Linnzi Skrevet 13. april 2007 #81 Del Skrevet 13. april 2007 Å, hei, du. Jeg så ikke dette før i dag. Vi har vært bortreist hele påsken. ← Hvor har dere vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnzi Skrevet 13. april 2007 #82 Del Skrevet 13. april 2007 Åj, jeg må komme meg ut av huset jeg nå for jeg skal hjelpe mamma masse i dag selv om jeghar fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 13. april 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 13. april 2007 Hvor har dere vært! ← Vi har vært på hytten på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 13. april 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 13. april 2007 Uff, jeg må nesten si at jeg hater min søster. Hun hadde lovet å passe mor og fars hund i helgen. Nå har hun plutselig kommet på at hun hadde en avtale i helgen, og forsøker å dytte den grusomme hunden over på meg! Hun vet jeg hater den! Hvis jeg sier nei spolerer jeg alt for mor og far som skal på weekendtur. Mor nekter å sette den på hundepensjonat, og hun har ingen andre til å passe den. Jeg vet min søster er egoistisk nok til å si til mor og far at hun ikke kan passe den likevel. Jeg nekter å ha det ekle dyret her, vi som skal ha gjester i kveld og alt! Sist løftet den benet og tisset på en kjempestor plante jeg har stelt så pent med og hatt i en evighet. Den døde selvsagt. Også jukker den på alle ben den kommer over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 13. april 2007 #85 Del Skrevet 13. april 2007 Det er en hard verden vi lever i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 13. april 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Uff, hvorfor skulle hun ringe og ødelegge helgen for meg nå! Hvis ingen tar hunden betyr det at mor og far må avlyse alt, pakke ut koffertene og bli hjemme. Jeg vet at far kommer til å bli rasende, han hater nok den hunden like intenst som meg. Men mor er urokkelig når det gjelder den. Og hvem får skylden for alt som går i vasken? Det blir selvsagt meg. Jeg skal jo likevel ingen verdens ting denne helgen, bortsett fra middagen i kveld, og da er vi jo hjemme uansett. Min søster har jo en avtale hun hadde glemt, stakkar, det er menneskelig å feile. Jeg synes allerede jeg hører dem. Endret 13. april 2007 av Deidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 13. april 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 13. april 2007 Det er en hard verden vi lever i... ← Hei, så hyggelig at du skriver i dagboken min. Ja, det kan være hardt. Min søster har en egen evne til å snike seg unna ting. Og på et merkelig vis går det ofte ut over meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 13. april 2007 #88 Del Skrevet 13. april 2007 Lås inn kjøteren på vaskerommet da vel? En gammel venninne av min mor gjorde det med søsteren min på nyttårsaften en gang fordi hun kastet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 13. april 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 13. april 2007 Lås inn kjøteren på vaskerommet da vel? En gammel venninne av min mor gjorde det med søsteren min på nyttårsaften en gang fordi hun kastet opp. ← Nei, det tåler den absolutt ikke, den raserer alt den kommer over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 13. april 2007 #90 Del Skrevet 13. april 2007 off ikke kjekt å ha følelse av at en spolerer helgen til foreldre,emn de kan ikke forvente at du skal ha den heller når du ikke liker den. det er så dyrt for pensjonat for en hund en weekend.ca 600.men det er mye for de som har lite selvsagt,vi har lagt av hele tiden. vi skal ha to hunder på hotell i 20 dager 7600.det er dyrt,men skal vi ha hund så må det gjøres,jeg har ikke hjerte til å avlive ett dyr hver gang ferien nærmer seg,nei off. håper det ordner seg for dere i helgen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 13. april 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 13. april 2007 off ikke kjekt å ha følelse av at en spolerer helgen til foreldre,emn de kan ikke forvente at du skal ha den heller når du ikke liker den. det er så dyrt for pensjonat for en hund en weekend.ca 600.men det er mye for de som har lite selvsagt,vi har lagt av hele tiden. vi skal ha to hunder på hotell i 20 dager 7600.det er dyrt,men skal vi ha hund så må det gjøres,jeg har ikke hjerte til å avlive ett dyr hver gang ferien nærmer seg,nei off. håper det ordner seg for dere i helgen, ← Ja, det er kostbart, det er jeg helt enig i. Mine foreldre har råd til det (ups, tør jeg skrive det?!), så slik sett er det ikke noe problem. Det er bare det at min mor ikke greier å overbevise seg selv om at hunden har det bra der. Jeg synes det er så tøysete at jeg har ikke ord for det! Min søster og meg kunne hun sagtens overlate til nye praktikanter uten problemer. Mor og far kunne godt finne på å reise bort en hel uke selv om vi hadde ny praktikant! Jeg tror faktisk hun er mer glad i hunden enn i Lillegull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 13. april 2007 #92 Del Skrevet 13. april 2007 Du får be moren din skaffe en praktikant til hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. april 2007 #93 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg vil tro hunden har det bedre på et pensjonat enn hos en som misliker hunden........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. april 2007 #94 Del Skrevet 13. april 2007 Det er så godt at det også finnes hyggelige, velmenende mennesker her inne. Nei, jeg vet jo innerst inne at jeg bare ikke føler for flere barn. Men det er jo ikke legitimt å "bare ikke føle for det"? Dermed leter man med lys og lykte etter en haug med mer eller mindre gode unnskyldninger for å rettferdiggjøre valgt sitt. Jeg har vel forsøkt å si noe om det i tråden også, men de nekter å fokusere på annet enn akkurat det de vil. Jeg angrer så på den tråden, at du aner ikke! Jeg skjønner i alle fall godt at dere velger å fokusere på en medisinsk grunn til ikke å få flere barn. Man er visst ingen skikkelig kvinne eller mor for enkelte før man kan slå seg på brystet med en diger ungeflokk og predikere at man ikke kunne tenke seg noe bedre enn å gå hjemme og tørke snørr og bake boller. Jeg ønsker deg også en fin uke, Dallandra ← Hei, Deidre. Jeg har fulgt med deg og "saken" din, men da som en annen bruker. Og jeg forsvarte valget ditt. Men så får jeg rimelig mye pes selv, da, når jeg er så egoistisk at jeg ikke skal ha barn i det hele tatt. Lykke til med beslutningen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. april 2007 #95 Del Skrevet 13. april 2007 Hei Deidre. Det høres ikke ut som noen sjarmerende hund din mor har. Tør jeg gjette på at det er en liten med mye pels som likner til forveksling på en vaskefille? Eller vil jeg bare ønske deg en god helg. Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. april 2007 #96 Del Skrevet 13. april 2007 Og forresten: Jeg leste - og kommenterte - i tråden om hvilke vesker man ønsket seg. Som forventet var det en del kommentarer omkring priser - etter mine begreper - sterkt farget av vår sterkeste drivkraft, misunnelsen. I Norge er det greit å være rik dersom man er lottomillionær eller fotballproff. Hardt arbeid og gode vurderingsevner er ingen karrierevei å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 13. april 2007 #97 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, det er kostbart, det er jeg helt enig i.Mine foreldre har råd til det (ups, tør jeg skrive det?!), så slik sett er det ikke noe problem Det er bare det at min mor ikke greier å overbevise seg selv om at hunden har det bra der. Jeg synes det er så tøysete at jeg har ikke ord for det! vil tro deres hund har det veldig bra med å leke mes andre hunder og være sosial? vi hadde det helt forferdelig 1 gangen for vi visste ikke helt hvordan det var,men nå har vi ingen problemer,de har så godt av det også. Mine foreldre har råd til det (ups, tør jeg skrive det?!), så slik sett er det ikke noe problem du har skrevet før at dere lever godt,så for meg kan du trygt skrive det,uten å tenke på om du skal eller ikke. håper det ordnet seg i helgen.... god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnzi Skrevet 13. april 2007 #98 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har bursda i daaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hviss jeg ikke skulle feire bursda med en kjempe fest kunne jeg sikkert passa bikkja demses jeg!!! Mamma har to bikkjer som er blanding av rotwailer og buhund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 17. april 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 17. april 2007 Du får be moren din skaffe en praktikant til hunden ← Ja, man kan faktisk lure på hvorfor hun ikke gjør akkurat det! Jeg vil tro hunden har det bedre på et pensjonat enn hos en som misliker hunden........ ← Ja, det er klart. Men jeg tør jo ikke si til henne at jeg ikke kan fordra den. Hei Deidre. Det høres ikke ut som noen sjarmerende hund din mor har. Tør jeg gjette på at det er en liten med mye pels som likner til forveksling på en vaskefille? Eller vil jeg bare ønske deg en god helg. Elastica ← Neida, det er ingen Bichon Frisè, puddel eller noe i den retningen. Han er en setter, og nydelig å se på, men altså ekstremt uoppdragen. Dessuten røyter den. Selvsagt var det hos oss hunden havnet i helgen. Den røyter, og den løper inne, full fart over parketter slik at man formelig hører ripene dannes. Den holdt seg unna plantene denne gangen, men vi hadde middagsgjester på fredag, og det viste seg at den ene gjesten er allergisk. Det hjalp ikke å stenge hunden inne på et annet rom, den hadde jo allerede vært stort sett over hele huset med den røytende pelsen sin. Hun ble fullstendig tett! De brøt selvsagt opp tidlig, og kvelden var spolert for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 17. april 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 17. april 2007 Hei, Deidre. Jeg har fulgt med deg og "saken" din, men da som en annen bruker. Og jeg forsvarte valget ditt. Men så får jeg rimelig mye pes selv, da, når jeg er så egoistisk at jeg ikke skal ha barn i det hele tatt. Lykke til med beslutningen din. ← Tusen takk for støtten, det varmer Kan du fatte hvorfor det skal være så vanskelig å få aksept for et slikt valg? Jeg leste et sted at "alle spør hvorfor når man forteller at man ikke har/skal ha barn, men ingen spølr hvorfor når man forteller at man skal ha barn!" Sannelig noe å tenke på, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå