Lavalampe Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #221 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk, alle! Fin bursdag! Nå har sneipet sovet i ett fra litt over åtte!!!!! NY REKORD PÅ VELDIG LENGE! Flinke lille fyren. Men sover mammaen? Åneida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2007 #222 Del Skrevet 17. februar 2007 Flinke lille fyren ville kanskje gi mammaen en presang hun hadde ønsket seg lenge? Hurra for søvn! Satser på at du kom deg i seng etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. februar 2007 #223 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk, alle! Fin bursdag! Nå har sneipet sovet i ett fra litt over åtte!!!!! NY REKORD PÅ VELDIG LENGE! Flinke lille fyren. Men sover mammaen? Åneida. ← Flinke lille nydelige tass! Nå har koriander kommet i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2007 #224 Del Skrevet 18. februar 2007 ...og grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 18. februar 2007 Takk, murmel! Natten i natt var mystisk nok ikke like sammenhengende. Kanskje det skyldes at vi er der? Kanskje han burde legges på eget rom snart? Jeg føler meg i alle fall klar for å prøve. Vi får se etter vinterferien, når farmor og farfar har vært på besøk på det rommet der han skal sove! Ergo: Trøtt i dag. Poden opp sju, mannen sov litt til og dro på jobb litt før ni. Det er ulempen med en mann med vaktbelastning: Jeg kan ikke akkurat be ham stå opp så jeg får sove lenger når han skal jobbe 25 timer i strekk. Eller 18 timer, for den del. Og når han ikke skal det, skal han jo på jobb til vanlig tid, eller har akkurat kommet hjem fra nattevakt... I dag skal F leveres til pappa med familie. De er helt i hundre med F for tiden, særlig ungene, og det tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av. Har noen sybestillinger inne som jeg må få unna, og så er det godt å bare være alene. Kjøpte Mamma i går og skal lese hva Vendela egentlig har sagt, pluss artikkelen om skiferie med barn. I ettermiddag blir det middag hos en venninne med barn, det blir hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #226 Del Skrevet 18. februar 2007 Sytid! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2007 #227 Del Skrevet 18. februar 2007 Flinke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. februar 2007 #228 Del Skrevet 20. februar 2007 og en kopp :kaffe: - dobbel mokka med mintsirup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg lever. Dårlig drittdag i går. Mye bedre i dag. Gleder meg til fredag morgen. Da har mannen fri helt til neste mandag morgen! Det går mye i dilling om dagen. Vet ikke helt hva dagene går med til. Litt frustrerende. Frustrerende å være hjemme. Frustrerende å skulle begynne å jobbe. Men jeg har fått iPod i dag! Og Frithjof er så utrolig flink til å legge seg! Han sovner med en gang! Og så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2007 #230 Del Skrevet 21. februar 2007 Grattis med overstått!!!Og med ipod!!! Fine dager du har!Heldig du som kan levere lille sprett til folk sånn noen timer av og til..Burde virkelig ikke vært noe problem for meg siden vi har milevis med familie her i byen,men har aldri hørt et pip om at noen vil det...Svigermor snakker bare om alt hun og S skal gjøre når han blir større...Hun skjønner vel ikke at når han ikke blir ordentlig kjent med henne fra nå av,så vil han ikke plutselig være med dem på hytta om et par år...Eller?! Nå kuppa jeg boka di her*plystre* Hmm..blad ja der sa du noe..Har jo bestilt foreldre og barn for lenge side men ikke sett snurten av det..hemhem...*må sjekkes opp* Vettu,det du skrev der om den brannalarmen,det kommer jeg til å tenke på nå fremover.Takk for at du delte det der.Jeg hadde nok gjort akkurat som du... Svææær natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #231 Del Skrevet 26. februar 2007 Vi har vært på hytta med svigers i helgen! De har stått opp tidlig hver dag med F så vi har fått sove, og det har vært gull verdt. I tillegg har mannen og jeg signert hver vår linje med lekre svinger i løssnø i en fjellside, så jeg har det ikke så verst, i grunnen. Og i morgen skal vi treffe mange babyer og mammaer, og på onsdag reiser vi til Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2007 #232 Del Skrevet 27. februar 2007 Da kan du jo få stoffet her, så slipper jeg sende det? Tenkte jeg kunne gitt deg det på torsdag, men Theo skal jo på 6 mnd kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. februar 2007 #233 Del Skrevet 27. februar 2007 Oslotur igjen? Dere farter mye fram og tilbake skjønner jeg. Må være deilig det da, ikke helt måtte gi slipp på det gamle livet i Oslo. Må jo være rart å være "helt på andre siden" av landet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 6. mars 2007 Fin Oslotur! Godt å bare dille rundt og treffe venner. Vi var nesten ikke i leiligheten, bare ute og drakk kaffe mokka, vindusshoppet og koste oss. Veldig hyggelig besøk hos miiipefamilien var inkludert - og så kommer de snart på besøk hit! Jeg har vært litt nedtrykt i det siste, rett og slett litt lei av hjemmetilværelsen. Samtidig har jeg ikke hatt lyst til å begynne å jobbe igjen, heller, så kombinasjonen har vært en smule trøstesløs. Men etter at vi kom hjem fra Oslo har det gått så mye bedre - jeg kom hjem til småsko-og-vårjakkevær, gjenoppdaget gleden ved å gå tur da iPoden kom i hus og issvullene forsvant, og så er det så morsomt med alle fremskrittene F gjør! Nå har han begynt å reise seg opp, så livet er farlig! Hver eneste kveld må vi legge ham ned igjen X antall ganger, han står og svaier i sprinkelsenga trøtt som en dupp, og blir SÅ stolt og glad når vi kommer og ser ham... Det blir litt knall og fall og ikke minst turer inn i peisen, men det hører med. Han er fremdeles ikke særlig glad i grøt, men digger å spise selv. Brødskiver går ned på høykant (dvs de ligger i stor grad strødd rundt ham etter måltidet, men han er i det minste ivrig!) og bokstavkjeks ler han høyt når han får servert. Og for et par netter siden la vi ham på eget rom. Det har gått over all forventning! I natt våknet mannen FØR meg da F gråt og var sulten. Ska sei! Han aksepterer dessuten at han ikke får pupp hver gang - det vil si, det aksepterer han når mannen går inn og gir smokken og trøster litt, men ikke når jeg gjør det. Så i natt blir det spennende å se - mannen er på jobb og jeg tar natten alene. Alt i alt et ålreit liv for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. mars 2007 #235 Del Skrevet 7. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. mars 2007 #236 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg må bare få si at den lille krabaten din er nyyydelig . Han har så innmari rene trekk og er virkelig vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mars 2007 #237 Del Skrevet 7. mars 2007 Tenk at lillegutten din reiser seg i senga . Blir så imponert over hvor fort utviklinga går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 8. mars 2007 #238 Del Skrevet 8. mars 2007 Grattis med kvinnedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2007 #239 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei på deg sjokkedori sei hvis lava er lei prøver jeg å være grei Nå kan du i allefall himle med øynene og le litt av min talentløse diktning Fint at dere har mulight til å farte litt hit og dit!Kjenner at jeg begynner å bli fryktelig rastløs nå når det er antydning til vår i luften... Så flink F er da!! til han! Sondre har begynt med noe snedig,for på dagtid sovner han kun hvis radioen står på på badet sånn at han hører den Enten er det mye god musikk eller så er det gørrkjedelig og søvndyssende å høre på p4! Mange gode til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 12. mars 2007 Skytte: Radioraringen din! Her har vi fått et nytt og bedre liv etter at F flyttet på eget rom! Nå romsterer han rundt i senga uten at vi hører det - og sovner igjen, åpenbart, uten å lage noe særlig med lyder. Helt supert! Og dette faller sammen i tid med at han har begynt å reise seg opp og kravle overalt, så jeg tror nok det har litt med at han er mer utslitt når kvelden kommer også. Men det er nydelig! EN nattamming kan jeg VIRKELIG håndtere! Jeg digger det! Jeg er så uthvilt når morgenen kommer at jeg synes det er stas å stå opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå