Gå til innhold

@neas


Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The chicken is back! :-D Har savnet den... Ble ikke det samme med annen avatar nei gitt. En annen bruker på forumet som har kyllingen også, men den brukeren er ikke så veldig aktiv for tiden så vidt jeg vet. Og kyllingen var min først! :sjarmor:

Prøver å nyte den siste fridagen så godt jeg kan. Har på meg det beste sløveantrekket: ny velourkosedress som jeg fikk til jul. Koser meg med lapen på fanget, surfer KG og moteblogger. Livet er herlig :)

I morgen begynner jeg i ny praksis :forvirret: Kan ikke si at jeg er helt motivert... Skal først tre uker på en slik rehabiliteringsplass, og deretter fire uker i hjemmesykepleien. Disse praksisplassene ligger ganske øde til med lite mulighet for pendling. Jeg og to studievenninner har derfor lånt oss en gård :ler: Skal bo der i sju uker, men pendle hjem i helgene. Har heldigvis internett der oppe, så jeg blir sikkert værende en del her på KG fremover.

Fikk meg forresten en rosa nokia 7373 til jul av sambo :hoppe: I love it :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn mobil :grine:

:troest:

Var det den som havna i dass? Eller var det noen andres mobil? :klø:

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei det var en gammel en... men veska mi ble stjålet på fredag, med den nye lekre superduperfine mobilen i :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingen er tilbake!! :hjerter_rundt:

:)

Takk for det, baby-E :) Skulle ønske jeg også skulle begynne på bacheloroppgaven nå. Alt annet enn en praksis til... Er så lei, motivasjonen er ikke helt til stede for å si det slik. Lykke til på oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening! :hoppe: Veeeldig lenge siden sist, men det var faktisk bare deilig! Blir vel lenge til neste gang tenker jeg, kjenner jeg meg selv rett så har jeg ikke så mye overskudd når jeg pendler og bare er hjemme i helgene.

Må vel begynne å pakke bagen snart. Studievenninna mi som bor enda lengre borte fra praksisplassen kommer og ligger over til meg i natt, vi må vel kjøre i 6-tida imårra tidlig :Gjesp: Gruver meg allerede... Det verste er at vi må ha hele dagen på praksisplassen. Vanligvis er det bare omvisning og litt informasjon den første dagen, men ifølge hun som var der i praksis forrige periode var det full rulle fra første stund. Dårlig gjort asså :sur:

Nu er det tid for litt kveldsmat kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei iss! :) Så koselig at du fant fram! Har heldigvis ikke dyr og slikt på den gården da, men hvis det blir masse snø må vi nok ut med traktoren for å brøyte gårdsveien. Det blir sikkert interessant :ler:

Takk skal dere ha, Mrs. Potter og Lamadama :klem:

Endelig helg! :hoppe:

Denne første uka ble veldig kort da, bare to vakter i praksis. Men det er bare deilig! :) Hadde dagvakt i dag og kjørte rett hjem etterpå. Slokna på sofaen etter middag. Ble ikke så mye soving i natt siden jeg lå første natten i ukjent hus. Huset er ganske gammelt, så det knirket overalt :redd: Håper jeg får sove bedre når jeg skal dit neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et stort og gammelt hus også eller?

:Nikke:

:redd::redd::redd:

Heldigvis skal jeg ikke ligge der alene noen netter. Da drar jeg heller hjem og sover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen går altfor fort :tristbla:

Akkurat kommet hjem fra kveldsvakt nå. Sitter og venter på at pizzaen i ovnen skal bli ferdig. Imens koser jeg meg med smågodt og pepsi max :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...