Gå til innhold

Deidres dagbok

Deidre

Anbefalte innlegg

Og forresten: Jeg leste - og kommenterte - i tråden om hvilke vesker man ønsket seg. Som forventet var det en del kommentarer omkring priser - etter mine begreper - sterkt farget av vår sterkeste drivkraft, misunnelsen.

I Norge er det greit å være rik dersom man er lottomillionær eller fotballproff. Hardt arbeid og gode vurderingsevner er ingen karrierevei å skryte av.

Ja, janteloven står sterkt i Norge, du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil tro deres hund har det veldig bra med å leke mes andre hunder og være sosial?

vi hadde det helt forferdelig 1 gangen for vi visste ikke helt hvordan det var,men nå har vi ingen problemer,de har så godt av det også.

du har skrevet før at dere lever godt,så for meg kan du trygt skrive det,uten å tenke på om du skal eller ikke. ;)

håper det ordnet seg i helgen....

god helg :klem:

Jeg tror ikke noen andre hunder ville orket ham. Hadde han vært et menneske er jeg helt sikker på at han hadde hatt AD/HD-diagnose! Han løper bestandig, hopper opp på alle, selv barn, og det første han gjør når han kommer inn hos oss er å hoppe opp i alle møbler!

Han eier ikke oppdragelse. Jeg tror den er rundt fire år, og da er vel dressurkurs for sent?

Som du ser av det jeg har skrevet over her, ødela den i alle fall fredagskvelden for oss. :tristbla:

Resten av helgen gikk på et vis, men den vekket oss i 7-tiden hver morgen med uling og bjeff. Da ville han ut og tisse. Jeg kan ikke forstå hvorfor man vil ha hund i det hele tatt. I alle fall ikke når de ikke har skikk på den overhodet!

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegull er ikke i form i dag, stakkar. Hun er snørrete, hoster og har ørlite feber. Da er det godt jeg likevel har fri. Jeg håper hun er bedre i morgen, for da bør jeg på arbeid. Hvis hun er ved godt humør kommer jeg til å dra uansett.

Nå sover hun, stakkar, og det trenger hun nok, siden hun var mye våken i natt. Det ble jo heller ikke anledning for henne til å sove lenge i helgen, da sørget jo den elendige hunden for at ingen sov lenger enn til 7!

Jeg skulle egentlig treffe en venninne i byen etterpå, men jeg har ringt og avlyst. Synd, for jeg tror hun hadde spennende nyheter. Hun har vært singel i flere år etter skilsmisse, men nå har hun visstnok truffet en interessant mann! Vi gjorde en ny avtale på torsdag, da får jeg forhåpentligvis alle detaljer :)

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å legge meg i badekaret nå, men da hører jeg ikke Lillegull hvis hun våkner. Jeg tror det må bli en rask dusj i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er syk. Lillegull har smittet meg. Jeg lå hele helgen, og var hjemme fra arbeidet i går. Jeg føler meg litt bedre i dag, men jeg må nok bli hjemme i morgen også. Jeg har faktisk følt meg så dårlig at jeg ikke engang har kjedet meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har vært sengeliggende har jeg oppdaget at taket i vårt nyoppussede soverom ikke er pent malt. Det se ujevnt ut. Slett ikke pent. Når jeg er i form igjen må jeg ringe og klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au pair'en har vært så søt å ta seg av Lillegull mens jeg har ligget til sengs. Hun får selvsagt ekstra betalt. Hun sier hun bre er glad for det, hun trenger de ekstra pengene. :)

Mannen min har ikke vært mye hjemme i helgen, heller, så der var det ingen hjelp å få. Han har vært travelt opptatt med salg av den gamle båten og kjøp av ny. Jeg har ikke engang orket å bry meg med hva slags båt "vi" har kjøpt, så dårlig har jeg vært.

Lillegull var ikke så dårlig som det jeg har vært, og hun ble mye raskere frisk igjen. Barn er vel heldige sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er fryktelig å tenke på alt jeg har måttet avlyse denne uken. Så mange avtaler. Ikke privat, da. Hadde det bare vært det! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring.ikke noe kjekt å være syk og ikke orke noe ting,godt du får litt fri til å komme deg,hvile er bra for kroppen. ;)

god bedring igjen så er du snart oppe i full vigør igjen :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
god bedring.ikke noe kjekt å være syk og ikke orke noe ting,godt du får litt fri til å komme deg,hvile er bra for kroppen. ;)

god bedring igjen så er du snart oppe i full vigør igjen :sjarmor:

:klem:

Å, tusen takk, Minnimy, så søt du er. :)

Jeg er frisk igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er frisk fra forskjølelsen, men føler meg likevel ikke vel. Jeg har vært tufs og småkvalm siden jeg lå med forkjølelse, egentlig.

Jeg har faktisk en liten mistanke om at jeg kan være gravid. Men jeg har gått helt i surr med mensen siden jeg fjernet spiralen. Det har vært litt tullete og uoversiktelig med småblødninger, pluss at jeg har vært veldig travel både før og etter at jeg var syk. Uff, jeg har mistet oversikten totalt, jeg. :tristbla:

Men så er det denne kvalmen. Og en generell følelse av å være litt "utenfor" liksom.

Nei, jeg vet ikke. Jeg tør ikke teste, heller. Hvorfor tør jeg ikke det? Jeg er vel innerst inne redd for svaret. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegull er i seng etter barne-TV og kveldsmat. Hun elsker u-hu! :)

I morgen har jeg fridag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny leser melder seg! :vinke:

Jeg tror jeg ville testet jeg, så vet du iallefall...

Hei, så hyggelig! :)

Uff, jeg vet ikke om jeg orker å teste. Så lenge jeg ikke vet sikkert, er jeg på en måte ikke gravid, ikk sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klaget på takmalingen på soverommet, og de har vært her og sett på det i dag. De var faktisk enige i at det ikke var bra. De har lovet å utbedre i løpet av neste uke. Jeg kan ikke akkurat si jeg fryder meg over tanken på å få håndverkere inn i hjemmet mitt igjen, men det må jo bare gjøres. Det er bare det at det blir så kaotisk.

Jeg kommer til å holde meg mest mlig borte mens de holder på, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ut på reise i helgen. Vi reiser fredag kveld og er tilbake natt til mandag. Dette blir en reise på de voksnes premisser, så Lillegull blir ikke med.

Jeg ser virkelig frem til en rolig helg sammen med min mann, og bare han. Det blir spa, lange morgener i sengen og lange middager på restaurant. Og ikke minst shopping! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster ringte og ville treffe meg i byen til lunsj. Jeg gidder virkelig ikke på så kort varsel. Det er ikke det at jeg har så fryktelig mye fore i formiddag, men ærlig talt. Hun kan jammen ringe og gjøre avtale i god tid som vanlige mennesker.

Lunsjen er uansett sikkert bare et påskudd fordi det er noe hun vil jeg skal gjøre for henne. Hun ble faktisk skikkelig sur da jeg sa nei. Men så tok hun seg i det og lurte på om hun kunne stikke innom i kveld . Jeg sa at vi skal på kino, enda det er blank løgn! :) Uff, jeg blir irritert bare av å høre stemmen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...