Væren Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, men så klager vi da heller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2007 #82 Del Skrevet 28. januar 2007 Altså, eg e forvirra her! Du er ein vær, som i mi verd er ein mannleg sau, og så er du gift med hansauen. Det er greit enn så lenge. Men så har de tydelegvis fleire lam? Og sjølv om sånt kanskje, eg tvilar, men lar tvila komme dykk til gode, kanskje går i sauehuset, så er det vanskeleg ellers i verda. For to manna klare ikkje lage lam. Til vanlig jaffa... For dei får ikkje adoptere eller nåke endå. Og eg trur ikkje det hjelpe med spermdonasjon der, for sperm e det vel nok av kanskje? (okay, eg kjede meg igjen, sorry...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. januar 2007 #83 Del Skrevet 28. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 28. januar 2007 Koselig at du stikker innom til meg når du kjeder deg, sa, attegløyma! Ja, man kan jo saktens lure. Men det er så mye rart som går an, nå til dags! Jeg er en hunnsau, altså. Bare født i Værens tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2007 #85 Del Skrevet 28. januar 2007 Samme som meg då altså... Ein ho-vær... Om eg seie det til morfar trur eg han vil benekte ho- værens eksistens, med begrunnelsen "60 år som sauebonde"... Ja, ja, det er mykje mellom himmel og jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 28. januar 2007 Det e nok ikkje alt morfar vett, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #87 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei, jack! Velkommen, du også, kjære medsau!!! Kjenner jeg deg fra før? Eller er du ny her? Hyggelig med likesinnede! Var en tur innom englene jeg og. Men det er lenge siden, og med et annet navn. Så både ja og nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 28. januar 2007 OK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 28. januar 2007 #89 Del Skrevet 28. januar 2007 Så koselig å se deg her, Væren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #90 Del Skrevet 29. januar 2007 God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2007 #91 Del Skrevet 29. januar 2007 Åhhh mimre tilbake til gammelt forum med @lfa og dorian som flyttet inn på hybel på data forumet. Husker også alle kodene Dorian la ut slik at vi fikk sovne ordentlig på kvelden. Og pærebrus og vafler ved bassengkanten..... Kanskje vi "gamlingene" ender opp med et mimreforum i dagboken til væren? Hilsen Vaffelansvarlig m/opprykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 29. januar 2007 #92 Del Skrevet 29. januar 2007 Kanskje vi "gamlingene" ender opp med et mimreforum i dagboken til væren? ← Tiltredes! Er forresten Dorian her ennå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 29. januar 2007 Så koselig å se deg her, Væren ← Takk, Misty! Kjempekoselig at du ville hilse på! God mandag! ← God mandag til deg også, vennen! Mandager er i grunnen ikke så aller verst! Kanskje vi "gamlingene" ender opp med et mimreforum i dagboken til væren? Hilsen Vaffelansvarlig m/opprykk ← Det hadde vært koselig, dagboka mi kan gjerne brukes som et møtested for falne engler! Dere er velkommen til å romle rundt her inne anytime! Føl dere hjemme! Tiltredes! Er forresten Dorian her ennå??? ← Tror han er innom av og til, men det spørs om han våger seg inn i Løvens hule (les: Værens bule) Har hatt en super mandag, i grunnen! Dagen på jobb var kjempefin og gikk fort, så da har jeg vel hatt det bra. Helgen var lat og fin, akkurat slik som en lat helg skal være! Nå har jeg jobbet litt med planer og foreldreskriv på PC'en, så nå skal jeg ile ned i stua og få med meg Farmen - må jo sjekke hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2007 #94 Del Skrevet 29. januar 2007 Skal ha medarbeidersamtale i morgen. Så jeg slenger meg ned her hos Væren med en pærebrus og nystekte vafler. Er en stor haug her så ta med pærebrus og kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2007 #95 Del Skrevet 29. januar 2007 Til de som savner dorian: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ndpost&p=154352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Gode vafler!!! Jeg skal ha medarbeidersamtale på onsdag, Skravla! Trenger noe å roe meg ned på, etter å ha irritert ræva av meg over storbonden Jarl i Farmen. Bevare meg vel for en superidiot! Deilig å ha noe å irritere seg over da. Stort sett er jeg jo fornøyd med tilværelsen, hihi... Hannsauen og jeg har blitt skikkelige TV slaver i høst. Nå er det en serie vi følger med på så og si hver eneste dag! Mandag: Forbrytelsen, NRK1 og Wallander, TV2 Tirsdag: Grey's anatomy og seks som oss, TV2 Onsdag: House, NRK1 Torsdag: Kodenavn Hunter, NRK1 Fredag: Hele gullrekka på NRK1 Litt deilig, også! Det er surt og kaldt ute, og herlig å ha noe å se fram til når man kryper opp i sofaen om kvelden! Er jeg sløv som har gått sånn i hi, mon tro? Eller er det andre som har det sånn? Endret 29. januar 2007 av Væren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 29. januar 2007 #97 Del Skrevet 29. januar 2007 Til de som savner dorian: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ndpost&p=154352 ← Du verden, hvordan har du klart å søke opp den gamle tråden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. januar 2007 #98 Del Skrevet 29. januar 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #99 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvorfor er det ingen som liker Jarl? Jeg har misset noen episoder nå. Hmm.. Hadde vi noen sjokoladebakeassistent? Jeg vil ha kake. Forumet er ikke helt det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2007 #100 Del Skrevet 29. januar 2007 Du verden, hvordan har du klart å søke opp den gamle tråden??? ← Søkte etter dorian på data...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå