Gå til innhold

Krympedagboka


angelou

Anbefalte innlegg

Ja, akkurat kurer er egentlig ikke noe for meg - jeg satser heller på at det hjelper med sunn fornuft og trening :) Har ikke blitt noen av delene i helga, tror jeg har beveget meg mellom 4 og 5000 skritt hver dag, og det er ikke mye akkurat. Idag skal jeg jobbe i 14 timer, så det blir ikke mye trim av slikt. Men, jeg har kjøpt meg salat til "middag" da - det er jo noe ;)

Og jeg har så problemer med å holde meg til godis bare på lørdag, det er jo alltid igjen masse til søndag også jo - og jeg greier ikke bare la det ligge der. Pluss at vi ofte er hos svigers på søndager og der er det jo kake til kaffen støtt jo :sjenert:

Jaja, ihvertfall - ny uke, skal ihvertall trene tirsdag og torsdag denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tid for oppsummering av sist ukes skritt!

Tirsdag: 16082

Onsdag: 4230

Torsdag: 16177

Fredag: 11758

Lørdag: 6053

Søndag: 6372

Mandag: 13143

Dette gir et snitt på 10545 skritt pr dag. og det er jeg veldig fornøyd med! :)

I dag har jeg vært på spinning, og ellers denne uka skal jeg trene onsdag og fredag. Kanskje også lørdag hvis jeg får presset det inn. Nå må jeg bare få gode rutiner på kostholdet også, så skal jammen kiloene rase av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får oppsummere jeg også da (men helga drar ned gjennomsnittet noe aldeles voldsomt :ler: )

Mandag: 10947

Tirsdag: 10964

Onsdag: 11014

Torsdag: 11010

Fredag: 4720

Lørdag: 5590

Søndag: 3638

Gjennomsnitt: 8269

Ikke særlig fornøyd med gjennomsnittet, men fornøyd med uka i sin helhet siden jeg trente 4 ganger :overrasket:

Denne uka skal jeg trene tirsdag, onsdag og torsdag.

Kostholdet går det egentlig greit med, men skal på fylla i helga :sjenert:Forhåpentligvis........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøp skrittellern din Kylling, vurderer å kjøpe meg ny - den jeg har nå er bare no billig ræl jeg fikk på jobb til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg og satt på meg skrittelleren, og er klar til kamp.

En liten smakebit er at til nå i dag har jeg gått 11803 skritt. :)

Vekta står bom fast, så i morgen kaster jeg meg over sykkelen :Nikke:

Jeg skal og på fylla til helga.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Silva Pedometer Plus som er kjøpt på apoteket (tror jeg, fikk den til bursdagen).

Jeg skal på fylla på mandag! Hvis ikke jeg får en positiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13402 skritt igår, yuhu :klappe: Og fisk i folie med masse grønnsaker til middag - nam nam :)

Jeg planlegger ut fra at jeg skal på fylla i helga jeg, må ha noe å se fram til hvis tanta kommer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er jeg også :vinke:

Har jo planer om både å krympe litt og ikke minst komme igang med treninga igjen.

Skritt-telleren er på hver dag, men dere er jo i en helt annen liga enn meg da! :sjenert:

Målsetninga mi er min 5000 skritt pr dag, sett i snitt på uka, og 2 treningsøkter. Og da regner jeg ikke om trening til skritt.

De siste ukene har jeg ikke klart å holde dette, så nå MÅ jeg skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg friheten å legge deg inn i tittelen også jeg, så nå er det offisielt boka di også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så er jeg 173 cm, veide på mandag 69,6 kg og skal ned til 66 kg. Og for de som mener dette høres slankt ut, så må jeg legge til at jeg har en veldig spinkel beinbygning og kler ikke akkurat de ekstra kg'ene :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Toblerone! :):):)

Knallbra at du er med!

Du har en sunn og fornuftig målsetning. Er du flink når det gjelder sunt kosthold? Det er iallfall der jeg sliter mest... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært flink og vært på trening. Trente styrke før spinningtimen. Selv om jeg er forkjøla, så merker jeg at kondisen ikke er så verst, og det er motiverende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle øsnke jeg var flinkere med kostholdet... Prøver å spise magert pålegg på grovt brød til frokost og lunsj. Middag består stort sett av kjøtt eller fisk med ris eller pasta eller noen ganger poteter og stort sett alltid grønnsaker eller salat. Mitt største problem er kvelden. Da er jeg så innmari snopsjuk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da slo jeg deg!! :tunge1:

Skritt: 15766, og jeg var på trening i halvannen time! :sjarmor:

Men jeg sliter fremdeles med maten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok den halvtimen ekstra som tok innersvingen på meg, men jeg har vært veldig flink med maten da :sjarmor: Har blitt veldig flink til å holde meg langt unna godterier og sånn i uka, det er rett og slett ikke noe problem. Ellers spiser jeg omtrent det samme som før, bytta ut brød med knekkebrød, og spiser ikke smør eller majones. Og prøver å tenke over alt annet jeg putter i meg, dvs sunn middag og sånn. I går spiste jeg grøt til middag da, det er vel ikke sånn kjempemagert - men jeg har trua på vanlig sunt norsk kosthold jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempefornøyd med mine 7000 skritt i går jeg da, helt til jeg kom hit til dere sprekingene! Flinke er dere :klappe:

Spiste et par kjeks i går kveld, men resten av dagen var jeg flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...