Gå til innhold

@neas


Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det i praksis da?? :)

Nesj, har bare hatt to dager enda da, var der bare på onsdag og torsdag. Begynner å bli litt kjent med rutiner, personale og pasienter. Virker som en helt ok praksisplass. Kanskje litt lite å gjøre i forhold til hva jeg er vant med fra før av. De fleste pasientene greier seg fint selv ift stell og slikt, så det er minimalt med morgenstell. Mye sårskift og innkomstsamtaler med nye pasienter, og det er jo egentlig ganske interessant.

Hellu Drua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helga over :tristbla: Nesten iallefall... Skal sitte oppe og kose meg leeenge i kveld. Har kveldsvakt i praksis i morgen, så jeg trenger ikke å tenke på at jeg skal opp tidlig. Eller, jeg tenkte jeg skulle komme meg opp i rimelig tid likevel da. 9tida kanskje. Har en del småting som bør gjøres.

Morgendagens planer:

* Legge sammen klær, sette på ny klesvask

* Begynne med arbeidsplan ift praksis

* Hente pakke fra h&m på posten (hvis pakkelappen kommer i morgen)

* Kjøpe ormekur til kattepusen

* Kjøpe meg pysjamas (liker ikke å ligge naken om natten i fremmede hus :ler:)

* Være sykepleier for en bekjent som nylig har operert

* Pakke

Dett var vel dett. Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja nå er vel helga over :tristbla:

Høres ut som en travel dag i morgen!

Har litt jeg skulle gjort jeg og, deriblant anmelde vesketyveriet og massasje :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir kanskje litt travelt ja, Vampyra. Må vel begynne å hive meg rundt nå!

Håper det blir spennende jeg også, Lama'n. Forrige uke var det så lite pasienter, så da var det ikke akkurat så spennende... Kjedelig når tiden går så sakte, blir litt rastløs når det er så lite å gjøre :forvirret::klem: tilbake til deg!

Da har lista blitt en del forkortet uten at jeg egentlig har gjort noe enda. Gidder ikke å styre med klesvask og greier, for sambo husker sikkert ikke å henge opp de bløte klærne mens jeg er borte likevel. Morsomt å komme hjem til ei full vaskemaskin i morgen ettermiddag :ironi: Det har heller ikke kommet noen nye oppføringer på sporingen på pakken fra h&m, så den får jeg vel ikke i dag :sur:

Nå skal jeg pakke litt før jeg stikker og gjør noen ærender! Hejdå så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært sykepleier, gjort en del småærender, spist lunsj, begynt å skrive arbeidsplan og pakka bagen. Så nu er det desverre på tide å dra til ødemarka igjen. Men jeg kommer hjem i morgen ettermiddag da. Gleder meg allerede! :)

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg skal! Første frihelga på leeenge! :hoppe:

Nå skal jeg prøve å komme meg ut av KG og opp av sofaen. Har tenkt meg en tur til mamma. Skal faktisk være så sprek at jeg skal gå dit! Er ikke så langt da, men jeg bruker bestandig å ta bilen uansett når jeg skal til henne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til Loevinna og Lamadama. Kyllingen er søt ja :sjarmor: Når blir det ny dagbok på deg da Lama'n?

Sambo sitter og ser Borat. Det er så sinnsyk dum film. Men noen ganger må jeg le selv om jeg ikke har lyst. Huff og huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en veldig koselig helg fram til nå iallefall, Vampyra! Men sambo gikk plutselig å la seg i stad uten å si godnatt :klø: Veldig koselig gitt :ironi: Kanskje han surmuler litt fordi jeg ikke gidder å bruke den siste fridagen min på å kjøre bil i tre timer og hjelpe han å bære esker i enda flere timer? Er jeg slem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Titter innom igjen jeg.. :sjenert:

Bære esker og kjøte bil? Hvem skal flytte? :sjenert:

Håper samboeren din ikke er alt for sur på deg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stikker innom Loevinna! :) Ingen som skal flytte, det er bare noe jobbrelatert. Håper han ikke er så sint når han kommer hjem jeg heller... Han sa ikke hadet i dag tidlig før han dro heller :forvirret:

Kanskje jeg skal forføre han når han kommer hjem :sjarmor: Skal hive meg rundt og rydde litt, henge opp klær og skifte sengetøy. Kanskje han blir i litt bedre humør da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stikker innom Loevinna! :) Ingen som skal flytte, det er bare noe jobbrelatert. Håper han ikke er så sint når han kommer hjem jeg heller... Han sa ikke hadet i dag tidlig før han dro heller  :forvirret:

Kanskje jeg skal forføre han når han kommer hjem  :sjarmor:  Skal hive meg rundt og rydde litt, henge opp klær og skifte sengetøy. Kanskje han blir i litt bedre humør da ;)

Det hørtes ut som en god plan :) Jeg er i "ryddemodus" selv her, må jo utnytte energien når den for en gang skyld tok seg bryet med å stoppe hos meg før den hastet videre... :sjenert:

Jeg skal krysse fingrer og tær for deg, og håpe at mannen din er i bedre humør når han kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...