angelou Skrevet 14. april 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 14. april 2007 Skrittellern min er også ødelagt, må innrømme at den fysiske aktiviteten har vært rimelig laber i det siste av diverse årsaker, men jeg har gått ned 1 kilo da En del kvalme og nervøsitet får ta skylda for det, i tillegg til at alt som heter godis smaker helt j'''''' om dagen Hva har jeg gjort for å bevege kroppen min denne uka da, hmm, flydd trappa ned i kjelleren 150 ganger om dagen for å gå på do, gikk en liten tur igår og idag, ellers har jeg sitti på sofaen og skravla med mor mi som er på besøk 3-4 cm greier du som en drøm Kylling, det er jeg helt sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. april 2007 #102 Del Skrevet 16. april 2007 På en eller annen mystisk måte så har jeg gått masse opp i vekt på bare to dager. Er det mulig å legge på seg 2.6 kg på to dager? Har riktignok spist litt godteri og pizza på lørdagen, men i går spiste jeg ikke så mye, dessuten har jeg vært mye i bevegelse.. Pleier å få litt vann i kroppen under mensen, men merker det max 0,5-1 kg i pluss.. Utrolig deprimerende iallfall å gå på vekta i dag. Kjenner buksene strammer ekstra også.. Har fått låne en skritteller! I dag har jeg spist ok og gått masse skritt. 15168 for å være nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. april 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 17. april 2007 Tror det går an, har du spist mat med en del salt i? Da legger jeg på meg et par kilo nesten til dagen etter fordi jeg får så mye vann i kroppen. Spiste litt potetgull igår jeg da Og det verste var at jeg hadde ikke veldig lyst på heller egentlig, burde egentlig nyte at godissuget er fraværende Ellers må jeg krype til korset og innrømme at jeg ikker er noe flink til å bevege meg om dagen, prøver å motivere meg selv, men det er ikke så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. april 2007 #104 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg er bare en kjapp tur innom for å si at jeg må ta time-out denne uka og neste. Har ikke tid til annet enn jobb og søvn disse ukene MEn kommer sterkere tilbake Stå på så lenge jenter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. april 2007 #105 Del Skrevet 17. april 2007 Fryktelig trøtt i dag, så har ikke blitt så veldig mange skritt. Spiste meg stappmett til middag i dag, men har likevel fått i meg 300 kcal færre enn jeg skal i dag ifølge vektklubb. Hopper i senga tidlig i kveld jeg. Prioriterer det framfor trening eller tur. Jada, vet det er feil.. Skritt: 6908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. april 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 18. april 2007 Sikkert dobbelt så mange skritt som meg uansett, når jeg er ferdig på jobb er det bare sofaen som gjelder ja Men, greier å spise ganske sunt da, lite og ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. april 2007 #107 Del Skrevet 18. april 2007 12 timers arbeidsdag, ingen tid til trening. Har holdt meg til kalorinivået mitt og takket nei til både kringle og brownies! Skritt: 7704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har gått ned en kilo til jeg, og er tilbake til utgangspunktet mitt når vi starta boka(la på meg 2 kilo i påska ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 19. april 2007 #109 Del Skrevet 19. april 2007 Flink du er! (men husk at gravide ikke skal slanke seg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 19. april 2007 Nei, for all del - jeg gjør det ikke med vilje Når man ikke har lyst på godteri og er kvalm halve dagen, i tillegg til å være et nervevrak - så legger man ikke på seg ihvertfall Er jo ikke akkurat superslank i utgangspunktet, så det gjør ingenting om kiloene holder seg borte en liten stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 19. april 2007 #111 Del Skrevet 19. april 2007 I dag har det ikke blitt særlig til krymping. Kringle på jobb (ja, i dag var ikke viljen så sterk som i går...), og jeg var totalt utladet etter en fryktelig hektisk dag. Så det ble null trening og en del mat. Sunn mat, dog. Skrittene stoppet på usle4622. Jaja, i morra er det en ny dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. april 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 20. april 2007 Noen dager skal man få unne seg litt innimellom, det er iallefall min filosofi håper du får ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. april 2007 #113 Del Skrevet 24. april 2007 Ned 600 g den siste uka. Denne uka er målet 800 g. Kutter ut skritteller jeg. Blir bare stressa av det.. Frustrert siden jeg ikke har trent på evigheter. Fremdeles forkjøla. Hvis formen er noenlunde bra etter jobb i dag så skal jeg på spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. april 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 24. april 2007 Viktig å ikke begynne å trene for tidlig hvis du har vært syk altså, for da sitter det bare i lenger Glad jeg ikke har skritteller, for aktivitetsnivået er skikkelig labert om dagen. Forrige uke var jeg på en skikkelig junkfood - bølge, så nå er det full skjerpings her. Begynte bra igår med kylling og pasta til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. april 2007 #115 Del Skrevet 24. april 2007 Så bra angelou! Jeg begynner å skjønne alvoret nå. Hvis jeg skal bli fin til sommeren så MÅ jeg virkelig ta meg sammen NÅ. Har ikke allverdens tid på meg liksom. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. april 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 24. april 2007 Du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. april 2007 #117 Del Skrevet 24. april 2007 Fra og med mandag er jeg med igjen! Gleder meg faktisk litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. april 2007 #118 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er og med fra i dag. Nå er det full innsats, og jeg er klar til å begynne på ny økt. Status: Veier akkuratt det samme som utgangspunktet omtrent (-1kg), da er det 4 kg to go Lykke til denne uka, jenter. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 30. april 2007 #119 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er med for fulle mugger fra i dag jeg også. Vekt: 71.3 Målet for neste uke er egentlig 70.0, men det tviler jeg i grunnen på at jeg klarer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. mai 2007 #120 Del Skrevet 1. mai 2007 Så bra, Liljen og Toblerone! Her vil ikke kiloene forsvinne. Jeg vet at jeg er altfor svak for fristelser. Hovedfokuset mitt skal ikke være vektnedgang nå, men masse trening og et normalt sunt kosthold. Ikke godterier og kaker midt i uka. Jeg vet jeg burde gå ned noen kilo også, men kanskje jeg setter inn jernet fra neste uke. Må se om jeg finner motivasjon noen sted! (kanskje her?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå