Sun Mei Skrevet 25. april 2007 #221 Del Skrevet 25. april 2007 Ååååå, vingård??? Toscana???? Ååååå!!!! Kan jeg låne mannen din litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. april 2007 #222 Del Skrevet 25. april 2007 Regner med at det måtte heftige overtalelser til for å få deg med til en vingård i Toscana. (jeg er ikke missunnelig) Godt å se deg her. Kos deg videre med bildene. Når du er ferdig så har jeg et par esker jeg også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2007 #223 Del Skrevet 28. april 2007 Så fint å se deg igjen. Italiatur i oktober - den var ikke dum. Det er fint å ha sånne ting å se fram mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 19. mai 2007 #224 Del Skrevet 19. mai 2007 Drar opp boka, håper alt er bra med deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, Drua mi! Her er alt vel, håper det samme for deg! Har hatt en lat og deilig 17. mai helg, hadde tenkt oss på sjøen, men været har ikke vært det helt store. Men det er deilig å sløve hjemme, også! Og så har vi vært sosiale, vært på besøk to kvelder på rad. I kveld har vi kost oss med rødvin foran TV'n. Deilig, det også! STOR KLEM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. mai 2007 #226 Del Skrevet 20. mai 2007 Har vært innom og sett etter deg. Godt å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 20. mai 2007 Godt å være litt savnet, Bettie! Er bare litt sløv om dagen, og gidder ikke sitte så mye foran PC'en. Det vil si: Jeg sitter her en del, men gjør gjerne andre ting enn KG. Men glemmer dere ikke for det, da! Det går jo ikke an... Må innom og si hei, i alle fall av og til... I dag har hannsauen og jeg gått en laaaang, flott tur i heia, jeg har tatt meg skikkelig ut. Det verker i knærne og greier. Men etter en liten middagslur og litt lading, har jeg støvsuget i loftsstua. Det trengtes. Eldstelammet har den jobben, men når han en sjelden gang gjør den, så er det minimalt av anstrengelse for å gjøre det skikkelig... Eldstelammet er forresten ferdig med russetida si nå, den ble avsluttet med en skikkelig fest natt til 17., vorspiel for 13 russegutter hjemme i kjellerstua vår før den offisielle russefesten for mange hundre russ. Etter å ha helt i seg 2 flasker Fisherman (shot) kom han seg hjem i 00.30 tida, og mamma fikk lirket klærne av ham og fikk ham i dusjen kun iført boxershorts. Det tar på å være rus(s)... Nå er det en hel arbeidsuke igjen, men på fredag har jeg bestilt strålende sol og pinsevær, da drar hannsauen, de to yngste lammene og jeg avgårde til sjøs - sammen med en hel gjeng med gode venner og bekjente, det blir tradisjonell båtpinse til en idyllisk øy som ligger et par timers reis herfra. Gleder meg veeeeldig!!! :juhu: Nå får jeg begynne å planlegge nattiritualene mine, klokka går... Ønsker alle sammen en fin, ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. mai 2007 #228 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er litt slitsomt å være foreldre til en russ også. Er det greit for deg at jeg også bestiller fint vær i pinsen - selv om vi ikke bor på samme kant av landet. Er møkk lei vind, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var selvfølgelig helt OK for meg med den bestillingen, Bettie, men jeg lurer på om den ikke kom fram til leverandøren? Vi rakk akkurat å fortøye båten på lørdag formiddag, før det satte inn med kraftige regn- og haglbyger. Likevel ble det opplett til kvelden, med anledning til grilling og bål på land. Det har vært vekselvis sol og overskyet og en del vind, men stort sett pent vær resten av helgen. Vi har hatt en kjempetrivelig helg med store og små, og guttene våre har hatt en kjempehelg - håper de snart vil være med på sjøen igjen, da... Leker, konkurranser og tur på den nydelige plassen vi var på, sammen med trivelig selskap og mye godt humør (og latteranfall...) er deilig avslapning. Sov som en stein ombord (sikkert godt hjulpet av mye frisk luft og rødvin...), så jeg tror jeg er klar for en ny uke, nå. Klarte til og med å sovne på sofaen hjemme etter middagen... Hallo. Man bliiiiiir sliten av å gjøre ingenting!!! Og så er det ikke veldig lenge til sommerferien, faktisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mai 2007 #230 Del Skrevet 28. mai 2007 Innom og *klemmer* på Væren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. mai 2007 #231 Del Skrevet 28. mai 2007 Sikkert bare en ettervirkning av frisk sjøluft, den trøttheten av å gjøre ingenting. Sånt henger i, vet du. Nei, bestillingen min rakk bare delvis fram til leverandøren. Vi har hatt svært vekslende vær i pinsen, men noe har jeg fått vært ute. Godt at det er en kort uke til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. juni 2007 #232 Del Skrevet 7. juni 2007 Innom og klemmer masse på! Håper du koser deg i varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. juni 2007 #233 Del Skrevet 7. juni 2007 fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. juni 2007 #234 Del Skrevet 11. juni 2007 Tipper dere er mye ute med båten nå som det er sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. august 2007 #235 Del Skrevet 15. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #236 Del Skrevet 20. august 2007 Væren du er observert. Håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. august 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, Snuppa! :juhu: Takk, her er alt vel! Har hatt en strålende sommer og har begynt å forberede meg på fårikålsesongen... Håper du har det fint også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #238 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, Snuppa! :juhu: Takk, her er alt vel! Har hatt en strålende sommer og har begynt å forberede meg på fårikålsesongen... Håper du har det fint også! Jeg har det supert. Har egen Duskebok og alle ting. Det er vel ikke greit å være en liten sau i fårikålsesongen.... Du må innom @lfa. Der har det vært lamming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. august 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 20. august 2007 *svusj* Takk for tipset!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. august 2007 #240 Del Skrevet 21. august 2007 Heisann, der var du jo. :juhu: Fårikålsesong igjen? allerede? jammen dårlig planlagt å legge lammingen så tett opptil fårikålsesongen, da... Strålende sommer, ja. Du får jammen sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå