Amadea Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 14. februar 2007 Skal vi se her... Sted: Vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha bryllupet på hans eller mitt hjemsted enda. Det heller nok litt mot hans, men er ikke helt sikkert enda. Dato: Siden vi kommer til å ha mange tilreisende uansett hvordan vi snur og vender på det önsker vi å ha det i skolens sommerferie og vi önsker å si i fra i god tid i forveien. Til sommeren bli for kort tid synes vi og derfor blir det sommeren til neste år. Når vi i tillegg tar hensyn til hans jobb kommer vi fram til tre datoer: 26. juli, 2. august eller 9. august 2008. Eksakt dato bestemmer vi i forhold til når det er ledig i kirke og lokaler. Greit å kunne vaere litt fleksibel også. Ellers har vi ikke planlagt så veldig mye mere bortsett fra at vi har begynt så smått å tenke på gjestelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi har også bestemt en ting som ikke akkurat haster, men som har kommet opp som et resultat av vårt bryllupsbabbel. Vi skal ha brudepiker. Vi har to helt bedårende niesesnupper (dvs de er hans nieser, men litt mine også da) som passer perfekt til oppgaven. Hadde vaert koslig å ha med en brudesvenn fra "min side" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 14. februar 2007 #23 Del Skrevet 14. februar 2007 Gratulerer så mye, Amadea! Og for et fantastisk frieri - det høres ut som du har funnet deg en fabelaktig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei på deg Ciara! Så hyggelig at du fant veien! Ja, gutten min er helt fantastisk han, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. februar 2007 #25 Del Skrevet 14. februar 2007 Så koselig frieri Og igjen, masse gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 14. februar 2007 #26 Del Skrevet 14. februar 2007 Man blir rent nyforelska av å bli fridd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2007 #27 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Syns dere burde ha det 080808. Vet det er en fredag, men gjør det egentlig noe? Det er jo en lykkedato. Endret 14. februar 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 14. februar 2007 #28 Del Skrevet 14. februar 2007 For et romantisk frieri Gratulerer! Er herlig å være nyforlovet Vi skal også gifte oss sommeren 2008, har så og si bestemt oss for 2. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2007 #29 Del Skrevet 14. februar 2007 *sukker tungt*.. Er så misunnelig.. Jeg gleder meg sååå til å følge med deg Amadea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 15. februar 2007 Så koselig frieri Og igjen, masse gratulerer ← Takk! Man blir rent nyforelska av å bli fridd til ← Syns dere burde ha det 080808. Vet det er en fredag, men gjør det egentlig noe? Det er jo en lykkedato. ← Det hadde jeg ikke tenkt på... Men tror vi tar en lördag jeg, det blir greiest for gjestene For et romantisk frieri Gratulerer! Er herlig å være nyforlovet Vi skal også gifte oss sommeren 2008, har så og si bestemt oss for 2. august ← Hei på deg! Saa morro! Kanskje vi skal gifte oss samme dag? Det blir göy å fölge deg på veien også! :-D *sukker tungt*.. Er så misunnelig.. Jeg gleder meg sååå til å følge med deg Amadea! ← Det blir din tur för du vet ordet av det snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 15. februar 2007 #31 Del Skrevet 15. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 15. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 15. februar 2007 Annie, nå har du gitt oss litt av hvert å tenke på her! Kjaeresten likte forslaget om 08.08.2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2007 #34 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er jo en lett dato å huske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. februar 2007 #35 Del Skrevet 15. februar 2007 Alle gutter liker enkle datoer Men 080808 er jo veldig kul da! Det er jo ingenting i veien for å ha bryllup den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 15. februar 2007 #36 Del Skrevet 15. februar 2007 Å så romantisk frieri!!! Smelt... Jeg gifta meg på en fredag så det funker heeelt fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. februar 2007 #37 Del Skrevet 15. februar 2007 Annie, nå har du gitt oss litt av hvert å tenke på her! Kjaeresten likte forslaget om 08.08.2008. ← Så morsomt!! Kanskje jeg får æren av å "bestemme" dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. februar 2007 #38 Del Skrevet 15. februar 2007 Så koselig med frieri og bryllupsplanlegging, blir nok å følge litt med her etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 15. februar 2007 #39 Del Skrevet 15. februar 2007 080808 var den første datoen vi tenkte på. Vi ble sammen 080800 Men det passa dessverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Vi vurderer 08.08.2008. Skal höre med foreldrene våre hva de mener om saken i forhold til gjester og slikt. Angående gjester så satte vi opp et overslag over gjesteliste i går kveld og den ble utrolig lang! Må få kjöpt oss en slik litt fin perm som vi kan ha sammen til bryllupsplanlegging. Kjöpe i morgen kanskje? Endret 15. februar 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå