Gå til innhold

Nytt år nye muligheter!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei jenter! Nå har jeg gledet meg til å komme meg hjem fra skolen for å lese om hvordan det har gått med dere i dag!

Her har det gått veldig bra føler jeg.

Frokost: 1 posjon havregrøt

Mellommåltid 1: 1 skive grovbrød med lettost, salat og paprika + 1 skive kålrot og en gulrot

Lunch: 2 skiver grovbrød med servelat/skinke, salat og agurk, litt druer + en skive kålrot og en gulrot

Mellommåltid 2: 1 skive grovbrød med lettost, salat og paprika.

Til middag blir det om en times tid fiskegrateng med poteter og diverse grønnsaker.

Jeg gikk ca 20 min fra og til skolen (svært rask gange, for sent ute...høhø), men noen annen trening blir det nok ikke i dag. Trente tross alt bort ca 800 kalorier i går, og er støl som bare det i dag.

Jeg har drukket ca. 2 liter vann hittill i dag, litt mer i går, og jeg føler at jeg ikke gjør noe som helst annet enn å tisse for tiden. Men godt å høre det ikke bare er meg, og at det kommer til å gi seg litt etterhvert.

Endret av Amygdala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det blir veldig mye brød på meg ser jeg. Er det noen som er flinke til å få til mellommåltid som består av annet enn knekkebrød eller brød?

Jeg har gått til innkjøp av ny vekt, så nå har jeg fått veid meg også. Midjemålet har jeg ikke fått målt ennå, men det kommer i løpet av dagen.

Mine mål

Høyde: 160 cm

Vekt 64,9 kg

Midjemål ?

Fettprosent ?

MÅL Gå ned ca 7 kg, få en strammere og sterkere kropp. Redusere fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:forvirret:

jeg er soffaliggende.... :sur:

Det har smelt til i begge skuldre og jeg klarer så vidt å bevege armene. Men dere skal ikke se bort ifra at jeg hiver meg på stepmaskina senere i kveld :sjenert:

Kostholdet er bra! Men har bare drukket 2 flasker vann foreløpig.. har glemt det litt for jeg fikk besøk av en kompis på jobb så jeg ble sittende og skravle med han ganske lenge... Men det er mye igjen av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyra: Skal vi inngå veieforbud? Altså at vi ikke har lov å veie oss mer enn én gang i uka? Jeg sliter nemlig med samme problemet som deg. Går på vekta hver morgen, og det er det jammen ikke mye vits i egentlig.

Lizzie: HEI! Topp at du også henger med igjen. :hoppe:

I dag blir det neppe trening på meg. Men jeg har vært flink med maten. Skrittelleren min droppa jeg før jeg dro på jobb - den var et skikkelig bomkjøp! :frustrert: Da jeg trakk ned buksene for å sette meg på do, telte den 4 skritt. :overrasket: Takke meg til den gode, gamle Silva`en uten tilleggsfunksjoner!

Knallsulten etter jobb i dag, så det ble Toro kjøttsuppe (ferdigrett) med to brødskiver til middag. (I kjøttsuppa er det bare 124 kcal i en pakke (400 g). Knallgod er den også!) Klarte ikke å vente en halvtime med å spise, da er jeg redd jeg hadde gasset i meg lefser og småkaker mens jeg ventet..

Skal prøve å få unna 10 000 skritt i dag selv om det pøsregner ute. Foreløpig har jeg bare 3000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har 2500 skritt selv om jeg har gått lite i dag i forhold til i går. men jeg tror den jukser en del da...

Veieforbud ja... hmmm :sjenert: Jeg vet ikke om jeg kan være med på noe jeg ikke klarer å holde.... Nysgjerrigheten tar overhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags merke er skrittelleren din? Den nye jeg kjøpte er "Oregon" - og den må man bare styre unna. Testet den opp mot Silva`en ved å gå litt rundt i huset. Den talte 379 skritt, og Silva talte 165. Bare jeg såvidt er borti den, så teller den. ÆSJ. Irriterer meg at jeg kjøpte noe sånt skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kan være samme typen vi fikk av jobben i høst, som vi byttet inn fordi den var overfølsom. Fikk den i forbindelse med LHL`s skrittkampanje.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orinoco

Uææh, nå er jeg og blitt syk. Trøtt, fryser og svetter om hverandre, konstant tørst, tørr i øynene og kvalm :tristbla: Så i dag ble det buss til jobb (startet kl 0800) men jeg gikk hjem igjen. Fikk spist masse grønnsaker og frukt i dag, håper det hjelper på formen.

Hadde så lyst på chips til middag, så jeg kjøpte mandelpoteter som jeg skar opp og hadde i ovnen en halv times tid, kjempegod erstatning :)

Har funnet to skritt tellere jeg har fått fra bokklubben, må vel prøve dem etterhvert, spent på om de funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjempesmart orinoco!

Det skal jeg huske på neste gang jeg har lyst på potetgull!

God bedring :troest:

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke noe problem å la være å spise usunt idag, jeg fikk jobbe og rakk knapt å spise noe som helst. Men her hjemme er det ikke mye å velge i gitt.. Tror jeg må ha meg et grønnsaks- og frukt raid på butikken jeg :Nikke:

Sånn generelt har jeg ikke tenkt å gjøre mer med kostholdet mitt enn å ligge unna potetgull, godteri etc. Og så skal jeg prøve å spise mindre porsjoner middag, og mer regelmessige mellommåltider.

Smoothies-tips: På smartclub (og i andre store matbutikker) selger de store poser med frosne bær. Ypperlig å ha liggende i fryseren til å lage smoothies med :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe??

Ble minnet om på jobb i dag at jeg hadde lovet elevene kake etter ferien, så jeg må bake. Men hva??? Kan jo ikke bake noe jeg selv ikke kan smake på ;):ler: Så er det noen som har noen gode forslag???

Må foresten skryte litt av meg selv i dag - klarte å stå i mot kaka som sto på personalrommet i storefri :klappe: Stolt av meg selv ja :ler::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å ta opp frukt i stedet for kake?

På vektklubben finner du mange oppskrifter, deriblant på flere "sunnere" kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg her....

Og ser dere er godt i gang med motivasjonen!!!!

Bra å lese :)

Jeg var på senteret og trena i går,må si det var tungt å reise dit,men da det er gjort,det var 1 time body pump!!!!Og kjempe stolt :klappe:

I dag skal j på time igjen,nå er det gjort og j er i gang....

i dag blir det dance step og mage rygg 1 1/2 time og så på natte vakt!!!!

Vekten 64,9!!!!

Ønske vekt er under 60 kg!!!

Jeg er godt i gang med kostholdet,spiser ikke så mye søtt og skal prøve åspise ofte og lite,Ryvita knekkebrød er godt dere.....nam.nam.-----

Frukt og lett youghert... skal også spises....

er det veie dag eller hvordan ble det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...