Gå til innhold

Krympedagboka


angelou

Anbefalte innlegg

Dette er slankeboka, eller krympeboka som vi liker å kalle det, til Kylling, Liljen, Toblerone og Angelou.

Jeg begynner :)

Idag: 176 cm/80 kilo

Delmål 1: -5 kilo/75 kilo

Delmål 2: -5 kilo/70 kilo

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du medlem i vektklubb, angelou?

Det er jeg. Nå har jeg restartet programmet. Der har jeg plotta inn at jeg skal ned 7 kg på 12 uker. Det må da være realistisk!

Frokosten er inntatt; müsli med skumma melk og kaffe. Min store utfordring er å begrense matinntaket på jobb (alltid så mye godt der!), men nå må jeg bare skjerpe meg.

Har allerede beregnet en liten utskeielse i morra. Da skal jeg på stand up, og jeg vil drikke litt øl. Men på dagen skal jeg være med på spinningmaraton (3 timer), så da kan jeg vel få lov å drikke noen øl med god samvittighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu, det er jeg helt enig i. Jeg skeia litt ut igår jeg, pizza og et glass cola til middag (dårlig samvittighet ja :forvirret: ). Frokost idag inntatt, 2 havreknekkebrød med gulost og et glass ferskpresset appelsinjuice (og en folattablett ;) )

Jeg var med i vektklubb sist gang og driver å vurderer det igjen ja :) Ikke helt bestemt meg enda egentlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med kveldene. Får sug etter alt mulig da! Jeg har stagget suget med melon, mandler og rosiner, men man skal jo ikke spise uhemmet av det heller. :forvirret:

Sliter også med helgene. Er spent på om jeg klarer å holde utskeielsene til et minimum.. Ser iallfall fram til sykkelmaraton i morra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

så flinke dere er da :klappe:

Kan jeg få henge på sånn i bakgrunnen?? Skulle gjerne hatt av noen få kilo jeg og.. (5..)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig får du henge med :klem:

Oioi, kan vi starte slankinga idag isteden, vært hos svigers i helga, og ja, kalorier, hva er det :ler: Null trim, masse mat og vin - pleier jo å skeie ut litt i helga ellers da, men sååååå ille pleier det ikke å være :forvirret:

Men, nå er det striskjorte og havrelefse igjen ja!

Frokost: 2 knekkebrød med gulost og 1 glass ferskpresset appelsinjuice

Mellommåltid: 1 eple

Lunsj: Salat m/egg og skinke, med 1/2 grovt rundstykke

Middag: Karbonade og potetmos

Kvelds: 1 knekkebrød med philadelphia light

Trim: Nada, var trøtt idag jeg

Edit: Bare innom og retta litt på måltider og sånn....

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha lov til å skeie ut litt i helgene. Man skal jo leve også. Jeg har spist både godteri og drukket enorme mengder øl i helga.

I dag skulle jeg egentlig på trening, men var så sinnsykt sliten etter jobb. Jeg skal heller dra tidlig i seng, for det blir en lang dag i morra. Blir en hektisk dag på jobb, og på kvelden skal jeg på konsert! Skal holde meg til vann eller cola light å drikke da..

I dag har jeg spist nokså fornuftig. Hoppa over frokosten (fy meg, men jeg forsov meg..), hadde fiskekaker og potetmos til lunsj. Til middag kalkunpølser med tortellini.

Siden det ikke blir trening i morra heller, så har jeg fått inn trening både onsdag og torsdag. Fredag reiser jeg på jentetur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke trening på meg igår heller, var også kjempetrøtt :overrasket: Smittsomt dette ja :ler: Fikk lest litt pensum da, så har ikke så veldig dårlig samvittighet. Og vært på besøk hos venner som serverte godteri UTEN at jeg spiste noe :trene:

Frokost: Samme som igår

Lunsj: Knekkebrød med krydderost(lett)

Middag: 1 bolle grønnsakssuppe med go og mager pølsebiter og 1 grov brødskive

Kvelds: Ingen, sen middag

Mellommåltid: 2 brødskive med makrell i tomat, youghurt og eple

Og idag SKAL jeg trene, skalskalskal :ler:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola senioritas!

titter innom med jevne mellomrom.. Prøver å gå ned noen kilo selv,så da er det jo motiverende å lese om andre som har samme prosjekt. :)

Idag spiste jeg driiitgod frokost! let me share it with you!

1 kokt egg

litt kesam

1 ts majones (vita hjertegod) (kan sløyfes)

halv box tunfisk

rødløk

litt pepper

hakk opp og rør sammen. Klin utover et par fiberrik.

:sikle:

Det var dagens lille tips..hehe :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne :ironi:

Alliert meg med ei venninne som skal trene i morgen, så da må jeg - tror jeg reiser hjem og måker snø og leser pensum isteden for å trene jeg, og gjør husarbeid. Grønnsakssuppe til middag idag, det er jo rett og slett sunt :ler:

Dørstokkmila, hoppfallera ass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten snikveiing i dag viser at vekta står stille fra fredag... Men man kan vel ikke regne med at det skal gå i rekordtempo heller. Er litt frustrert, for jeg må kansellere trening i dag også. Det kommer ei som skal se på brudekjolen min, og deretter er det middag hos svigers. Skal prøve å begrense middagsinntaket ja!

Ha en fin dag, angelou!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikveiing er ikke noe lurt har jeg funnet ut, det er så lite motiverende. Jeg gleder meg til å veie meg hver uke jeg, særlig de ukene jeg har vært flink :sjarmor: Hender jeg blir skuffa da, men legger meg ikke ned å griner for den grunn, det får ta den tiden det trenger dette her :) Håper å ha gått ned 1 kg da om ikke anna, hadde vært deilig å "komme igang" liksom. Vi får vente til freddan ja :ler:

Har så langt vært veldig flink denne uka i matveien, men verre med treninga, men kan jo ikke begynne med alt samtidig vel :sjenert: Er så sinnsykt trøtt om dagen, like ille som når jeg var gravid, men nå kan jeg ikke skylde på det lenger heller ;)

Ha en fin dag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir trening idag heller jeg, men imorgen har jeg avtalt med ei venninne at vi skal på boksing :overrasket: Og husker jeg riktig er det heftig slitsomt, så det kan jo bli spennende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at jeg får lov å være med :hoppe:

Det setter jeg pris på.

Litt data om meg da..

Jeg er:

159,5 cm høy

veier 60,5 kg

Mål: 56 kg

Delmål 1: -2,5 kg

Delmål 2: - 2 kg.

Dette skal vi klare jenter. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra Liljen! :hoppe:

Velkommen hit!

Ja, dette skal vi klare. Jeg klarte å la være å hive innpå svigers` middag i går, jeg forsynte meg moderat. Måtte ha litt dessert, men begrenset meg veldig der også.

Er spent før veiing i morra. Tror jeg har gått ned litt til tross av den negative snikveiinga i går.

I morra drar jeg avsted på jentetur. Må nok bare innse at slanking får være slanking i helga. Men jeg skal likevel begrense inntaket mitt på mat. Når det gjelder øl kan jeg ikke love noe.

I kveld er det spinning. Helvetesspinning. Er helt hekta på den harde timen. Har ikke trent på en uke ( :tristbla: ), men det har vært ekstraordinært travelt for meg i det siste. Vil roe seg litt framover heldigvis.

Nå er det frokost. Havregrøt med kruskakli, solsikke- og linfrø. Kokt på vann. Smaker ikke allverdens.. Men var tom for melk.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liljen, så bra at du vil være med oss- skyndter meg å putter deg inn i dagboktittelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å lage ordentlig forkost Kylling, jeg er så trøtt om morran jeg, så rekker ikke anna enn å hive innpå et par knekkebrød :sjenert:

Motsto fristen til å gå på vekta imorges, hadde veldig lyst, men skal greie å vente til i morgen. Jeg er så oppblåst om dagen at det føles som om jeg har lagt på meg, ikke gått ned noe. Spent på morgendagen :)

Og idag skal jeg trene også, jeg hater spinning jeg da, men skal på boksing, en time jeg ikke har trent på over ett år, men som jeg erindrer er beinhard. Bra start etter 3 månederes treningsfri ja :ler: Har jo trent litt da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei krymperne!

Dere er flinke til å trene,altså! :trene: :enig_anim: :hoppe: Jeg er såå dårlig på det! kommer meg aldri på trening. vært støttemedlem hvertfall en mnd nå. Men nå skal jeg ut å gå meg en god tur.

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...