Gå til innhold

Krympedagboka


angelou

Anbefalte innlegg

Jeg restartet VK-programmet mitt forrige mandag, og jeg har faktisk gått ned 1.4 kg siden da! :overrasket:

Og jeg som har drukket øl, spist godteri og diverse... Vel, nå har jeg iallfall fått blod på tann! Begynner å miste troa på at jeg kommer inn i kjolen jeg har tenkt å bruke den 16., men jeg skal iallfall gjøre så godt jeg kan! Har jo bunaden i reserve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo kjempebra Kylling!

I går var jeg flink og holdt meg innenfor kalorikrav et uten trening, enda jeg var og gikk en kjapp tup på en liten topp :sjarmor:

Har planer om å klare det samme i dag :Nikke: Bortsett fra at jeg sikkert ikke rekker trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke jenter :) :)

Nå har jeg vært igjenom rensekuren min. Den er fæl, men absolutt verd det. Jeg blir så full av energi.

Vekta mi står stille :sur: Å jeg ergrer meg sånn.

Ut å gå på rulleskøyter nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi i dag var 78,2. Så det er en liten nedgang fra forrige uke.

Føler meg ikke helt i form de siste dagene. Så jeg tar noe lengre turer med hunden i stede for å løpe. Orker bare ikke løping akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag på fredager jeg, og de dagene jeg er på kontroll - men nå sist fredag hadde jeg gått opp 2,9 kilo fra startvekt. Lever veldig sunt, men trimmer fremdeles ikke så mye - går en del tur da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg gratulere May Helen med graviditeten! :hoppe:

Da blir det esing istedet for krymping på deg også. ;)

Jeg har gått ned 1 kg til, så tilsammen har jeg gått ned 2.4 kg på 17 dager. Er kjempefornøyd med det! Målet var jo 3 kg innen 17. august, så nå spørs det om jeg klarer de siste 600 g fram mot søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, søtmor! Flink er jeg ikke, for kiloene har på mystisk vis forsvunnet uten at jeg har gjort så mye for det... :sjenert:

Nå veier jeg bare 1.5 kg mer enn jeg gjorde i fjor på denne tida! Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rette veien med meg og :)

Men går litt seint etter min smak :ler:

Har dilla på pastasalat. Pasta med fullkorn. Veldig godt. Nam nam.

Gratulerer med graviditeten, May Helen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Litt oppgang her sist uke, men satser på at jeg er nede igjen neste uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten, May Helen :)

Takk.

Jeg veide meg i går, 78,5 kg. Det er 0,3 kg opp fra forrige uke.

Men jeg målte meg også over magen. For 6 måneder siden var livviden min over navlen 91 ca. I dag er den på 96. Noe jeg syns er ganske mye. Skal si deg jeg ble motivert til å bevege meg når jeg så det tallet på målbåndet. :ler:

Siden jeg er gravid nå så slanker jeg meg ikke. Jeg er ikke på noe diett. Men jeg fant ut at hvis jeg spiser sunt og trener/beveger meg jevnlig så vil sikkert også vekten gå litt ned. Prøver å kutte ut sjokolade og heller erstate det med noe annet søt som ikke har så mange kalorier, som frukt is eller frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt ei, vel, ikke så veldig sunn helg - spiste tortillachips med rømme og salsa både fredag og lørdag, men har ikke spist godteri omtrent på tre uker så har ikke så veldig dårlig samvittighet. Hjemmelaget pizza til middag på lørdag og et glass eller to med cola, igår ble det bare stekte rundstykker med masse leverpostei og litt majones - orka ikke lage middag :sjenert: Men, men - det har jo vært helg :)

Idag har jeg spist to knekkebrød med gulost til frokost med 1 glass juice (ferskpresset of course ;) )

Lunsj blir to grove brødskiver med kaviar og en kopp te uten sukker

Middag blir enten salat med kylling, pasta, vårløk med pitabrød til, eller kjøttdeig av svin med tomatsaus og spaghetti - litt avhengig av når sambo kommer hjem fra jobb....

Mellommåltid: fersken og vannmelon vel :)

SÅ, mandagen begynner ganske sunt iallefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig usunn både torsdag, fredag, lørdag og søndag, så skal vel kanskje ikke vøære så skuffa over at vekta viste litt opp i dag :roll:

Skjerpings denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg skikkelig flink :tommel: Fulgte oppsatt matplan, men skeia ut med 2 lakrisbåter,en kjeks og ei brødskive med italiensk salat til mellommåltid da :ler:

Idag har jeg spist to knekkebrød til frokost, kyllingsalat fra igår til lunsj og en bit med vannmelon.

Svinekjøttdeig og spaghetti m/tomatsaus til middag idag, og så har jeg planer om å hive i meg fersken nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg gikk 75 min i går, og i dag får jeg en drøy time på sykkelsetet :sjamror:

I tillegg følger jeg kalorigrensene til vektklubb.no

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...