Gå til innhold

Krympedagboka


angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har offisielt verdens kjedeligste og mest uvirksomme dag på jobb idag :sjenert:

Har akkurat fortært en Sans 0,1 % fett youghurt med eple og pære nå, den er faktisk ganske god :) Driver og psyker meg opp til en time med innebandy. Til middag skal jeg ha fullkornsspaghetti med (svine)kjøttsaus - gleeeder meg, nam nam!

Og ikveld skal jeg ikke gjøre en dritt :ler: Kanskje kose litt med kjæresten eller lese :sprettoy:

Ha en fin slankende dag damer, og jeg VEIT at dere greier å holde dere unna søtsakene. You caaaaaan do it!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Ikke klarte jeg å få til trening, ikke nådde jeg skrittmålet mitt og velta viste 1 kg opp siste uke :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritt denne uka:

Mandag: 7319

Tirsdag: 13495

Onsdag: 11923

Torsdag: 9542

Fredag: 4498

Lørdag: 8672

Søndag: 7739

Gjennomsnitt: 9026 per dag, og det tror jeg at jeg må si meg fornøyd med.

Når det gjelder krympinga så tror jeg ikke jeg kan forvente mye krymping fremover, men blir gjerne med på skritteller og sunt kosthold - biten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel komme med tallenes tale jeg også da...

Veiedag 19.03.07 | 70.6 kg | 1.0 kg sist uke | 0.0 kg siden start | 4.6 kg igjen til endelig mål

RESULTATER UKE 11:

Mandag: 7000 skritt

Tirsdag: 2800 skritt

Onsdag: 7000 skritt

Torsdag: 2800 skritt

Fredag: 2000 skritt

Lørdag: 3800 skritt

Søndag: 2000 skritt

Totalt antall skritt: 27.400 skritt

Snitt per dag: 3.914 skritt

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan være med som suport, Angelou og piske oss andre :) Sunt kosthold er heller ikke dumt uansett :)

Jeg har ikke tallene mine her akkuratt nå, og så er jeg så lat at jeg gidder ikke hente dem heller :ler: Skal notere ned her i morgen.

Delmål 1 (innen 1 april) til nå - 1,5 kg

I morgen er det sunn sunn sunn mat og drikke som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på trening en time igår, skikkelig bortkasta, de mangla instruktører, så isteden for den timen jeg skulle ha ble det funk isteden. Var ikke svett en gang jeg :frustrert: Og nå er jeg forkjøla, så det ser dårlig ut for treninga denne uka :sjenert: men, tenkte jeg skulle prøve å få gått meg en tur idag, og så skal jeg ha fullkornspasta med svinekjøttdeig og tomatsaus til middag - det er jo ganske sunt :)

Skrittellern min ble ødelagt igår, så foreløpig har jeg ingen skritt å rapportere inn. Ha en fin sunn dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gått meg en tur i går, så passerte 7000 skritt. Koatholdet var i grunnen sunt, hadde det ikk evært for kakebesøket på kvelden...

Går på med nytt mot i dag også, vet ikke om jeg rekker noen av treningstimene siden jeg ikke kom meg på jobb så tidlig som ønsket, men skal i allefall gå kveldstur :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår spiste jeg godteri midt i uka for første gang på en måned :sjenert: Ikke så mye da, men syntes litt synd på meg sjøl fordi jeg var forkjøla :ler: Og lå på sofaen hele kvelden, og det er i grunnen planen idag også :) Må prøve å bli litt bedre form til helga, for vi skal på fjellet og måke fram hytta til påske.

Ha en sunn og slankende dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten 5000 skritt på meg i går, litt under målet med andre ord. Jobber lenge i ettermiddag, men må absolutt prøve å prioritere tur når jeg kommer hjem. Trengs nok.

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, her er mine skritt fra forrige uke og frem til nå :)

mandag: 11023

tirsdag: 13520

onsdag: 12734

torsdag: 9054

fredag: 8267

lørdag: 6109

søndag: 5651

mandag: 5270

tirsdag: 4893

I dag er det jobb igjen, har hatt fri siden fredag. og er sikker på jeg passerer minst 10000 i dag. :)

Jeg er på hardslankeren igjen :Nikke: I løpet av denne uka skal jeg ned minst 1 kg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader så dårlig samvittighet jeg har for denne tråden her! :grine:

Jeg har gått OPP!! Det var da ikke det som var planen...

Jeg må starte med blanke ark jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå må vi skjerpe oss, jenter!

(Jeg må iallfall!)

Starter med ny frisk i dag igjen. Var kjipt å gå på vekta og oppdage at jeg har gått opp ganske mye.

Startvekt 23/3: 73.2

Mål 4/5: 69

Jeg vet at jeg kan greie dette. Nå må jeg bare hente motivasjon der jeg kan, og sparke meg selv bak! Nå skal jeg spise 1500 kcal om dagen, og jeg skal ikke komme under 10000 skritt noen dager.

Hvordan ligger dere andre an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, jeg er fremdeles på 0 kilo hverken fra eller til jeg, og tror ikke jeg kommer til å gå ned noe heller :sjenert: Men, jeg er med på treninga og på å spise sunt, har ikke lyst å legge på meg mer enn jeg må. Denne uka har jeg trent bare en dag, har vært forkjøla og bortreist i to dager nå, neste uke har jeg planer om å trene ihvertfall to dager + at jeg skal på skitur en dag.

Har egentlig vært ganske flink til å spise sunt, men denne uka har jeg spist kake en dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeeeei, damer - har dere vært sunne og spreke i helga? Nå har jo våren kommet, så nå er det jo så deilig å være ut og for eksempel gå seg en tur :)

Skal trene idag jeg (må passe på så lenge formen er bra), og skal spille innebandy imorgen og torsdag (hvis jeg får lov av hønemora = sambo).

ha en fin dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 1,6 kg i helga jeg! Men det er fordi jeg var syk.. hehe.. så dessverre er det nok ikke akkurat varig vektnedgang!

Men nå er jeg frisk, og i dag har jeg trent hardt! Spiste gulrotkake på jobb da. Fader, jeg klarer ikke å motstå fristelser på pauserommet! :grine: der MÅ jeg skjerpe meg. Ellers er motivasjonen på topp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er målet mitt å gå en tur etter at husarbeid er gjort i kveld. Skal ha over 10000 skritt tilsammen!

*spise havregrøt*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - jeg innrømmer det, spiste et stykke vestlandslefse på møte igår jeg også :sur: Enda jeg egentlig ikke har lyst på noe som helst søtt nå, så skjønner ikke hvorfor ;) Og ikke fikk jeg trent heller, den forkjølelsen min blusser liksom opp igjen annenhver dag :sjenert:

Fikk sola meg litt da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...