Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Å så romantisk frieri!!!  :hjerter_rundt:  :hjerte:  :bryllup:

Smelt...

Jeg gifta meg på en fredag så det funker heeelt fint!! :ler:

Hei Sabia! Så hyggelig at du stakk innom!

Så koselig med frieri og bryllupsplanlegging, blir nok å følge litt med her etterhvert.

:klem:

Morro å bli kjent med enda en kommende brud. Deg har jeg sett litt til i dagboka til Dallandra også tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Septima
Vi vurderer 08.08.2008. Skal höre med foreldrene våre hva de mener om saken i forhold til gjster og slikt.

Angående gjester så satte vi opp et overslag over gjesteliste i går kveld og den ble utrolig lang!  :sjenert:

Må få kjöpt oss en slik litt fin perm som vi kan ha sammen til bryllupsplanlegging. Kjöpe i morgen kanskje?

Gjestelista vår er også lang. Ikke enkelt å kutte ut noen. Men burde nesten sette opp ei litt mer realistisk gjesteliste snart, slik at vi kan sette opp budsjett. Litt enklere å gjøre det når man vet hvor mange man skal regne mat til f.eks :)

Vi har en slik perm, med skilleark. Ryddig og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit å kutte ut noen nei... Bare min familie er 50 stk. Kjaeresten har like stor familie om ikke större. Har nok satt opp alt for mange venner, men vil jo ikke kutte ut noen av dem. *frustert*

Vil ha perm!!! Og nå kom jeg på at jeg kan kjöpe slike bryllupsblader også! :hoppe: Tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Jeg har stor nærmeste familie, mens kjære har liten nærmeste familie. Men de har derimot bedre kontakt lenger ut i slekta. Så det blir vanskelig å finne ut hvem vi skal be og ikke ja. Men for oss er det viktigere å ha vennene våre der, enn slektninger vi aldri ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vurderer 08.08.2008. Skal höre med foreldrene våre hva de mener om saken i forhold til gjster og slikt.

Angående gjester så satte vi opp et overslag over gjesteliste i går kveld og den ble utrolig lang! :sjenert:

Må få kjöpt oss en slik litt fin perm som vi kan ha sammen til bryllupsplanlegging. Kjöpe i morgen kanskje?

Regner med at Jenteligaen også står på den lista? ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok sett meg hos Dallandra ja, er rett som det er inne der. Blir vel mer aktiv her i bryllupsdagbøkene i tiden framover tenker jeg. Går jo fort fram mot sommeren og bryllup. :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Endret av Alial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor nærmeste familie, mens kjære har liten nærmeste familie. Men de har derimot bedre kontakt lenger ut i slekta. Så det blir vanskelig å finne ut hvem vi skal be og ikke ja. Men for oss er det viktigere å ha vennene våre der, enn slektninger vi aldri ser.

Ikke så greit det der altså. Kjaeresten kutter ut noe av hans familie, rett og slett fordi de ikke har noe godt forhold. :tristbla: Men jeg skal invitere alle mine (dvs inkludert alle tanter/onkler/fettere/kusiner). Vi skal selvsagt ha med våre naermeste venner, men vet ikke helt hva vi skal gjöre med kollegaer og sånt. Den lista ble innmarri lang... :sjenert:

Regner med at Jenteligaen også står på den lista? ;):ler:

Passer ikke så veldig bra med det jeg har skrevet over, men det hadde vaert innmarri morro da! :-D Og litt rart. "Hvem er hun der tro?" "Jo, jeg tror muligens det kan vaere Annie!" :hoho:

Du har nok sett meg hos Dallandra ja, er rett som det er inne der. Blir vel mer aktiv her i bryllupsdagbøkene i tiden framover tenker jeg. Går jo fort fram mot sommeren og bryllup. :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Det blir spennende å fölge deg på veien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer ikke så veldig bra med det jeg har skrevet over, men det hadde vaert innmarri morro da! :-D Og litt rart. "Hvem er hun der tro?" "Jo, jeg tror muligens det kan vaere Annie!" :hoho:

:ler: Vi stiller da med navneskilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer ikke så veldig bra med det jeg har skrevet over, men det hadde vaert innmarri morro da! :-D Og litt rart. "Hvem er hun der tro?" "Jo, jeg tror muligens det kan vaere Annie!" :hoho:

Innbroderte navn på Versacekjolene våre selvfølgelig. Eller kjeder med navnene våre i diamanter.... Hmmm... :klø: Går for det siste forslaget mitt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi stiller da med navneskilt ;)

Godt forslag!

Innbroderte navn på Versacekjolene våre selvfølgelig. Eller kjeder med navnene våre i diamanter.... Hmmm... :klø: Går for det siste forslaget mitt.... :ler:

Men denne var hakket bedre! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Eh...? Nick eller IRL-navn? Ser for meg at folk kan bli litt redde for Vampyra...  :klø:  :redd:  :sjokkbla:

Hva? Mener du at jeg er skremmende??? :redd:

:ler:

Jeg synes dere skal ha festen her siden dere bor der ;)

Og gjestelista begrenser seg nok av seg selv, siden halvparten må reise et stykke...

Men har du begynt å titte på kjoler enda da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal ha festen her siden dere bor der ;)

Og gjestelista begrenser seg nok av seg selv, siden halvparten må reise et stykke...

Men har du begynt å titte på kjoler enda da???

Jeg er tilböyelig til å vaere enig med deg. Men da blir det litt mer tröblete å organisere... vanskelig dette her altså!

Har ikke titta så veldig mye... Så et bilde av en San Patrick kjole, champagnefarget tror jeg det var, med halterneck i blonde hvis du skjönner hva jeg mener... Skal se om jeg finner en link.

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...