Gå til innhold

Å få 1 pluss 1 til å bli 3..!?!


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fått time hos gyn 30.mai...lenge til da...hele tre uker å vente...virker som en hel evighet...har ikke lenger noe håp om å klare det selv...og har vel egentlig en liten KG pause...er ikke oppdatert på noen her inne lenger...håper alle har det bra...kommer nok tilbake etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig et pergo-spm til deg jeg da... :sjenert: Vet du på hvilken syklusdag du fikk EL med pergo?

Er ikke heeelt sikker da, men tror EL kom rundt dag 15-16 i de fleste pergo-syklusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En stor stor stor klem til dere alle!!! :klem:

Ja, da har jeg vært hos gyn.

Så i dag blir søknaden om prøverør sendt!! :hoppe:

...og i mellomtiden skal jeg gå på dobbel pergo (med pausemnd mellom hver kur da..heldigvis..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Capricorn! Hvilken klinikk skal dere bruke? Og hvor lang ventetid må dere beregne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel på Haukeland tenker jeg :)

Så nå er det jo bare til å vente. Vente på brev og innkallelse til forsamtale. Gynekologen mente vi ville være igang utpå senhøsten en gang. Men i mellomtiden øker vi jo sjansene litt med dobbel-pergo da.

Og litt flaks skal man jo ha og da; hadde jeg hatt time i dag istedenfor onsdag, hadde prøven til mannen vært utgått på dato ;)

Den ble levert 1.juni i fjor...men som gyn sa; ja,den er jo under ett år...går jo ikke ut før neste mnd... :ler:

Men tida går nok fort frem til vi får brev i posten og. For nå har vi ferie i to uker. Ei uke hos min familie og ei uke hos svigers. Skal bare kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...