Annie Skrevet 11. mai 2007 #201 Del Skrevet 11. mai 2007 Stalker FQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 22. mai 2007 #202 Del Skrevet 22. mai 2007 Gir deg en her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #203 Del Skrevet 13. juni 2007 Nå begynner ting å falle litt på plass her. Det blir altså bryllup på mitt kjaeres hjemsted. Det blir ettermiddagsbryllup i kirka og festen holder vi i et selskapstelt som vi setter opp 10 meter unna. Datoen er ikke helt bestemt enda fordi vi ikke blir enige. Men hvis jeg får viljen min så blir det 2. august. Hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #204 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Alt under kontroll 15 - 8 måneder för (desember 2007) Type bryllup: Formelt / halvformelt. Stort. Sommerbryllup Budsjett Sted og dato: Min kjaeres hjemsted. Kirka og selskapstelt. 8. august 2008 Gjesteliste Forhåndsbestille catering Depositum betalt Bestille partytelt - halvparten betalt Bestille brudekjole - halvparten betalt Ordne papirer Velg og snakk med forlovere og brudebarn Bestille fotograf og video Booke musikk Brudgommens fetter til kirken og aperitif. DJ til festen Sende "sett av datoen"-kort Endret 19. juni 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) 7 - 5 måndeder för (mars 2008) Bestille bryllupsreise Klaer til brudgom Han har fått seg ny dress og sko. Mansjettknapper får han låne av faren sin. Tilbehör til bruden (sko, undertöy, smykker...) Kun undertöy og evt hårpynt igjen Sende invitasjoner Ordne med overnatting til gjestene For de vi vet om i hvert fall... Önskeliste Bestille frisör Pröve og velge meny Prövetime kjole Endret 8. juni 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #206 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) 4 - 2 måneder för (juni 2008) Ordne ferdig alle papirer Booke eventuell transport til bryllupet Bestille brudesuite Klaer til brudebarn Bestille ringer Kjöpt og betalt! Bestemme innholdet i vielsen og ha samtale med prest Begynt å titte på dette... Bestille blomster Forelöpig planlegging: Små, rosa calla i brudebukett, hvite calla i kirken (én oppsats ved alteret), små hvite calla eller iris til mennene i naermeste familie + brudesvenn?, hvite iris til bordene. Kjöpe gaver til gjestene Vifter bestilt til damene. Mennene får ikke noe tror jeg Vi kjöper kanskje inn noen sigarer. Ekteskapskurs Dansekurs Dette må ordnes! Snart! Bestille / ordne trykksaker (kirkeprogram, bordplan, bord"kort", meny og barkart. Sjekke ut takkekort i samme slengen?) Kjaerstens fetter ordner design. Jeg ordner trykkeri. Bestille time i skjönnhetssalong Noe var med i "bryllupspakka" hos frisören 2. kjolepröve Jada, har vaert på tre, men må visst tilbake to ganger til! Gale damene! Endret 19. juni 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #207 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) 1 måned för (Juli 2008) Få bekreftet hvem som kommer Organisere overnatting og transport hvis nödvendig Bordplan Borddekorasjoner Planene er lagt og noe er innkjöpt Musikkliste? Bekrefte alle avtaler med leverandörer Frisörtime Prövetime frisör og sminke Besök i skjönnhetssalong Hente brudekjolen og sjekke alt utstyret Bekreft bryllupsreise og at alt er i orden (pass / visum, vaksiner, fosikring) Endret 8. juni 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Skjönnhetslisten Ansiktsbehandling (dyprens en stund för, peeling og fuktighetsbehandling naermere) Kroppsbehandling (peeling og masasje) Brun uten sol? (Kanskje ikke nödvendig i august) Hårfjerning Manikyr Pedikyr Prövetime Parfyme Endret 17. april 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #209 Del Skrevet 13. juni 2007 Musikk må man ha! Inngang Salmer Utgang Aperitif / velkomst Middag (bakgrunnsmusikk?) Kakeskjaering Brudevals Brudens dans med far og brudgommens med mor Resten av dansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #210 Del Skrevet 13. juni 2007 Bugnende blomster Brudebukett Knappehullsblomster Brudebarn Kirken Bilen Svigers hus Vårt hus Inngang selskapstelt Borddekorasjoner Annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 13. juni 2007 Bildene man ikke må glemme Brudgommen för seremoni Bruden för seremoni (hos frisören) Ankomst gjester og brudgom Inngang Ved alteret Underskrift Utgang Utenfor Med foreldre Med foreldre og sösken Med brudebarn Med forlovere Med brudens familie Med brudgommens familie Med venner (dele opp i flere grupper?) Brudebilder alene Velkomst Brudeparet ankommer Taler Kakeskjaering Dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 13. juni 2007 Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. juni 2007 #213 Del Skrevet 13. juni 2007 Blir aldeles svett av å lese jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #214 Del Skrevet 13. juni 2007 Sorry, sier som Dallis: Er litt glad det ikke er meg som skal gifte meg.... Synes i grunn det høres veldig bra ut! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 13. juni 2007 #215 Del Skrevet 13. juni 2007 Oioioi, skal si lillsøta mi har stålkontroll! Jeg må nok også gå på dansekurs Åååååååå jeg gleder meg sånn til bryllupet!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 13. juni 2007 #216 Del Skrevet 13. juni 2007 Så bra at dere har funnet ut av hvor festen skal forgå, forresten Det er vel det du har tenkt mest på de siste månedene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #217 Del Skrevet 13. juni 2007 Nå begynner ting å falle litt på plass her. Det blir altså bryllup på mitt kjaeres hjemsted. Det blir ettermiddagsbryllup i kirka og festen holder vi i et selskapstelt som vi setter opp 10 meter unna. Datoen er ikke helt bestemt enda fordi vi ikke blir enige. Men hvis jeg får viljen min så blir det 2. august. Hipp hurra! hva ble det med 080808??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 14. juni 2007 Oioioi, skal si lillsøta mi har stålkontroll! Stålkontroll? Har du sett at bare én av tingene på lista er farget grönt, dvs at den er bestemt / klar? hva ble det med 080808??? :klø: Det passet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #219 Del Skrevet 14. juni 2007 Koselig at dere stikker innom jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 14. juni 2007 #220 Del Skrevet 14. juni 2007 Koselig at dere stikker innom jenter! Ja, skal noen gifte seg så stiller vi opp vet du. I Gucci kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå