Gå til innhold

@neas


Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mrs. Potter, Vampyra x2, shatika, Drua, Sabia og iss: :klem: Håper dere alle sammen har ei knall påske!

Huff, nå har jeg blitt hektet på Facebook også... :sjenert: Hadde egentlig bestemt meg for å ikke gå inn der, men det er jo så morsomt! Massevis av gamle klassekamerater :hoppe: Som jeg ikke har sett på maaange år. Liker å snoke litt jeg, og se hvordan folk har forandret seg utseendemessig på disse årene. Morsomt :)

Nå skal sambo og jeg hoppe til sengs. Har hatt besøk av noen venninner i kveld, har kosa oss med film og vin. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har du hatt en fin påske?

Lenge siden jeg har lagt igjen spor her inne nå ser jeg.. men er innom og oppdaterer meg :)

Ha en fin dag! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu Loevinna :klem: Har hatt ei fin påske til tross for dårlig vær de dagene jeg hadde fri fra jobb. Fått slappa av masse iallefall, denne ferien var etterlengtet for å si det sånn! Er litt sløv i dagbøkene for tiden jeg også, men jeg følger med dere alle iallefall :)

Nå har jeg plutselig helg igjen :hoppe: Hadde bare en dag på skola denne uka, og det var i dag. Neste uke skal jeg ikke på skola før på onsdag, så jeg har en del fridager fremover. De bør jeg absolutt bruke på bacheloroppgaven. Jeg har lånt en del bøker som jeg må levere inn over helga, og som folk står på venteliste for å få. Det er vel ikke noe håp om å få de tilbake før jeg skal levere inn, så jeg må nesten gjøre meg ferdig med dem fortest mulig. Kan ikke si at jeg er helt motivert for å skrive enda men :sjenert:

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du ja! Klarte ikke å holde deg unna så veldig lenge nei :ler:

Heeerlig vær ute i dag! :hoppe:

Skal spise frokost, ordne oss og dra på shopping. Helgehandlinga blir tatt i dag siden vi var på middag hos et vennepar i går. Koselig kveld. Spiste taco, skravla og spilte Guitar hero.

Jeg har fått så fryktelig uren hud i det siste :frustrert: Nesten så jeg begynner på pillene igjen... Får se det an noen dager til, men det virker ikke som om det blir så mye bedre. Har tatt ansiktsmaske, kjøpt inn nytt renseskum og ny ansiktskrem (de jeg brukte før). Blir gaaaal :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er kjedelig når huden krangler... Håper det hjelper med nye produkter!! :)

Slutta på pillen? Er dere 'prøvere' som det heter så fint? :)

Ha en fin kveld snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallefall ikke fått nye kviser enda, men alle sammen er ikke borte enda. Tror uansett at de nye produktene hjelper, huden kjennes iallefall ikke så fet ut lenger. Blir godt å få bort kvisene igjen :hoppe:

Har sluttet ja, men bruker andre prevensjonsmidler istedet. Blir ikke noe prøving her i gården på ei stund nei :ler: Planen er å bli ferdig med utdannelsen og jobbe noen år først! Er ikke alltid det går som man har planlagt da, så vi får se etter hvert ;)

Enn dere da? Synes jeg husker du snakka om å begynne å prøve etterhvert, men det er vel lenge siden du sa :klø: Eller husker jeg helt feil?

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det står vel på tapetet, men ingen konkrete planer enda. Kanskje til høsten? Vet ikke helt. Det er ikke veldig lenge til, tenker jeg. Gleder meg gjør jeg!! Men syns det er godt å glede seg uten å prøve - hvis du skjønner. :ler:

Ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig ferdig med alle forelesninger på sykepleierutdanninga :hoppe:

Nå fremover er det fullt fokus på bacheloroppgave. Skal være strukturert og dra på biblioteket til samme tid hver dag og sitte helt til jeg får skrivesperre :ler: Var der i dag og skrev også, og er ganske fornøyd med dagens arbeid. Har vel skrevet en fjerdedel av oppgaven allerede hvis man tenker på antall ord, men det er absolutt en god del av det som skal tas bort og endres på etter hvert. Men deilig å være godt i gang!

Fikk solgt gammelbilen min i går også, 5500 kroner rett i lomma :hoppe: Utlendinger er søkki flink til å prute... Gikk ikke så veldig mye ned i pris da, så egentlig er jeg jo fornøyd. Nå har jeg iallefall penger til å betale regninger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha, Mrs. Potter :)

Går veldig bra med oppgaven enda iallefall, selv om jeg stresser mye mer enn nødvendig. Har skrevet 4500 ord allerede, og oppgaven skal bare være på 10 000 ord. Og enda har jeg igjen 5 uker! :) Blir drøftinga som kommer til å ta tid da, må bare innrømme at jeg gruver meg en god del tild den ja gitt... Men det går vel bra det også! Skal ha veiledning neste torsdag, så da får jeg vel vite om jeg er på rett vei eller ikke.

Har lagt inn ei ny bestilling på hm :sjenert: Egentlig burde jeg skjerpe meg, for jeg legger inn bestillinger der minst én gang i måneden. Nå er det bare ei uke siden jeg fikk forrige pakke, men plutselig hadde det kommet inn nye klær der igjen... *håpløs*

Bestilte:

Sortmønstret tunika

Hvit cardigan

Har massevis av ting på ønskelista mi der inne, men nå prøvde jeg virkelig å begrense meg selv. Er jeg ikke flink? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Vampyra

Hei!!

Jeg har fått dilla på tunikaer! men er ikke helt komfortabel med å ha sånt midjebelte som alle bruker og tights enda...

Jeg er også på favebook... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @nea

Nei, midjebelte er jeg ikke helt fan av jeg heller... Men tunika og tights/legging kommer sikkert til å bli brukt en del utover sommeren, kan jeg tenke meg :)

Hehe, jeg prøvde å søke deg opp på facebook schø... :sjenert: Var flere som hadde samme navn som deg, og jeg klarte ikke helt å finne ut hvem av dem du var :ler: Har jo sett bilder av deg på spacet ditt, men synes ikke noen av bildene på profilene lignet ;)

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest @nea

Er ikke så aktiv her inne for tiden jeg... :sjenert: Som mange andre har jeg blitt litt hekta på facebook, og i tillegg har jeg bacheloroppgaven å tenke på. Leser her inne hver eneste dag, men merker jeg begynner å bli litt lei.

Akkurat dusja og spist frokost, så nå skal jeg slenge på litt sminke før vi drar på shopping. Skal på jobb senere i dag, og når jeg kommer hjem blir det vel Guitar hero resten av kvelden tenker jeg.

Går forresten bra med bacheloroppgaven, men jeg er ikke helt fornøyd med veileder for å si det slik... Virket ikke som om hun var så interessert i å hjelpe meg, og ville ikke si så mye om det jeg hadde skrevet så langt. Det var bare greit liksom, fikk ikke noe tips om hva jeg kunne forandre på osv. Og hadde egentlig ikke så veldig lyst til å svare på spørsmålene mine heller... Tror ikke har så veldig mye kunnskap om det jeg skriver om, så sånn sett skjønner jeg det. Men hun snakket veldig mye rundt grøten når jeg spurte generelt om oppgaveskriving og oppsett av oppgaven også.

:sur:

Hvis dette fører til en dårlig karakter, så blir jeg skikkelig :frustrert: Har såååå lyst på en B på denne oppgaven siden jeg har C og D fra før av...

Tror ikke jeg gidder å ta alle veiledningene, har vært på tre obligatoriske nå og så har vi tilbud om to til hvis det er behov for det. Kommer sikkert til å ta ei veiledning til like før jeg skal levere inn, men jeg vet jo ikke om jeg kommer til å få noe utbytte av det...

Jeje, må begynne å ordne meg nå hvis jeg skal rekke å gjøre noe før jeg skal på jobb. Gooood helg til alle sammen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @nea

Mrs. Potter og iss: :klem:

Har hatt ei fin helg til tross for jobbing. Eneste som er litt dumt er at det kjennes ut som om jeg er på vei til å ødelegge ryggen min allerede før jeg er ferdig utdannet :forvirret: Måtte ta meg en ibux i går for å klare å dra på jobb... Så nå skal jeg laste ned noen pilatesvideoer, og første økt skal taes i kveld. Gidder iallefall ikke å dra på spinning igjen før ryggen begynner å bli noenlunde grei.

Ellers så har jeg skrevet 6000 ord på bacheloroppgaven :hoppe: Det betyr at jeg bare har igjen ca. 4000 ord å skrive, og det har jeg nesten 4 uker på å gjøre. Deilig å slippe å stresse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...