Gå til innhold

@neas


Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: sammen med iss :hoppe: Deilig med påskeferie! Uvant å ikke ha noe oppgaver eller bekymringer hengende over meg... Har bestemt meg for at jeg ikke skal stresse med bacheloroppgaven i påsken, men hvis jeg plutselig får ånden over meg til å skrive, så er det bare positivt :)

Skal spise litt frokost nu og ha oss ut på shopping. Har så lyst på ei ny vårjakke, fjorårets ser av en eller annen grunn litt slitt ut... Jeg merker at jeg har så mye mer overskudd nå som det begynner å bli lysere ute og sola titter frem, og det er sinnsykt deilig! Mye lettere å dra på trening om ettermiddagene etter praksis/skole også :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei, god helg, og god påske!

Så du har begynt med bacehloroppgaven? Hva skal du skrive om da?

Kos deg med fridager!

Skal jobbe jeg, men ikke før natt til fredag. Skal jobbe fire røde nattevakter, så det blir det penger av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

God påske @nea!

vi skal bare jobbe med bacheloroppgaven i morgen vi, men utenom det skal vi ikke stresse noe med den vi heller.

Men andre eksamener burde jeg vel egentlig begynne med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei baby-E :)

Har såvidt begynt på bacheloroppgaven ja, måtte levere inn ei prosjektbeskrivelse til veilederen min i går. Skal skrive om demens, vet ikke om jeg vil utbrodere mer her inne. Men det virker iallefall spennende å skrive om, og det er jo positivt iallefall! Du er heldig som er ferdig med den, er litt spent på hvordan det kommer til å gå. Synes du det gikk greit å skrive, og følte du at du hadde nok tid på den? Vi har jo nesten 6 uker, så det høres jo egentlig ut som mer enn nok tid nå, men jeg regner med at tiden kommer til å gå fort når man begynner å skrive.

Skal jobbe fire røde dager i påska jeg også, ikke nattevakter da, men det blir jo litt ekstra penger uansett :)

God påske til deg også! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, der var Vampisen også ja :) God påske til deg også! Litt lenge siden jeg har vært rundt i dagbøkene nå :sjenert: Jeg leser jo regelmessig, men er dårlig til å legge igjen spor.

*skjerpe seg*

Hvor mange er dere som skal skrive sammen da? Det kan vel kanskje bli litt utfordrende hvis dere er mange, og spesielt hvis dere ikke er vant til å skrive oppgaver sammen. Sånn sett er det greit å skrive individuell bacheloroppgave, men samtidig kommer jeg til å savne innspill fra andre under skrivingen. Spennende blir det iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt sykt at dere har eksamener i tillegg til bacheloroppgaven! :overrasket: Da hadde jeg blitt stressa da! Vi har bare bacheloren å konsentrere oss om, og skal ikke levere inn før i slutten av mai. Og da er jeg plutselig ferdig utdannet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Hei baby-E :)

Har såvidt begynt på bacheloroppgaven ja, måtte levere inn ei prosjektbeskrivelse til veilederen min i går. Skal skrive om demens, vet ikke om jeg vil utbrodere mer her inne. Men det virker iallefall spennende å skrive om, og det er jo positivt iallefall! Du er heldig som er ferdig med den, er litt spent på hvordan det kommer til å gå. Synes du det gikk greit å skrive, og følte du at du hadde nok tid på den? Vi har jo nesten 6 uker, så det høres jo egentlig ut som mer enn nok tid nå, men jeg regner med at tiden kommer til å gå fort når man begynner å skrive.

Skal jobbe fire røde dager i påska jeg også, ikke nattevakter da, men det blir jo litt ekstra penger uansett :)

God påske til deg også!  :blomst:

Ja veldig godt å være ferdig. Jeg var faktisk helt ferdig med den en uke før jeg. Syns jeg hadde nok av tid. MEN det er viktig å være strukturert. Jeg kom veldig fort i gang fordi jeg viste virkelig hva jeg ville ha med. Jeg kom inn i en rutine hvor jeg stod opp tidlig og skrev frem til ett. Tok meg så en lang pasue, før jeg skrv litt igjen. La det helt fra meg når samboern kom hjem fra jobb på ettermiddagen. Må jo få med at ikke alle dagene var like effektive...

Jeg fikk veldig god veiledning, men følte jeg fikk mest ut av den skriftlige veiledningen, så om du har mulighet til å få det vil jeg anbefalle det.

Om du kommer over spørsmål som du kan drøfte, skriv det ned med en gang.

Noen tips fra en som er ferdig :)

Og demens ja, der er det vel mye spennende du kan skrive om. Har ei venninne som skrev om demens. Det ble en valdig bra oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
og skal ikke levere inn før i slutten av mai. Og da er jeg plutselig ferdig utdannet!  :hoppe:

Er dere ferdig i mai? Er ferdig 14 juni vi. Skal ha avslutning på rådhuset 15 juni. Og avslutningsfest 16 juni :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Ja vi har faktisk 3 andre fag ved siden av, og jeg skal ta opp 3... vi har allerede hatt to eksamener, men det gjenstår 5 skriftlige i tillegg til bachelor for meg :overrasket: Jeg har aldri hørt om noen som har 3 fulle fag ved siden av bachelor faktisk, så vi er litt irriterte over det.

Vi er tre på gruppa og jeg og hun ene har jobbet sammen før og vet at det går veldig bra... den siste derimot..... La oss bare si at vi har blitt litt overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips til skriving, baby-E, bestandig godt å høre litt fra noen som er ferdige :) Skal levere inn oppgaven 31. mai, og avslutning og fest er på samme dag såvidt jeg vet. Gleder meg :hoppe:

Vampyra: Oj :overrasket: Det er vel bare å begynne å lese da... Håper gruppearbeidet går bra iallefall da :)

Tusen takk, Loevinna, og god påske til deg også :klem:

:hoppe: sammen med Mrs. Potter! Deeeilig med noen dager fri! :)

Har jobbet kveldsvakt både på lørdag og i går, og det kjenner jeg faktisk litt i ryggen :forvirret: Er heldigvis bedre i dag enn i går kveld, da var det tilogmed vondt å ligge på sofaen... Kjedelig å jobbe sammen med folk som har sterkere rygg enn meg, og ikke gidder å tenke så mye på å skåne ryggen sin.

Jaja, nå har jeg iallefall fire dager fri før jeg skal på jobb igjen. De skal forhåpentligvis benyttes til skriving av bacheloroppgave. Iallefall dagen i dag og morgendagen siden sambo jobber. Fikk tilbakemelding fra veilederen min på prosjektbeskrivelsen jeg sendte inn, og den var hun godt fornøyd med heldigvis. Fikk noen tips som går an å tenke litt videre på :)

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud :overrasket:

Etter nye beregninger har jeg funnet ut at jeg får 12 500 kroner tilbake på skatten!!

:hoppe::hoppe:

Alt lånet og fradraget for rentene hadde blitt satt på sambo. Trodde ikke det kom til å gjøre så mye utslag når jeg delte det mellom oss to.

Kommer til å være happy resten av dagen jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampyra

Jeg får også igjen masse! :hoppe: Men jeg har regna det ut selv da for selvangivelsen har ikke kommet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg ei koselig påske :klem:

Så herlig å få så masse igjen på skatten da. Heldig er du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...