Gå til innhold

~Snailhouse rock~

Sniglå

Anbefalte innlegg

M er kjempefornøyd med tannlege Sniglå, han syntes du var kjempeflink, og var veldig stolt over at det ikke gjorde vondt :Hehe:

Han sa også at dere har en date i februar for å ta den visdomstanna, haha, kuult! :ler:

Vi har egen tannlege. Tøft.

Love u!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sånnt er så koselig, Vampyra, jeg kunne godt ha fått enda mer sånn oppmerksomhet innimellom. Men det blir jo ikke det samme om vi sier i fra, for da gjør de det fordi vi har sagt det, ikke fordi de kommer på det selv. :klaske: Forstår godt at menn synes vi er håpløse av og til :ler:

Heia Xavia! Jeg tenkte du hadde mer enn nok å tenke på for tiden, jeg :sjenert:

:klem:

Eph: :kyss:

Brudekaninen: Og Sniglå er fornøyd med pasienten M :Hehe: Hadde alle pasienter vært så greie å ha med å gjøre som han hadde det vært fint! Daten vår i februar er for å ta resten av småhullene hans, han får en annen time for visdomstannen. Men jeg kan gi flere diiiteils på lørdag, tror jeg sendte han ut av dørene litt fort, før jeg fikk informert skikkelig om hva han bør gjøre og hva jeg hadde planlagt for han :ler:

*sliten*

Tar på å ha full dag på klinikken, er hvertfall uvant for før jul fikk vi jo bare halve dagen til disposisjon pga lærermangel. Men det er gøy synes jeg, stortrives på klinikken :-D

Og så tenkte jeg å illustrere for dere "lesere" hvor utrolig tørr humor jeg har... Hver gang jeg går forbi oppslagstavla på skolen må jeg le for meg selv pga denne lappen:

post-6726-1168619771.jpg

Ja, tørr, men likevel: :hoho:

Nå skal vi snart ut å spise!!! :hoppe:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bra jeg ikke er alene om å le av sånnt!

Nå har vi vært og spist, nam nam sier jeg bare! Jeg koste meg skikkelig, og når jeg koser meg blir jeg fjollete :sjenert:

Vi var på Big Horn, og der skriver du jo din egen bestilling på sånne små kort. Da vi begge hadde bestemt oss, så la jeg kortene inntil hverandre og tegnet et hjerte på midten, sånn at det ble et halvt hjerte på hvert kort, på en måte.

(vi var jo litt sånn :hjerter_rundt: da...)

Når servitøren kom, så ble hun helt: næmmen, å så søøøtt, så koseliiiig hihihiiii) :ler:

Etter vi hadde spist, spleisa jeg sammen sugerørene våre, sånn at det ble et langt et og spurte om sambo ville ha resten av colaen min :ler: Når servitøren løfta opp glasset til slutt, trodde hun det var et vanlig sugerør som holdt på å falle ut av glasset, før hun så hva det var. Her er kreativiteten på topp, ser jeg, sa hun og lo :ler:

Og siden vi hadde penn på bordet tegna jeg smilefjes på innsiden av tommelen, og holdt tommelen på bordkanten, sånn at smilefjeset stakk opp, og takket for maten... sambo syntes jeg var skjønn, men han ble litt flau :legrine:

Nå skal vi se film sammeeeeen!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Festlig lapp ja!

måtte bare innom å unnskylde alle de nye sidene i dagboka mi i dag, men jeg lover på tro og ære at det ikke er min skyld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: du er så herlig, det er så typisk Sniglåååå :kose:

Du er veldig søt når du er i det romantiske hjørnet. Du er alltid søt, men når du er sånn fjollesøt tar søtheten din helt aaav...

I love youuuuuu! :hoppe:

Du?

I dag kan dere godt ta med øl og vin og hva det måtte være, hvis dere vil ha noe kos attåt filmen! :) Og har dere en film på lur så må dere bare ta den med! Jeg hadde egentlig tenkt å ha maten klar sånn halvveis når dere kom, men nå stakk M avgårde med alle pengene og kortet mitt er tomt, sååååå siden han ikke kommer hjem før sånn ca daaa, så blir det sååånn og så... joda, det ordner seg det hehe :)

Men øl og vin kan dere altså ta med selv hvis dere vil :) Er like før lønnning og her er det tomt gitt :ler:

Gleder meg, blir kos å ha dere her :)

Men advarsel advarsel, den valpen som skal være her er utrolig lite sosialisert på selvstendighet, jeg håper han gir seg fort, men hun har sydd litt piggete puter under armene sine i treningen av ham..

Håper det går bra :)

Og sist men ikke minst: Grattis med fem ååååååååår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at vi så filmen "Den brysomme mannen" i går, skjønte vel eeeegentlig ikke så mye av den, derfor jeg starta denne tråden. Men merkelig nok så var den bra, selv om jeg ikke helt var med på poenget :ler:

Nettopp kommet hjem fra trening, tatt en dusj og skal snart ut å handle før vi skal til Brudekaninen og M og se Miami vice, som vi også kjøpte i går. Den trenger nok ikke analyseres opp og ned i mente for å kunne forstå poenget :ler:

Men Mp3 spilleren min sa takk for seg i dag :grine:

Elsker den lille duppedingsen der, og bruker den flere ganger til dagen, både for å høre på musikk og som minnepinne... Og jeg er totalt avhengig av god musikk på øret for å kunne trives på trening. Spesielt om jeg jogger...

Må se om jeg finner en ny ASAP!!

Heia Coco Chanel! hyggelig med nye fjes i dagboka! :-D

Saeria, Mrs Potter og Vampyra: Jaaa, vi var litt i det rommlemantiske hjørnet i går, skulle bare mangle :) Jeg har fremdeles ikke klart å vaske bort smilefjesene på tomlene mine :ler:

Marrage-rabbit! Ai låvv ju tu! Vi sneiks suun! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var kooooooooos!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Lille boffeloffen har slått seg heeeelt til ro, han ligger i sofaen akkurat som om han bor her til vanlig!

beklager at han pep sånn, men det gikk jo heldigvis over etter hvert.. fytti han er morsom :ler:

Vi får se om vi ikke skaper en ny trend om noen år, kinesiske dachser :hoho:

*ser for meg når han la seg ned ved døra og synkroniserte lyd og bevegelse :ler: *

Kjempeglad i dere begge to, dette må vi gjøre mye oftere! Tenk, nå har vi også bil, og plass i sofaen til alle sammen! :ler:

Da blir det bra, vettdø...

Love you, nattinatt, håper dere kom vel hjem i det SYKE regnet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sniglå, grattis med 5 årsdag her om dagen. Like lenge som meg og mannen det, vi jubilerte ved nyttår. :hjerte:

Håper du får en fin søndag.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener Xavia og Havfrua! :kose:

Søndag, og jeg er alene hjemme igjen...:sjenert:

Sambo må reise mye dette halve året, og det er vi innstilt på også. Men på fridager er det litt kjipt, for da kjeder jeg meg så lett og kan ikke pirke på sambo som jeg pleier når jeg kjeder meg :ler:

Ellers er det lite nytt... Kanskje dere vil se "barnebarnet" mitt? Theo, aka Tjukken, ble jo pappa i sommer til to jenterpuser. Det endte opp med at foreldrene mine beholdt den ene, og hun er så skjønn :hjerte:

Her er hun:

post-6726-1168792885.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig katt! :hjerte:

Jentungen fikk Sims Pets til jul, og jeg er jo selvsagt blitt hekta. :sjenert:

Der har jeg laget en familie som har to ocikatter. (Det er det du har er det ikke?) Uansett: de har akkurat parra og venter sitt første kull. :Hehe:

Barnslig jeg??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så tøft!!! Finnes det ocikatter på sims?! *måha*

Jeg prøvde meg på sims for en stund tilbake, men de døde jo med en gang jo! :ler: Han ene brant inne på kjøkkenet, så kom mannen med ljåen og henta han. Kona bare grein og grein ved siden av urnen hans (som bare stod der i det nedbrente kjøkkenet), og til slutt døde hun også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på å ha brannvarsler ved ovnen vettu!!! :hoho:

Jo, de har masse katteraser og hunderaser, men da må du altså ha tilleggspakka som heter PETS. :Nikke: Jeg prøver meg som odretter.

*hihi*

Edit: skriveleif.

Endret av Xavia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...