Gå til innhold

Krympedagboka


angelou

Anbefalte innlegg

:klaske:

Vært på vekta jeg, og hva viste den - har ikke gått ned et gram! Men, man kan vel ikke forvente underverker etter 4 dager med slanking heller :ler: Det var nok helga som ødela, skulle nok gått på vekta mandag, da kunne jeg sett om jeg hadde gått ned noe i løpet av uka, for sikker på at jeg la på meg et par kilo i løpet av helga ja :)

Var på boksing igår da, det var skikkelig moro, og knallhardt - lenge siden jeg har trent så jeg ble kvalm :overrasket: Deilig å komme i gang igjen. Mål for neste uke er to treninger og en gåtur (må begynne forsiktig) :ler:

Gleder meg til imorgen, da skal jeg spise sjokolade og brødskive med servelat og majones!!! Lørdag er min "fridag".

Ha ei fin helg mine trofaste medkrympere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt da, angelou! Men du må ikke gi opp eller miste motivasjonen! Resultatene kommer etterhvert, det er jeg sikker på.

Jeg gikk ned 800 g. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veid meg litt for ofte denne uken.. litt ivrig i starten,kansje. hehe. Ble ikke akkurat happy av resultatene. så nå blir d kun en gang i uken heretter! Idag har jeg spist "påske egg" (de i lilla kartong) og hjemmebakte pitabrød til middagen. spisedag idag.

:sikle:

Ha en sunn og fin uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veid meg litt for ofte denne uken.. litt ivrig i starten,kansje. hehe. Ble ikke akkurat happy av resultatene. så nå blir d kun en gang i uken heretter! Idag har jeg spist "påske egg" (de i lilla kartong) og hjemmebakte pitabrød til middagen. spisedag idag.

:sikle:

Ha en sunn og fin uke.  :)

De påskeeggene er farlige!

Men jeg har forspist meg på dem så mange ganger at jeg begynner å mislike dem. Like greit kanskje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg gir ikke opp jeg. Motivasjonen er kanskje enda større :) Blir litt fandenivolsk jeg da.... Ble to spisedager i helga også :sjenert: Ikke så mye mat, men veldig mye toffefee - DET er godt det :ler: Lett å skli ut når man er hjemme aleine og studerer ja ;)

Idag skal jeg trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De påskeeggene er farlige!

Men jeg har forspist meg på dem så mange ganger at jeg begynner å mislike dem. Like greit kanskje.  ;)

Ja, det er faktisk like greit altså.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært litt småklein og trøtt i dag, så jeg fikk ikke trent. Men nå er det slutt på unnskyldninger, og jeg har meldt meg på fettforbrennings-spinning i morra.

Skrittelleren er på for tida, men jeg går ikke veldig mye. I dag hadde jeg kun 4743 skritt. Men målet mitt er 10 000 i gjennomsnitt pr. dag, og gjennomsnittet måler jeg hver uke. I morra vet jeg at jeg vil få bortimot 15 000, så da kan jeg leve med dagens tall.

Endelig fikk jeg handlet litt mat også. Til frokost i dag ble det knekkebrød med majones og sylteagurker :kvalm: , for vi var helt skrapa. Gleder meg til havregrøten i morra! :ler:

Kyllingwok med nudler til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått på meg skrittellern min jeg også :) Igår ble en bra dag, med en time aerobic så ble det godt over 10 000 skritt til sammen. Vet ikke helt hvor mye, for det var først i dag jeg satte den på meg ;)

I dag skal jeg spille innebandy i en time, det betyr at målet om to treningsøkter er oppnådd, allerede etter to dager denne uka. Nytt mål settes derfor - tre treningsøkter i uke 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, angelou!

Jeg kom meg på spinning i går selv om formen ikke var på topp. Skjønner ikke hva det er med meg for tida. Går rundt og er småkvalm hele tiden. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status for gårsdagen - ca 11 000 skritt. Idag skal jeg trene en time aerobic og målet om tre treningsøkter denne uka er da oppnådd :sjarmor: Så får vel ta ei økt i slutten av uka også. Nytt mål - 4 treningsøkter. Dæven, føler meg skikkelig sprek.

Slitsomt å være kvalm da Kylling, håper det går over snart (eller ikke :sjarmor: ). Jeg pleier også å ha slike perioder der jeg er mer eller mindre kvalm hele tiden, tror selvfølgelig hver gang at jeg er gravid, men det har liksom aldri stemt med når man kan forvente symptomer.

Så flink du er som trener selv om du er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Dere er så flinke :klappe:

I morgen begynner vi her i huset på stoffskiftekuren hvis mannen er frisk fortsatt (han har vært litt snufsete i dag)

Det blir spennende.

Skal og gå kjempelang tur, og sykle meg en liten tur i løpet av morgendagen.

Småkvalm kylling?? Du er ikke syk..?? Eller gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra angelou!

Vært på spinning nå jeg. Deilig. Men jeg blir alltid så innmari sulten etter trening.. Og mat smaker så vanvittig godt etter trening.. Er redd jeg har gått opp litt igjen i morra. Dagens snikveiing tyder på det .. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg står fortsatt stille jeg, skjønner ikke noe av det, denne uka har jeg jo trent mye også :sur: Men, men - jeg føler meg iallefall bedre, det er jo noe det også :) Skritt igår: 11010.

Nå er det snart helg, yuhu, denne uka har gått så sinnsykt fort! I motsetning til forrige uke der jeg var trøtt som ei strømpe så har jeg hatt masse energi denne uka, deilig :)

Ha ei fin og slankende helg (kremt, mine pleier ikke være spesielt slankende, denne helga skal jeg prøve å holde meg til godteri bare på lørdag...) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. Og jeg har gått opp 800 g denne uka... :klø:

Det vil si at jeg er på stedet hvil siden vi startet. Tenker at manglende trening og en helg full av utskeielser er grunnen. Full skjerpings nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffskiftekuren er en kur som går over 13 dager . Den skal sette fart på stoffskiftet og dermed øke forbrenningen. Egentli syns jeg den er super, for jeg spiser faktisk ganske mye syns jeg, men bare sunne ting som biff, salat, tomat, egg, fisk, skinke, gulerot, kylling. :)

Jeg kan skrive ned oppskriften som skal følges hver dag hvis dere vil :)

Har gått ned i vekt jeg. 2,5 kg :hoppe: Nå er det faktisk bare 2 kg til målet.

skrittelleren er på igjen nå etter maangen dager uten, så nå skal jeg banke dere begge i antall skritt :ler:

Har iallefall funnet ut at å kutte karbohydrater og salt virker enormt for min del :hoppe:

Ha en strålende helg medslankerne mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Liljen!!! :klappe:

Bare to kilo igjen, det klarer du!

Jeg føler meg vanvittig stolt nå, for jeg har vært ute på en morgenjoggetur. Et tre måneder siden sist jeg var SÅ sporty. Det er fjerde treningsøkten denne uka, og kanskje det blir en femte i morra.

Når jeg sliter meg kostholdet, er det iallfall viktig å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: flink du er og!! Virkeli.

Det er treningen jeg sliter med, men har lovet meg selv at fra mandag er det ett absolutt must!!

Har brutt kuren, den ble for hard for meg, og spesiellt mannen. Vi holdt på å gå i bakken av sult begge 2. Men vi har satt opp kostplan og faste måltider :)

Så nå har jeg hatt en kopp kaffi og 2 små brødskiver med skinke og leverpostei.

2 kg til skal jeg klare, dette går rette veien.

Vi skal klare dette jenter, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...