titter innom. Har ikke vært her før, men leste litt i tråden din inne på Skråblikk. Synes du fikk unødvendig mye pepper, grenser til mobbing spør du meg. Ikke alle her inne er like infame ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Fant du en musikkbarnehage i nærheten der du bor? Eventuelt så kan jo musikkskolen være aktuell? Men de har ofte lang vente tid så det lønner seg å melde de tidlig inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: jeg er nok en av de ja,jeg fulgte med på diskusjonen også.kjekt å lese om hva som skjer......

det er ikke alltid jeg er flink til å skrive som å lese.

men skal ligge mer spor etter meg nå :sjenert:

kjekt at dere hadde en fin påske.....

:kose:

:vinke: Ny leser titter innom. Har ikke vært her før, men leste litt i tråden din inne på Skråblikk. Synes du fikk unødvendig mye pepper, grenser til mobbing spør du meg. Ikke alle her inne er like infame  ;)

Heihei! Fant du en musikkbarnehage i nærheten der du bor? Eventuelt så kan jo musikkskolen være aktuell? Men de har ofte lang vente tid så det lønner seg å melde de tidlig inn!

Å, så søte dere er! Dette trengte jeg virkelig nå! :) Det er faktisk nesten så jeg kjenner en ørliten tåre i øyekroken.

Liv, jeg har vært i kontakt med en privatlærer med tanke på fiolintimer for datteren vår, men der var det fullt, som de fleste andre steder. Men vi har satt henne på venteliste, og håper på plass fra høsten av! Jeg vet det finnes flere musikkbarnehager her i byen, men hun trives og er så trygg i barnehagen hun går i, så vi ønsker ikke å skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå har jeg lest i flere interessante tråder jeg ønsker å svare i, men jeg kjenner at jeg ikke våger, i frykt for å si noe galt og bli angrepet igjen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: jeg er nok en av de ja,jeg fulgte med på diskusjonen også.kjekt å lese om hva som skjer......

håper du skjønte hva jeg mente med kjekt å lese,det var dagboken din.sånn at du ikke tror annet. :ler:

leste diskusjonen din og masse rare svar,gjør det du vil og vær den du vil,det kunne vært hvem som helst som har det så godt som deg,men dessverre må jeg drømme om det,men har det godt som jeg har det uansett....

jeg sier alltid ingen er perfekt ;)

syntes ikke du skal la være å svare på innlegg eller diskusjoner pga drit.

lykke til stå på!!!!!!!!!

Endret av minnimy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordstjernen
Uff, nå har jeg lest i flere interessante tråder jeg ønsker å svare i, men jeg kjenner at jeg ikke våger, i frykt for å si noe galt og bli angrepet igjen.  :tristbla:

Ikke vær redd for det Deidre.

Selv om jeg selv mente at noe av det du har skrevet kunne misforståes, så har du jo bekreftet at det ikke er slik du mener å framstå, og det burde være nok for de fleste. I alle fall er det mer enn nok for meg og mange andre her inne.

Svar på alle de innleggene du ønsker! Det burde være plass for alle her inne!

:klem:

Ps: Jeg har fått negative tilbakemeldinger på mine innlegg til deg inne på skråblikk! Jeg beklager om du også oppfattet det som et angrep, det var ikke ment som annet enn konstruktive råd fra min side.

Endret av Nordstjernen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du skjønte hva jeg mente med  kjekt å lese,det var dagboken din.sånn at du ikke tror annet. :ler:

leste diskusjonen din og masse rare svar,gjør det du vil og vær den du vil,det kunne vært hvem som helst som har det så godt som deg,men dessverre må jeg drømme om det,men har det godt som jeg har det uansett....

jeg sier alltid ingen er perfekt ;)

syntes ikke du skal la være å svare på innlegg eller diskusjoner pga drit.

lykke til stå på!!!!!!!!!

Ja, jeg forsto det. :)

Takk for oppmuntringen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd for det Deidre. 

Selv om jeg selv mente at noe av det du har skrevet kunne misforståes, så har du jo bekreftet at det ikke er slik du mener å framstå, og det burde være nok for de fleste.  I alle fall er det mer enn nok for meg og mange andre her inne. 

Svar på alle de innleggene du ønsker!  Det burde være plass for alle her inne!

:klem:

Ps: Jeg har fått negative tilbakemeldinger på mine innlegg til deg inne på skråblikk!  Jeg beklager om du også oppfattet det som et angrep, det var ikke ment som annet enn konstruktive råd fra min side.

Takk, jeg skal forsøke å manne meg opp. :)

Oj, har du fått tilbakemeldinger via PM, da? Håper ingen har vært krasse mot deg på grunn av meg, det synes jeg vierkelig ikke du fortjener.

Jeg tror du og jeg har ordnet opp i misforståelsene, jeg føler det i alle fall slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordstjernen
Takk, jeg skal forsøke å manne meg opp.  :)

Oj, har du fått tilbakemeldinger via PM, da? Håper ingen har vært krasse mot deg på grunn av meg, det synes jeg vierkelig ikke du fortjener.

Jeg tror du og jeg har ordnet opp i misforståelsene, jeg føler det i alle fall slik.  :)

Ja, jeg synes absolutt du skal gå med ryggen rak, og hodet hevet.

Ja, jeg føler også at vi har ordnet opp i misforståelsene, og har en god tone oss i mellom. :)

Og ingen har vært krasse mot meg p.g.a deg.

Men det er riktig at jeg har fått PM hvor det påpekes at andre opplevde at jeg angrep deg. Da jeg fikk den, ønsket jeg å avklare med deg med en gang om du også opplevde det slik, for så å kunne beklage om jeg hadde blitt misforstått.

Det er så mye bedre å få avklart slike ting, framfor å anta slik og sånn. ;)

Ha en riktig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre att du har hatt en fin påske. Høres veldig lik ut som min!Vi har også vært med vennepar på hytta med 3 barn i alderen 2-5 år!Eneste forskjellen er vell att sønnen vår absolutt ikke ville sitte i noen pult, så noe skigåing ble det ikke på meg iår. Hadde nye ski og alt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Koselig at du har hatt en fin påske. Veldig bra med noen litt "anderledes" her inne som ikke bare ammer barnet til de er 2 år, elsker å leke med lego i timesvis og som ikke bryr seg om utseende i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
:vinke:

Koselig at du har hatt en fin påske. Veldig bra med noen litt "anderledes" her inne som ikke bare ammer barnet til de er 2 år, elsker å leke med lego i timesvis og som ikke bryr seg om utseende i det hele tatt.

He he, kan ikke si annet enn at jeg er litt enig i det...

Det er utrolig mange politisk korrekte her inne.

Men jeg må bare få si at det kanskje ikke er så rart at mange reagerer på den livsstilen du skriver om - det er tross alt ikke mange som har mulighet til å sende gullungen med au pair til barnehagen mens man selv leser ukeblader og går til manikyr, samtidig som man klager over at det er så slitsomt med barn.

Jeg er ikke missunnelig (er stryrtrik selv :ler2: men skriver selvsagt aldri dette) men ser det er en viss mulighet for at man reagerer på holdninger du forfekter, jeg merker jeg kan bli provosert av de selv. Imidlertid prøver jeg å la være, alle må få leve sitt liv på sin måte. Good luck - her på KG trengs det i sannhet alle slags typer. Og at du skaper debatt kan ingen nekte for! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å høre att du har hatt en fin påske. Høres veldig lik ut som min!Vi har også vært med vennepar på hytta med 3 barn i alderen 2-5 år!Eneste forskjellen er vell att sønnen vår absolutt ikke ville sitte i noen pult, så noe skigåing ble det ikke på meg iår. Hadde nye ski og alt.....

:vinke:

Koselig at du har hatt en fin påske. Veldig bra med noen litt "anderledes" her inne som ikke bare ammer barnet til de er 2 år, elsker å leke med lego i timesvis og som ikke bryr seg om utseende i det hele tatt.

:vinke: Hei, dere! Så hyggelig at dere skriver i dagboken min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kan ikke si annet enn at jeg er litt enig i det...

Det er utrolig mange politisk korrekte her inne.

Men jeg må bare få si at det kanskje ikke er så rart at mange reagerer på den livsstilen du skriver om - det er tross alt ikke mange som har mulighet til å sende gullungen med au pair til barnehagen mens man selv leser ukeblader og går til manikyr, samtidig som man klager over at det er så slitsomt med barn.

Jeg er ikke missunnelig (er stryrtrik selv  :ler2:  men skriver selvsagt aldri dette) men ser det er en viss mulighet for at man reagerer på holdninger du forfekter, jeg merker jeg kan bli provosert av de selv. Imidlertid prøver jeg å la være, alle må få leve sitt liv på sin måte. Good luck - her på KG trengs det i sannhet alle slags typer. Og at du skaper debatt kan ingen nekte for!  :ler:

Jeg kan vel på et vis forstå hva du mener, men når jeg har skrevet om disse tingene har jeg overhodet ikke tenkt over hvordan det kan oppfattes av andre. Mye av det har jeg jo skrevet her i dagboken min. Når jeg skriver om dagligdagse ting og gjøremål i livet mitt, så tenker jeg jo ikke på at andre kan oppfatte det som om jeg skryter av vår gode økonomi!

I dagboken skriver jeg gjerne om dagen og planene for den, det ser jeg at andre også gjør. Om jeg funderer på hva jeg skal lage til middag og planlegger en titt i fryseren, eller om en venninne ringer og gjerne vil spise lunsj med meg, så er det like naturlig for meg å skrive det som å skrive om at jeg har en fridag, spiser lang frokost og har time til manikyr på formiddagen. Jeg ser virkelig ikke problemet. :)

Jeg har forsøkt å forklare meg, men det synes som om enkelte ikke ønsker å forstå det, rett og slett. De fokuserer kun på de tingene jeg skriver som tydeligvis er vanskelig for dem å akseptere.

Kanskje de leser mye her i dagboken min og irriterer seg over min livsstil, og lar dette farge sin oppfatning av meg og det jeg ytrer når jeg skriver i de forskjellige trådene?

Men dem om det. Jeg orker ikke krangle mer med dem.

Takk for hyggelig hilsen, i alle fall. Det er hyggelig at noen setter pris på min tilstedeværelse og det at jeg åpenbart er "annerledes" her inne. :)

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å skrive mest i dagboken min en stund fremover. Det føles tryggere på et vis. Om jeg skriver noe som ikke faller i smak hos hver enkelt her inne har de jo faktisk ikke noe med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært utrolig travel på arbeid etter påske. Hektiske dager og noen ekstra timer på ettermiddagen. Slik blir det gjerne når man arbeider 50%, man greier altså ikke å få gjort det man skal innenfor arbeidstiden. Det ville på et vis vært deilig å arbeide fullt igjen, føle at man kommer igjennom det man skal og at tiden strekker til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fridag, men vi skal ha middagsgjester i kveld, så jeg kan ikke ligge på latsiden!

Det er en forretningsforbindelse av min mann med frue som kommer. Jeg har truffet dem før, og de er ordentlig hyggelige. Hun er kjempesøt, på min alder. De har ingen barn, men jeg føler likevel at vi har mye å snakke om. Hun er utdannet innen samme felt som meg, og vi har mange like interesser og synspunkter.

Resten av helgen skal vi bare gjøre ingenting! Det er deilig å tenke på at vi ikke skal rekke noe, ikke reise noe sted. Bare være hjemme, kanskje rusle en tur i byen med Lillegull, gå en tur på kino. Vi får se hva helgen bringer! :)

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp med meg nyheten om den norske båten som er kantret ved Shetland. En av de savnede er en gutt på 15 år som hadde arbeidsuken sin ombord i båte. Hans far er også blant de savnede. Så fryktelig tragisk! De regner det visst som et mirakel om de finner overlevende i havet nå etter så mange timer. Uff, jeg tenker på de stakkars pårørende som sitter hjemme i Norge og helt sikkert er lammet av sjokk. Fryktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg funderer på hvilket servise jeg skal dekke på med til i kveld.

Jeg må ut en tur og handle inn blomster, jeg får se hvilke farger som frister mest, så kan jeg bestemme meg for servise utifra blomstene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...