Gå til innhold

@neas

Gjest @nea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Loevinna og Mrs. Potter! Bare fryd og gammen her i heimen igjen heldigvis :)

Hadde ikke rukket å rydde eller noe av det jeg hadde planlagt før han kom da. Det var episode etter episode med TopModel Australia, og da ble jeg sittende å se på det i maaange timer :sjenert:

Nå har vi ryddet, skiftet sengetøy og dusjet. Moussakaen står i ovnen, og jeg skal straks lage salat med masse fetaost oppi :sikle: Har lastet ned nye episoder av 24, ny sesong har begynt i USA nå :hoppe: Det blir vel en del 24 i kveld da kan jeg tenke meg, og kanskje en film i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk D på eksamen som jeg hadde til jul :forvirret: Absolutt ikke fornøyd med min egen innsats. Hvorfor må jeg være så forferdelig perfeksjonistisk hele tiden? :roll: Andre skolevenninner som nesten ikke leste på den eksamenen fikk C og B... Jeg som leste aaalt for mye fikk D.

:sur:

Vet ikke om jeg gidder å ta opp eksamen i februar. Vet ikke om det er mulig heller. Kan man ta opp en eksamen hvis man er misfornøyd med karakteren, eller er det bare de som fikk stryk som kan gjøre det? :klø:

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare prøve å glemme eksamenskarakteren, og fokusere på praksisen istedet. Har evaluering på torsdagen, og på mandagen begynner jeg praksis på en ny plass, i hjemmesykepleien.

Drar til ødemarka nå, kommer ikke hjem før torsdags ettermiddag. Håper dagene går fort!

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk :tristbla:

Når jeg endelig kom hjem på torsdagen, ferdig med evaluering og så fram til ei laaang frihelg, da ble jeg selvfølgelig dårlig... Vondt i halsen, vondt i hodet, vondt i kroppen. Altså, vondt overalt. Når jeg la meg i går kveld frøs jeg som bare det, fikk ikke sove... Duppa vel av en gang innimellom, men jeg føler at jeg ikke fikk sove i det hele tatt. Stod opp i 6-tida for å ta meg litt smertestillende, og da fikk jeg endelig sove etterpå. Våkna i halv ett tida, og da var jeg klissblaut av svette. Har tydeligvis hatt en del feber i natt med andre ord.

Har sløva på sofaen mesteparten av dagen. Føler meg bedre, men er litt tung i hodet og kroppen enda. Akkurat vært på butikken sammen med sambo og kjøpt inn mat. Fikk også hamstra inn litt Curamed og Paracet. Har ikke så mye matlyst nå, men jeg håper jeg får lyst på taco utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evalueringen gikk veldig bra, Mrs. Potter :) Hadde den sammen med den andre studenten som er på samme praksisplass, og det var ikke lærer tilstede. Så det ble egentlig veldig uformelt, og det passer meg egentlig perfekt. Er bestandig spent før slike evalueringer, men det var jeg ikke denne gangen. Og nå har jeg igjen bare to evalueringer før jeg er ferdig utdanna :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo innom og ønske deg en fin helg, og håper du blir frisk igjen snart :) Det er jo alltid kjipt å bli syk når man har sett frem til en lang helg lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:  til Loevinna og Lamadama. Kyllingen er søt ja  :sjarmor:  Når blir det ny dagbok på deg da Lama'n?

Sambo sitter og ser Borat. Det er så sinnsyk dum film. Men noen ganger må jeg le selv om jeg ikke har lyst. Huff og huff!

Snart... :sjenert:

Har ikke sett Borat jeg nettopp fordi det virker så lost. :roll:

Men noen ganger dukker det gjerne opp noen poeng man ikke klarer å la være å le av...

Takk Loevinna og Mrs. Potter! Bare fryd og gammen her i heimen igjen heldigvis :)

:hoppe: for at alt ordna seg! :-D

Fikk D på eksamen som jeg hadde til jul  :forvirret:  Absolutt ikke fornøyd med min egen innsats. Hvorfor må jeg være så forferdelig perfeksjonistisk hele tiden?  :roll:  Andre skolevenninner som nesten ikke leste på den eksamenen fikk C og B... Jeg som leste aaalt for mye fikk D.

Vet ikke om jeg gidder å ta opp eksamen i februar. Vet ikke om det er mulig heller. Kan man ta opp en eksamen hvis man er misfornøyd med karakteren, eller er det bare de som fikk stryk som kan gjøre det?  :klø:

Prøv å slå deg til ro med karakteren, den har jo veldig lite å si videre... :kose:

Syk  :tristbla:

:troest:

God bedring!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser seg stadig at de som leser mest sliter med karakterene dessverre, kanskje dere fokuserer så mye på å kunne alt at dere ikke klarer å sette det i system på eksamen?

:kose:

Men du, den karakteren betyr ikke så mye likevel, og du kan ta den opp hvis du vil. Men jeg hadde heller fokusert på neste jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg stadig at de som leser mest sliter med karakterene dessverre, kanskje dere fokuserer så mye på å kunne alt at dere ikke klarer å sette det i system på eksamen?

:kose:

Men du, den karakteren betyr ikke så mye likevel, og du kan ta den opp hvis du vil. Men jeg hadde heller fokusert på neste jeg :)

Men det er også de som leser mest som høster A'ene og da... :)

Så det har vel mest med struktur å gjøre.

Ikke føre dine dårlige vaner over på andre nå, Vampis! :fy_fy:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig dessverre.... Mange på skolen min som ikke får a når de leser mest...

Men det er sikkert individuelt.

Men jeg har veldig tro på at å lese for mye ikke er bra, for da begynner man å huske masse detaljer som kan forstyrre for alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Loevinna, iss, Lamadama og Vampyra: :klem:

Tror kanskje Vampyra sin teori faktisk stemmer ganske bra i mitt tilfelle iallefall. Jeg leste så mye at jeg ikke klarte å anvende teori i praksis. Jeg ble for opphengt i det jeg kunne :roll: Har bestemt meg for å ikke ta opp den eksamenen, men som Vampyra sier, å fokusere på den neste istedet. Og det blir hovedoppgaven. Der SKAL jeg ha en bra karakter!

Akkurat stått opp. Vi passer ungene til sambos søster, så det er altså grunnen til at jeg ikke ligger i senga lenger. Hodet mitt dunker som bare det hver gang jeg reiser meg, så jeg har bestemt meg for å sitte her i sofaen ei god stund. Har fått sambo til å lage frokost til meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg har bihulebetennelse eller noe slikt... Har skikkelig trykk i ørene, kjennes ut som om jeg er på flytur. Også får jeg vondt i hodet hver eneste gang jeg reiser meg eller bøyer meg ned. Og vondt i halsen i tillegg da. Men det som er skikkelig rart er at det er verst på høyresiden, både med tanke på trykket i ørene, hodepinen og halsen. Snodig... Har aldri hatt bihulebetennelse før jeg, men mamsen mente at symptomene mine tydet på det. Noen som har peiling? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke bihulebetennelse jeg har nei, men jeg har definitivt tette bilhuler. Begynner å bli litt bedre, men det blir iallefall ikke praksis i morgen. Første dag på ny praksisplass, så egentlig er det litt dumt at jeg ikke er der...

Har sløva på sofaen mesteparten av dagen i dag også. Spist hjemmelaga pizza til middag og kosa oss med surfing på nettet og tvserier. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...