Gå til innhold

~Ninakanin's BryllupsDagbok~

Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hå, du da så :bryllup: deg imårå :overrasket: Lykke lykke te, ha en fantastiske dag!!!! Gleeeeede meg te å hørra om dagen dåkkas :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen! Håper dere får en fantastisk dag! :bryllup: Så det skulle bli opphold. ;)

Tenk...I morgen på denne tid er du godt gift! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Gratulerer så masse med den store dagen du har ventet så lenge på! Nå er den endelig her!!! Håper det blir en helt topp dag!! Håper på å få se bilder etterpå!!

:klem:

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

:juhu: Gratulerer så mye med den store dagen!! :juhu:

Gleder meg kjempemye til å høre hvordan dagen har vært :)

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kom til å tenke på deg, og måtte lete etter dagboka di for å høre om bryllupet.... Håper alt ble som planlagt, og kanskje til og med bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Shit!! Livet er travelt!!!!

Bryllupet er en helt vanvittig historie... Den ble helt Ninakaninsk i innspurten iallefall.

Selve dagen gikk (nesten) smertefritt, men det var heseblesende travelt og nervøst dagen før!!!

For:

- Fotografen hadde glemt oppdraget/skrevet det på feil dag og var på ferie.

- Trykkeriet hadde rotet bort ordren min....

Okay, det var helt sykt. Jeg står inne på brudesalongen og henter kjolen, og sier jeg skal sende bilder. "Ja, hvis jeg har fotograf da, haha!" sier jeg og ler, som nettopp har fått vite at pakken med ALT av bordkort, servietter, bilpynt, kakepynt, partykamera, menyer og sanghefter er hastesendt med bud fra Oslo....

Jeg får en merkelig følelse i magen som ikke vil bort, og da meg og mamma er halvveis til hotellet med kjolen hennes etter å ha hengt min hos frisøren, fisker jeg frem mobilen fra lomma og ringer fotografen.

Nei hun er ikke å treffe på kontoret. Hun er vekkreist. Til Danmark.

:hår:

Jeg klikket helt!!! :ler:

Hun skulle jo fotografere i kirken, på Fløien og i studio... Og hadde med et trylleslag snudd stålkontrollen min til vill panikk!!

Heldigvis forsto hun jeg pratet med norsk, og etter å ha knurret "jeg driter i om hun skal svømme tilbake til Norge eller hvordan søren dere fikser det, men jeg skal ha en minst like god fotograf om ikke BEDRE i kirken klokken to i morgen!!!".

Klokken ti på kvelden banken det forsiktig på døren min på hotellet, og verdens søteste fotograf kom inn med armene fulle av album! :ler:

De hadde ringt og skaffet en UTROLIg dyktig fotograf som jeg klaffet utrolig godt med, så den biten ordnet seg helt enormt :)

Og det var unektelig søtt da resepsjonistene kom med vin og mat til meg på rommet og en koselig lapp der de ønsket meg lykke til, mens de selv sto i lobbyen og brettet sanghefter som var kommet med ils-post..

:ler:

Nei det hele ble en vanvittig flott kveld, utrolig vellykket, talene var nydelige, folk ELSKET maten, alle hadde det helt fantastisk :)

Og dekorasjonene ble AKKURAT som jeg hadde drømt om.. Folk fikk frysninger når de kom inn i matsalen :)

Jippi!! :hoppe:

Livet som nygift er helt herlig, men jeg jobber 12-13 timer hver dag pga karrierehopping på jobb, så jeg har faktisk ikke tenkt på kvinneguiden før i dag, for jeg skulle surfe litt om graviditet...

NEI jeg er ikke gravid!!!!! :ler:

Men vi planlegger kanskje noe lurt i tidlig 2009..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Der var du!

:dåne: av styret men :rødme: for en fin dag det hørtes ut som!!!

Og jeg kunne tenke meg å se bilder jeg da :ler: Men skjønner at du ikke vil legge ut.... Prøving liker vi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du ble stressa altså! Makan så mye tull!!! :hakeslepp: Flott at alt ordnet seg for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...